Nyt ois hyvät neuvot tarpeen. Joulu lähenee uhkaavasti.. liiankin. Minä menin lupaamaan sukulaisille että tarjoan aattolounaan ja samaan syssyyn teloin jalkani; eli tuun olemaan keppien varassa yli pyhien.
(potkaisin pakastinta)
Potkaistsuta pakastimesta löytyy
-possun ulkofilepihvejä
-kanankoipia
-hirvipaisti
-marjoja : herukoita ja vattuja
-pullataikina
-jauhelihaa
Jääkappissa pari kiloa porkkanaa, vajaa kilo pottua, leivontamargariiniä kananmunia ja valo sekä hillo.Suolakurkkuja ja kurpitsaa.
En aio perua lupausta vaan näistä nyt pitäsi loihtia jotain. Kaupassa pääsen ehkä käymään vielä kerran ennen joulua, jos saan kyydin, kävelemään ei pysty.
Mausteita löytyy laidasta laitaan, samoin kuivatuotteita.
HILFE !
.........ja siivotakkin pitäs.......voi äiti..........
IDEOITA
6
<50
Vastaukset
- parasta pöytään
Ostat kaupasta maksalaatikoita ja lämmität niitä uunissa, puoloja lisäkkeeksi niin siinäpä se lounas on ja kelpaa sukulaisille.
- pihvejä tai kanaa
Ei maksalaatikkoa vaan,niitä possun ulkofilepihvejä tai kanankoipia ja lisukkeena keitettyjä perunoita tai uuniperunoita ja jälkkäriksi herukkavadelmakiisseli tai pullakahvit.
- retorinen kyssäri
Minä ainakin mielummin tuota maksalaatikkoa, vaikka ei kuulu minun herkkuihin.
pihvejä ja kanaa taas on ällöttävin ehdotus joululounaaksi ikinä, mikä tomppeli tuollaisia ehdottelee.- Hyvvee joulua
Tämä tomppeli. A litlle bit hankala kantaa kotiin mitään kahentoista kilon sian takajalkaa kyynäreiden kanssa.
Mutta ettei siun joulusi menis pilalle asian takia voin kertoa että naapuri tuo sitten palasen valmiiksi paistettua kinkkua. Toivottavasti laittaa kuusen jalkaan samalla.
Ne possunpihvit laitoin omena-soijamarinadiin. Kanat vaan kai tarviaa heittää uuniin ja perunat on jo keitetty ja survottu imeltymään. Porkkanalaatikkokin menossa uuniin.
- uudet vuodet päälle
ketä kiinnostaa sinun kyynärkeppisi? - Ei ketään, eikä myöskää syötkö kanaa ´tai peräti broileria.
Survimen voit laittaa, vaikka juurikin sinne missä aurinko ei paista, eikä kuu kumota.- Hyvvee joulua
No voi kiitos, olipas herttainen viesti.
Oisko nyt vähän niin päin että justiin sinun joulunvietostasi ei
ole kukaan kiinnostunut.
Ja survimesta tuntuu olevan kokemusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472