löysin kuvasi nettijulkaisuna

ikävä on

En voi unohtaa...
Oltiin nuoria, ihastuin vilpittömasti! Halusin että oltaisiin aina yhdessä. Sinä peräännyit etkä halunnutkaan, etkä ole millään lailla seittänyt minulle, miksi?
Haluan tietää, mitä ajattelet. Aikaa on kulunut jo yli 40 vuotta. Miksi kuvasi on nettisivulla? Tein googlehaun nimelläsi, ja löysin sinut sieltä. Ota se kuva pois jos et ole kiinnostunut olemaan yhteydessä. Jos taas haluat olla yhteydessä ota yhteyttä! Toimi!
Huom! Kuvasi netissä on serkkusi laittama. Siis en tunne serkkuasi.

47

11292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onpa ikävää

Minäkään en tunne enää oikein serkkuani, joskus en itseänikään, kun peiliin vilkaisen -mietin "hyi vittu, kuka tuo vanha ruma paskiainen on" ja sitten tajuan, että sehän olen minä. Onhan mulla kuitenkin tukka hyvin ja kello näkyvissä siinä kuvassa, mikä netissä on? Onko kivat vaatteet? Luulen jo unohtaneeni sinut, mutta aina en ole varma.

• ikävä on

Ei näy kuvassa muuta kuin ylävartalo, siis ei ranteita reikä kelloa. On aika nuori tuimakatseinen poika, tumma lyhyt tukka ( Ehkä -60 luvulla otettu kuva). Kuva on otettu luultavasti vähän ennen kuin hän lähti Ruotsiin töihin ja tapasimme.

• voi juku

Kestääkö tulla päivänvaloon? Uskallatko? Miten joku voi olla noin inhottava toista kohtaan? Vai laitoitko kuvasi itse nettiin toivossa että sinua kaivattaisiin ja uskottelet muille että sekkusi laittoi kuvan?

• saletti

Tämä vaikuttaa olevan ongelman ydin, luettuani kaikki kommentit.

HÄN on laittanut kuvansa itse nettiin ja syyttää että serkku on laittanut, sillä eihän kukaan laita toisen kuvaa nettisivulle ilman aihetta. Vai oliko siinä nettisivulla jotain muutakin asiaa?

• Kuvia kuvia

Minkä ihmeen takia jonkun muun pitäisi ottaa kuvansa pois sieltä missä ikinä se sitten lieneekin. Tuskin se sinua varten sinne on laitettu!!

• kuvitus

tuo oli hyvin sanottu !

• kiikkiin jää

Sinäpä sen sanoit. Sitä vartenhan keskustelun avus onkin paikallaan! Miksi joku laittaa kuvan nettiin ja siinä on kirjoitus suluissa että serkku. Ei minun serkkuni ainakaan laittaisi minusta kuvaa nettiin.

• yön pimeys yllämme
        kiikkiin jää kirjoitti:

Sinäpä sen sanoit. Sitä vartenhan keskustelun avus onkin paikallaan! Miksi joku laittaa kuvan nettiin ja siinä on kirjoitus suluissa että serkku. Ei minun serkkuni ainakaan laittaisi minusta kuvaa nettiin.

Mistä tiedät että on muka suluissa, serkku? Linkki tänne nyt kuvasta! Sehän on helpointa etsimisessä, kun on kuvakin, jos nyt joku on kerran hukassa

• älytön

Tosiaan, kuka serkku laittaa jonkun toisen kuvan nettiin!

• Älyä

Mitä? Ainakin Facebookiin voi laittaa mitä kuvia haluaa.

• hävytöntä väärinkäyt
        Älyä kirjoitti:

Mitä? Ainakin Facebookiin voi laittaa mitä kuvia haluaa.

Siinä kuvassa minkä laittaa facebookiin pitää olla minä ite, jonka kuvan laitan, eikä minun serkku.

Julkispaikalla otettu ryhmäkuva on asia erikseen,
        On väärin luulla että serkkuni saisi luvan laittaa minun kuvani nettiin, kysymättä. Jos kysyis, en antaisi kuitenkaan lupaa. On todella loukkaavaa, kun ihmisten kuvia liitetään niin sun näin ilman että ajatellaan että se ehkä loukkaa asianomaista ja hänen oikeusturvaa.

• ikävä on
        hävytöntä väärinkäyt kirjoitti:

Siinä kuvassa minkä laittaa facebookiin pitää olla minä ite, jonka kuvan laitan, eikä minun serkku.

Julkispaikalla otettu ryhmäkuva on asia erikseen,
        On väärin luulla että serkkuni saisi luvan laittaa minun kuvani nettiin, kysymättä. Jos kysyis, en antaisi kuitenkaan lupaa. On todella loukkaavaa, kun ihmisten kuvia liitetään niin sun näin ilman että ajatellaan että se ehkä loukkaa asianomaista ja hänen oikeusturvaa.

Ketjun aloittajana, kiitos kannanotoista! Se minua ihmetyttää kun kuva on serkun laittama. En siis usko että ikäväni kohteella on serkkua. Siksi on aiheellista epäilläkin että hän itse on laittanut kuvansa nettiin.
        Herää kysymys että minkä vuoksi?

• 7+13
        ikävä on kirjoitti:

Ketjun aloittajana, kiitos kannanotoista! Se minua ihmetyttää kun kuva on serkun laittama. En siis usko että ikäväni kohteella on serkkua. Siksi on aiheellista epäilläkin että hän itse on laittanut kuvansa nettiin.
        Herää kysymys että minkä vuoksi?

Herranjumala, mitä vuosisataa oikein elät? Tottakai ihmiset laittavat kuviaan nettiin, pitääkö niille olla syy? Se syy tuskin olet sinä.

Jos hän laittaisi kuvan esim. tällaiselle palstalle ja ilmoittaisi etsivänsä erästä henkilöä jonka pitäisi ottaa yhteyttä kun tunnistaa kuvan henkilön, se olisi eri asia... Netti on täynnä eri sivustoja, joihin luodaan profiili ja profiililleen voi laittaa omia kuviaan.. Olivat ne sitten 40 vuotta vanhoja tai eilen otettu. Ei ole kenenkään asia miksi kuva on siellä.

Jos etsit henkilöä hänen koko nimellään, kuva voi hyvinkin tulla vaikka facebookista. Etkä _usko_ että tällä henkilöllä on serkkua. Jos sinulla ei ole edes faktaa koko asiasta, onko sitä vai ei, miksi edes mietit koko asiaa? Miksi sinusta on niin ihmeellistä että hänen serkkunsa olisi laittanut kuvan? Monetkin ihmiset lisäilevät kuvia tärkeistä ihmisistä ja esim. lemmikeistään juuri tällaisille sinulle tuntemattomille ihmeellisille 'kuva-sivuille'.

• gbhytrtrytr

Noh. Laitoin sen tyhmyyksissäni 40 vuotta sitten nettiin.

• poron sarvet

Ei ole totta että laitoit nettiin 40 vuotta sitten. Tuskin silloin edes tiedettiin mikä on tietokone.

• kertomus jostain

Onko siinä nettisivulla mitään muuta kuin kuva?

• Lärs Pepi

Miten niin ei ollut nettiä, tottakai oli netti 40v sitten;) Angry birdejä pelattiin gossena harva se ilta;) Ja twiitattin serkkujen kuvia;) Tosin mustavalkoisiahan ne silloin oli;). Pobedalla ajettiin, siinä oli sellaiset litteät näytöt niskatuissa, niillä pääsi faceen, mustavalkoisena silloin sekin;)
      Kyllä serkun kuvan saa laittaa minne haluaa, mitä serkumpaa sitä herkumpaa;)

• juna meni jo

Siis jäljitetään, vai? Nettijutut olivat huoneen kokoisia 40 vuotta sitten, jos et sattunut tietämään.

• samapulma

ootko Kirsi?

• ikävä on

En ole Kirsi: Mutta sinun etunimesi alkaa k:lla. Ap

• .

Mitä helvettiä.

• Morientes

Ei jumalauta mitä sakkia. "susta on internetissä kuva, ota se pois jos et halua että joku sekopää vuodelta miekka ja kilpi haikailee sua".

• iitu

Mistäs tiedät "Morientes" vaikka todistelisit tässä Tämän Vuosituhannen rakkaustarinaa. Minä ainakin olen kovasti toiveikas!

