Nokia 500 ja musiikin kuuntelu

dingbat

Nokia 500: Miksen saa kuunneltua puhelimeen ladattua musiikkia puhelimen soittimen kautta? Tulee aina virheilmoitus "ei voi toistaa" tai sitten laite vain hyppää ko. biisin yli. Yritetty useita eri kappaleita. Kappaleet siirretty puihalla tietokoneelta puhelimeen (samat kappaleet toimivat vanhassa Nokiassa). Ohjelmistoversio uusin 11.033. Musiikin kuuntelu onnistuu kyllä, jos menen muistikortille ja soitan biisit sieltä. Mutta miten saisin biisit soimaan myös soittimen kautta?

25

606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko kokeillut poistaa kaikki kappaleet puhelimesta ja sen jälkeen siirrä ne sinne takaisin tietokoneelta?

      • dingbat

        Kiitos vastauksesta. Kaikkien biisien poistoa en ole kokeillut. Mutta olen siirtänyt tietokoneelta uusia biisejä - ja sama ongelma. Biisejä ei voi soittaa soittimen kautta. Perheessä toinen samanlainen uusi Nokia 500, jossa sama ongelma.

        Osaisiko joku viisas auttaa?


    • Jos perheessänne on kerran kaksi Nokia 500 laitetta ja niissä molemmissa on sama ongelma, niin vika on luultavasti puhelimen soittimessa. ( Tai jos biiseissä on jokin vika). Onko musiikkisoittimen kirjastot päivitetty?

      • dingbat

        Kiitos taas... ööh, musiikkisoittimen kirjastot päivitetty? Mitä tarkoitat? Miten se tapahtuu?


    • Valikko->Musiikki->Soitin->Valinnat->Päivitä kirjasto

      • dingbat

        Kiitos jälleen. Valitettavasti ei ollut tästäkään apua. Mikäköhän ihme tässä on?


    • siirrä puhmuistiin

      ne pitää siirtää sieltä muistikortilta puhelimen muistiin,ja johan toimii
      näin miunulla ainakin

      • dingbat

        Kiitos vinkistä! Täytyypä kokeilla.


      • supermatkustelija
        dingbat kirjoitti:

        Kiitos vinkistä! Täytyypä kokeilla.

        Oma olettamus on, että puhelimeen on syntynyt jonkinlainen korruptoitunut tiedosto jonnekin tuonne soittimeen, ja siksi nämä eivät toimi soittimen kautta, esimerkiksi soittolistassa saattaa olla tullut ohjelmistohäiriö. Suosittelen seuraavaa;

        Jos kerran kaikki kappaleet ovat tietokoneella tallessa, formatoi (eli alusta) muistikortti. Tämä poistaa kaikki muistikortilla olevat materiaalit, eli pidä huolta että olet siirtänyt kaikki tiedostot, jotka haluat säilyttää, tietokoneellesi.
        Tarkista ettei puhelimenkaan muistissa ole musiikkia.

        Käynnistä laite tässä vaiheessa uudelleen.

        Liitä laite tietokoneeseen Nokia Suiten avulla. Siirrä haluamasi kappaleet USB-johdolla laitteeseen. Anna latauksen valmistua. Sen jälkeen irrota kaapeli ja testaa kappaleiden toimivuutta.

        Mikäli kappaleet eivät tässä vaiheessa näy soittimessa, mene valintoihin ja sieltä "Päivitä musiikkikirjasto".

        Mikäli nämä vinkit eivät auta, suosittelen tekemään nk. 'hard resetin'. Se poistaa kaikki tiedot puhelimestasi, joten muista tehdä varmuuskopio Nokia Suitella ennen sen suorittamista! Viimeisenä vaihtoehtona ota yhteys Nokia Careen.

        Hyvää loppuvuotta,
        supermatkustelija


      • dingbat
        supermatkustelija kirjoitti:

        Oma olettamus on, että puhelimeen on syntynyt jonkinlainen korruptoitunut tiedosto jonnekin tuonne soittimeen, ja siksi nämä eivät toimi soittimen kautta, esimerkiksi soittolistassa saattaa olla tullut ohjelmistohäiriö. Suosittelen seuraavaa;

        Jos kerran kaikki kappaleet ovat tietokoneella tallessa, formatoi (eli alusta) muistikortti. Tämä poistaa kaikki muistikortilla olevat materiaalit, eli pidä huolta että olet siirtänyt kaikki tiedostot, jotka haluat säilyttää, tietokoneellesi.
        Tarkista ettei puhelimenkaan muistissa ole musiikkia.

        Käynnistä laite tässä vaiheessa uudelleen.

        Liitä laite tietokoneeseen Nokia Suiten avulla. Siirrä haluamasi kappaleet USB-johdolla laitteeseen. Anna latauksen valmistua. Sen jälkeen irrota kaapeli ja testaa kappaleiden toimivuutta.

        Mikäli kappaleet eivät tässä vaiheessa näy soittimessa, mene valintoihin ja sieltä "Päivitä musiikkikirjasto".

        Mikäli nämä vinkit eivät auta, suosittelen tekemään nk. 'hard resetin'. Se poistaa kaikki tiedot puhelimestasi, joten muista tehdä varmuuskopio Nokia Suitella ennen sen suorittamista! Viimeisenä vaihtoehtona ota yhteys Nokia Careen.

        Hyvää loppuvuotta,
        supermatkustelija

        Kiitos sinullekin avusta. Täytyy kokeilla tätäkin - kunhan hermot hieman rauhoittuvat :)

        Hyvää loppuvuotta kaikille!


    • Aika kumma vika on silti... Symbian 3 musiikkisoitin pitäisi tukea biisien soittamista muistikortilta.. ( Siis soittimen kautta)...

      • dingbat

        Sanos muuta!


    • samatongelmaton

      mul on sama ongelma mun nokia 500.. päivitin siihen sen ''bellan'' ja oon tehy kaikkee mut mikää ei oo toiminu kokeelen tota supermatkustajan vinkkiä ja jos se ei toimi nii sitte vien johki korjaukseen tai jtn muuten ihan älyttömän hyvä puhelin.

    • Jariffa

      Itse tein omalle 500 näin:

      Eli, jos haluat paljon musiikkia ei tule onnistumaan, itsellä n. 40 kappalta ja 550 kuvaa sovelluksia ym.

      1 - Poista muistikortti.
      2 - Lataa tietokoneellesi Nokia Ovi Suite. < -- Tosi hyödykäs tiedosto muutenkin kuin tämän kannalta !
      3 - Tee sinne uusi soittolista, sitten vedät haluamasi kappaleet sinne.
      4 - Kaksoisklikkaa soittolistaa ja valitse 'Kopioi puhelimeen ' JA TADAM , TOIMII !

      Ainakin itselläni noilla toimi ^ kannattaa itse kokeilla aina, itse en nykyään luota toistaidottomiin nettiohjeisiin, ne on rikkonut multa jo puhelimia :---D

    • edelline !

      Tietenkin päivität sitten musiikkikirjaston (: !

    • Korjaan sen verran sinun viestisi 2 kohtaa että Nokia Ovi Suitea ei kannata enää asentaa. Koska siitä on tullut uusi versio joka kantaa nimeä Nokia Suite. Nokia Ovi Suitea ei enää saa Nokian sivuilta.

    • tietämätön

      Minulla sama ongelma. Kun yritin asentaa Nokia suitea, koneeni ilmoittaa, että "jokin meni vikaan", ja asennus epäonnistuu. Siksi en voi yrittää ratkaista ongelmaa. Tietääkö kukaan ratkaisua tähän?

    • Soitin toimii

      Itselläkin on nokia 500 puhelin ja soitin alkoi toimimaan kun ostin paremman muistikortin (8GB). Nyt toimii aivan moitteettomasti.

      • Soitin toimii

        Korjaan 8GT


    • 12+9

      mullakin on tuo nokia 500, ja musiikin lataaminen käy ihan helposti. lataan haluamani kappaleet koneelleni osoitteesta;
      http://www.lataayoutube.com/
      sitten otan käyttöön usb-piuhan, ja sen avulla siirrän kappaleet kännykkään. sitten päivitän soittimen, ja ne menee sinne (:
      välillä tosin käy toi sama systeemi, et en voi kuunnella kappaletta, koska se hyppää sen yli. sillon poistan kappaleen ja lataan uudelleen c;

      • tyt

        muutem ihan hyvä kapula mutta kautta aikain paskin nokian soitin.


    • Nokiani

      Mulla on nokia500 ja en voi kuunnella musiikkia kuulokkeiden kautta ääni tulee vain puhelimen kaiuttimen kautta ja syy ei ole kuulokkeissa . Help me

    • Oletko laittanut varmasti kuulokkeiden liittimen "pohjaan" asti?

      • 5230,. (500)

        noin on käyny mullakin jos on hiukan huolimattomattomasti painanu sen liittimen kiinni eli ei siis ihan pohjaan asti ja jos sen painaa samantien pohjaan kun se ensin on ollu huonosti niin se ei välttämättä toimikaan,tähän auttaa kun vedät liittimen kokonaan pois ja painat sen uudestaan kunnolla kiinni,toista sama pari kertaa jos ei ala heti toimimaan,kuuloke toimii aina niinkuin pitää kun survasee sen liittimen kunnolla pohjaan asti


      • 500 belle
        5230,. (500) kirjoitti:

        noin on käyny mullakin jos on hiukan huolimattomattomasti painanu sen liittimen kiinni eli ei siis ihan pohjaan asti ja jos sen painaa samantien pohjaan kun se ensin on ollu huonosti niin se ei välttämättä toimikaan,tähän auttaa kun vedät liittimen kokonaan pois ja painat sen uudestaan kunnolla kiinni,toista sama pari kertaa jos ei ala heti toimimaan,kuuloke toimii aina niinkuin pitää kun survasee sen liittimen kunnolla pohjaan asti

        ilmeisesti se on heittäny ne biisit videot osiolle jonne pääsee päävalikosta mut soitin on ainaki mulla toosi hyvä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe