Olen 15-v poika. Jokin aika sitten bussissa, kun olin menossa kouluun, bussiin nousi erittäin kaunis tyttö, näytti suht samanikäiseltänikin kuin minä. Ihastuin heti, en ole koskaan kokenut tuollaista tunnetta ennen, vaikka olenkin ollut ennen ihastunut, mutten siis koskaan samalla tavalla kuin tämä. En tunne tätä tyttöä tai mitään hänestä, en edes nimeä. Hän jäi minua ennen bussissa pois, tiedän että kyseisen pysäkin lähellä on koulu, eli hän luultavasti opiskelee siellä, eli emme siis ole edes samassa koulussa. Mutta tiedän, että hän luultavasti tulee tuohon bussiin toistekin, joko menossa kouluun tai tulossa sieltä. Joten voisiko joku antaa neuvoa miten lähestyä täysin tuntematonta tyttöä? Haluaisin edes päästä vähäksi aikaa puhumaan hänen kanssaan, mutta tilanne on melko hankala...Eli kaipaisin joitain neuvoja?
Ihastuminen tuntemattomaan tyttöön
Ihastunut
3
740
Vastaukset
- ladyunknown
saako udella että mikä bussi ja mikä päivä? =) entäs tuntomerkkejä tästä neidistä? :)
- Ihastunut
Eipä itse asiassa enää mitään, koska näin sen saman tytön tänään kotimatkalla koulusta siinä samassa bussissa ja menin vaan rohkeesti juttelemaan :) Puhuttiin siinä melkein puoli tuntia samalla kun kävelin hänen kanssaan. Sain numeronkin, että nyt on kaikki hyvin. Todella mukava ja kaunis tyttö on :)
- jeeeeej
ihanaa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472