• mielenpuolikkaat
        iitu kirjoitti:

Mistäs tiedät "Morientes" vaikka todistelisit tässä Tämän Vuosituhannen rakkaustarinaa. Minä ainakin olen kovasti toiveikas!

jakautuneiden puolimielien vuosituhat

• Ketun hännänpää

Miksi se kuva pitää ottaa pois, jos hlö ei tahdo olla yhteydessä sinuun?

• ap

Olen varma että henkilöllä ei ole serkkua joka olisi laittanut kuvan nettiin! Johtopäätelmä on että kuvan on laittanut kyseinen (kaivattu) henkilö ja siinä toivossa että minä löytäisin hänet sieltä.

Löysinkin!

Ottamalla kuvan pois kertoo hän että ei ole ollenkaan kiinnostunut, kun muuten ei kehtaa kertoa (Kuvalla ei tosiaankaan ole mitään muuta merkitystä, eikä pitäisi siis olla netissä sellaisena kun se siellä on. Tarkistan vielä uudelleen tänään, ja tulevinakin päivinä/vuosina).

Toisaalta, enhän voi tietää, vaikka han olisi erittäin paljon kiinnostunut, mutta hävettää käytöksensä niin että uskoo että en anna ikinä anteeksi.

Pyydän ainakin itse NYT HETI, TÄSSÄ JA NYT anteeksi, sitä jotakin, mitä en tiedä, joka aiheutti sen että hän ei enää antanut kuulua itsestään, eikä vastannut kirjeisiini.

Rakkaus ei koskaan häviä! Rakkaus...kaikki se kestää...jne. Tämä on totta!
        Miksi minä en ole voinut unohtaa ja elämä on ollut puolinaista pakonomaista puurtamista siitä lähtien.

Luulis nyt vähän vaivaavan, kun teki sellaisen tempun, huolimatta siitä että aikaa on kulunut melkein koko ihmisikä.
        Koskaan ei ole myöhäistä pyytää anteeksi! Mitä siitä seuraa, ei kukaan voi tietää?!

Jos hänellä/SINULLA on vaimo, en tule sekoittamaan elämääsi. Haluan vain eheyttä haavoitettuun sieluuni, sekä lähettää rakkaudellisen ajatuksen siitä että, koska tiedän että sinua vaivaa tämä asia, voit olla siitä asiasta vapaa. Tehtyä ei saa tekemättömäksi, mutta ystäväsi haluaisin olla vieläkin kaiken sen jälkeen.

• Uh Ah!!

Voi, voi... Sellaista sattuu.

• ap

Ikävä on ja pysyy. Kaikkea se teettääkin.
      Haaveilen sinusta aina kun vain mahdollista. mietin mitä juuri nyt touhuat?
      Käytkö ehkä kirjasto-autolla lainaamassa kirjoja vai oletko jossain suurkaupungissa ja istut kapakassa. Sitä tapaa sinulla ei kyllä ollut ainakaan silloin kun tapasimme.

Mietin myös että ajatteletko koskaan minua ja mitä minusta? Siihen odotankin vastausta kun tapaamme. Olkoon vastaus mikä tahansa, voidaan varmaan juoda kahvit yhdessä ja siitä sitten lähteä jatkamaan matkaa erikseen tai yhdessä.

Viimeksi kun oltiin fyysisesti lähellä saattelit minut pitkälle matkalle menevään yleiseen kulkuvälineeseen. Olikohan se symbolisesti sinun tapa sanoa että nyt riitti. Sitä ennen eikä senkään jälkeen en ole koskaan saanut sellaisia signaaleja että noin ajattelit. Päinvastoin, rakennettiin yhdessä jo sillat tulevaan tapaamiseen. Kauan olen odottanut ja vieläkin odotan.

• tylsämieli

Ei ole todellista, olet ollut rikki 40 vuotta ja nyt näit yhden kuvan ja menit taas aivan totaalisen sekaisin. Enpä ihmettele yhtään miksi toinen lähti eikä sanonut mitään-sähän olet aivan liian sekopää. Lopeta odottaminen ja mene hyvä ihminen lääkärille, ei ole liian myöhäistä hakea vahvoja lääkkeitä.

