Hitto

päivittäin

nainen sulla on seksikäs kroppa, et tiedä miten tahtoisin käydä sinuun kiinni, kun salaa, joskus huomattavastikkin sinua katselen, tuot sitä myös aika kauniilla tavalla esille.
On sussa jotain muuta myös, mikä löytyy pintaa syvemmältä.
Mutta jääköön nämä ajatukset tänne toistaiseksi muhimaan.

15

1405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+8

no
      älä
      viitti
      !

_Jokainen_ haluaa omia noi sanat.
      voit tietty kertoa missä majailet

• jossain muualla

en kerro

• 8+8
        jossain muualla kirjoitti:

en kerro

Okei, sit mä päätän että aloitus koskee mua ;)

• myöhästynyt
        8+8 kirjoitti:

Okei, sit mä päätän että aloitus koskee mua ;)

Hyvä sä, kerkesit ensimmäisenä :D Se on sun ;)

• Kiitos

naiset kaipaa kauniita sanoja, kehuja, imartelua. Kiitos! Minä myös haluan kuvitella itselleni tämän, saanhan? Ja anteeksi muut Ladyt, mutta kun kukaan ei muuten tollain sanoisi niin edes täällä :D

• ei oo mulle ainakaa

Minäkö läski p. ullasorsa? heheheeee.. eh...tällä naisella täällä ruuduntakana on läskiä niin paljon jokapuolella, että sopisi joulukinkuksi.

• eikä kyllä mullekaan

Ei ollut tuo aloitus mullekaan. Ei kukaan mies mua seksikkäänä pidä. Läskiksi ja punkeroksi ja virtahevoksi ja rumaksi on enempi haukuttu siellä sun täällä. Ei niin pimeää päivää tule kohdille ett moiseen shaisseen uskoisin. Mussa ei ole mitään hyvää, kaunista. Olen ruma päältä sisälle asti. Mutt hyvät naurut sai tuosta aloituksesta, kiitti :D :D :D. Jospa se jolle tuon tarkoitit näkee tuon viestis, lykkyä pyttyyn!

• häpinyyjier

voi kun nämä sanat olisi muuan mies tarkoittanut mulle...

• fkjsdfksfdydsfdsgfsg

Tämä on minulle ja tiedän keneltä. Mutta olet varattu! Ja minähän en varattujen kanss ala :) Kiitos kuitenkin kauniista sanoista!

• ehkä kohteesi

Mitä odotat ? Elämä on lyhyt ...

• eilen vai huomenna

Myös minä ihmettelen,mitä odotat.Käy kiinni rohkeasti vaan,lupaan olla purematta!

• tammela11

"Mutta jääköön nämä ajatukset tänne toistaiseksi muhimaan."

Nonni. Eli kaikki tätä lausetta ennen kirjoitetut sanat ovat yhtä tyhjän kanssa.
      Tyyliin "olet ihana, kaunis... mietin sua päivittäin, oih vartalosi -blaa-blaa-blaa.. MUTTA."

Kaikki, mikä edeltää mutta -sanaa, ikäänkuin nollaantuu siinä samalla. Jos mietteesi olisivat tosimietteitä - mietteitä joilla todella on kantokykyä - ja jos sinä olisit tosimies, et jättäisi niitä tänne muhimaan vaan kertoisit ne miehekkäästi, tyylikkäästi ja ystävällisesti niiden kohteelle.

Tämä on juuri yksi ilmentymä siitä, mitä naiset tarkoittavat kun harmittelevat, että miehet eivät puhu tunteistaan. Ainoaksi vaihtoehdoksi jää sitten kaikenmoinen arvaileminen tmv. kukkien ostamisista epäsuora päätteleminen.

Miehet hyvät, nyt oikaisette selkärankanne, teette tarvittavat ryhtiliikkeet ja alatte puhua suoraan tunteistanne. Mitä ne täällä netissä mitään painaa, jossei niitä päin naamaa voi sanoa!

• tammela22

Huvittavinta on se, että miehet sitten itse hakkaavat päätään seinään, kun nainen arvaa miehen lausumattomat tunteet väärin. No mitä vaihtoehtoja naiselle jäi!?!!??

• Neiti :o
        tammela22 kirjoitti:

Huvittavinta on se, että miehet sitten itse hakkaavat päätään seinään, kun nainen arvaa miehen lausumattomat tunteet väärin. No mitä vaihtoehtoja naiselle jäi!?!!??

Tämä oli varmaankin vuoden osuvin lausunto.

• kiss,

Töissäkö hänet näät?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      92
      2195
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      153
      1817
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1343
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      230
      815
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      749
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      581
    Aihe