Häiritseekö toisen puhe, kun tanssitte? Mulla ainakin askeleet menee silloin herkästi sekaisin.
Häiritseekö toisen puhe?
6
184
Vastaukset
- Ihana sanoma
Kerrotaan kerrotaan!!! Puhe haitaa jos puhuu turhia! Kun puhuu asiaa ja ymmärettävästi niin se vain sopii ja on musiikkia korville.
- tangon huumaa
On se ihan kiva puhuakin, jos tosiaan on kiva aihe.
Mut kyllä siitä itse tanssista nauttii enempi kun on vaiti.
Niin, jos joutuu kovasti keskittyyn siihen puheseen. Kyllä ainakin mun vienti kärsii ja mahdollisesti tanssiasentokin, kun kuiskii toisen korvaan.
- Ei tanssinut
Entä… pystytkö tanssimaan kun puhut, vai seisotko silloin paikalla?
Voisit kokeilla kuulonsuojaimia. - 6+2
Kyllä häiritsee kun mieluummin nauttisi siitä musiikista ja tanssista. Kaikkein pahin sellainen viejä joka puhua pulputtaa koko ajan niin että suorastaan sylkee naamalle.
- No Comments
Annan lihan puhua
- Vipeltäjä:)
Kyllä mä haluaisin yleensä nauttii siit musiikista ja tanssista ilman
turhia höpinöitä, kappaleiden välil sit voipi jutella.
Kyl joku ihana tangokin menee pilalle jos ei siitä voi nauttia ilman puhetta.
En mene sekaisi vaik puhutaiskin, mut mieluummin vaan nauttisin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634