Tinan valaminen kiinnostaisi kovasti, mutta en haluaisi saastuttaa omaa ja lasteni kuolemattomia sieluja millään pakanallisilla/satanallisilla rituaaleilla ja noituutta harjoittamalla. Lähinnä kiinnostaisi mikä kirkon suhtautuminen ja virallinen kanta tinanvalantaan
Tinanvalanta
12
631
Vastaukset
- pyhä henki
raamattukin jo sanoo, että pyhiä ovat he, jotka tinoja valavat.
"Älkää varatko vyöhönne kultaa, hopeaa tai kuparia Matt10:9 tinaa ei ole kirjassa.
Silloin Jeesus sanoi: "Nyt on toisin. Jolla on kukkaro, ottakoon sen mukaansa, samoin laukun. Jolla ei ole rahaa, myyköön viitan päältään ja ostakoon miekan.
Työhön varustautumista.
- ....................
Keksikää joitain ihan perheen omia uudenvuodenjuhlajuttuja, joissa ei ole mitään epäilyttävää. Muutenkin ihmiset saisivat keksiä perinteiden lisäksi ja (huonojen) sijasta lisää sisällöksekästä ajanvietettä. Ei se ole missään kielletty.
- öalskdjfölakdjfö
Raamattu sanoo suoraan, että kaikki ennustelu ja noituus yms on syntiä. Ihan sama, mitä viralliset tahot sanovat. Joku pappi varmaan valaa tinaa ja joku ei.
- reissu raipeli
"Raamattu sanoo suoraan, että kaikki ennustelu ja noituus yms on syntiä."
no eikä sano.
Vai eikös se olekkaan noituutta kun helvetillä pelotellaan? reissu raipeli kirjoitti:
"Raamattu sanoo suoraan, että kaikki ennustelu ja noituus yms on syntiä."
no eikä sano.
Vai eikös se olekkaan noituutta kun helvetillä pelotellaan?epäjumalien palveleminen, noituus, vihamielisyys, riidat, kiihkoilu, kiukku, juonittelu, eripuraisuus, lahkolaisuus, Gal.5:20 ovat syntiä.
Kaikki mikä erotta jumalasta.
Vaikka vihastuttekin, älkää tehkö syntiä. Sopikaa riitanne, ennen kuin aurinko laskee.
Tinan valu kuuluu pakan uskontoihin,kristittyjen elämä ei ole tinanvalusta riippuvainen.
meidän herran jeesus kristusitse,hänellä on tiedossa kaikki meidän elämämme vaiheet,emme tarvise katsella tinan kiiltopinnasta.- elämä elämä
"meidän herran jeesus kristusitse,hänellä on tiedossa kaikki meidän elämämme vaiheet,emme tarvise katsella tinan kiiltopinnasta"
teil taittaa olla aika köyhöööö elämä elämä kirjoitti:
"meidän herran jeesus kristusitse,hänellä on tiedossa kaikki meidän elämämme vaiheet,emme tarvise katsella tinan kiiltopinnasta"
teil taittaa olla aika köyhööööEi ole köyhää,meillä on rikas antaja,vaikka emme omista paljoan silti omistamme kaiken.
Siinä olet väärässä,rikaalla on paljon vaikeampaa kuin meillä.
- joskus minä
olen valanut tinoja, mutta en missään ennustelumielessä.
- 654767647575
Kuoleman synti,sanoisin kuoleman synti : )
- realistiteologi
Leviticus 20:27:
"A man also or woman that is a medium, or that is a wizard, shall surely be put to death: they shall stone them with stones: their blood shall be upon them."
Tinanvalanta on ennustusta ja noituutta. Ei kannata riskeerata, sillä Raamattuhan on kirjaimellisesti otettava teos (mitä ei pysty noudattamaan ja tästä johtuen kukaan ei pääse taivaaseen ja Jumala vihaa kaikkia)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701