• pitääpä ilmoja

Lääkityksellähän kaikki tunteet varmaankin saadaan hallintaan. Joku kirjoittaa reseptin ja tunteista kärsivä jättää tuntemuksien kontrollin toisille

Vastuuta niistä ei tarvitse kenenkään kantaa.

Lisää vaan tälläisiä mielettömyyksiä. Taidankin aloittaa vihdoinkin itsekin jättämään, enkä etsimään menneen talven lumia..

• jokulinen

Hyvää Pääsiäistä Sinullekin!

• miska miskanen

Hiljaista on täälläkin. Milloinkakahan on vuosipäivä, että voitaisiin juhlia?

• ikävä on

Vuosipäivä tietääkseni ei ole ainakaan 6/6 sillä silloin on Ruotsin kansan suuri pyhä päivä.

• karvoitus
        ikävä on kirjoitti:

Vuosipäivä tietääkseni ei ole ainakaan 6/6 sillä silloin on Ruotsin kansan suuri pyhä päivä.

vuosipäivähän on aina tästä päivästä seuraava päivä

• miuku
        karvoitus kirjoitti:

vuosipäivähän on aina tästä päivästä seuraava päivä

No, sittenhän juhlitaan jo seuraavana päivänä.

• avtir
        miuku kirjoitti:

No, sittenhän juhlitaan jo seuraavana päivänä.

No, se on sitten huomenna se seuraava päivä. Miten juhlitaan?

• nauku
        avtir kirjoitti:

No, se on sitten huomenna se seuraava päivä. Miten juhlitaan?

kuule juhlakalu, kyllä anna jokin singaali. vois olla vkl. yhtä juhlaa

• WTF?????

------- Miksi kuvasi on nettisivulla? Tein googlehaun nimelläsi, ja löysin sinut sieltä. Ota se kuva pois jos et ole kiinnostunut olemaan yhteydessä. Jos taas haluat olla yhteydessä ota yhteyttä!

Siis mitä sviidua?

Mitä se sulle kuuluu, jos jollakin on kuvia netissä? Mullakin on kuvia netissä, ja tuskin ketään täällä olijaa kiinnostaa se tieto :D

Siis wtF??

• täpläpistepirkko

totta haluaisin tietää sinusta edes jotain..suomenkielellä. ei minusta kuvia löydy ihan niin vaan

• ?????????????

hahahahah...tälle alottajalle ei voi kun nauraa :)) Kyllä kai jokainen saa laittaa kuvansa nettiin kysymättä lupaa joltain yli 40 vuotta sitten olleelta ihastukselta.
      Jos olet luonteelta ollut samanlainen takertuja kuin nyt, niin eipä ihme että jätti sut :))

Sinä et määrää mihin hän kuviansa levittää...tuskin enää sinua muistaakaan...

• ikävä on

Kiitos rehellisyydestäsi ??????.......
        Jos tuntuu tutulta, ymmärrän sinua, mutta jos todella kiinnostuit aiheesta,ja se kosketti sinua, lukisit ja ymmärtäisit sisällön paremmin. Ulosantikin sen kiinnostuksen kertoisi.

Koska ulosantisi paljastaa kirjoituksesi sisällön pilkkaamiseksi voin vain kertoa vanhan totuuden, kokemuksella, että pilkka sattuu omaan ilkkaan. Otan osaa!

• MENEHOITOONELÄNETTII

mistä näitä sikiää.... laitos hoitoa kaipaavat ihmiset eivät kuulu nettiin....

• suomi on pop

justiinsa, mutta nyt hvyää yötä vaan

• aikansakutakin
        suomi on pop kirjoitti:

justiinsa, mutta nyt hvyää yötä vaan

mä meen mustikkaan, ku eivät huolineet laitokseen.

• daadirlandaa

Tarvii olla tosi ikävä kun noin sitkaasti yrittää!!! Minä ainakaan anna miinusta vaan laitan peukun pystyyn. Ihmeitä on ennenkin sattunut!

• Tavataankopian

Lähden nyt hetkeksi lenkille. Toivon tietenkin sillä aikaa vastaustasi tänne.

• kesä pian

Ei minun serkkuni laittaisi kuvaani nettiin! Siispä kaivattu henkilö on laittanut kuvansa itse nettiin ja kertoo sitten että serkku laittoi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe