Olenko prostitoitu??

Lady55+

Luin Paul Coelhon kirjan 11 minuuttia. Tiedättekö mitä tarkoittaa se 11 minuuttia tarkoittaa? No sitä aikaa mikä kaikesta jää seksille aikaa kun seksistä maksetaan. Muuta ovat tutustuminen, hinnasta sopiminen ja jne.. mIksi sitten tunnen itseni nyt prostitioiduksi?

Olen netin kautta tavannut useita miehiä. Suurin osa miehistä on ollut naimisissaolevia, ja vain harva sinkkumies. Jokaiseen olen jotenkin ihastunut ja useimpien kanssa olen mennyt sänkyyn. Minulla on myös pitempiaikaisia suhteita ukkomiehiin. Jopa 10 vuottakin on tunnettu.

Mutta jotenkin minulla jää aina jälkikäteen "tyhjää" käteen.Kirjan luettuani tuli mieleeni, että minäkin olen kuin prostitioitu.. en tiedä mitä haluan.. haluan unohtaa arjen, haluan unohtaa työn, ja kaiken mitä minun oikeassa elämässä on.. en ota rahaa...seksistä., enkä läheisyydestä...mutta.. ei paljon muutakaan.. Siihen suostun että mies tarjoaa illallisen.

Nautin hetkestä..ja sitten kun se on ohi..palaan arkeeni.. yksinäisenä.. yhtä yksinäisenä kuin aina.. miehet palaavat vaimonsa tai toisen naisen luo..jättävät minut yksinään..ja se siitä.. vaikka siellä miehellä olis millainen nainen, niin se nainen on aina parempi kuin minä.

Siitäkin huolimatta että vaikka olen koulutettu ,,hyvässä työssä.. hyvin käyttäytyvä , hyvin pukeutuva,, sivistynyt ja fiksu nainen..niin siitä huolimatta...on aina olemassa sellainen joka parempi kuin minä..

Minua pidetään hetki.. viihdyttämiseen.. ei muuta..
no jää minulle käteen ..muistot.. ei muuta

Siinä kirjassa prostitioidulla tuli raja.. ja minä olen juuri saavuttamassa itsekin sen.. tää on kyllä itsekidutusta.. luulla että joku hyväksyisi minut juuri sellaisena kuin minä olen..

minä olen kuin protitioitu.. osaan antaa miehelle nautintoa, hyvää oloa..osaan antaa hänelle hyvää seksiä ja jopa itsekin nautin siitä. Osaan jutella miesten kanssa..näen aika pian millainen mies on..Osaan sopetutua.

Mitenkähän minä vapautuisin tästä..minulle ei enää ole unelmia..Minun tulevaisuus tuntuu tyhjältä. Kirjan päähenkilölllä oli kuitenkin unelma johon kuului tulevaisuus...minulla ei..

En tajua milloin vapaudun tästä kaikesta.
.
kirjan päähenkilö osasi rajata elämänsä..ja lopulta kuiten rakastui....
ja hänelle taisi käydä hyvin...mutta hän oli nuori nainen.. minä taas vanha nainen..jo 55 v.... Ja yksinäinen lopun ikääni... harmi... minulla olisi niin paljon antaa rakkautaa jollekulle..

178

9622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hydro-Itikka

      Et ole prostu, ainakaan konkreettisesti sellainen rahaa takova bimbo.

      Tekstistäsi päätellen etsit itsellesi jotain, mikä ei petä eikä jätä,
      jonka luota lähteä ja jonka luokse palata....odotettuna ja haluttuna.

      tai sitten olet vain hyvä tekstinkijoittaja karvainen äijä

      mutta kuitenkin, kyllä sulle vielä unelmia on...koska tajuat kuitenkin mitä
      etsit ja olet....ja mitä ehkä etsit.

      • korjaussarjatar

        Kyllä tuon ikäisellä naisella on hanuri jo niin pahassa kunnossa että siitä tuskin saa herkkutavaraa Erkillekään mutta ainahan voit koittaa Pyllykirjan hanurinviritys itsehoitokurssia eikä maksa mitään. Eihän tavarakaan ole enää sen arvoinen. http://www.pyllykirja.fi/


      • Asianeuvo
        korjaussarjatar kirjoitti:

        Kyllä tuon ikäisellä naisella on hanuri jo niin pahassa kunnossa että siitä tuskin saa herkkutavaraa Erkillekään mutta ainahan voit koittaa Pyllykirjan hanurinviritys itsehoitokurssia eikä maksa mitään. Eihän tavarakaan ole enää sen arvoinen. http://www.pyllykirja.fi/

        Tuon ikäisillä miehillä ei enää seiso ja ovat jo niin alkoholisoituneita ja pahassa kunnossa, että tuskin niistä mitään herkkutavaraa enää saa, ota nuorempi mies, jolla on vielä tunteet tallella.


    • Tarkoitit ilmeisesti

      Yksitoista minuuttia / Paulo Coelho

      • Lady55+

        Juuri sitä tarkoitin. Onhan se tuossa pöydälläni vielä, mutten en malttanut katsoa oikeaa nimeä. Kirjoitus tänne kun tuli noin spontaanisti.

        Kyllä minä ihan oikea nainen olen. Kirja taisi vaikuttaa minuun henkisesti melko paljon, koska olin jo pitkään ajatellut, että elämässäni on kaikki pielessä. Siis suhteissa.. Muuten elän ihan hyvin.

        Ehkäpä tämä kirjoitus ei sittenkään tullut oikeaan paikkaan.


    • Taustatoimittaja

      Paulo Coelho on yli kuuskymppinen äijä Brasiliasta, josta on tullut miljonääri hänen kirjoitettuaan kymmeniä viihteellisiä tarinoita, joita on julkaistu ympäri maailmaa.

      Hänen kirjansa eivät ole tosikertomuksia tai käytännön oppaita.

      • Lady55+

        Eikai sellaista kukaan ole väittänytkään että tuo kirja olisi tosikertomus tai opas. Kyllä fiktiokin voi vaikuttaa ihmisen mieleen.

        Tiesin toki, että kirjoittaja on vanhempi mies, koska hänen kuvansa on siinä takakannessa.

        Varmaankin kirja olisi erilainen, jos olisi naisen tai nuoren naisen kirjoittama. Mutta kyllähän tuo kuvastaa miesten ajattelumaailmaa. Naisen kun pitäisi olla neitsyt ja huora samassa henkilössä. Lisäksi minun iässäni on jo alkanut ilmeneen että naisen pitäisi olla myös hyvä huolehtija ja kokki, jotta pystyy vanhenevaa miestään hoitamaan. Mutta kukas huolehtii siitä naisesta ja hänen tarpeistaan?

        Miehille ei voi koskaan näköjään olla mieliksi. En tarkoita, että koko ajan pitäisikään, mutta jonkinlaista hyväksyntää kuitenkin voisi olla. Ehkäpä olenkin tehnyt virheen siinä, kun olen yrittänyt miellyttää.


      • Lady55+ kirjoitti:

        Eikai sellaista kukaan ole väittänytkään että tuo kirja olisi tosikertomus tai opas. Kyllä fiktiokin voi vaikuttaa ihmisen mieleen.

        Tiesin toki, että kirjoittaja on vanhempi mies, koska hänen kuvansa on siinä takakannessa.

        Varmaankin kirja olisi erilainen, jos olisi naisen tai nuoren naisen kirjoittama. Mutta kyllähän tuo kuvastaa miesten ajattelumaailmaa. Naisen kun pitäisi olla neitsyt ja huora samassa henkilössä. Lisäksi minun iässäni on jo alkanut ilmeneen että naisen pitäisi olla myös hyvä huolehtija ja kokki, jotta pystyy vanhenevaa miestään hoitamaan. Mutta kukas huolehtii siitä naisesta ja hänen tarpeistaan?

        Miehille ei voi koskaan näköjään olla mieliksi. En tarkoita, että koko ajan pitäisikään, mutta jonkinlaista hyväksyntää kuitenkin voisi olla. Ehkäpä olenkin tehnyt virheen siinä, kun olen yrittänyt miellyttää.

        Minä rakastan vanhempia naisia. Olisi mahtava nähdä ja nauttia toisistamme....


      • unfair life
        eikka696 kirjoitti:

        Minä rakastan vanhempia naisia. Olisi mahtava nähdä ja nauttia toisistamme....

        Taidat olla epäempaattinen nautiskelija tosiaan eli just sellainen, millaista aloittaja (enkä minä) enää kestä yhtään lisää.

        Minulla samanlainen olo kuin aloittajalla ja aikalailla muutenkin samanlainen tilanne, hieman nuorempi vain.

        Mistä löytäisi kunnollisen vapaan miehen???? Mikä valtava ongelma. itsestäni tiedän myös, että olisin varmasti mukava hauska viisas kumppani. Mutta ei, kaikenlaisiin roikaleisiin, varattuihin kelmeihin sitä törmää.


      • jäkenpoliisi u fuckheads
        eikka696 kirjoitti:

        Minä rakastan vanhempia naisia. Olisi mahtava nähdä ja nauttia toisistamme....

        Heheheheehehhhhheè XD


      • tiger30
        unfair life kirjoitti:

        Taidat olla epäempaattinen nautiskelija tosiaan eli just sellainen, millaista aloittaja (enkä minä) enää kestä yhtään lisää.

        Minulla samanlainen olo kuin aloittajalla ja aikalailla muutenkin samanlainen tilanne, hieman nuorempi vain.

        Mistä löytäisi kunnollisen vapaan miehen???? Mikä valtava ongelma. itsestäni tiedän myös, että olisin varmasti mukava hauska viisas kumppani. Mutta ei, kaikenlaisiin roikaleisiin, varattuihin kelmeihin sitä törmää.

        Mä olen kanssa samanlainen nainen, nyt tosin rauhoittunut tuo sekstaillu joka kerta eri miehen kanssa.. mutta vielä 6 vuotta sitten menin aika lujaa ja olen jutellut siitä myös psykiatrin kanssa.. se on kuulemma vaihe ihmisen elämässä, henkisesti etsimme jotakin, tukemaan ja rakastamaan meitä ja se ei ole seksistä se kyse vaikka seksiä harrastamme siinä on joku syvempi ratkoitus. Hyväksyntää etsimme ja olemme helposti vietävissä kun tulee vastaan kiva tyyppi. nyt olen 30v
        Tuntuu että miehet haluaa kauniista ja fiksusta naisesta vain yhtä asiaa..
        ketä tahansa en kelpuuta minäkään sänkyyni enkä myöskään kumppaniksi, kaiken pahan kokemani jälkeen on tavallaan tullut varovaiseksi. Olen yksin, mutta en epätoivoinen, mieluummin olen yksin kun väärän ihmisen kanssa.
        En ala seurustelee vain siksi että olen yksin..
        Mutta ikinä en ole miettinyt että olisin horo tai rostituoitu,arvostan ja rakastan itseäni ja olen kaikin puolin hieno ihminen, en mäkään mitään rahaa ottanut, se mitä hain enkä löytänyt vaan purkaantui seksin merkeissä.
        Mitään en muuttaisi, kaikki kokemukset ovat tehneet minusta sen ihmisen joka tänäpäivänä haluan olla. En häpeä sitä että on ollut monia sänkykumppaneita, kukaan ei ole täydellinen joten en myöskään arvostele muitten tekemisiä.

        AP käy juttelemassa Psykiatrille,se helpottaa, mulla se helpotti ja autto.
        Hanki itsellesi harrastuksia ja ystäviä, mene matkalle ja ota hetki rennosti, pysy hetki kaukana kaikista miehistä.
        Ja SANO EI VARATUILLE; niistä sä et todellakaan löydä sitä mitä etsit!!!!
        LAKKAA etsimästä ja keskity omaan elämään, sitten huomaat että pian sulla onkin joku joka aidosti välittää. Mutta elä pilaa asioita heti sänkyyn hyppäämällä.. SE PILAA KAIKEN!!! Sitä pitää venyttää niin pitkään kun pystyy vaikka kuin tekee pahaa ja haluttaa. HETKEN HURMIO VOI OLLA ELÄMÄSI TURMIO ;)
        Tsemppiä! Ja pidä itsesi naisena.
        Kun uskoo ja rakastaa itseään ja tietää oman arvonsa, niin muutkin sen huomaa!


      • assssssssssss
        tiger30 kirjoitti:

        Mä olen kanssa samanlainen nainen, nyt tosin rauhoittunut tuo sekstaillu joka kerta eri miehen kanssa.. mutta vielä 6 vuotta sitten menin aika lujaa ja olen jutellut siitä myös psykiatrin kanssa.. se on kuulemma vaihe ihmisen elämässä, henkisesti etsimme jotakin, tukemaan ja rakastamaan meitä ja se ei ole seksistä se kyse vaikka seksiä harrastamme siinä on joku syvempi ratkoitus. Hyväksyntää etsimme ja olemme helposti vietävissä kun tulee vastaan kiva tyyppi. nyt olen 30v
        Tuntuu että miehet haluaa kauniista ja fiksusta naisesta vain yhtä asiaa..
        ketä tahansa en kelpuuta minäkään sänkyyni enkä myöskään kumppaniksi, kaiken pahan kokemani jälkeen on tavallaan tullut varovaiseksi. Olen yksin, mutta en epätoivoinen, mieluummin olen yksin kun väärän ihmisen kanssa.
        En ala seurustelee vain siksi että olen yksin..
        Mutta ikinä en ole miettinyt että olisin horo tai rostituoitu,arvostan ja rakastan itseäni ja olen kaikin puolin hieno ihminen, en mäkään mitään rahaa ottanut, se mitä hain enkä löytänyt vaan purkaantui seksin merkeissä.
        Mitään en muuttaisi, kaikki kokemukset ovat tehneet minusta sen ihmisen joka tänäpäivänä haluan olla. En häpeä sitä että on ollut monia sänkykumppaneita, kukaan ei ole täydellinen joten en myöskään arvostele muitten tekemisiä.

        AP käy juttelemassa Psykiatrille,se helpottaa, mulla se helpotti ja autto.
        Hanki itsellesi harrastuksia ja ystäviä, mene matkalle ja ota hetki rennosti, pysy hetki kaukana kaikista miehistä.
        Ja SANO EI VARATUILLE; niistä sä et todellakaan löydä sitä mitä etsit!!!!
        LAKKAA etsimästä ja keskity omaan elämään, sitten huomaat että pian sulla onkin joku joka aidosti välittää. Mutta elä pilaa asioita heti sänkyyn hyppäämällä.. SE PILAA KAIKEN!!! Sitä pitää venyttää niin pitkään kun pystyy vaikka kuin tekee pahaa ja haluttaa. HETKEN HURMIO VOI OLLA ELÄMÄSI TURMIO ;)
        Tsemppiä! Ja pidä itsesi naisena.
        Kun uskoo ja rakastaa itseään ja tietää oman arvonsa, niin muutkin sen huomaa!

        Tuntuu vain siltä että Thaimaassakin on siveämmät naiset kuin Suomessa. Olisi kauheeaa jos tarvitsisi nykyaikana valita jokin näiden tämä forumin akkojen joukosta, kaikki ovat ihan puhki hässssittyjäää.


      • zxz.
        tiger30 kirjoitti:

        Mä olen kanssa samanlainen nainen, nyt tosin rauhoittunut tuo sekstaillu joka kerta eri miehen kanssa.. mutta vielä 6 vuotta sitten menin aika lujaa ja olen jutellut siitä myös psykiatrin kanssa.. se on kuulemma vaihe ihmisen elämässä, henkisesti etsimme jotakin, tukemaan ja rakastamaan meitä ja se ei ole seksistä se kyse vaikka seksiä harrastamme siinä on joku syvempi ratkoitus. Hyväksyntää etsimme ja olemme helposti vietävissä kun tulee vastaan kiva tyyppi. nyt olen 30v
        Tuntuu että miehet haluaa kauniista ja fiksusta naisesta vain yhtä asiaa..
        ketä tahansa en kelpuuta minäkään sänkyyni enkä myöskään kumppaniksi, kaiken pahan kokemani jälkeen on tavallaan tullut varovaiseksi. Olen yksin, mutta en epätoivoinen, mieluummin olen yksin kun väärän ihmisen kanssa.
        En ala seurustelee vain siksi että olen yksin..
        Mutta ikinä en ole miettinyt että olisin horo tai rostituoitu,arvostan ja rakastan itseäni ja olen kaikin puolin hieno ihminen, en mäkään mitään rahaa ottanut, se mitä hain enkä löytänyt vaan purkaantui seksin merkeissä.
        Mitään en muuttaisi, kaikki kokemukset ovat tehneet minusta sen ihmisen joka tänäpäivänä haluan olla. En häpeä sitä että on ollut monia sänkykumppaneita, kukaan ei ole täydellinen joten en myöskään arvostele muitten tekemisiä.

        AP käy juttelemassa Psykiatrille,se helpottaa, mulla se helpotti ja autto.
        Hanki itsellesi harrastuksia ja ystäviä, mene matkalle ja ota hetki rennosti, pysy hetki kaukana kaikista miehistä.
        Ja SANO EI VARATUILLE; niistä sä et todellakaan löydä sitä mitä etsit!!!!
        LAKKAA etsimästä ja keskity omaan elämään, sitten huomaat että pian sulla onkin joku joka aidosti välittää. Mutta elä pilaa asioita heti sänkyyn hyppäämällä.. SE PILAA KAIKEN!!! Sitä pitää venyttää niin pitkään kun pystyy vaikka kuin tekee pahaa ja haluttaa. HETKEN HURMIO VOI OLLA ELÄMÄSI TURMIO ;)
        Tsemppiä! Ja pidä itsesi naisena.
        Kun uskoo ja rakastaa itseään ja tietää oman arvonsa, niin muutkin sen huomaa!

        Ei ole joka ihmisen elämässä tollaista vaihetta.. Ehkä 55 vuotiaana voi jo antaa mennä jos ei elämässä ole onnistunut. Mutta jos jo 30 v. on H. niin se on jo ??


      • zxz.
        unfair life kirjoitti:

        Taidat olla epäempaattinen nautiskelija tosiaan eli just sellainen, millaista aloittaja (enkä minä) enää kestä yhtään lisää.

        Minulla samanlainen olo kuin aloittajalla ja aikalailla muutenkin samanlainen tilanne, hieman nuorempi vain.

        Mistä löytäisi kunnollisen vapaan miehen???? Mikä valtava ongelma. itsestäni tiedän myös, että olisin varmasti mukava hauska viisas kumppani. Mutta ei, kaikenlaisiin roikaleisiin, varattuihin kelmeihin sitä törmää.

        HAUSKA JA VIISAS.......


      • mitähemmetii
        assssssssssss kirjoitti:

        Tuntuu vain siltä että Thaimaassakin on siveämmät naiset kuin Suomessa. Olisi kauheeaa jos tarvitsisi nykyaikana valita jokin näiden tämä forumin akkojen joukosta, kaikki ovat ihan puhki hässssittyjäää.

        sä sitte täällä hässäät, mee sinne taivaases, eikun thaimaaseen, siveämpien? parittajien/ tyttöjen (todella tyttöjen) luokse:


      • Lady55+ kirjoitti:

        Eikai sellaista kukaan ole väittänytkään että tuo kirja olisi tosikertomus tai opas. Kyllä fiktiokin voi vaikuttaa ihmisen mieleen.

        Tiesin toki, että kirjoittaja on vanhempi mies, koska hänen kuvansa on siinä takakannessa.

        Varmaankin kirja olisi erilainen, jos olisi naisen tai nuoren naisen kirjoittama. Mutta kyllähän tuo kuvastaa miesten ajattelumaailmaa. Naisen kun pitäisi olla neitsyt ja huora samassa henkilössä. Lisäksi minun iässäni on jo alkanut ilmeneen että naisen pitäisi olla myös hyvä huolehtija ja kokki, jotta pystyy vanhenevaa miestään hoitamaan. Mutta kukas huolehtii siitä naisesta ja hänen tarpeistaan?

        Miehille ei voi koskaan näköjään olla mieliksi. En tarkoita, että koko ajan pitäisikään, mutta jonkinlaista hyväksyntää kuitenkin voisi olla. Ehkäpä olenkin tehnyt virheen siinä, kun olen yrittänyt miellyttää.

        Olet ihan oikeassa,minä pidän huolta!!!


      • misu 56
        eikka696 kirjoitti:

        Minä rakastan vanhempia naisia. Olisi mahtava nähdä ja nauttia toisistamme....

        laittasitko ja panisitko.olisin kiitollinen jos laittasit ja panisit.laita sähköpostiosoite,tänne tulee


      • oikealla asialla!
        assssssssssss kirjoitti:

        Tuntuu vain siltä että Thaimaassakin on siveämmät naiset kuin Suomessa. Olisi kauheeaa jos tarvitsisi nykyaikana valita jokin näiden tämä forumin akkojen joukosta, kaikki ovat ihan puhki hässssittyjäää.

        On oikein auttaa puutteessa olevia! Olen itsekin pelastustehtävissä joutunut näkemään, mitä inhimillinen hätä voi saada aikaan ja varsinkin vanhempia miehiä pitää pelastaa. Elämän suojelu ja henkisen hädän lievittäminen on suurinta, mitä voimme toisillemme tehdä.


      • Jonathan Livingstone

        Voi elämän kevät!
        Eihän kirjan tietenkään tarvitse olla tosikertomus tai käytännön opas vaikuttaakseen lukijan ajatuksiin omasta elämästä.

        Otampa vaikka esimerkiksi Richard Bachin kirjan "Lokki Joonatan". Kukaan ei varmasti usko kirjan kertovan tositapahtumista, mutta moni on saanut siitä paljon ajateltavaa.


      • suomalais/thainainen
        assssssssssss kirjoitti:

        Tuntuu vain siltä että Thaimaassakin on siveämmät naiset kuin Suomessa. Olisi kauheeaa jos tarvitsisi nykyaikana valita jokin näiden tämä forumin akkojen joukosta, kaikki ovat ihan puhki hässssittyjäää.

        Thaimaassa on kunnon perhetyttöjä ja meitä, jotka myyvät itsensä vaikka viikoksi tai kahdeksi samalle äijälle ja se vaihtuu kun äijä lähtee ja toinen tulee tilalle. Joillakin voi olla samana iltana usemapi, mutta useimmiten miehet haluaa sen saman siksi ajaksi kun ovat lomailemassa. Thaimaalaisilla naisilla on kyse tienestistä ja elämisestä. Useampi ei tee sitä mielihyvällä, mutta kun ilotyttö on ammattina, ei sitä voi näyttää miehelle. Otat vastaan kaiken ja vain hymyilet. Tosin hymy voi tarkoittaa myös halveksuntaa. Länsimaisessa kulttuurissa liitetään hymy aina iloisuuteen ja hyväksyntään.
        Monet thaimaalaiset ilotytöt toivovat saavansa länsimaisen miehen "kiikkiin" ja paremman elämän sitä kautta. Kahdesta pahasta on valittava pienenmpi paha, mikä se sitten on, on josksu vaikeaa valita. Huoraaminen vai hakkaava mies....


    • Molempi parempi

      Ristiriitainen naishanne neitsyt hu0ra samassa paketissa on Soinin uskoisten juttu, ei niinkään meikäläisten Martti Lutherin seuraajaporukoiden.

      Tilanne on vähän kuin hyvän ja halvan kanssa, jos haluaa molempia, pitää ottaa kaksi...

    • Siis että sä perustat sun henkilöpsygologias fiktiiviseen kirjaan..?? Jos noin nii älä missään tapauksesssa lue lääkärikirjaa tai Fucking Amål'ia.. ;) tai muutakaa kirjaan, et ei vaan löytyis joku asiaosa jostain teoksesta, joka jollain osaa tuntuis jotenki sopivan omaan ajattelumodeen senaikuises tilanteessa. ;)

      • 30 min 60 euroa

        Voihan sitä vedota vaikka Aku Ankkaan, jos tekee mieli olla ilman housuja!


    • trusted.advisor_känny

      Et todellakaan ole prostituoitu. Olet ehkä onneton etkä vieläkään tiedä oikein, mitä etsit ja miten etsimäsi löydät. Mietipä kaikkia niitä naisia/miehiä, jotka ovat parisuhteessa lähinnä siitä syystä, että pääsevät näin paremman elintason piiriin. Ovatko he enemmän vai vähemmän prostituoituja kuin sinä?

      • Ei huorille

        Kyllä ovat. Varsinkin avioliitossa olevat.


    • rva47

      Minäkin olen harrastanut nettimiehiä jo vuosia, mutta en koe olevani mitenkään hyväksikäytetty, pikemminkin päinvastoin. Olo on kuin karkkikaupassa... Useinmiten saa sitä, mitä tilaa. (karman laki)

      • pullea mirri 52

        anna palaa,mitä tuota nautintoa pihtaamaan se on silla lailla,mitä enemmän antaa sitä enemmän saa.joskus olis kiva saada kunnon orkut kerran päivässä.niin jos olis urho joka imeskelisi huulia ja herkku mutteria,välillä joutuu kiiman tuskassa käyttää,vipraa ja hieromakone jossa on sellainen puolipallon muotoinen pää sillä saa hierottua huulet ja mutukan kerralla pehmoiseksi ja lutuiseksi.minä annan jos vain joku sitä kysyy.mitä tuota hyvää nautintoa jätäisi käyttämättä.nauttikaa siitä ja olkaa tyydytettyjä.


      • tooosaa

        milläs sinuun sais yhteyden
        olen 60 ukko en tiiä mikä vielä
        pelaa ois kiva koittaa


    • etsijä42

      Olisipa kiva löytää sinunlaisesi kunnon nainen .

      • Sitäsaamitätilaa

        Haluatko todella jonkun rupsahtaneen jokaiselle itseään jaelleen helpon nakin omaksesi? Naisessa on selvästikin jotain pahasti vialla...
        Aloittaja on sekaantunut ukkomiehiin tarkoituksella ja nyt on itse yksin koska onPASKAA sisältä ja kohta myös ulkoa. Hänet tunnetaan eikä kukaan ole häneltä muuta koskaan halunnutkaan kuin sitä itseään. Siinä mielessä olisi hänen kannattanut ottaa rahaa...


      • Eyes wide shut
        Sitäsaamitätilaa kirjoitti:

        Haluatko todella jonkun rupsahtaneen jokaiselle itseään jaelleen helpon nakin omaksesi? Naisessa on selvästikin jotain pahasti vialla...
        Aloittaja on sekaantunut ukkomiehiin tarkoituksella ja nyt on itse yksin koska onPASKAA sisältä ja kohta myös ulkoa. Hänet tunnetaan eikä kukaan ole häneltä muuta koskaan halunnutkaan kuin sitä itseään. Siinä mielessä olisi hänen kannattanut ottaa rahaa...

        On tainnut tämän katkroituneen kotiäidin mies käydä ahkerasti vieraissa ja nyt helpotetaan oloa haukkumalla niitä "toisia naisia". Omassa miehessähän ei mitään vikaa ole, hänet vieteltiin katalasti.


      • Pro tection
        Eyes wide shut kirjoitti:

        On tainnut tämän katkroituneen kotiäidin mies käydä ahkerasti vieraissa ja nyt helpotetaan oloa haukkumalla niitä "toisia naisia". Omassa miehessähän ei mitään vikaa ole, hänet vieteltiin katalasti.

        En ole edes parisuhteessa koskaan ollutkaan...
        Olen oikea ammattilainen..


    • gooooodbye men

      sama täällä ..tyhjä jäi käteen ja nyt en enään ole kiinnostunutkaan miehistä,kun tuntuu että eivät näe minussa muuta kun seksi kumppanin..surullista..olisi sitä muutakin annettavaa..nyt en enään uhraa aikaani miehille..eivät ole minua ansainneet..olen hyvä ihminen, kivakin ja mukava kumppani( työ / ystävät sanoneet)jotenka jos ei kiinnosta kuin tissejä tuijottaa ,niin olempa sitten yksin...

      • Sopivia miehiä on

        Tähtäät liian korkeatasoisiin miehiin, joilla on valinnanvaraa naisten suhteen.

        Valitse jatkossa mies, joka ei saa seksiä kuin sitoutumalla naiseen.

        Ei siinä sen kummempaa taikaa ole.


      • koettu on
        Sopivia miehiä on kirjoitti:

        Tähtäät liian korkeatasoisiin miehiin, joilla on valinnanvaraa naisten suhteen.

        Valitse jatkossa mies, joka ei saa seksiä kuin sitoutumalla naiseen.

        Ei siinä sen kummempaa taikaa ole.

        Kaikki hyvät miehet ovat varattuja. Jos mies ei ole kelvannut kenellekään siinä on jotain vikaa!


      • toivoa sopii
        Sopivia miehiä on kirjoitti:

        Tähtäät liian korkeatasoisiin miehiin, joilla on valinnanvaraa naisten suhteen.

        Valitse jatkossa mies, joka ei saa seksiä kuin sitoutumalla naiseen.

        Ei siinä sen kummempaa taikaa ole.

        K miehillä on aina ollut ottajia. Laske rimaa alemmas ja pidä hetki kauemmin housut jalassa. Sieltä tulee kohta joku joka innostuu sinusta tosissaan. Eihän se hurja/kurja menneisyys vielä välttämättä kaikkea ole pilannut.


    • fdgfgdfdg

      Aikamoista skeidaa... Ihminen nyt ei ole koskaan tyytyväinen.

    • örkki törkki

      Koeta löytää mies josta pitäsit kiinni..koska ikää tulee sulle vuosi vuodelta..ja lopulta jäätkin yksin..kauneus katoaa ja yksinäinen vanhuus odottaa..katkera vanhuus..vaikka leikkauttaisit itseäsi..aika juoksee...

      • Örkin naapuri

        Ei miehen löytäminen välttämättä muuta elämää onnellisemmaksi.

        Moni jo haluaa vanhempana eroon nyksästä, että se siitä onnellisesta vanhuudesta.

        Ja aika juoksee muuten kaikilla samaa vauhtia, elit sitten yksin tai kaksin ; )


      • Tyhmä saa olla
        Örkin naapuri kirjoitti:

        Ei miehen löytäminen välttämättä muuta elämää onnellisemmaksi.

        Moni jo haluaa vanhempana eroon nyksästä, että se siitä onnellisesta vanhuudesta.

        Ja aika juoksee muuten kaikilla samaa vauhtia, elit sitten yksin tai kaksin ; )

        Tyhmä nainen se, joka haluaa eroon miehestään vasta kun on itse rupsahtanut eikä pysty saamaan enää itselleen kuin jonkun jämä-joonaksen


    • kiertokapula

      Ja kaikkien tapaamiesi kanssa on sitten ihan sänkyyn asti heti mentävä??!!! Haloo!!!! Olet helppo nakki, ukkomiesten yhteishyvä!! Varmaan mukava kulkea hetken päästä julkisella paikalla, kun huomaat ihmisten hymyilevän sinulle virnuillen ja kohta kuuletkin olevasi jakorasia!! Sellaista ei kukaan huoli!! Turhaa ajanhukkaa mennä ukkomiesten kanssa sänkyyn. Ne tarvii vaan paineenpurkua, siihen kelpaat! Kun annat itsesi käytettäväksi kenelle tahansa. Sen jälkeen tulet tällaiselle palstalle vielä kysymään, että oletko horo!! Olet!!!!!!!!!!!! peri samantien maksua, niin saat sinäkin jotakin..edes kustannettua kerran vuodessa itsesi sukupuolitautien testaukseen!!
      Ton ikänen eikä järkeä yhtään!!!! Kaikenlaisia sitä on...

      • no entäs

        likaiset ukkomiehet? Tai vaimot, jotka ei välitä vaikka äijä hyppii vieraissa? Likaista ja alhaista porukkaa kaikki! Samoin se, joka menee varattujen kanssa. Kukaan ei pakota..... Fiksu ei ainakaan voi olla.
        Mitäs antaa yököttäville äijille nautintoja, jos ei itse saa mitään? Kysyn vaan. Hankkikaa naiset dildo, jolla tyydyttää seksitarpeenne. Läheisyyttä löytää vain kunnollisista miehistä.


      • voihan vee

        No onko sitä järkeä sitten sinussa liiemin??
        Mistä sinä tiedät oliko ehkäisyä vai ei??!

        Itsenäinen työssäkäyvä nainen pääsee ilman itseänsä myyntikin lääkäriin!!
        Mikä sinä olet , täällä kivittämässä , ja oletuksiasi tuomaan julki!!

        Jokainenhan antaa omaansa niin paljon kun haluaa!!
        Se ei saatana kuulu kenellekkään!

        Ahdasmielinen piru!
        Jätä mielipiteesi oman kallon sisääsi vaan!!


      • pekka puupää
        no entäs kirjoitti:

        likaiset ukkomiehet? Tai vaimot, jotka ei välitä vaikka äijä hyppii vieraissa? Likaista ja alhaista porukkaa kaikki! Samoin se, joka menee varattujen kanssa. Kukaan ei pakota..... Fiksu ei ainakaan voi olla.
        Mitäs antaa yököttäville äijille nautintoja, jos ei itse saa mitään? Kysyn vaan. Hankkikaa naiset dildo, jolla tyydyttää seksitarpeenne. Läheisyyttä löytää vain kunnollisista miehistä.

        Niiden ukkomiesten naiset EI TIEDÄ, että ne ukot hyppii vieraissa. Eihän tuolla treffipalstoilla paljon muita olekkaan kun ukkomiehiä seuraa hakemassa. YÖK.


      • asssssssssss
        pekka puupää kirjoitti:

        Niiden ukkomiesten naiset EI TIEDÄ, että ne ukot hyppii vieraissa. Eihän tuolla treffipalstoilla paljon muita olekkaan kun ukkomiehiä seuraa hakemassa. YÖK.

        Kai ne tietää jos itse eivät juuri koskaan enää anna pppilllua aviomiehelleen. Minullekin on käynyt niin. Ei sen puoleen, seisotuskin on nykyään aina heikkoa, mutta ei sitä pääse oikein kokeilemaankaan, eli harjoittelemattomuus on varmaan myös syynä, ei pelkkä ikä ja ylipaino (55v).


      • Ole mies, älä hiiri
        asssssssssss kirjoitti:

        Kai ne tietää jos itse eivät juuri koskaan enää anna pppilllua aviomiehelleen. Minullekin on käynyt niin. Ei sen puoleen, seisotuskin on nykyään aina heikkoa, mutta ei sitä pääse oikein kokeilemaankaan, eli harjoittelemattomuus on varmaan myös syynä, ei pelkkä ikä ja ylipaino (55v).

        Oikea mies näyttää naiselle miten ulko-ovi toimii, jos pimpan antaminen ei enää kiinnosta.


    • tämänkö takia

      tulin procyyn? Taas typerä provo Suomi24:ltä..

    • PÄÄSI EI KESTÄ
    • Ehkä nyt menen hakoteille tätä miettiessä. Selvästikin on sinulla tullut jonkinmoinen tilinteon hetki itsellesi ja analysoit menneitä suhteitasi ja sitä mihin olet menossa. Se on tietenkin ihan hieno asia ja toivon, että löydät sen oman tiesi. Jokainenhan meistä etsii alitajuisesti sitä suurta rakkautta, harmonista yhdessäoloa, yhteenkuuluvaisuuden tunnetta, mutta kyllähän se on aika vaikeata, kun ajattelee ihmismieltä ja sen joskus ilmenevää epälookisuutta. Meillä jokaisella on halumme ja joskus käyttäydymme itsekkäästi ja se loukkaa toisinaan läheisiämme. Sen takia olenkin itse enemmänkin ajatellut sitä, että ihmisellä pitäisi olla mahdollisimman paljon ystäviä ja sellaisia, joiden kanssa voi jutella ja joiden luona voi aina käydä. Sosiaalisuus ei kuitenkaan ole meidän suomalaisten paras puoli, joten senkin takia on se toisen ihmisen pitempiaikaisen läheisyyden tarve meillä voimakkaampi. Jonkinlainen händikäppi, josta olen jollakin tavalla surullinen ja turhautunut. No. Jokaisella on kuitenkin oikeus tehdä elämänsä sellaiseksi kuin haluaa. Onko se sitten vakaan parisuhteen etsimistä vaiko kukasta kukkaan lentelemistä. Kumpikin on elämää ja elämistä.

    • Olet ainakin tyhmä

      Välimerkkien käyttösi paljastaa, ettet kyllä ole myöskään kovin korkealle koulutettu. Sekaisin päästäsi lähinnä. Oletan, ettei teksti ole lainkaan naisen kynästä?

    • aatelepa

      Sitä olet mitä ajattelet, voisithan ajatella muutakin....

    • leskimies

      Ymmärrän sinua täysin. Et ole ainoa. Elin täsmälleen samanlaisen naisen kanssa 31 vuotta. Pää pystyyn ja äläkä yritä vapautua itsestäsi, ihan turhaa, elämä on elämistä varten. Et ole yksin. Kaikella kunnioituksella, rakkaus- vanha tai uusi löytyy
      varmasti. Haluaisin sinuun yhteyden auttaakseni jos sitä todella tarvitset.

    • mummeli57

      Lady55 Kerrot että jotenkin ihastut kaikkiin niihin miehiin joita tapaat netin kautta. Minä olen myös pian 55v ja elän yksin. Olen tavannut aika monta miestä netin kautta mutta se eroavaisuus meillä on että minulla on se tietty miesihanne niinkuin kaikilla kaiketi on, en minä ainakaan kenen tahansa kanssa sänkyyn mene, jos ei kolahda niin sitten ei ja se on siinä. Aseta hyvä ihminen itsellesi jonkinlainen raja, ensialkuun vaikka se tärkein että VAIN vapaille. Täällä kotimaassa kun on niin pienet kaupungit että varmasti on tuttuja jokaisella ja ukkomiesten porukoissa sana kiertää jos on "kevyttä lihaa" tarjolla. Aivan sama kuin hienosti pukeutuu ja kuin ihana työ ym. kun on seksuaalisesti kuin partiolainen,aina valmiina. Josko unohtasit koko miehet joksiki aikaa ja olisit muuten ns. ihmisten kanssa etkä koko ajan käperry siihen "minä olen yksin" ajatukseen. "Hymyile elämälle,niin elämä hymyilee takaisin".

    • eräs nainen

      Etkö ole vielä oppinut sitä asiaa että, ihan heti ei ole tapana mennä sänkyyn.. Jos mielii pidempi aikaista suhdetta, niin pitää elämässä ja suhteessa olla muutakin kuin seksi.. Seuraavan kanssa elä mene sänkyyn vaikka se mies ehdottais mitä.. Jos se suuttuu.. niin anna mennä.. jos mies on oikeilla asioilla niin se ei edes ehdota sulle seksiä ensimmäisellä eikä vielä toisella saatikka kolmannellakaan tapaamisella.. vaan teille tulee ja muut asiat enempi jutun aiheena kun seksi.. Seksin aika suhteessa tulee vasta jälkijunassa..

      • lappuliisa35

        "Ei ole tapana" on ihan hirveän huono pohja, kun hakee jotakin ainutlaatuista elämäänsä, kuten esimerkiksi elämänkumppania. Jos taas elämänkumppani ei ole ainutlaatuinen, ei pitäisi olla valinnanvaikeutta.

        Jos ei ihan oikeasti todella ole tuota parempaa syytä olla harrastamatta vaikka heti ekoilla treffeillä seksiä, niin ei mikään ihme, jos se seksi tapahtuu herkästi vähänkin seksuaalisilla ihmisillä. Ja hei, seksihän on osa yhdessäoloa siinä missä muukin tutustuminen.

        Sanoi tavat mitä tahansa, ei vastuuta voi sen enempää tapojen niskaan laittaa kuin myöskään siihen vedota, ettei niitä tunne. Itse se on vastuu kannettava, valitsi miten valitsi.

        Tutustu ihmiseen, luota arvostelukykyysi ja tee omat johtopäätöksesi. Osallistu omaan elämääsi äläkä ulkoista sitä muille.

        Jos joku haluaa seurustella ennemmin tapojen ja rutiinien kanssa kuin ihmisen kanssa, niin siitä vaan sitten etsimään itselleen sopivaa vastinkappaletta. Mutta jos minulta kysytään, niin en suosittele. Jos muuta ei tarjota kuin tapojen vangeiksi jääneitä kopijoijia, jään paljon mieluummin pysyvästi yksin. En halua olla kellekään jokin yksi kaavamainen vaihe kohtaamisten liukuhihnalla.

        Tottahan se toki on, että isolla osalla ihmisistä ei näytä olevan hirveästi selkärankaa tehdä itsensä näköisiä valintoja. Ennemmin vaikka sitten mennään virran mukana kulissiparisuhteeseen. Ja kas kummaa, sellaisten suusta yleensä ne kaikkein jyrkimmät ja ahdasmielisimmät näkemyksetkin sinkoilevat.


    • joku vaan

      Voi voi, olet antanut itseäsi noin vain
      Koita nyt rajata miehet vapaisiin sinkkuihin niin voi kaverikin löytyä loppuelämälle jos hyvin käy

    • et ole prostituoitu, olet lutka. siis ilmainen huora ilkeästi sanoen.

      • murmurmurtsirp

        Olen samaa mieltä. En ymmärrä, minkä takia prostituoituja halveksitaan ja rahan ottamiseen laitetaan raja. Minusta ilmainen huora on paljon pahempi kuin rahaa ottava!


      • naa lesk rouv
        murmurmurtsirp kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. En ymmärrä, minkä takia prostituoituja halveksitaan ja rahan ottamiseen laitetaan raja. Minusta ilmainen huora on paljon pahempi kuin rahaa ottava!

        minulla kun ryhtyy syyhyy,annan antamisen ilosta mitä enemmän antaa sitä enemmän saa.tulee aika jolloin ne vehkeet ei toimi.luin jostain naisten lehdestä että mitä ahkerammin annan miehille sitä pienemoi sairastumis riski eturauhasen laajentumaan,ja eturauhassyöpään.toisessa lehdessä oli emättimen kuivuminen iäkkäämpänä,vaikeuttaa yhdyntää ja kipua .sillon kun värkit ja vehkeet on kunnossa,naikaa ja rakstelkaa,siitä ne tykkää ja pysyvät kunnossa,ei se käytössä kulu,vaan pysyy kunto ja terveys hyvänä.akti usiasti,nauttikaa ja unohtakaa joku muu.mitä väliä sillä on onko se naapurin setä tai mies naimisissa tai ei kyllä se taas latautuu käyttökuntoon,kyllä sille naapurin rouvallekkin jää sitä käyttöön.se on käyttöön tarkoitettu,eikun paneskelemaan.


    • Minä analysoisin sinut tunnevammaiseksi, ihmiseksi, joka ei osaa sitoutua suhteeseen. Olet ikäänkuin esineellistänyt itsesi ja seksuaalisuudestakin on tullut pelkkää mielihyvän hakemista, niin itsellesi kuin muille. Mahdatko hakea toisten hyväksyntää omalle toiminnallasi? Jos näin, eheytyminen alkaa siitä, että hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet ja opettelet ottamaan myös muut ihmiset huomioon. Menneitä et voi muuttaa. Menneistä voi vain oppia. Jos toistat tekemiäsi virheitä, mieti, oletko tyhmä vai seuraatko jotain sellaista ajatusrakennelmaa, joka sinun pitäisi saada puretuksi.

      "Elämä on elämistä varten" ... sinusta ei jää jäljelle kuin muistot. Mieti, onko kivempi jättää muisto lähes prostituoidusta vaiko onnellisesta muut ihmiset huomioonottavasta ihmisestä. Valintahan on loppujen lopuksi sinun ja toimit niiden arvojen mukaisesti johon sinut on aivopesty.

      P.S. voit kysyä muiden ihmisten mielipidettä omille arvovalinnoillesi, mutta loppujen lopuksi sinun pitää toimia omien tunteidesi ja periaatteidesi mukaisesti.

      • perfecto2

        Biokoomikko - miten voi toimia omien tunteidensa ja periaatteiden mukaisesti, jos ei tunnista tunteitaan eikä ole periaatteita???!!!!

        Elämä on elämistä varten - no niin on, jokainen elää niin kuin tahtoo, ei kukaan ole veljensä vartija ja voi asettua tuomitsemaan muita - aamen.

        Mikä sinä olet ketään tunnevammaiseksi analysoimaan - itse olet, kun loukkaat tuolla tavalla muita. Tunnevammainen = empatiakyvytön, sulla ei sitä ole, ja analysoit vain muita, mut itseäsi et osaa analysoida, vituttaa tollaset neropatit. Mikä sinä olet toisten elämää ja tunne-elämää arvostelemaan, eiköhän omassasi olet tarpeeksi vai oletko jokin täydellisyyden perikuva?!


    • Iloinen leski

      Minä olen harrastanut reilun kymmenen vuotta edm.jäätyäni pitkästä liitosta leskeksi.Miehet olisivat useimmin halunneet avioon(en siis yleensä ole sotkeutunut ukkomiehiin),mutta minä olen paennut siinä vaiheessa.Suhteeni ovat kestäneet 1-2v ,sitten olen kyllästynyt,sillä mies ei ole ollutkaan sitä mitä alkuun esitti.Minulla oli 28v upea aviomies.Ei tietysti täydellinen,mutta minulle sopiva,kunnes kuolema erotti.Olen tietyllä tavalla nauttinut,kun saan olla kuin mies ja ite valita seurani.Nauttia aikani ja sitten siirtyä taas metsästykseen.Alkuun kun jäin pitkästä liitostani leskeksi,oli pakkomielle löytää tilalle sopiva mies,mutta mitä pitemmälle aika on kulunut,sitä enemmän nautin omasta vapaudestani,kun näen ettei ainutkaan mies ole vielä pystynyt puoliksikaan siihen,mitä aviomieheni oli.Hyvää,jos ei löydy,huonoo en huoli!Onneksi ei ole pakko.

    • skjdfksl

      Kannattaisiko katsoa peiliin? Miksi pitää mennä varattujen miesten kanssa sänkyyn? Ei kai ne pakottaneet ole?

      Eikö yhtään haittaa, että olet se nainen, jonka kanssa he ovat pettäneet vaimoaan?

      Ja ne miehet ovat pettäjiä. Et kai sellaista miestä halua? Pettäjää? Pettäisi aikanaan sinutkin.

      Jos vaikka yrittäisit välillä etsiä niitä kunnollisia miehiä. Ja lopeta kaikenlaiset irtosuhteet, jos ne haavoittavat sinua. Ne myös syövät luottamustasi miesten silmissä.

    • Illallisen tarjoaja

      Koska voisin tarjota illallisen!?

    • DAARA

      ITSE OLEN ALE NELIKYMPI HYVÄ NÄKÖINEN MIES . OLEN RIKAS JA MINULLA ON KAIKKI MITÄ MIES VOI TOIVOA ELÄMÄSTÄÄN. MINULLA EI OLE MUUTA MAHDOLISTA LYÖTÄÄ VAIMON MUUTEN. NETTI OLI AINOA MAHDOLISUUS.
      WAIKKA OLEN OLLUT REHELINEN SIVULLANI, EI KETÄÄN NAINEN JOKA KUVISTA JA PROFIILISTA TYKKÄNYT VASTANUT MINULLE. NE JOTKA OLEN TAPANUT OLLET HYVIN VANHA TAI RUMA PÄINVASTOIN MITÄ OLI LAITTANUT PROFIILISSAAN! SILTI OLEN HUOMANUT TÄMÄ NETTI TREFFI ON YKSI TAPA MONEN NAINSEN VAAN TYYDYTTÄ ITSEÄÄN SEKSUALISESTI.

      OLETTE HYVIN LIKAINEN OLENTOJA JA LEIKITTE RIKKINÄISTEN SYDÄMMIEN KANSSA.
      EI OLE YHTÄÄN SYMPAATIA KALTAISELLESI. KALTAISESI TEHNYT NIIN ETTEI ENÄÄ PYSTY LUOTTAMAAN KENENKÄÄN NAISEEN.

      • mummo vaan

        Daara, on sinulla vielä toivoa löytää joku, ei sinulla ole liikaa ikääkään.
        Jos netti tökkii, osta lehti nimeltä Askel. Se on kylläkin kristillinen mutta on kai siellä naisia jotka eivät ole tiukkapipoisia mutta etsivät sitä oikeaa yhä. Kirjeenvaihtopalstan kautta pääset alkuun. Sinä ja ehkä moni muukin kuka tälle palstalle sattui eksymään.


      • Daadaaa...

        Samoja kokemuksia kuin Daaralla. Naiset luulevat olevansa mitä ilmeisemmin hyvännäköisiä ja nuoria. Kumpikin on harhaluulo. Nainen on nuori ja nätti tuonne 35 ikävuoteen asti, sitten alkaa romahdus. Sen jälkeen on turha luulotella mitään. Joku hakee vielä jopa ikäistään nuorempaa, mikä kyllä huvittaa todella. Suomalaisissa nettinaisissa on useimmissa tuo vika ja siksi hakeutuvatkin nettiin. Työelämästä löytyy mukavimmat ja luontevimmin.


      • on onkos tullut kesä
        Daadaaa... kirjoitti:

        Samoja kokemuksia kuin Daaralla. Naiset luulevat olevansa mitä ilmeisemmin hyvännäköisiä ja nuoria. Kumpikin on harhaluulo. Nainen on nuori ja nätti tuonne 35 ikävuoteen asti, sitten alkaa romahdus. Sen jälkeen on turha luulotella mitään. Joku hakee vielä jopa ikäistään nuorempaa, mikä kyllä huvittaa todella. Suomalaisissa nettinaisissa on useimmissa tuo vika ja siksi hakeutuvatkin nettiin. Työelämästä löytyy mukavimmat ja luontevimmin.

        "Joku hakee vielä jopa ikäistään nuorempaa, mikä kyllä huvittaa todella." Entäs ne miehet, jotka hakevat parikymmentä vuotta nuorempaa. Aika huvittavaa todella. Naisten ei pidä ottaa paljon vanhempia miehiä, niin se on. Tämä on miesten maailma, mutta naiset tulevat, hitaasti mutta varmasti.

        Minullakin on nettiprofiili ja tällä hetkellä taidan etsiä noin seitsemän vuottakin nuorempia miehiä.


      • Karpalo

        Voi voi - Daara - ei kukaan leiki kenenkään kanssa, jos itse ei sitä mahdollista.

        Sinä olet varmaan puhdas pulmunen ja sinulla sädekehä pään päällä, koska olet niin pyhyydellä ja puhtaudella siunattu, me muut olemme likaisia ja saastoja, eikö niin.

        Olet rikas, ja kaikki on, mitä voi toivoa - no ei näköjään ole, sitä naista, mut sitä kun ei saa rahalla, vaan rakkaudella, tiedoksi vain.

        Keskikaupungilla näkee parhaimman näköisiä miehiä, turkulaiset miehet on kanssa aika hyvännäköisiä, ja aidot stadilaiset.

        Ei niihin nettitapaamisiin liikaa kannata laittaa odotuksia, laittaa odotukset vain alas, niin ei tule pettymyksiä - mä olen ainakin tavannut monta mukavaa miestä, ei mitään vikaa, mut ei ole muutoin napannut, tai kiinnostanut, ihan täyspäisiä olivat kaikki. Osa on tosissaan, osa varmaan etsii sitten jotain seksiseuraa, mut oma on sitten valinta, jos lankeaa. Kannattaa olla varuillaan - mitä lipevämpi tai makeampi, sitä karvaampi voi olla lopputulos!


      • zxz.
        on onkos tullut kesä kirjoitti:

        "Joku hakee vielä jopa ikäistään nuorempaa, mikä kyllä huvittaa todella." Entäs ne miehet, jotka hakevat parikymmentä vuotta nuorempaa. Aika huvittavaa todella. Naisten ei pidä ottaa paljon vanhempia miehiä, niin se on. Tämä on miesten maailma, mutta naiset tulevat, hitaasti mutta varmasti.

        Minullakin on nettiprofiili ja tällä hetkellä taidan etsiä noin seitsemän vuottakin nuorempia miehiä.

        Naisen pitäisi olla hyvännäköinen, mutta ei miehen.. Ja koska nuori on kauniimpi kuin vanha, niin siksi miehet voi hakea nuorempia naisia..

        Eikö naista sanota kauniimmaksi sukupuoleksi..?


    • molomies

      jaa paljos sä otat suikkarista??

    • Aatu-Avulias

      Meikäläinen eläkeläisäijä ajattelee, että elät mahdollisuuksien ja valikoimisen tilanteessa. Ilmeisesti et ole oikein tyytyväinen nykyiseen ukkomiesten kanssa peuhaamiseen. Toisaalta kuitenkin mitä ilmeisimmin tykkäät erotiikasta, aistillisista nautinnoista ja minun mielestäni hyvä niin eli siis elämän ilojen päälle ymmärtäminen on minun mielestäni ihmisen myönteinen piirre.

      Mieli tekisi ehdottaa sinulle tulevaisuuden valintojen vaihtoehtojen hahmottelemista yhdessä eli rauhallista aprikoimista vetäytymällä ainakin muutamaksi päiväksi kokonaan sivuun menojen ja meininkien hälinästä ja voisin tarjoutua itse konsultiksi eikä minulle tarvitsisi maksaa mitään korvausta edes luontaisetunakaan. Tuumiskelun tavoitteellisena suuntana saattaisi päteä ajatus yrittää visioida semmoista asti-ilojen ja käytännön elämisen yhdistelmää, johon olisit itse tyytyväinen.

    • ValoEnkeli35

      Sinä pelkäät todellista läheisyyttä. sinä pelkäät todellista ihmissuhdetta, jossa joutuisit kohtaamaan kaikki haavasi. Sinun sisälläsi on paljon pelkoja.. rittämättömyyttä, arvottomuutta, häpeää, surua ja itkemätöntä itkua. Sinä pelkäät, ettei kukaan voisi rakastaa sinua sellaisena kuin olet. Mutta kuka sinä olet? Et voi saada sitä koskaan selville, jos et antaudu rakkaudelle.. kaiken paljastavalle ja parantavalle rakkaudelle. Rakkauden tarkoitus on tehdä ihminen eheäksi. Rakkauden tarkoitus on nostaa pintaan menneisyydet haavat ja haamut. Ne on tuotava totuuden valoon, jotta ne häviäisivät ja vapauttaisivat kantajansa.

      Sinä olet varattujen miehien kanssa, koska he ovat turvallisia kohteita sinulle. Alitajuisesti tiedät, että heidän kanssaan et joudu kohtaamaan kipeitä tunteitasi. Sinä rakastat vain kehollasi. Se on ainoa, jolla osaat rakastaa. Osaat antaa kehosi, mutta sydämesi on kiinni. Sinä olet jäänyt kiinni tähän kierteeseen. Varatut miehet ja seksi on kuin huumetta, jota tarvitset elääksesi. Huumeen jälkeen olo on tyhjä ja tulee moraalinen krapula. Tyhjän seksin jälkeen on saman kaltainen.

      Sinun täytyy ymmärtää, että olet arvokas ja ainutlaatuinen! Sinun täytyy vieroittaa itseäsi tästä. Sinä tarvitset eheyttävän ihmissuhteen, jossa voit kohdata sisimpäsi ja tuntea aidon rakkauden. Rakkauden, joka poistaa kaiken yksinäisyyden ja tyhjyyden.

      Tälle henkiselle tielle, voisit lähteä esimerkiksi niin, että menet kirjastoon ja lainaat kirjan joka puhuttelee sinua. Suosittelen muun muassa seuraavia kirjoja: Harville Hendrix kaikki se rakkaus mikä sinulle kuuluu, Ehdoton anteeksi anto Coling Tipping, Itsensä parantava ihminen Susanna Ehdin (immunologi ja lääketieteen tohtori), Palatkaamme rakkauteen Marianne Williamsson.

      Toivon kaikkea hyvää sinulle! Älä palaa menneisyyteen. Olet tullut tiesi päähän. Uusi elämä on odottamassa sitä, mutta juuri nyt pilvet ja sumu estävät sinua näkemästä sitä :)

    • aa

      olet tosi hutsu

    • Mitä etsit?

      Mitähän etsit sitten netistä todella?

    • sirpale5454

      En ole ollut ukkomiesten kanssa (tietysti ne on voineet valehdella), mutta silti ne jättää ja pettää. Ukkomiehet olen kiertänyt netissä kaukaa, mutta muuten sama tilanne. Äijät hakee vain seksiä. Ei mitään muuta, ainakaan netissä. Olen menettänyt toivoni, vaikka ihaniakin hetkiä on ollut. En kadu mitään. Mutta olisi kiva löytää se todellinen sielunkumppani. Ehkä se ei ole mahdollista. Olen 57v. ja aika rientää. Olen nuorekas ja monen mielestä hyvän näköinenkin. Silti en löydä sitä oikeaa vaan pelkkiä pettureita.
      Et ole missään nimessä prostitoitu, mutta jätä ne ukkomiehet ekana pois.

      • topakka täti

        Ei pidä yleistää, et kaikki hakee netissä seksiä - ei pidä paikkansa. Kyllä ne sieltä nopeasti erottuu, kun ne on niin tyhmiä, että tuo sen esiin jo ellei ekassa niin jossain viestissä ja muutenkin fiksu ihminen osaa rivien välistä lukea, millainen tyyppi on, ja viimeistään siinä vaiheessa kun näkee kuvan.

        Mä olen ainakin tavannut monen monta todella mukavaa ihan tavallista miestä, kaikki ihan asiallisia, toki joistakin paistoi, et puutteessa ollaan, mut silti käytös oli asiallista - luulen, et se on pitkälti kiinni siitä, miten itse käyttäytyy. Mä olen ainakin niin suora, et ehkä musta vaistoaa, ettei irtoa ja annan sen nopeasti ymmärtää, et alas kalppia. Älykkäitä naisia ei ensimmäiseksi yritetä iskeä sänkyyn. tulee vain mieleen, et pukeutuminenkin vaikuttaa - jos menee sinne sen näköisenä, et pesää irtoo, niin oma on sitten vika. Kyllä mullekin on joskus jotain ehdoteltu, ja olen ottanut sen leikillään ja vähän mennyt gameen mukaankin jot näen mikä on miehiään. Mut voi sitä aina sanoa, et en nyt ihan hae sitä mitä sinä. Kumma jos aikuiset naiset ei saa suutaan auki.


      • Näin mies näkee
        topakka täti kirjoitti:

        Ei pidä yleistää, et kaikki hakee netissä seksiä - ei pidä paikkansa. Kyllä ne sieltä nopeasti erottuu, kun ne on niin tyhmiä, että tuo sen esiin jo ellei ekassa niin jossain viestissä ja muutenkin fiksu ihminen osaa rivien välistä lukea, millainen tyyppi on, ja viimeistään siinä vaiheessa kun näkee kuvan.

        Mä olen ainakin tavannut monen monta todella mukavaa ihan tavallista miestä, kaikki ihan asiallisia, toki joistakin paistoi, et puutteessa ollaan, mut silti käytös oli asiallista - luulen, et se on pitkälti kiinni siitä, miten itse käyttäytyy. Mä olen ainakin niin suora, et ehkä musta vaistoaa, ettei irtoa ja annan sen nopeasti ymmärtää, et alas kalppia. Älykkäitä naisia ei ensimmäiseksi yritetä iskeä sänkyyn. tulee vain mieleen, et pukeutuminenkin vaikuttaa - jos menee sinne sen näköisenä, et pesää irtoo, niin oma on sitten vika. Kyllä mullekin on joskus jotain ehdoteltu, ja olen ottanut sen leikillään ja vähän mennyt gameen mukaankin jot näen mikä on miehiään. Mut voi sitä aina sanoa, et en nyt ihan hae sitä mitä sinä. Kumma jos aikuiset naiset ei saa suutaan auki.

        Pihtaaminen saa oikeasti fiksun ja kivan naisen vaikuttamaan vastenmieliseltä miehen näkökulmasta.


      • Näin nainen näkee
        Näin mies näkee kirjoitti:

        Pihtaaminen saa oikeasti fiksun ja kivan naisen vaikuttamaan vastenmieliseltä miehen näkökulmasta.

        Kysehän ei ole pihtaamisesta, jos ekalla tapaamisella ei lähde harrastamaan seksiä. Aina on soiteltu perään ja haluttu tavata uudestaan....

        Varmaan sun näkökulma on vain ihan sinun oma näkökulmasi, et onneksi edusta kaikkia miehiä, ja vaikutatkin hyvin vastenmieliseltä etkä ainakaan yhtään fiksulta.


      • citronella 49
        Näin mies näkee kirjoitti:

        Pihtaaminen saa oikeasti fiksun ja kivan naisen vaikuttamaan vastenmieliseltä miehen näkökulmasta.

        Että minä inhoan teitä miespuolisia halpoja jakorasioita


    • miess

      huara mikä huara..!!

    • Respect

      Eiköhän jokainen aseta itse rajat sille ketä tapaa - ja jos on rajaton, niin sitten elämä menee tismalleen niin kuin itse annat sen mennä. Turha valittaa, että nai ukkomiehiä, miksi ylipäätään sekaantua ukkomiehiin - onhan se nyt päivän selvää, että ne hakee helppoa panoa. Itse olen alle 50 v, mutta lähentelen tuota maagista lukua jokusen vuoden päästä.

      Mun mielestä itse voi rajata ja valita sen, ketä tapaa. Jos haluaa vain miellyttää muita, niin siitä vain, siinä jääkin itselle tyhjä olo. Suhteeseen kuuluu vastavuoroisuus - mutta sanotaan, että sitä saa mitä tilaa, useimmiten. Kyllä sieltä jyvät erottuu akanoista, jos kerran tälleillekin pääsee, osoittaa se, että vientiä on. Ei se määrä ,vaan laatu ratkaisee. Ei tossa iässä mitään ikäloppuja olla, vaan parhaassa omassa iässä.

      Jos ei tiedä, mitä haluaa, sit tulee mitä sattuu - kyllä sulla nyt jokin suodatin pitäisi olla, ja omanarvontunne ja itsekunnioitus - ei ne äijät niin ihmeellisiä ole, et niitten edessä täytyy nöyristellä. Ei illallisen tarjoaminen tarkoita, että pitäs siitä sitten luonnossa maksaa - ottaa päähän kyllä kun lukee moisia, käske niitten tunkea se ähteriinsä, miesten kuuluu tarjotakin, jos pyytävät ulos, mut drinksujen eikä muiden tarjoilujen pidä tarkoittaa sitä, että saa pesää. voi hel-vetti.

      Ihan kuin myisit sieluasi - taidat pitää miehiä jonain kuninkaina. Ne ei ole sen kummempia, kaikilla on tötterö jalkojen välissä, ja yleensä miehet ajattelee niillä munaskukkeleilla in the end, toki muunkinlaisia miehiä on olemassa. Ukkomiehet on kaikkein pahimpia, kannattaisi pitää näppinsä irti - siinä sekaantuu sitä paitsi toisten suhteisiin ja rikkoo perherauhaa. Mua ei kiinnosta ainakaan pätkääkään mitkään varatut miehet - se on heti no-but no thanks.

    • yxxi mies

      Jospa lopetat lutkakäytöksen ja teet mahdolliseksi oikean suhteen. Vanha ihminen vielä.

      • zxz.

        Homma on jo pilattu....No joku samanlainen äijä voi haluta ent. lutkankin.

        Se on niin, että tehtyä ei saa tekemättömöksi... Sen takia on parempi joskus jättää tekemättä, kuin tehdä, oli asia sitten mikä tahansa..


    • lk93l2

      Älä mene sänkyyn heti näiden miesten kanssa. Käytä aikaa tutustumiseen. Jos flirttaat ja annat selvästi ymmärtää, miten älyttömän seksuaalinen olet, niin totta kai mies saa heti sen viestin, että seksiä on tarjolla. Sitä nykyajan nettijutut on.

      Mieti mitä itse haluat. Oletko valmis olemaan sinkkuna senkin uhalla, että joudut olemaan kuukausia ilman seksiä? Vai onko niin, että et oikeasti pysty olemaan yksin, koska se on pelottavaa ja sen poissapitämiseksi olet valmis ottamaan yksittäisiä tunteja miesten elämästä vain, jotta saat hetken hellyttä?

      sinä itse teet valintasi. Olen sinua 10 vuotta nuorempi ja edellisestä seksikerrasta on parisen vuotta aikaa. Kokeilin pari kertaa yhden yön juttuja, mutta se ei sovi minulle. Siinä rikkoo itsensä henkisesti ja tulee hyväksikäytetty olo. Ihminen ei ole kertakäyttöön tarkoitettu.

      Kun lopetat yhden yön jutut, niin voit keskittää energiasi todellisten parisuhteiden etsintään.

    • kannattaa miettiä

      Niinpäniin. Jos kaikki vapaat naiset kieltäytyisivät naimisissa olevien miesten kanssa suhteista, niin voisimme palata hieman takaisin siihen missä pitäisikin olla. Eli oikeisiin tunneperäisiin suhteisiin.

      Ja jokainen voi aloittaa itsestään. Niin minäkin teen ja en voi muuta sanoa, kun tyhmiä olette kaikki jotka seikkailua ja viihdykettä lähdette tarjoamaan ukkomiehille.

      • sadaka

        Niinpäniin. Jos kaikki vakitusessa suhteessa elävät miehet kieltäytyisivät muiden naisten kanssa suhteista, niin voisimme palata hieman takaisin siihen missä pitäisikin olla. Eli oikeisiin tunneperäisiin suhteisiin.


      • Eläköön se ero

        Miehen ja naisen käsitys tunneperäisestä suhteesta poikkeaa usein aika tavalla toisistaan: Miehen käsitys on tyypillisesti lähellä pornon ihmisshudetta ja naisen romanttisen hömppäviihteen ihmissuhdetta.

        Kumpaa ideaalia lähempänä suhde on, siitä näkee kumman ehdoilla toimitaan.


    • totuus koskee

      TÖRKIÄÄ naimisissa olevien miesten kanssa sänkyyn HUORA SÄ OOT VAIKKET RAHAA KÄYTÄKKÄÄN etsi vapaa mies älkäkä mene sänkyyn ensimmäisenä noinkin vanha ja tuollaista teinien käytöstä taidat ollakkin hoidon tarpeessa luuletko että ukkomiehillä tunteita sinua kohtaan on olet hetken huvi helppo nakki

    • yxi nainen

      Te miehet olette aina naisia haukkumassa ja nimittelemässä - mitäs itse olette? Panette vaikka avaimen reikään jos muuta paikkaa ei löydy! Mitenkäs näitten ukkomiesten käytös - mitäs se on? Joo joo, miehet on miehiä ,eikö niin? Ukkomiehet jotka pettää nehän ne vasta porttoja onkin, mut vapaa nainen ei ole, koska ei ole parisuhteessa, et turha teidän ukkojen on siellä nimitellä naisia - katsokaa vain itseänne peilistä! Mä ajattelin noista miehistä tasan kuten nekin ajattelee joistain naisista - isältänne varmaan olette oppineet nimittelyt, paskiaiset! Osoittaa vain, et aivot on jalkojen välissä.

    • osa jää asemalle

      Eikö aloittaja-huoralle tullut mieleen että kannattaisi kattella sinkkumiehiä?! Ilmeisesti ei, huhhuh kyllä kuvottaa..

      Ja sanottakoon vielä että tässä hyvä todiste siitä että korkealle koulutettu ihminen ei tarkoita "fiksua"

    • nainenxx

      Miehet ajattelee munillaan - älä annan niiden käyttää sua hyväksi - piste!
      Et ole yhtään huono nainen, ne ukkomiehethän niitä mulkkuja on, vielä naimisissa, ja pettävät omia vaimojaan. Sulla ei ole mitään hävettävää, niillä on, muista se! Miehet on lähtökohtaisesti sikoja, jos niille antaa siihen valtaa - kaikki! Joten pidä varasi!

    • uhh

      Niin, kelvoton olet! Kuka sinun varaasi voi mitään pysyvää rakentaa.

    • pihtari1981

      No siis olet kyllä prostituoidun vastakohta, koska jaat ilmaiseksi. Siis en oikeesti tajua, miksi naiset jakaa pildeään ilmaiseksi. Ottaisit nyt niiltä miehiltä edes jotain, jottei jää ihan hyväksikäytetty olo. Minusta on parempi ottaa seksistä maksu tavalla tai toisella, kuin jakaa ilmaiseksi silloin kun kyse ei ole tasavertaisesta rakkaussuhteesta.

    • DAARA

      ULKOMAALAISENA OLEN HYVIN KUULUT SUOMALAIS NAISISTA ETTÄ MIEHET OVAT SIKOJA , MIEHET OVAT EPÄUSKOLISIA , MIEHET PETTÄVÄT , MIEHET SITÄ MIEHET TÄTÄ..
      TÄSSÄ ON SELVÄ ESIMERKKI EDESSÄNNE. NAINEN JOKA VAAN HALUA VARATTUJA MIEHIJÄ. JOS TÄMÄ OLISI KUNNOLINEN NAINEN EI LÄHESTYISI MIEHEN JOKA ON VARATTU. TÄSSÄ ON TARKOITUA TUHOA TOISEN NAISEN MONIEN PERHEEN ELÄMÄÄN.

      ITSELLENI ON ISO YRITYS JOKA TYÖLISTÄ MONTA HENKILÖÄ TÄSSÄ MAASSA.
      HALUASIN TOSIAAN JAKA ELÄMÄNI MITÄ MINULLA ON JOS VAAN LYÖTISIN RAKKAUTTA MUTTA JUURI TÄLLÄISEN SUURIN OSA NAISISTA ON.
      NE SUOMESSA ATRAKTOITU APINOIHIN JA SIJOIHIN.

      • Siru................

        Huomaa, et kirjottaja on venäläinen. "ei lähestyisi miehen, joka on varattu"

        "joka työlistä monta henkilöä"

        Ei suomalaiset miehet haluu sua. Älä kadehdi suomalaisia naisia vain, koska ne on sua paljon kauniimpia.


    • reilu kaxmetriilevee

      hyvä kappalejako... mutta siihen jäikiin.

      Kasva... muutakin, ko pittuutta.

    • Sifilos

      Olet nymfo. Et saa tyydytystä. Sinun on pakko hakea aina uutta. Et ole koskaan onnellisessa suhteessa.

    • milla

      Taa on klisee mutta sun pitaa oppia rakastamaan itseasi ennen kuin kukaan muu rakastaa. Sulla on omanarvontunne todella huono.

      Sun pitaa saavuttaa sellainen kohta jossa sanot etta ansaitset enemman kuin etta olet "henkinen prostituoitu". Lopetat tollasen ja alat arvostaa itseasi, ja kylla jossain vaiheessa tulee mies vastaan joka haluaa muutakin. Eihan kukaan mies halua "prostituoitua" vaan naisen jokoa arvostaa itseaan.

    • Think again.

      Trolls.

    • mies_86__.

      Älä kuule syyttele itsees. Mua ihmetyttää miesten mielipide leimata nainen joka tykkää seksistä huoraksi. Sehän on miesten etu mitä useammasta naisesta tulee antelias.

      • typsykkä 54

        se on totta.minä annan kaikille jotka vielä kukenevät,minulle antamaan.sit on turha valittaa,kun minkä luoja antoi,se myös ottaa kyvyt pois.niin kauan kuin kutkuttaa ja syyhyttää,niin kauan sitä on käytettävä.nauttia seksistä ja rakastelusta niin paljon kuin jaksatte,turha sitä itseään on syyllistää,anna vain reilusti kaikille jotka sitä haluaa,se on tarkoitettu käyttöä varten,ei sillä haudassa tee enää mitään.elämä on nauttimista varten ei murehtimista varten,naikaa rakastelkaa aina kun se on mahdollista.ompahan vanhain kodissa kiva muistella kun huulet lepatti naidessa.


      • zxz.
        typsykkä 54 kirjoitti:

        se on totta.minä annan kaikille jotka vielä kukenevät,minulle antamaan.sit on turha valittaa,kun minkä luoja antoi,se myös ottaa kyvyt pois.niin kauan kuin kutkuttaa ja syyhyttää,niin kauan sitä on käytettävä.nauttia seksistä ja rakastelusta niin paljon kuin jaksatte,turha sitä itseään on syyllistää,anna vain reilusti kaikille jotka sitä haluaa,se on tarkoitettu käyttöä varten,ei sillä haudassa tee enää mitään.elämä on nauttimista varten ei murehtimista varten,naikaa rakastelkaa aina kun se on mahdollista.ompahan vanhain kodissa kiva muistella kun huulet lepatti naidessa.

        Ei kaikki mene, tai joudu vanhainkotiin.. Sun tavalla sinne ainakin joutuu, ellet kupsahda ennen.


    • sua pannut

      Olet kaupunkisi pahin lutka

      • sinulta välttynyt

        Nimimerkki "sua pannut" nimittelee panokohdettaan lutkaksi. Mikä sinä itse olet, kun olet pannut lutkaa? Taidat olla omasta mielestäsi vaan ihan normaali mies.


    • 20+6

      En tahdo julmasti sanoa nyt, harmittaa nimittäin puolestasi,
      elämäsi ei kuulosta helpoimmalta.

      Mutta faktahan on, et voi saada aitoa vastarakkautta ja antaa rakkautta miehelle joka ei vapaa ole.. tapaa vapaita miehiä, tutustu vapaisiin miehiin, heihin jotka ovat tositarkoituksella liikenteessä.

      Usko kun sanon, vaikkei ensimmäinen, toinen tai vaikka kolmaskaan iskisi, he silti haluavat ehdottomasti enemmän elämässään naisesta mitä varattu ukkomies.

      Varattu on aina varattu, jos hän erikseen vielä ilmoittaa olevansa varattu se kertoo110% varmuudella ettei vaihtaisi toista puoliskoaan mihinkään, vaan nimenomaan pitää sinua hetken huvina..

      kuten jo sanoin, en tahdo pahoittaa mieltäsi,
      mutta et tottavie tule elämäsi rakkautta löytämään jos etsit sitä vain varatuista.

    • DAARA

      HEI LIKAINEN ON LIKAINEN, PAHA ON PAHA, PERIATI ON PERIATI .
      (BASIC PRINCIPLE OPE HEALTHY LIFE STYLE) , TERVEN IHMISEN VAISTO.

      HYVÄÄ NAINEN TAI MIES EI LÄHESTYY VARATTU NAISEN TAI MIEHEN.

      HUORA OLEMINEN ON IHAN SAMA SAISIT RAHA VAI EI KUN ETSIT VAAN SEKSIÄ.
      JOTKUT YRITTÄ OLLA PSYKIATRI TÄLLÄ MUTTA KASVAKAA.

    • onnellinen nainen

      Uskomatonta, miten jotkut kehtaavat laittaa noi alaarvoisia viestejä tänne! Ihmiselle, joka uskaltaa olla rehellinen ja avoin. Minä olen 47 v ja 3v sitten eronnut. Olin 25v naimisissa ja onneton. Nyt olen todellakin nauttinut sinkkuvuosista. Olen saanut tehdä kaikkea mitä olen halunnut, kuten matkustella, harrastaa ja treffailla miehiä. Olen iloinen ja onnellinen. Käännä kokemasin positiiviseksi ja ala nauttimaan elämästä. Anna miesten olla ja jos on tarkoitettu, niin se oikea löytyy. Nokka pystyyn. Tiedän paljon sinkkunaisia, jotka kipuilevat samojen asioiden kanssa, kunnes oivaltavat, että TÄYTYY ELÄÄ ELÄMÄÄ TÄSSÄ JA NYT! Naimisissa olevat miehet, jotka pettävät vaimojansa eivät ansaitse sinua. Anna niille hatkat. Tee uuden vuoden lupaus. Ota sinkkuja, jos itse haluat nauttia ja päätä itse kenet haluat antautua. Silloin itse olet elämäsi herra ja miehet eivät sinua ohjaile. Kaikkea hyvää sinulle ja halaukset :)

    • JK

      OLET PROSTITUOITU

    • Angelica

      Ota Jeesus elämmäsi,Hän tulee,ja antaa sen rauhan ja ilon mitä mailmasta ei voi saada koskaan.Jeesus auttaa kaikkeen tyhjyyteen seksiriippuvuuteen,narkomaniaan,alkoholismiin,kokemusta on.
      Siu.

      • Aamen! Tähän ei voi muuta lisätä


    • Aina, kun on elämää on toivoa, ymmärrän tilanteesi sen nyt mitä tällä älyllisellä kapasiteetilla voi. Se on vaan sellainen asia toi seksi , että se on jokaisen miehen ja naisen tajuntaan asetettu silloin kun ensimmäinen solu alkoi jakaantua äidin kohdussa. Toivottavasti sinulla on joku hyvä ystävä jonka kanssa voit jakaa asiat ja joka ymmärtää. Tässä julkisella paikalla en halua omia tuskiani käydä läpi, mutta sen verran olen ko. asian kanssa joutunut kamppailemaan, että tutulta kuulostaa.
      Jos kiinostaa niin voidaan vaihtaa ajatuksia aiheesta enemmänkin.

    • hakkma

      daara ! Olet suomessa. Lopeta likaisemalla sokaiseminen. Mene itseesi ja tutustu meihin länsimaisiinkin muuten kuin solvaten. Elä ja anna toistenkin elää. jos kirjoitukset ovat mielestäsi liian provosoivia, aseta kone offille. Matts

    • qwertyuiopöåzxcvbnm,

      Siis et nimenomaan ole prostituoitu. Prostituoitu on ammattilaisnainen joka myy rahasta seksipalvelujaan. Ammattilaisnainen ei yleensä koskaan rakastu niihin meihiin joidenka nussittavana maksusta on.
      Olet siis tyypillinen suomalainen amatöörinainen.

    • DAARA

      EI KOSKAAN YMMÄRTÄNYT TÄTÄ KULTUURIA USKOTAAN ETTÄ AINA MIES ON SYYLINEN JA HÄN ON SE JOKA KÄYTTÄ NAISIA HYVÄKSI!!!!!!!

      ENTÄS JOS KATSOISITTE HIEMAN TOISISTA KULMASTA ASIAAN. ENTÄS JOS TODELLISUUDESSA SE ON NAINEN JOKA KÄYTTÄ MIEHET HYVÄKSI ???

      YLEENSÄ SE ON NIIN. SE ON AINA NAINEN JOKA YRITTÄ KÄYTTÄ MIESTÄ HYVÄKSI. JOS MIEHET KAIKISSA KULTUURISSA TAJUISI TÄMÄN NIIN HEIDÄN EI TARVISI TEHDÄ KOVA TYÖTÄ NAISTA VARTEEN.
      99% VANKEISTA KAIKISSA KULTUUREISSA ON MIEHIA. SUURIN OSA HEISTÄ NAISEN TAKIA.

      • mitä vielä

        Daara - mistä päättelet että "yleensä se on aina nainen, joka yrittää käyttää miestä hyväksi". Ehkä joissain kulttuureissa, mutta ei ainakaan täällä Pohjolassa - naiset käy töissä, toisin kuin eräissä kulttuureissa, joissa nainen on kirjaimellisesti miehen orja - pyhä triangeli - hella, makkari ja ruokakauppa.
        Miehet ei täällä tee kovaa työtä naista varten, joissain kulttuureissa kyllä, mutta ei täällä pahvipää! Naisista enemmistö pystyy tulemaan toimeen ihan omalla työnteolla, monet miehet ovat naisten elätettävinä.

        Jos mies käy vieraissa, vika on kyllä miehessä, eikä siinä naisessa, jolle paljastuu, et mies on naimisissa - kyllä se on se pettävä puoliso, joka avioliiton tai suhteen rikkoo, eikä se, jonka kanssa petetään. Miten nurinkurista ajattelua - vika ei ole naisissa - käytä nyt aivojasi. Oli pettäjä mies tai nainen, niin kyllä se on pettäjä, jossa vika on. Turha syyttää naista perheen rikkojaksi, eiköhän se löydy sieltä haarojen välistä se syyllinen - kun ei pysty hillitsemään halujaan. Vapaat ihmiset eivät ole vastuussa toisten perheistä ja avio-onnesta, useimmiten vielä täysin tietämättömiä, kun miehet eivät kerro koko totuutta - kokemusta on. Joillakin miehillä on vain sellainen kypsyysaste, et pitää osoittaa itselleen, että saavat vielä vieraita naisia, huono itsetunto, ja pieni ego.


    • bratwurste

      Et ole prostituoitu, et edes henkinen sellainen. Etkä ole huorakaan. ne ottavat rahaa palveluksistaan. Olet vain helppo nakki, niin helppo.

      • DAARA

        YSTÄVÄLISESTI KATSO MINUN TEKSTIN.
        ENTÄS JOS HÄN ON METSÄSTÄJÄ JA NE MIEHET JOTKA MENNYT HÄNEN ANSAN OVAT OLLEET TODELISUUDESSA TYHMÄ JA HELPPO NAKKI?!


    • jospa

      Ainoa tie ulos on löytää se pysyvä parisuhde, jossa ei ole kolmatta pyörää.
      Tais sitten tyytyä elämään yksin.

      Heräsi vaan kysymys siitä, että taasko naiselle kelpaa vain vararru mies?
      Mihehiä ja naisia on suurinpiirtein yjtäpaljon joka ikäryhmässä.

      Miksi sitten naiset jatrkuvasti haluavat joukolla yhtä miestä ja jättävät ihan kunnollisiakin miehiä heitteille?
      Montako naista kanervalla tai nykäsellä on ollut?

    • Olet prostiutoitu!

      Olet prostiutoitu! Olet ilmaiseksi antava hölmö!
      Naapurissani on toinen samanlainen kuin sinä, mutta luulenpa että perii maksua, kuka tuota nyt ilmaiseksi antaisi.

    • TULIN ...

      pyyhe.

    • mies

      juu u olet ihminen mehän emme ole yksi avioisia kukaan eli anna mennä vaan sillä elämä on liian lyhyt murehtimiseen ,,,jos kutittaa sieltä sun täältä niin tottakai pitää asialle jotai tehdä ja tottakait meitä miehiä on markkinoilla jotka haluaa myös...pysyypähän se omakin suhde kunnossa kun saa vierasta aina välillä polkasta :)))

    • 1+2=4

      Olet prostituoitu mutta ilmainen sellainen, seuralainen jota kutsutaan myös irtotennariksi. Tee tuota koska olet heikko siinä missä ne miehetkin. Yhteenvetona sanon suoraan että olette säälittäviä.

      Et ole vielä törmännyt onglemiin mutta tuo on vaarallista leikkiä monessakin suhteessa. Kannattaa miettiä asioita mitä seurauksia tuosta toiminnasta voi aiheutua.

      Olet sairas. Hanki ammattiapua lääkärin kautta ongelmaasi pian!

    • äpläröö

      Imartelet itseäsi. Olet niin itsekeskeinen ja itserakas, että haluat päteä. Pystyt viemään toisen naisen miehen ja se hivelee egoasi, joka oikeasti on heikko ja tarvitsee koko ajan pönkitystä. Et halua olla yksin, olet mielestäsi liian arvokas ja hieno yksinäisyyteen ja sehän tässä pännii. Katse peiliin päin. Olet koukussa ja tarvitset vieroitusohjelmaa, kun nyt olet tämän systeemin ongelmaksi todennut. En toisaalta tiedä miksi sinulla pitäisikään olla vakinaista suhdetta, kun et näköjään sellaista pysty luomaan ja ylläpitämään. Ei varattu ole mikään potentiaalinen seurustelusuhde. Mikäpä toisaalta tuossa, kaikkia ihmisiä ei ole luotu kasvamaan aikuisiksi. Pystyt touhuilemaan varmaan hamaan hautaasi saakka vehtaamalla muiden naisten siippojen kanssa joten anna palaa vain. Se tulevaisuus odottaa meistä jokaista, niitäkin jotka ovat arjen tylsässä suhteessa vuosikymmen toisensa jälkeen homehtuneet. ;)

    • FearFire

      No kuulostaa siltä että omanarvon tuntosi on nollassa, niin ja kukaan ei halua naista tosissaan joka ekana juoksee sänkyyn. Kannattaisiko ihan hiukan jäädä miettimään mitä haluaa elämästään. Haluaako tosiaan olla koko loppuelämän se ikuinen toinen nainen, ilman omaa onnellista parisuhdetta, kuulostaa tuo sun juttusi lähinnä siltä, että voisit jopa alkaa tienaamaan tyylilläsi.

      En käsitä tuollaista valitusta, tee jotain sen eteen, mene treffeille, mutta älä sänkyyn! Kannattaa hiukan valita ketä päästää elämään, ei ne varatut miehet susta muuta halua kuin seksiä.

      Kukapa nyt seksistä ei nauttisi, mutta nautit siitä varmasti enemmän, jos vierelläsi on se oma kulta. Kannattaa mieluummin satsata ja treffailla sillä silmällä että olet vakavissasi, eikä tuolla tyylillä että annat ekalla kerralla. Ei se omanarvon tunne siellä sängyssä ole, vaan päässä, omassa päässäsi, kun opit arvostamaan itseäsi, niin varmasti se näkyy myös muille.

      Et ole prostituoitu, mutta raja ei ole kaukana...

    • Ketjun aloittajalle: En pidä sinua prostituoituna, vaan olosuhteiden uhrina. Olet kulissiavioliitossa elävien pihtarinaisten uhri. Mies on oman seksuaalisuutensa suhteen niin heikko olento, että jos pesää ei saa riittävästi kotona, niin sitten tehdään ihan järjettömiä tekoja seksin puutteen vuoksi.

      Jos kaikki naimisissa olevat naiset pitäisivät avioliittonsa kunnossa ja antaisivat pesää miehilleen riittävästi ja vaihtelevissa asennoissa, ei ukkomiesten tarvitsisi juosta vieraiden pesien perässä, kun siihen "omaankaan" pesään ei koskaan kyllästyisi.

      Kirjoitit myös olevasi koulutettu ja hyvässä työssä, se on ikäluokassasi harvinaista ja sen vuoksi sinun olisi jossain vaiheessa kannattanut laskea rimaa niin paljon, että olisit löytänyt sopivan vapaan miehen, vaikkapa vain tavallisen mutta hyväsydämisen ja hyvää tarkoittavan työmiehen, joka ei ole käynyt kouluja eikä sivistynyt, mutta on silti hyvä ja kunnon mies.

      Vanha äitini kertoi nuoruudessaan kuulleenswa, kuinka hänen nuoruudessaan äidit neuvoivat tyttäriään:

      "Jos et saa hyvää miestä, niin ota huono"

      Tätä äitini kertoi minulle siksi, että luuli minun jäävän vanhaksipojaksi, kun ikääkin minulla oli jo reilusti, mutta naisia ei elämässäni ollut.

      Siis yritin sanoa, että olet eräällä tavalla myös oman koulutuksesi uhri, sinun on ollut vaikeaa löytää "oman tasoistasi" vapaata miestä, koska niitä on suht. vähän ollut tarjolla, hyvä koulutus on ollut ennen vain harvojen ja valittujen etuoikeus.

      Sen sijaan vähän kouluja käynyt nainen voi saada paljon kouluja käyneen miehen, niinpäin mielestäni helpompi onnistua.

    • lissu4654

      Mikset deittaile vapaita miehiä, heitä on suomi pullollaan! Ja niitä jotka haluaisivat pitää sinua kuin kukkaa kämmenellä, juuri niitä vähän ujompia jotka eivät ensimmäisenä ole pokaamassa sinua vaan ehkä joudut jopa itse tekemään aloitteen. He ovat oman ujoutensa vankeja, mutta moni todella tutustumisen arvoinen jos uskallat tehdä aloitteen. Lähipiirrissäni on muutama tällainen todella "hyvä" mies ja olenkin ajatellut että kumpa heidät joku vaan tajuaisi ottaa. Käyvät töissä, eivät läträä alkoholin kanssa, älykkäit jne. Ongelmana etteivät mitään Auervaaroja, tällaisia ongelmia ei ehkä ole niin naisilla koska sosiaalinen tapakulttuuri olettaa miehen tekevän ne aloitteet, muttei se nykyään ole niin.

      Niin ja ennenkaikkea, jätä kaikki varatut taaksesi, ei siksi että se olisi väärin vaan itsesi takia. Kylä se siitä.

    • -pulmunen-

      Joku vie sulta vielä jalat alta. Katso tarkemmin, jos mies tykkääkin susta enemmänkin. Millaisen miehen haluaisit? Missä sellasii on? Mitä harrastaa ym. Parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa. Pitää olla muitakin tuttuja. Missä sun likkakaverit ovat? Jospa et antaisikaan aina seksiä vaan tapaisitte muuallakin kuin lähellä sänkyä. Toisaalta hellyys ja läheisyys pitävät huolta kauneudesta, kun ihastuu ja veri kiertää. Ei ihan niin tyhjää kuin luulet.Tiedän miltä susta tuntuu...nyt. Mitä tollasii miehii ottaisikaan vakavasti. Ne pettää ja olisivat varmaan uskottomia sullekin. Anna mennä vain ja nauti hetkestä, kunnes joku vie jalat alta. Jos on yksikin vika mitä rasittaa, niin ei kannata alkaa seurustelemaan. Valitse mies, jonka kanssa voit olla vapautuneesti ja on hauskaa. Osaa pussata ja on hyvät kädet ym. :) Tsemppiä. Musiikin kuuntelu auttaa nukahtamaan....

    • TErve222

      mä haluun sänkyyn kanssas mut en ehdi on työ asioita olet mahtava t. TErve222

    • fr

      No en sanois että oot fiksu jos tuollaista harrastat. ilmanen jako rasia joka ei vain osaa sitoutua toiseen. vanha piika on aina vanha piika.

    • Nautinto on hyväksi. Mutta kenen kanssa sen haluaa tehdä ?
      En sanoisi sinua huolimattomaksi, en en.
      Jokainen etsii sitä omaansa, tavalla tai toisella.
      yllämainitut harrastukset /puuhastelut voi unohtaa.
      jokainen meistä tekeee mitä haluaa /tahtoo
      sitähän ei voi kieltää sanoin ei teoin !
      Ole onnellinen,rakasta ja nauti !
      sitä minäkin odotan /etsin (huonolla menestyksellä)
      jari

    • humiseva harju

      Tuntuu olevan niin, että ihmisiä EI yhdistä nykyaikana enää mikään muu kuin seksi( tai materia!) Vain ulkoaohjattu. Kaikki muu, rakkaus, ystävyys, altruismi, sielullinen, henkinen jakaminen, tunteet, sisältö, äly, totuuden etsintä on kadonnut totaalisesti. Hortoillaan sitten vain kuin ilmapallot ( kun ei itseäänkään tunne.)
      Olen naistyyppi joka elää vapaudessa( merkitsee myös riippumattomuutta miehistä. Ei kiinnosta mikään tämä pinta ja peli. )

      • humiseva harju

        ps. Ja - ei yhdistä seksi eikä materia, todella. Pelkkä tyhjyys, vieraantuneisuus.


    • hei se on väärin

    • ...................

      Prostituoidut panevat rahasta. Hutsuiksi sanotaan niitä, jotka muuten vaan jakavat itseään kaikille.

    • dfrt

      Periaatteessa monetkin ihmiset ovat prostituoituja. Esimerkiksi on olemassa paljon naisia jotka hakevat yhen illan juttuja baareista, johon kuuluu että mies tarjoaa drinkit, ruuat, taksimatkat tai ihan mitä vain mutta kaikki vain sen takia että mies pääsisi bylsimään illalla. Halveksun ihan samalla tavalla tälläisia naisia kuin ''oikeita'' prostituoituja, koska lopputulos on ihan sama.

    • Aviomiesx

      No onkos sinun pakko ryhtyä nussimahan ukkomiesten kanssa ? Ainakaan jos et jätkää tunne. Varmaan jää tyhjä olo 15 minuutin makeasta lemmestä.
      Kyllähän se alapään kutinaa tietysti hetkeksi helpottaa, mutta se tyhjä olo.Onko se sen väärti ?

    • life is life

      Jokaisella on halunsa, himonsa - ja omatuntonsa. Niiden lisäksi tulevat koti, koulu ja kasvatus. Elämä on. Elämistä varten. Ja usein niin kovin lyhyt.

    • rauha muille

      En tajua mikä ihmeen tarve kaikilla on morkata toisten päätöksiä.

      Ja miehet: Mitä väliä sillä on, vaikka naisella olisi ollutkin usempi seksikumppani kuin kymmenen? Miettikääpä nyt.. Naisella on ikää 55-vuotta. Oletetaan, että neitsyys meni 18-vuotiaana. Joten silloin hänellä olisi ollut 37-vuotta aikaa harrastaa moisia. Jos kymmenen jaetaan 37 saadaan se luku montako hänellä on ollut vuodessa = 0,270... Mikä olisi viidessä vuodessa = 1,351..

      Onkos sinulla ollut viiden vuoden sisällä yksi?

      Voidaan toki sitten siirtyä isompiin lukuihin.. Kuten, että naisella olisikin ollut 37 seksikumppania. Silloinhan se olisi 1/vuosi

      Onko sinun seksikumppaniesi määrä suunnilleen yhtä paljon kuin sinulla on vuosia neitsyyden/poikuuden menettämisestä?

    • Kankimies

      Alkoiko panettaan kun luki nämä jutut?????

    • legend8899

      Kaikkee sitä on taas etusivun jutuksi päässytkin...Ihan kohtalainen provo välipäivien viihteeksi.

    • antava misu 55

      älä moista murehdi,nauti elämästä,siitä on otettava,irti mitä saa.nauti seksistä.kyllä se löytyy oikeakin kun jaksaa odotella.nauti sillä aikaa niistä herkuista,mitä on tarjolla.mitä väliä kunhan saa reilusti,kyytiä sitä hetkutusta.jos sulla olis vaki juttu saattas lopahtaa tuo seksipuoli.ota kaikki vastaan mitä on saatavilla.joskus se oikeakin tulee.sitä ennen anna palaa sit ei oikein pysty usiampaa pitää.anna noille junnuille oikei paljon,lypsä ne kuiviin ettei kotona tartte kahteen viikkoon,ime vielä aktin jälkeen tyhjäksi.ettei niistä tule kuin kuumaa höyryä.minä ainakin nautin kun jannu on kolmekin kertaa lauennut,sit ne ei enää jaksa kun pussukat on lypsetty kuiviin muistavat ainakin saaneensa.nauti kun saat,turha murehtia,ja rahaa sanot kerääväsi vaikka viron matkaa varten.

      • the lonely wolf

        Olen kuullut elämäni aikana itsekin liian monta krt tuon: odota vaan, kyllä se oikea...
        Kuinka kauan tässä on oikein odotettava??? OLen jo 60 v mieshenkilö, mielestäni ihan passelinnäköinen, en suorastaan luotaantyöntävännäköinen ainakaan, ja olen kuullut satoja kertoja: odota vaan, kyllä se oikea sieltä tulee.
        Kyllä se niin on, että itse tässä täytyy olla aktiivinen, ei minun ovelleni ainakaan kukaan ole vielä tullut soittamaan ovikelloa ja sanonut: hei, olen uusi tyttöystäväsi.

        Pyydän, jätä tuollaisten neuvojen antaminen, että odota, odota vaan!

        the lonely wolf


    • the lonely wolf

      Hei, Lady, osasit kirjoittaa itsestäsi ja tekemisistäsi asiallisesti ja kiihkottomasti. Sait kiinnostukseni heräämään sinuun. OLen itsekin jo aikuinen, täyttänyt 60 v ei kauan sitten. Haluaisin tietää sinusta: missä päin olet, millä paikkakkunnalla? sinussa on paljon juuri sitä, jota haen elämänkumppaniltani: koulutusta ja hyvää käytöstä.
      Voitko ottaa minuun yhteyttä meilitse, osoite on: [email protected]

      Kirjoitellaan, katsellaan, johtaako se tapaamiseen ja tutustumiseen, kuten ainakin minä toivon.
      ota yhteyttä.

      the lonely wolf

    • huoh,

      paska trolli, tajua miten jengi oikeasti menee näihin

    • rva 49

      nauti ja käytä mitä luoja on antanut,se on nauttimista ja käyttämistä varten,anna kun on mahdollisuus.unohda koko murehtiminen.nauti joka hetkestä minkä voit,ei siitä ole muuten mitään hyötyä,koko värkistä se on käyttöä varten,ei se käytössä kulu.ja mitä niihin ukkomiehiin tulee,se latautuu kyllä uudelleen joten siitä on usiammallekkin.nauti niistä mitkä haluaa sinunkin nauttivan.se on kateellisten puhetta panettelu ym juttu.kyllä nekin haluaa mutta,eivät uskalla.minä ainakin annan ei se pihtaaminen hyödytä mitään,saa vain olla puutteessa.anna ja nauti,elämästä.vietä hyvää ja antoisaa elämää.jätä murehtiminen muille sitä haluaville.hyvää metsästys onnea.

    • ei varatuille

      Netissä on yleensä vain varattuja miehiä, joille kelpaa kuka vain himojensa tyydyttäjäksi. Oma on valinta lähteekö sellaiseen mukaan vai ei. Heille et ole mitään muuta, kuin sylkykuppi, johon voi purkaa tarpeensa. Joukossa on varmasti myös ihan kunnollisia miehiä, mutta ne huomaat siitä, että he eivät ole vonkaamassa seksiä heti parin tapaamisen jälkeen. Itse on valinnat tehtävä. Luulen, että sinulla on harhaluulo siitä, että varsinkin varatut miehet jotenkin kunnioittavat suhdettanne. He eivät kunnioita, kuin omaa haluaan.

    • piiu 57

      sinä olet suloinen.unohda murehtiminen.anna kun voit,mitä noihin ukkomiehiin tulee,ne antaa rakkaudesta,sinuun.se ei pidä paikkaansa että käyttäisivät hyväksi.en tiedä yhtään miestä joka käyttäisi naista hyväksi,rakkaudesta annetaan.jos kummankin tekee mieli se on oikein että antaa.ei se kulu käytöstä,käyttöä varten se on tehty.käyttäkää ja nauttikaa elämästä se on oikeaa elämää.ei joku pihtaaminen ja puutteessa eläminen.tiedän paljon ihmisiä jotka osaa nauttia kun vain on mahdollisuus.olen kateellinen sinulle kun sulla on noin monta mulla vain kolme

    • ....................

      Nämä ilmaisjakelijat kolisevat henkistä tyhmyyttä ja tyhjyyttä.

    • erehtyväinen.

      Kirjoitit,,, "hyvin käyttäytyvä,,,sivistynyt,,,fiksu,,ym, voitko pitää itseäsi sellaisena, vaikka elätkin siten kun kerroit,,, itselläni on kyllä erilainen käsitys sivistyneisyydestä,, fiksuudesta, ym, kertomisista ominaisuuksista..

      En itsekkään noteeraisi tavallasi käytyvää ihmistä vaimoihmiseksi jonka ottaisin,,, sanonta, mikä laulaen tulee se viheltäen menee,,,,,?

    • Nainen 49

      Metsästä nuoria rakastajia, he osaavat nauttia ja seisoo varmasti ;=) Iloista antajaa jumalakin rakastaa ;=))

      • herra xl

        on se ihanaa kun on tollasia misukoita,jotka ymmärtää antaa,olisin iki onnellinen jos tietäs mistä sellaisen löytäs.joka antaa rakkauden hedelmää.antaisin vaikka usiamman kerran viikossa.ei se kulu käytössä.antakaa nauttikaa kun se on mahdollista.pöljiä ne on jotka toisia nimittelee,kateellisia kun ovat.


    • troool

      Rajansa kaikella. Jatka sinä iloista hässimistäsi..

    • Anteeksi, mutta nainen, joka hyväksyy mennä treffille naimisissa oleva miesten kanssa, on yksinkertaisesti huora!

    • :/

      minulla samanlaisia kokemuksia, mutta ...........minä olen naimisissa..joten ei minullakaan kaikki hyvin ole..

    • typsykkä 57

      rakkaudesta sinä olet mennyt sänkyyn,ei ihastuksesta,olet tehnyt ihan oikein,olispa suomi tallaisia mussukoita täynnä,joka kylässä ja kirkolla kun olis,niin ei olis kukaan puutteessa.mitä suotta murehdit,ole onnellinen mitä pystyt antamaan.paljon on ihmisiä ahdistuneita jota ei pysty toiselle mitään antaa.nauti elämästä anna niin paljon kuin vain jaksat.olet tehnyt monen tyytyväiseksi.se on elämää ei joku pihtari tiedäkkään miten monta ihanaa yhdyntää jää ilman.minä annan aina kun on vain joku halukas,se on kateellisten höpinöä,kun nimittelevät toisia ihmisiä.kyllä niilläkin on halut,mutteivät uskalla nauttia koko kehollaan.anna ja ota niin paljon kuin jaksat se on oikeaa elämää.rakkaudesta saa ja pitää antaa.

    • ei ole

      Hei!
      Minusta on joskus tuntunut, että haluaisin kokeilla sinun vaihtoehtoa, mutta vielä en ole uskaltanut. Tähän vaihtoehtoon minulla on omat syyni ja mielelläni jakaisin ajatuksia kanssasi. Oletko koskaan miettinyt naisystävien hakua, itse olen mutta en onnistu löytämään palstaa jossa löytäisi naisystävättären seuraaa vapaa-aikaani tuhlaamaan. Lähdetkö usein viettämään iltaasi yksin? Voisin vaihtaa ajatuksia kanssasi jos haluat. Olen itse 50 v. Olen hetero.

    • Heimo- gunnar

      minun mielestäni et ole prostituoitu, olet vaan sellainen elämäänsä kyllästynyt nainen, joka katselee peilistä silmäpussejaan ja miettii, mitä tapahtui. Että miksi rimasi miesten suhteen oli niin korkea ja nyt yrität löytää tuolle tunteelle jonkin metkityksen jonkun typerän kirkan perusteella.

    • setä67

      Minä haaveilen ihanista trolleista

    • man45over

      Nainen on monimutkainen tapaus.. tekstisi kuulostaa hyvin tutulta.

      Asiaa on ihan tutkittu ja todettu, että luonto pistää naisen hakemaan sitä partneria ukkomiesten joukosta, jotka ovat jo askelta ylempänä evoluutiotarinassa, kun toinen nainen on hänet jo hyväksynyt.

      Ei sinussa ole varmaan mitään vikaa mutta panokset on korkeat, joten olet ilmeisen liian itsenäinen miesten mieleen, jotta vaihto kannattaisi.

    • sck

      Kuules ei muuta kuin perhettä tekemään. Sijouttu jonkun miehen kanssa kauniille saarelle ja lapsia kehiin.

      Pitää sitoutua johonkin. Päättäväisenä päättää mitä haluaa ja tekee sen.


      Kun tulee suurin onni perheestä ja se voi olla iankaikkinen. LDS.org

    • KoloJäppinen55

      Voe mahoton!! Kylläpä rupes tekemään pilluva taas mieli. Ai että kun pääsis oikeen kunnolla panemaan takkaapäin niin että nainen huutas orkun partaalla alla... ja ruikkis väliin kustakii kiimossaan. ÄÄÄÄHHH !!!!

    • Totuus tekee vapaaks

      Tämä juttu taitaa olla taas kerran provo. Mutta on tällaisia naisia olemassakin. Valehtelijoita, pettäjiä, parisuhteeseen sekaantujia, vedättäjiä, huijareita. On varmaan miehissäkin huijareita, mutta itsekin tutustuin yhteen huijarinaiseen netin kautta. Kävipä ilmi, etten ole koskaan aiemmin niin suurta valehtelijaa tavannutkaan, kuin hän oli. Valehteli minulle päin naamaa ummet ja lammet, väitti olevansa kovinkin kiinnostunut, lupaili sitä ja tätä ja nieli tietenkin kaikki lupauksensa, kun olisi tullut aika puheita lunastella. Valehteli kotona, koska sielläkin hänellä oli yllättäen suhde käynnissä, valehteli ystäville, valehteli itselleen ja kaikille antoi eri tarinaa.
      Koko hänen elämänsä tuntui olevan vain yhtä suurta valhetta. Onko sellaisessakaan mitään järkeä? Parisuhteessa oleviin, varattuihin, koskeminen tuomitaan jo Raamatussakin. Samoin kuin valehtelu ja tyhjien lupauksien antaminen. On varmaan kiva käydä iltaisin nukkumaan, kun on saanut huijattua ja valehdeltua taas jollekin oikein kunnolla ja näkee ympärillään vain savuavia raunioita?

    • Jokke n:ro 1

      Et suinkaan ole prostituoitu, kun et tienaa rahaa seksillä, mutta sen sijaan olet pettäjä , kun menet sänkyyn varattujen miehien kanssa.
      Kyllä sinullekin luulisi löytyvän kumppani, jos olet hyvin säilynyt ikäiseksesi?

    • Mies

      Olen jo tuon ikäinen, etkä tajua, että kannattaisi tapailla sinkkuja, eikä varattuja miehiä.

    • Mies

      Siis piti kirjoittaa, että olet jo tuon ikäinen, etkä tajua, että kannattaisi tapailla vapaita miehiä, eikä varattuja.

      • Aikuistukaa ihmiset

        Tämän ketjun luettuani en voi sanoa muuta, kuin että hävettää olla ihminen. Kuinka aikuiset voivat olla noin kehittymättömiä, enkä tarkoita tuota avausprovoa-taiei, vaan yleensä ?

        Rakkautta ja hellyyttä kaikki haluavat, se pitää löytää ensin itsestään ja sitten tarkkana minkälaisen ihmisen kanssa alat vuorovaikutukseen, tasa-arvoiseen suhteeseen, jossa puntit on tasan alusta alkaen, eikä ketään käytetä hyväksi.

        Sitten se yksinolon mahdollisuuskin on olemassa, ilman seksiäkin voi elää, se on ylimainostettua ja ei tuo onnea.

        Mietiskely, henkinen tie on lahja ihmisille, kokeilkaa ! Enkä tarkoita mitään tiettyä uskontoa, tai vastaavaa, no ehkä Buddhalaisuus on lähimpänä, mutta siis itseen ja omiin tunteisiin tutustumista.


    • EL.a.k.IM

      Lady55

      No hei prostituutti :)

      Mulla ei ole varaa maksaa `palveluista`. Eikä ole vaimoa kenen luokse karata takas.

      Jos olet hyvin säilynyt, niin tule mun luo. Saatan aamulla vielä pitää kainalossa.

    • NAISEUSLOUKKU

      "En tajua milloin vapaudun tästä kaikesta."


      Ala taiteilijaksi.

      Silloin tyhjästä tulee täyttä, luomisvoimaa ja 'kärsivää taiteellisuutta'.

      Silloin irtosuhteista tulee rockia ja muusaa.

      Sinua ei arvioida eikä arvostella
      muuten kuin taiteilijana

      Eikä sinunkaan tarvitse kärsiä turhaan, koska voit tuottaa kärsimyksestäsi taulun,
      valokuvan

      tai vaikka runon.

    • Lady55+

      Ei muuta sanoa kuin, että ihmiset ovat susia toisilleen. Raadellaan raatelimisen ilosta. Teistä vastaajista useimmat eivät ole yhtään parempia kuin minä. Osa todella paljon paljon pahempia.

      Kukaan meistä ei ole synnitön ja "puhdas". Valitettavasti. Pahimmat ihmiset löytyvät niistä piireistä, mitkä kuvittelevat olevansa jotenkin parempia kuin muut ihmiset.

      Kiitos niille, jotka osasivat suhtautua asiaan asiallisesti.

      Joillakin on paha lukihäiriö, koska en kirjoittanut aloituksessani, että hyppäisin kaikkien mahdollisten kanssa sänkyyn taikka että menisin jo ensimmäisenä iltana. Olen kyllä tuntunut useimmat jo pitempään ennen sänkyyn menoa. Ja kyllä minulla on ollut aina yksi mies kerralla. Nykymiehet ovat vaan niin vaihtelunhaluisia, kuten eräs näistä miehistä sanoi.

      Ai niin..olenkin pitänyt jo pitempää taukoa miehistä. Useaan kuukauteen en ole suostunut tapaamaan ketään. Nytkin mökillä kaukana pohjoisessa lumen keskellä ihan yksinään. Kuuntelen luontoa, tulen räiskymistä takassa ja nautin välillä raittiista ilmasta. Ja luen kirjoja... lisää elämäää..

      • NAISEUSLOUKKU

        "Ei muuta sanoa kuin, että ihmiset ovat susia toisilleen. Raadellaan raatelimisen ilosta. Teistä vastaajista useimmat eivät ole yhtään parempia kuin minä. Osa todella paljon paljon pahempia.

        Kukaan meistä ei ole synnitön ja "puhdas". Valitettavasti. Pahimmat ihmiset löytyvät niistä piireistä, mitkä kuvittelevat olevansa jotenkin parempia kuin muut ihmiset"

        Ala sitten uskovaiseksi.

        Siellä itsearvo eikä -tuntemus ole huudossa.
        Siellä autuaita ovat ne, jotka nöyristelevät papille
        ja seurakunnalle.

        Joilla on liukkain Haukio-hymy.


      • FaniHani13

        Eikö se ole mukavaa, kun käyttää ukkomiehiä omaan nautintonsa. Eikö ne osaa hommat paremmin ja eivät jää nurkkiin roikkumaan. Antavat sinulle parhaansa ja menevät vaimojen luokse kätisemään,kaljaa litkimään, pesettämään sukkansa ja passauttamaan itseänsä.
        Sinä vaan sextaat poimit nautinnolliset hetket päältä ja aviovaimot hoitaa tylsän arjen.


    • mjkkjdf

      Prostituutiossa raha vaihtaa omistajaa seksiä vastaan eli et ole. Ilmeisesti et nauti seksistä, etkä saa siitä juuri mitään nautintoa, koska tunnet itsesi vain hyväksikäytetyksi? Kannattaiskohan alkaa etsimään muunlaista seksiseuraa kuin varatut miehet? Heillehän olet täydellinen nainen, jonka kanssa pettää omaa vaimoaan, koska et vaadi mitään itsellesi.

      Sun kannattaa alkaa joko harrastamaan seksiä itsekkäällä tavalla siten, että haet vain itsellesi nautintoa ja käytät miehiä samalla tavalla kuin he ovat käyttäneet sinua omiin tarpeisiinsa tai jos et siihen pysty, etkä halua, niin sitten alat harrastamaan laadukkaampaa seksiä laadukkaampien miesten eli sinulle paremmin soveltuvien miesten kanssa, jos haluat kokea myös henkistä yhteyttä seksin lisäksi ja tapailla muutenkin kuin seksiä antavana osapuolena silloin kuin miehille sopii.

    • tällaista se on...

      Mitä olen yli 30 v aikana nähnyt työelämässä. Tietyt naiset ovat kertakäyttötavaraa yhtiössä tietyille henkilöille. Naiset käyttävät hyväksi ja saavat kenties taloudellista hyötyäkin? Mutta jossain vaiheessa kaikki loppuu kun ikä alkaa painaa ja viuhka ei enää käy tai jos johdossa käy muutos? Elämä on vain tällaista! Ja kaikki loppuu kuin seinään.. Sitten ollaan katkeria..............

    • 55 wee

      Hups ja hups. Miehen pano kestää keskimäärin 62 minuuttia. Minuutti lämmittelyä, minuutti panoa ja tunnin torkut. Etelän elävät uhraavat kahteen ekaan vielä vähemmän. On nittä joitain poikkeuksiakin, onneksi ...

    • Et ole tosiaankaan prostituoitu. Sinulla on vain astetta heikompi käsitys prostituoiduista ja heidän syistään olla prostituoituina.
      Suurin osa prostituoiduista tosiaan tietää, mitä he haluavat. Minä ja oletettavasti muutkin haluavat rahaa. Sitä saadakseen tarjolla on seksuaalisia palveluita ja sitten jokainen itse määrittelee sen, että millä ehdoilla kukin sitä suostuu antamaan. Jotkut antavat helpommalla ja ovat enemmän asiakkaiden vietävissä, suostuvat asioihin, vain saadakseen helpolla rahaa. Sitten on minä ja muita, joille ensisijainen asiakaskohde on virkamiehet, johtajat, poliitikot tai muut julkisuuden henkilöt. Korkea ansiotaso & palveluaste, vastineena 100% salassapito tapaamisille & "huono muisti" kun joku asiasta alkaa kyselee.

      Sinä taas ilmeisesti kaipaat vain läheisyyttä ja sen ohella seksiä ja hetkiä, jotka erottavat sinun elämäsi sinun tavallisesta elämästä. Että olisi edes joku juhla arjen keskellä. Jokaisella meistä on omat tarpeemme. Joten et sinä ole prostituoitu, ehkä mielummin sinua voisi pitää kurtisaanina. Joten luepa seuraavaksi Alexandre Dumas nuoremman Kamelianainen. Hauskaa löytöretkeä sinulle minuutesi etsimisessä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      334
      3330
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2063
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1642
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1477
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1356
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1091
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1091
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      83
      1043
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      915
    Aihe