Motonetissä myydään rengasta
Tuote
38-2076
Nimike
Pistosuojattu polkupyörän ulkorengas 40-622 700 x 38C Musta
Niin, minkä kokoinen sisäkumi tälle renkaalle pitäisi olla, olen aivan pihalla. Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan.
Auttakaa tyhmää sisäkumin koon kanssa.
6
443
Vastaukset
- Noilla mennään
Tuote 38-2059 näyttää sopivan. Millä venttiilillä on aikaisempi sisuri? Itse en ostaisi kympin hintaista ulkorengasta, mutta kukin taaplaa tyylillään.
Ps. Muista vannenauha, jos se on myös finaalissa - Sama mies
Eli renkaassa on kaksi kokomerkintää. Sekä 40-622 että 700 x 38C tarkoittavat samaa. Kyse on noin neljäkytmillisestä 28" renkaasta.
Sisurit sopivat eri paksuisille renkaille. Eli osta sellainen sisuri, jonka kokohaarukkaan sopii tuo 40mm. - Jantterijoo
Kiitos vain! Eiköhän tämä tästä... venttiilillä ei ole minulle väliä kumpi on...
- Vielä sama
Itse en ymmärrä, että joku vielä käyttää Dunlopin venttiilejä. Schrader on yleispyörissä paljon fiksumpi valinta. Varressa on hiukan eroa, joten jos vanteessa on tiukat sovitukset niin aukkoa joutuu poraamaan vähän isommaksi vaihtaessaan Dunlopista Schraderiin.
Myös käytössäsi olevat pumput vaikuttavat. Jotkut pumput käyvät vain yhteen venttiilityyppiin. Schraderin yksi iso etu yleispyörissä on, että ilmaa saa bensa-asemilta ilman välikappaletta. - henrik ijäs
vannnekin oikenee kun ajaa tarpeeksi kauan .
tasattu kaikki pinnat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462