2 viikoa vielä lähtöö mut ei kun hyvää tätävuotta 2012 lähtiöille
tammikuun lähtiöiden lomahehkutukset !!!!!!!!!
53
1413
Vastaukset
- boarding card
1 viikko enää! Jipii!!!
- rusketusraidat
16 aamua ja sitten ois taas lähtö! Kyllä tätä on niin odotettukin. :)
Hyvää Uutta Vuotta täältäkin suunnasta! - sepe
24.01 oulusta lähtö. kata place hotelli ois varattu 2 viikoksi!!!
- pian lämpöön
4.1 lähtö Phukettiin..
- oulu-
minäki 24.1 oulusta
20.01 on lähtö Karoniin Baan Karonburi Resort hotelli lepopaikkana.
Fiilis nousee:)- thaimaata ikävä
Voitko kertoa kokemuksiasia ko. hotellista, itsellämme deluxe huone käynti suoraan altaaseen, onko hyvä, pitäisikö vaihtaa?
- &&&&&
5.1 Patong Merlin
- aurinkoaaa
perässä tullan 30,01.Voisit laittaa kuulumisia !
- lähtö 5.1
Ja 3 kuukautta thaimaassa, huhtikuun alussa takaisin. repikää siitä.
- Singhaaaaaaaaaaaaaaa
26.1 lähtö...Prkl, vielä pitää odottaa melkein kuukausi;(
- nana80
12.1 katalle! Ei enää pitkä aika.
16.1 karonille
- lomallelomps!
la 7.1. lähtö - ekana Phuket Karon ja sitten Krabi Ao Nang.... 1 1 vko . JESSSS!
uiskentelemaan.... - Myösmyös
24.1 Oulusta Katalle :):):).
- changia pöytään
31.1 Patongille... =)
- helmikuussalähtö
45 päivää lähtööön
- hyi pakkaisia
syksyllä tullut ja keväällä palaava
- hyi myrskyjä
31 päivää ja Khao Lak
- karonilla kohta
Kohta kanssa lähtö 14.01 karonille...........
- Sun, Sea & Sssand
Koh Samuille tammikuun lopulla:)
yrittäkää ihmiset jaksaa viellä tsempata kyl se loma sieltä tulee päivä päivältä lähemäksi itellä vielä 12 päivää sit alkaa kone nouseen kohti lämpöä
- Kohta mennään!!
Enää kaksi viikkoa!!sitten Phukettiin lähtö Phukettiin 18.1!On sitä odotettukin!!!!!
- 05
jihuu tänääääään.....
- phom deetzai mak
tänään lähtö ja 3 KUUUUUKAUUTTAAAA
- Sunsetrise
Tammikuun lopulla lähtö Phuketiin ja lähisaaria kiertelemään! Tätä on odotettu myös täällä... Voi voi, kun aika kuluu hitaasti... :)
- Minimii
17pvä :) viellä 6 työpäivää!
- 27
Oon reissannut jo 3,5 kk ja käynyt 9 maassa.Välillä kotosalla joulu ja uusivuosi.Huomenna taas mennään.Jihuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
- 7-9
"hyvää tätävuotta 2012 lähtiöille"
Mikä ihme "lähtiö" on? - roskapostirobotti-2
n. 20 tuntia kun lähdetään. Heh heh morjesta vaan kaikille!
enään viikko lähtöön!!!!!!!!!!!!!!!!! pois täältä kylmästä pohjolasta
- valolle tarvetta!!
28.1. Ihana odotettu loma alkaa !!!
- Reissuun!!
Huomenna lähtö Katalle :))
- synttärisankari
26.1. Karonille, ihanaa...runsas viikko enää odotettuun lomaan!
- apap80
Huomenna Katalle!
- ---annnn-
23 päivää lähtöön!! Kolme viikkoa lomaa edessä Khao Lak - Patong - Ao nang!! :)
pari päivää töitä vielä siten vihdoinkin lomalle rauhottuun
- hoitsu
24.1 lähtö oulusta karonille!! Jippii :)
- oulust-
Oulusta samana päivänä mutta katalle
- apap80
Tänään Katalle!!
- Kohta matkaan...
24.1. Karon Oulusta : )
2 päivää lähtöön vihdosta viimein
- loman tarpeessa
Lähdetkö matkaan maanataina vai tiistaina?
Täällä odotellaan tiistain lento jo kuin kuuta nousevaa! :)
- Costi2
Enää 1 vuosi 2kk 1päivä 11tuntia 55min 21sec
- turhaan maksoit jo
matkastasi 15.03.2013 klo 20:17'42"
kun maailmanlopuu tulee jo 21.12.2012
tunteja, minuutteja ja sekuntteja en tiedä, mutta olisit käyttänyt likviditeettisi jo sitä ennen pois?
- Kääk
Viikko niin Phukset kutsuu!!
- mökin ukko
ajattelin bookata halvan äkkilähdön tammikuun lopussa. Katalla nähdään :-)
Ketään sinkkunaisia lähdössä :-) - lööllöööö
SIELLÄ SATAA VETTÄ KOKO AJAN!
huomenna lähtö vihdoinkin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Minimii
Huomenna
- 16h
Huomenna joo!! Kyllä tässä jo lomaa kaipasikin!
- Thailand2012
Täälläki 24.1 Oulusta ja suuntana Karon. :)
- Jipiiiii
Huomenna patongille :)!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625
