Kerro edes yksi hyvä syy?
Miksi et halua minua?
15
434
Vastaukset
- munaton
koska olet nimetön pelleilijä.
- ulkonäöstä viis
sulta puuttuu se tärkein--->sisäinen kauneus :(
- nyt on näin
En halua,koska en vain pysty olemaan kanssasi tällä hetkellä.Olen varattu,eikä meillä ole tulevaisuutta koskaan varmaan tässä elämässä.Ehkä,jos eroan nykyisestä joskus,niin voisin harkita sinua yhtenä vaihtoehtona.
- ei tulis........
mielenkään olla kakkosvaihoehtosi! pysy vaan varattuna loppuelämäsi!
sinä harkita? hah hah haa.
älä turhaan elvistele en suo sinulle edes lempeää ajatustakaan
enkä edes haluakkaan sinua - hkk666
ei tulis........ kirjoitti:
mielenkään olla kakkosvaihoehtosi! pysy vaan varattuna loppuelämäsi!
sinä harkita? hah hah haa.
älä turhaan elvistele en suo sinulle edes lempeää ajatustakaan
enkä edes haluakkaan sinuaOlen varattu ja sinä kyllä tiedät, tiesit sen. Enkä aio erota vaimostani ollenkaan, joten jatka vain miesten vahtaamista mutta älä enää vahtaa ukkomiehiä
- mites on?
hkk666 kirjoitti:
Olen varattu ja sinä kyllä tiedät, tiesit sen. Enkä aio erota vaimostani ollenkaan, joten jatka vain miesten vahtaamista mutta älä enää vahtaa ukkomiehiä
Mitähän sä jos kerran ukkomies oot teet täällä "Ikävä"-palstalla yhdeltä yöllä? Tietääkö vaimosi joka parisängyssä kuorsaa että ukko vahtaa täällä herkkiä ja haavoittuvaisia, ikävöiviä sinkkunaisia? Häpeäsit, ukkomies!
Tai sitten oot oikeasti joku katkera eronnut akka, jonka ukko on jättänyt hehkeemmän vuoksi. ;) - täysin sivusta
mites on? kirjoitti:
Mitähän sä jos kerran ukkomies oot teet täällä "Ikävä"-palstalla yhdeltä yöllä? Tietääkö vaimosi joka parisängyssä kuorsaa että ukko vahtaa täällä herkkiä ja haavoittuvaisia, ikävöiviä sinkkunaisia? Häpeäsit, ukkomies!
Tai sitten oot oikeasti joku katkera eronnut akka, jonka ukko on jättänyt hehkeemmän vuoksi. ;)Ei tarttis tyhmyydellä vastata tyhmyydelle koskaan.
- kukas se tyhmä on
täysin sivusta kirjoitti:
Ei tarttis tyhmyydellä vastata tyhmyydelle koskaan.
ota vaari omasta neuvostasi.
- täysin sivusta
kukas se tyhmä on kirjoitti:
ota vaari omasta neuvostasi.
Ei mun tarvii. Mun mielestä on vaan tyhmää lähteä kommentoimaan millään tavalla tyhmyyttä. Jos ymmärrät mitä tarkoitan.
- edellinen
täysin sivusta kirjoitti:
Ei mun tarvii. Mun mielestä on vaan tyhmää lähteä kommentoimaan millään tavalla tyhmyyttä. Jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Munkin vastaus oli täysin sivusta. En ole AP. Ihmetyttää mistä toi "ukkomies" tietää että viesti ois hänelle tarkoitettu. Mulle tuli mieleen joku onneton teinityttö jolla on itsetunto-ongelma.
Alkoi suututtaa kun toinen onnettomana avautuu että joku vastaa noin ilkeästi! Tosi törkeää. - scorpioni nainen
Ha,ha, en ole kenellekaan vaihtoehto. Kyllä, vapaita miehiä riittää. Tiedän että sulla on tunteita minua kohtaan Mutta en jää odottamaan. Tuhlat aikaasi onnettomassa avioliitossa. Huomaat kyllä miten onneton olet kun saan uuden miehen.
- peli pelattu
Jestas mitä katkeria tilityksiä. Menkää varatut niiden omienne viereen ja lakatkaa pettämästä kumppanianne. Tollaset asiat voi kertoa suoraan, jos on varattu, eikä antaa toisen luulla jotain muuta. Pirullista peliä.
- Haluja löytyy
Joo oot liian hyvän muotoinen ja kaunis nainen miehet kuolaa perääs ja vaihdat sukkia liian usein. Tarpeeni tyydytät kevyesti. Olet valloittamaton kun painat huulet huuliani vasten tulen väristen ja uikuttaen päästä aivan sekaisin puutetta ennen näkemätöntä kokematonta aiheutat. en voi enää elää tätä elämää. Puutos tauti vie voimat. Päivät ilman varisparvia on kuin höylä ilman terää.
- naurussasuin
et siis voi elää ilman häntä niin elä sitten hänen kanssaan
- Miksi ulkonäkö olisi
kriteeri haluamiseen? Miten toista kohtelee, arvostaako, onko luotettava, rehellinen, tunteeko olevansa rakastettu vaiko käytetty, onko ihminen läsnä toiselle silloin kun häntä tarvitsee vaiko pitääkö jotain muuta asiaa/toista ihmistä tärkeämpänä merkitsee paljon enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455120Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1161618Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151429Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481339- 131163
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41030Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59805Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783