Turun lentoja aikaistettiin

Lontooseen menijä

Ryanair on aikaistanut Turusta lähteviä lentojaan Lontooseen ja Brysseliin suuren kysynnän vuoksi viikolla. Täten ensimmäiset lennot tulevat näillä näkymin lähtemään Turusta 27.3.2012, jos eivät tule aikaistamaan näitä kohteita vieläkin enemmän.
Edelliseen aloituspäivään Lontooseen, eli 3.4.2012, näyttää liput maksavan jo 115€/hlö, joten täynnä alkaa olemaan.

10

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bnvbn

      Itseasiassa nuo alkamisajat ovat ne alkuperäiset, jotka Ryanair ilmoitti omassa tiedotteessaan alunperin.

      Kysyntää on varmasti ollut paljon Lontooseen ja Brysseliin, mutta eiköhän nuo siirtelyt viikolla johdu ennemminkin jostain kalustoon liittyvästä.

      Ennemmin näkisin vuorojen lisäämistä. Tuo 3 on aika huono viikonloppumatkailijalle ja 115€ aika paljon liikaa.

      • asdaad

        Kannattaako edes harkita matkustamista ulkomaille, jos 115 euroa on jo liikaa? Mitä te köyhät sitten teette kohteessa, kun edes lentolippuihin ei ole varaa, kuin muutama kymppi korkeintaan?


      • asdaad kirjoitti:

        Kannattaako edes harkita matkustamista ulkomaille, jos 115 euroa on jo liikaa? Mitä te köyhät sitten teette kohteessa, kun edes lentolippuihin ei ole varaa, kuin muutama kymppi korkeintaan?

        Taitaa tuo 115 euroa olla hinta yhteen suuntaan. Eli jos saman hintainen paluulento niin 230 euroa yhteensä. Se alkaa oleen jo lähellä BA:n hintoja. Tuohon ajankohtaan on usein saanut Tampereen suunnalta meno-paluu lennot alle sadan euron.


      • rf....
        stc kirjoitti:

        Taitaa tuo 115 euroa olla hinta yhteen suuntaan. Eli jos saman hintainen paluulento niin 230 euroa yhteensä. Se alkaa oleen jo lähellä BA:n hintoja. Tuohon ajankohtaan on usein saanut Tampereen suunnalta meno-paluu lennot alle sadan euron.

        Ei ole... Tarkistin että se on nimen omaan meno-paluu n. 115. Hyvin kohtuullista :)


      • rf.... kirjoitti:

        Ei ole... Tarkistin että se on nimen omaan meno-paluu n. 115. Hyvin kohtuullista :)

        No sitten se on ihan kohtuullinen hinta. Itse olen vuosien saatossa Lontoossa käynyt Pirkkalasta käsin 7 kertaa kesäkausien aikana, enkä ole koskaan maksanut tuota enempää joten en sitä kyllä erityisen edullisenakaan hintana pitäisi. Lisäksi tuon yhden hinnan perusteella olettaisin, että kysyntää lennoille riittää aika mukavasti, mutta ei koneet vielä lähelläkään täynnä ole. Kesää kohti mentäessä hinnat tuosta kuitenkin luultavasti nousevat.

        Omasta mielestäni edullisissa lentojen hinnoissa on se hyvä puoli, että voi valita hieman paremman hotellin. Joskus olen ottanut 4 tähden hotellin perinteisen 3 tähden sijaan.


      • .......-
        stc kirjoitti:

        No sitten se on ihan kohtuullinen hinta. Itse olen vuosien saatossa Lontoossa käynyt Pirkkalasta käsin 7 kertaa kesäkausien aikana, enkä ole koskaan maksanut tuota enempää joten en sitä kyllä erityisen edullisenakaan hintana pitäisi. Lisäksi tuon yhden hinnan perusteella olettaisin, että kysyntää lennoille riittää aika mukavasti, mutta ei koneet vielä lähelläkään täynnä ole. Kesää kohti mentäessä hinnat tuosta kuitenkin luultavasti nousevat.

        Omasta mielestäni edullisissa lentojen hinnoissa on se hyvä puoli, että voi valita hieman paremman hotellin. Joskus olen ottanut 4 tähden hotellin perinteisen 3 tähden sijaan.

        Lontoo n. 115 €
        Barcelona n. 180 €
        Brysseli n. 90 €
        Malaga n. 260 €

        No tä on tätä alkuinnostusta, mutta tuo Malaga on aika paukku. Näyttää suomalaiset tykkäävän. 260 € on melkoisen korkea Ryanairilta. Nämä siis ihan noita aloituskuukauden hintoja.


    • idsuhgc

      Toivottavasti avaisivat Turusta Bergamoon. Sille olis käyttöä.

      • viha on sairaus

        Ja mikäs laittoi kirjoittamaan moisen vihapuheen tätä ihmisryhmää kohden? Koskeeko tämä vain syntyperäisiä turkulaisia vai kaikkia Turussa asuvia, entäs ympäristökuntien asukkaat?


      • viha on sairaus
        viha on sairaus kirjoitti:

        Ja mikäs laittoi kirjoittamaan moisen vihapuheen tätä ihmisryhmää kohden? Koskeeko tämä vain syntyperäisiä turkulaisia vai kaikkia Turussa asuvia, entäs ympäristökuntien asukkaat?

        Aaa.. teksti ehdittiinkin jo poistaa. Hyvä niin.


    • Yöllä takaisin

      Juhlapyhien tienoilla on yleens kalliimpaa.

      Lontoota on aikaistettu, kun paluu näyttää lähtevän klo 7.15. Saa herätä paikallista aikaa klo 4.05.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      233
      1980
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1218
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1024
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1022
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      113
      778
    7. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      94
      763
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      122
      698
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      681
    Aihe