tammikuun lähtiöiden lomahehkutukset !!!!!!!!!

2 viikoa vielä lähtöö mut ei kun hyvää tätävuotta 2012 lähtiöille

53

1413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boarding card

      1 viikko enää! Jipii!!!

    • rusketusraidat

      16 aamua ja sitten ois taas lähtö! Kyllä tätä on niin odotettukin. :)
      Hyvää Uutta Vuotta täältäkin suunnasta!

    • sepe

      24.01 oulusta lähtö. kata place hotelli ois varattu 2 viikoksi!!!

      • pian lämpöön

        4.1 lähtö Phukettiin..


      • oulu-

        minäki 24.1 oulusta


    • 20.01 on lähtö Karoniin Baan Karonburi Resort hotelli lepopaikkana.
      Fiilis nousee:)

      • thaimaata ikävä

        Voitko kertoa kokemuksiasia ko. hotellista, itsellämme deluxe huone käynti suoraan altaaseen, onko hyvä, pitäisikö vaihtaa?


    • &&&&&

      5.1 Patong Merlin

      • aurinkoaaa

        perässä tullan 30,01.Voisit laittaa kuulumisia !


    • lähtö 5.1

      Ja 3 kuukautta thaimaassa, huhtikuun alussa takaisin. repikää siitä.

    • Singhaaaaaaaaaaaaaaa

      26.1 lähtö...Prkl, vielä pitää odottaa melkein kuukausi;(

    • nana80

      12.1 katalle! Ei enää pitkä aika.

    • 16.1 karonille

    • lomallelomps!

      la 7.1. lähtö - ekana Phuket Karon ja sitten Krabi Ao Nang.... 1 1 vko . JESSSS!
      uiskentelemaan....

    • Myösmyös

      24.1 Oulusta Katalle :):):).

    • changia pöytään

      31.1 Patongille... =)

    • helmikuussalähtö

      45 päivää lähtööön

      • hyi pakkaisia

        syksyllä tullut ja keväällä palaava


    • hyi myrskyjä

      31 päivää ja Khao Lak

      • karonilla kohta

        Kohta kanssa lähtö 14.01 karonille...........


    • Sun, Sea & Sssand

      Koh Samuille tammikuun lopulla:)

    • yrittäkää ihmiset jaksaa viellä tsempata kyl se loma sieltä tulee päivä päivältä lähemäksi itellä vielä 12 päivää sit alkaa kone nouseen kohti lämpöä

      • Kohta mennään!!

        Enää kaksi viikkoa!!sitten Phukettiin lähtö Phukettiin 18.1!On sitä odotettukin!!!!!


    • 05

      jihuu tänääääään.....

      • phom deetzai mak

        tänään lähtö ja 3 KUUUUUKAUUTTAAAA


    • Sunsetrise

      Tammikuun lopulla lähtö Phuketiin ja lähisaaria kiertelemään! Tätä on odotettu myös täällä... Voi voi, kun aika kuluu hitaasti... :)

    • Minimii

      17pvä :) viellä 6 työpäivää!

    • 27

      Oon reissannut jo 3,5 kk ja käynyt 9 maassa.Välillä kotosalla joulu ja uusivuosi.Huomenna taas mennään.Jihuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    • 7-9

      "hyvää tätävuotta 2012 lähtiöille"

      Mikä ihme "lähtiö" on?

    • roskapostirobotti-2

      n. 20 tuntia kun lähdetään. Heh heh morjesta vaan kaikille!

    • enään viikko lähtöön!!!!!!!!!!!!!!!!! pois täältä kylmästä pohjolasta

    • valolle tarvetta!!

      28.1. Ihana odotettu loma alkaa !!!

    • Reissuun!!

      Huomenna lähtö Katalle :))

    • synttärisankari

      26.1. Karonille, ihanaa...runsas viikko enää odotettuun lomaan!

    • apap80

      Huomenna Katalle!

    • ---annnn-

      23 päivää lähtöön!! Kolme viikkoa lomaa edessä Khao Lak - Patong - Ao nang!! :)

    • pari päivää töitä vielä siten vihdoinkin lomalle rauhottuun

    • hoitsu

      24.1 lähtö oulusta karonille!! Jippii :)

      • oulust-

        Oulusta samana päivänä mutta katalle


    • apap80

      Tänään Katalle!!

    • Kohta matkaan...

      24.1. Karon Oulusta : )

    • 2 päivää lähtöön vihdosta viimein

      • loman tarpeessa

        Lähdetkö matkaan maanataina vai tiistaina?
        Täällä odotellaan tiistain lento jo kuin kuuta nousevaa! :)


    • Costi2

      Enää 1 vuosi 2kk 1päivä 11tuntia 55min 21sec

      • turhaan maksoit jo

        matkastasi 15.03.2013 klo 20:17'42"
        kun maailmanlopuu tulee jo 21.12.2012
        tunteja, minuutteja ja sekuntteja en tiedä, mutta olisit käyttänyt likviditeettisi jo sitä ennen pois?


    • Kääk

      Viikko niin Phukset kutsuu!!

    • mökin ukko

      ajattelin bookata halvan äkkilähdön tammikuun lopussa. Katalla nähdään :-)

      Ketään sinkkunaisia lähdössä :-)

    • lööllöööö

      SIELLÄ SATAA VETTÄ KOKO AJAN!

    • huomenna lähtö vihdoinkin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Minimii

        Huomenna


    • 16h

      Huomenna joo!! Kyllä tässä jo lomaa kaipasikin!

    • Thailand2012

      Täälläki 24.1 Oulusta ja suuntana Karon. :)

      • Jipiiiii

        Huomenna patongille :)!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe