Karon Beach , hotelli Hilton; kokemuksia kaivataan!

SInni

Saatiin matka tuonne vielä nyt helmikuulle ja , jostakin luin, että huoneita onkin kahden tasoisia.Uudella ja vanhalla puolella. Finnmatkoilta varattiin ja siinä mainittiin vain, että 2 h huone....
Ilmeisesti iso hotelli tuo Hilton, mutta onko muuten ok? Onko kukaan hiljattain yöpynyt?
Meillä oli toisena vaihtoehtona Krabi ja siellä Sofitel Pohketeera, joka kai todella ihana hotelli. Päädyttiin, kuitenkin tuohon Karoniin, kun 11 v lapsi mukana ja tuosta Karonilta kai helpompi liikkua ihan kävellenkin.

10

691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hilttoni

      Onhan tuo iso, yli 600 huonetta. Mielestäni ei siellä ole mitään uutta/vanhaa puolta, vaan osa huoneista on juuri remontoitu (Andaman siipi) ja osa remontoimatta (ainakin Saigon siipi). Toki sillä on jotain merkitystä onko huone laitettu/remontoitu muutama kuukausi sitten vai yli kymmenen vuotta sitten. Hotelli on hyvä, länsimainen. Sijainti on hyvä ja hotelli myös rauhallinen.

    • 2580

      Moi "Sinni".Huoneita hiltonissa on montaa eri tasoa.Finnmatkalaiset majoitetaan
      Andaman B rakennukseen.Eli päärakennukseen,jossa respa,ravintolat ym.sijaitsevat.Meille kävi niin,että viereiseen huoneeseen tuli joku Britti poikaporukka,jotka mellastivat koko yön.Valitin asiasta oppaalle ja respaan,joten vaihtoivat meidän huoneen loppujen lopuksi Lotus Wing rakennukseen.Tarjosivat ainakin kahta muuta huonetta,joissa ei ollut merinäköalaa,joten en suostunut.Saimme aika ison minisviitin (noin 70neliötä) ilman lisähintaa.Joten huomasin,että valitta kannattaa aina jos on aihetta.
      Myös finnmatkojen opas oli iso apu tilanteessa,oli nimeltään Martti (Mara).
      Hotelli on muuten aika hulppea,upea iso puutarha,monta allas-aluetta...
      Itse valitsimme tällä kertaa Katathani hotellin kata noi beachiltä.Lähtö piakkoin.
      Myös Finnmatkojen matka.Ai niin,jos haluatte tosi ystävällisen ja suht edukkaan
      taksin,niin hiltonin edessä,siis rantakadun puolella partioittee tumman vihreä volvo 960 taksi,jota me käytimme koko loman ajan.Oli luotettavan tuntuinen kuski,joka osasi jonkin verran myös suomea.Oli ainakin vielä tänä syksyllä 2011.
      Hyvää matkaa!

      • sinni

        Kiva kuulla kokemuksia.
        Me myös mietittiin tuota Katathania, mutta nyt sitten tähän Hiltoniin päädyttiin.
        Osaatko sanoa, että saako tennismailoja lainattua hotelilta?
        Meillä poju 11 v pelaa tennistä ja haluaisi oman mailan mukaan, mutta en viitsisi kyllä kantaa...
        Onko hotellissa liukumäkeä? jossakin niin luki, mutta missään kuvassa en ole huomannut.
        Ja vielä, oliko aamiainen hyvä? Käytittekö muita hotelin ravintoloita?
        t. " Sinni"


      • Hep,

        Änkeen tähän samaan säikeeseen kysymyksen; onkohan niille Lotus-siiven huoneille tehty mitään kunnostusta lähiaikoina? Siinä näyttää Deluxe Plus huoneet muuttuneen Junior Suiteiksi.

        Ja olisko jollakulla esimerkkiä minibaarin ja buffet illallisten hinnoista ko. hotellissa?

        Tj27...


