Tänään aamulla töihin tullessa suht pimeellä jalkakäytävällä tuli vastaan ihan miehisen näköinen mies, parransänki ja kaikki. Mutta jaloissaan hänellä oli yli 10 cm:n piikkikorkonilkkurit. Hieman myötähäpeää tuntien katson kaveria ohi kulmien. Kaveri käveli niillä tosi sujuvasti. Se ei edes näyttänyt miltään naiselliselta sipsuttelultaa vaan ennen kaikkea luontevalta.
Aamuhuimaa
8
353
Vastaukset
- 20+3
Myötähäpeää? Kateutta omille unelmille se taisi olla kun ei itse uskalla ja joku toinen tekee sen silti. kannattaa opetella tunnistamaan omat tunteet niin elämä on paljon helpompaa.
- Nähnyt minäkin
Minä olin noin kuukausi sitten kenkäkaupassa sovittelemassa ja ostinkin uudet talvisaappaat, samaan aikaan myös noin nelikymppinen mies sovitteli naisten pitkävartisia korkosaappaita, jätti jalkaansa maksoi ja käveli pois kävelykengät muovipussissa. Kummatkin ostimme noin 8sentin korolla olevat saappaat, minulla ohuet korot, miehellä vahvemmat korot. Oli varmaan ennenkin korkokenkiä käyttänyt niin varmaa hänen kävelynsä oli.
Varmaan joku kenkäkauppias tietäisi kertoa paljonko miehet korkokenkiä tänäpaivänä ostavat, silloin tällöin olen itsekin miehellä korkokengät nähnyt, eikä siinä kait mitään jos vain hallitsee niillä kävelyn, ja pitää korkokengillä kävelemisestä. - tuskaantunut
Alkaako tämä loputon fantasiointi taas. Aiheelle lienee sopivampiakin palstoja.
- Naisten tasa-arvoa
Mitäs väliä sillä on jso mies käyttää korkokenkiä? Käytätte te naisetkin miesten kenkiä! Tasa-arvoisuudessa on unohdettu miehet :D Naiset saa pukeutua miesten vaatteisiin ja käyttää miesten tavaroja mutta miehetkö ei naisten?
- pieni mies
Käytän naisten korollisia kenkiä lyhyyteni ja pienen jalkakokoni vuoksi, enkö muka saisi?
- 5
Se on vaan normiheteroihmisen ensireaktio, jos ei ole aiemmin transsuun törmännyt.
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/4534 Ei kai se kävely korkokengillä ole sukupuolisidonnainen ominaisuus, vaan ennemminkin tasa-painoaistin, jalan rakenteen ja varsinkin harjoittelutuntien summa. Oppiihan niin naiset kuin miehetkin vaikkapa uimaan ja hiihtämään, miksei siis koroilla kävelyynkin.
Jos joudun kaupungin kaduille kahdeksi päiväksi matalissa kengissä kävelemään, niin ristiselkä huutaa tuskasta. Mutta koroilla kävely ei jostain syystä rasita selkääni läheskään samalla tavalla.- joojoo
Miehet käyyttäköön ihan millaisia korkoja ja kenkiä hyvänsä kukakin haluaa, so what .. miksi asia ottaa joillekuille niin lujille..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472