Auttakaa tyhmää sisäkumin koon kanssa.

Jantterijoo

Motonetissä myydään rengasta
Tuote
38-2076
Nimike
Pistosuojattu polkupyörän ulkorengas 40-622 700 x 38C Musta

Niin, minkä kokoinen sisäkumi tälle renkaalle pitäisi olla, olen aivan pihalla. Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan.

6

443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noilla mennään

Tuote 38-2059 näyttää sopivan. Millä venttiilillä on aikaisempi sisuri? Itse en ostaisi kympin hintaista ulkorengasta, mutta kukin taaplaa tyylillään.

Ps. Muista vannenauha, jos se on myös finaalissa

• Sama mies

Eli renkaassa on kaksi kokomerkintää. Sekä 40-622 että 700 x 38C tarkoittavat samaa. Kyse on noin neljäkytmillisestä 28" renkaasta.

Sisurit sopivat eri paksuisille renkaille. Eli osta sellainen sisuri, jonka kokohaarukkaan sopii tuo 40mm.

• Ja vielä
    • Jantterijoo

Kiitos vain! Eiköhän tämä tästä... venttiilillä ei ole minulle väliä kumpi on...

• Vielä sama

Itse en ymmärrä, että joku vielä käyttää Dunlopin venttiilejä. Schrader on yleispyörissä paljon fiksumpi valinta. Varressa on hiukan eroa, joten jos vanteessa on tiukat sovitukset niin aukkoa joutuu poraamaan vähän isommaksi vaihtaessaan Dunlopista Schraderiin.

Myös käytössäsi olevat pumput vaikuttavat. Jotkut pumput käyvät vain yhteen venttiilityyppiin. Schraderin yksi iso etu yleispyörissä on, että ilmaa saa bensa-asemilta ilman välikappaletta.

• henrik ijäs

vannnekin oikenee kun ajaa tarpeeksi kauan .
      tasattu kaikki pinnat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe