Apua, en osaa irroittaa aitojen Crocsisen vuorta. Kertokaa kuinka sen saa irti - ilmeisesti noista tapeista jotenkin mutta en vaan ole keksinyt miten.
Haluaisin pestä vuoren ja toisaalta kiinnittää sen myös itse kenkään sillä toisesta jalasta kenkää poisotettaessa tulee vuori ulos joka kerta. Tosessa kengässä vuori pysyy paikoillaan ihan nätisti. Onko teillä muilla tähän ongelmaan ehkä ratkaisua?
Kuinka Crocksien vuori lähtee irti?
tumpelo
3
516
Vastaukset
- 5 vuotta käytössä
Kyllä se noista tapeista lähtee irti, tosi pienet on ne "tapinreiät" niissä karvavuorissa mutta itse olen kerran vuodessa irrottanut ja pessyt vuorit koneessa hienopesussa (tyhmä kun olen olen käyttänyt tummia villapohjasukkia vaalean kengän kanssa ja sukasta jäänyt mustaa nöyhtää valkoiseen vuoriin).
Mulla vuorit pysyy hyvin paikallaan ihan laittamalla, näppäryyttä vaatii saada takaisin niihin tappeihin. Enpä saa vuorta irti. Kokeilin. Miten vuori on kiinni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502