HYVÄÄ JOULUA "TALOUSRIKOLLISELTA".

SpainForexFuengirola

Jouni Laiho sanoi suorassa TV-lähetyksessä, että kaikki WC-läiset ovat rikollisia lukuunottamatta muutamaa sinisilmäistä, joka on ymmärtämättömyydessään sijoittanut Wincapitaan.

Koska sijoitin rahaa vasta sen jälkeen, kun tutustuin systeemiin syvällisesti ja tein testitreidauksia Forex.com valuutta-alustalla käyttäen Hannun kehittämää signaalisysteemiä., niin kuulun Laihon väittämiin rikollisiin.

Onneksi nyt on käytössäni HK:n kehittämä ExpertAdvisor, joten NYT SITTEN TEEN REHELLISTÄ VALUUTTATREIDAUSTA.
WC "tappiot" olen treidannut jo aikoja sitten takaisin ja voittoa teen koko ajan, joten WC-sijoitukseni oli erittäin kannattava pikkässä juoksussa. Tietotaidon, jonka olen saanut HK:n koulutusvideoilta ja WC-aikaan PowerPoint esityksenä, on moninkertainen "wc-tappiooni" verrattuna.

Toimin 100 % ulkomailla, joten Suomen lainsäädäntö ja viranomaisrikollisten lainvastaiset tuomiot eivät kosketa minua.

HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE SUOMI24-LUKIJOILLE JA KIRJOITTAJILLE!!!!!

OLKAA KILTTEJÄ TOISILLENNE, ÄLKÄÄKÄ PILATKO JOULUANNE JA PERHEENJÄSENTENNE JOULUA LIIALLISELLA ALKOHOLIN KÄYTÖLLÄ!!
(Itse olen hairahtanut liialliseen alkoholinkäyttöön, mutta olen ottanut opikseni)

11

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyhää joulua 2012

ensi vuonna onkin sitten omaisuudenvaihto päivät.
      ne joilla on kusetettuja rahoja luovuttavat rahat niille joilta ne on varastettu.

• bööööbaaa

Tai sitten HK:lle annetaan mahdollisuus maksaa häviöllä olevien menetykset turvallisestyi takaisin (että menevät sijoittajille, eikä Suomen valtiolle)..
      Nyt viranomaiset ovat estäneet tämän.

• 000000000000000000

NE KUULUU SUOMEN VALTIOLLE, MYÖS SINGNAALIMITTARI AI NIIN KUULIN, ETTÄ KRP:LLÄ ON SIITÄ OHJELMASTA BACKUPPI

• BERSASSHOL

Oikeassa olet kuomaseni.

KRP sai ryöstettyä signaalisysteemin ja siihen liittyvän softan, joka on oikeasti muiden omaisuutta, kuin KRP:n. Tieto on yrityksen privaattitietoa, jota ei saisi levitellä kilpailijoille.

No Akku-Partasenkin salaiset patenttitiedot leviteltiin myös viranomaisten toimesta KILPAILIJOILLE. Kyseessä on nanotekniikalla rakennetut akkulevyt, joilla saadaan pitkä käyttöikä ja suuri varauskapasiteetti/painoyksikkö.
        Partasen tuote olisi työllistänyt ison porukan, mutta mielestäni viranomaiset torbetoivat koko kehitysprojektin leimaten ja lavastaen Partasen rikolliseksi.
        MUTTA TÄMÄHÄN ON MAAN TAPA.

• Viiimeiset rahat
        BERSASSHOL kirjoitti:

Oikeassa olet kuomaseni.

KRP sai ryöstettyä signaalisysteemin ja siihen liittyvän softan, joka on oikeasti muiden omaisuutta, kuin KRP:n. Tieto on yrityksen privaattitietoa, jota ei saisi levitellä kilpailijoille.

No Akku-Partasenkin salaiset patenttitiedot leviteltiin myös viranomaisten toimesta KILPAILIJOILLE. Kyseessä on nanotekniikalla rakennetut akkulevyt, joilla saadaan pitkä käyttöikä ja suuri varauskapasiteetti/painoyksikkö.
        Partasen tuote olisi työllistänyt ison porukan, mutta mielestäni viranomaiset torbetoivat koko kehitysprojektin leimaten ja lavastaen Partasen rikolliseksi.
        MUTTA TÄMÄHÄN ON MAAN TAPA.

Kuka joitan akkuja kaipaa, kusetettuja rahoja sitä kaivataan, vois viran omaiset laittaa vauhtia takavarikkojenrealisointiin, kun rikosilmoitukset lisääntyy 2500 7500 samassa suhteessa palautukseni pienentyy, pliis älkää tehkö rikosilmoituksia jotta saan rahani kokonaan pois.

• Cleet
        Viiimeiset rahat kirjoitti:

Kuka joitan akkuja kaipaa, kusetettuja rahoja sitä kaivataan, vois viran omaiset laittaa vauhtia takavarikkojenrealisointiin, kun rikosilmoitukset lisääntyy 2500 7500 samassa suhteessa palautukseni pienentyy, pliis älkää tehkö rikosilmoituksia jotta saan rahani kokonaan pois.

Sä oot nilkki.
        Kyllä jokeisella on oikeus omiin rahoihin ja jos sen aikoo säilyttään on rikosilmoitus pakollinen

• Uuden auto osto
        Cleet kirjoitti:

Sä oot nilkki.
        Kyllä jokeisella on oikeus omiin rahoihin ja jos sen aikoo säilyttään on rikosilmoitus pakollinen

Poliisi on lopettanut rikosilmoitusten vastaanottamisen asiassa wincaputt.
        Eli ei hätää, me aikoinaan tehneet saadaan rahat ja kunnon korot.
        Suomi on oikea oikeusvaltio hyvä etten syntynyt pattajalla.

• viivekorkolaskuri
      • taka varikko

50 tonnia kasvaa korkoa kolmessa vuodessa noin 15 000 euroa, on siinä pojilla maksamista.

• Cleet

Kyllä fiksuin olis että Suomen valtio sais kaiken, koska wincapita-tutkinta on maksanut meille veronmaksajille MILJOONIA
      Ja kaikki on hannun teidän ylivaluuttamestarin syytä!!!!!!!!!!!!!!
      Kun tuulipukukansa treidaa silloin on parempi meidän muiden ottaa pesäero heihin
      pliis pliis treidatkaa siellä espanjassa muuttakaa täältä pois sotkemasta meidän REHELLISTEN asioita

• oot Äijä!

Hei! Kertoisitko mistä nettiosoitteesta nuo HK:n koulutusvideot löytyvät?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2138
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1786
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      177
      1329
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      231
      803
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      742
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      210
      616
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      577
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      42
      532
    Aihe