onneks latasin eilen akut.
Mut nyt pitää säästää akkua... pitäkää hatusta kiinni!
Täällä sähköt poikki mut...
8
101
Vastaukset
- .:)
Täällä paistaa aurinko ja tuulee vähän.:)
- Viivi.
Odota vaan...
- tyttö kainuusta
misä päin
- Viivi.
Täällä länsirannalla, varo vaan kyllä se sinne vielä tulee. ;D
- tivaaja.
joko viivi on saanu sähköt.
- Viivi.
No jo, eilen jo sain. :)
Ei täs oo muuta sitten ehtinytkään ku surffailla netis ja kattoa telkkaria ja siinä sivussa tehdä töitä ja nukkua. - skarppaaja.
Viivi. kirjoitti:
No jo, eilen jo sain. :)
Ei täs oo muuta sitten ehtinytkään ku surffailla netis ja kattoa telkkaria ja siinä sivussa tehdä töitä ja nukkua.mitenhän siinäki kävis jos multa otettais sähkö pois vaikka viikoksi. Ei oo mitään ruokasäilykkeitäkään varastossa. ja laihiksella kun oon niin varaenergia on käynyt aika vähäiseksi.......onneksi asun kaupunkitaajamassa, jossa sähkönsaanti on turvattu rauhanoloissa.
- Viivi.
skarppaaja. kirjoitti:
mitenhän siinäki kävis jos multa otettais sähkö pois vaikka viikoksi. Ei oo mitään ruokasäilykkeitäkään varastossa. ja laihiksella kun oon niin varaenergia on käynyt aika vähäiseksi.......onneksi asun kaupunkitaajamassa, jossa sähkönsaanti on turvattu rauhanoloissa.
Kyll sitä voi kaupunkitaajamassakin olla katastrofin aineksia. Kannattaa vaan jemmata näkkäriä ym. hyvin säilyvää. :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591