      • 2580
        sinni kirjoitti:

        Kiva kuulla kokemuksia.
        Me myös mietittiin tuota Katathania, mutta nyt sitten tähän Hiltoniin päädyttiin.
        Osaatko sanoa, että saako tennismailoja lainattua hotelilta?
        Meillä poju 11 v pelaa tennistä ja haluaisi oman mailan mukaan, mutta en viitsisi kyllä kantaa...
        Onko hotellissa liukumäkeä? jossakin niin luki, mutta missään kuvassa en ole huomannut.
        Ja vielä, oliko aamiainen hyvä? Käytittekö muita hotelin ravintoloita?
        t. " Sinni"

        Moro,kyllä yhdellä allasalueella on vesiliukumäki,ei mikään huippuiso,mutta kuiteskin...Kyseisellä allasalueella oli muutenkin kaikkein rauhallisinta,ja mukava viileä kohta kun uitiin ikään kuin rakennuksen alle.
        Aamiainen oli hotellin luokituksen mukainen,eli kaikkea oli mitä voi kuvitella.Ainoa miinus oli makeiden herkkujen ympärillä viihtyvät pien muurahaiset.
        Tosin näin niitä vain kahtena aamuna.Käytimme kahta hotellin ravintolaa,nimiä en muista,lisäksi käytiin hotellin viihtyisässä kahvilassa lähes päivittäin,cafe cino muistaakseni.Silloin hotellin ravintoloissa oli tosi hiljaista,oli jotenkin vaivautunut olo syödä,kun oltiin välistäin illalla ainoat asiakkaat,varsinkin siinä thai-paikassa.
        Hotellista käytiin kuitenkin aika usein katalla syömässä.Oli mukava kävelymatka,jotta ruokakin maistui.Takaisinpäin soitto "volvo-miehelle"ja 50pahilla takaisin hotellille.
        Jos uskallan suositella,niin monien ylistämät muovituolipaikat karonilla kannattaa jättää suosiolla väliin.Ainakin itselle ei jäänyt niistä mitään hyvää sanottavaa.Jos hyvää pihvipaikka haetaan,niin mielestäni katalla Two chef on yksi parhaista,joissa olen koskaan syönyt.Myös pizzeria katan alkupäässä karonilta tultaessa oikealla puolella oli mainio.Pizzat paistettiin avotulen lämmittämässä kiviuunissa,nam.Paikka oli yleensä aina täynnä.Ja tietenkin sitten oli karonin ja katan rajalla oleva On The Rock.Myös karonilta tullessa oikealla puolella.Upealla paikalla aivan meren äärellä.Siellä syöminen maksoi pitkän kaavan mukaan joku 20 ekeä per nokka.Sisälsi aivan kaiken viinit,oluet ym...
        Tennismailoista en osaa sanoa sanoa mitään,muuta kuin sen että ainakaan mukana ei kannata raahata.Patongilla juncle...saa isosta urheiluvälineliikkeestä mailoja kolme kertaa halvemmalla,kuin suomesta,itsekin tennistä harrastaneena tiedän sen verran hinnat.Mailat ovat viimeistä mallia eikä mitään outlet kamaa.Viimereissulla toin samaisesta kaupasta lenkkarit.Suomessa 280ekeä siellä 75ekee,Täysin samat!!!


      • 2580
        Hanty kirjoitti:

        Hep,

        Änkeen tähän samaan säikeeseen kysymyksen; onkohan niille Lotus-siiven huoneille tehty mitään kunnostusta lähiaikoina? Siinä näyttää Deluxe Plus huoneet muuttuneen Junior Suiteiksi.

        Ja olisko jollakulla esimerkkiä minibaarin ja buffet illallisten hinnoista ko. hotellissa?

        Tj27...

        Moro Hanty.Niinpä näkyy!!!En käsitä vain sitä,että onko huoneiden koko ilmoitettu nyt väärin,eli 44neliömetriä,koska junior suitet lotus siivessä on ollut jotain 60-70 neliön välissä.Meillä oli viimereissulla huone num.796.Silloin tehtiin remonttia kyllä monissa huoneissa.
        Buffet illallisia pidin thaimaan hintatasoon kalliina,noin 39 euroa per nuppi,plus juomat.Emme käyneet,kuin kerran parin viikon aikana buffetissa.Niinkuin Sinnille vastasin,niin etupäässä katalla syötiin illalla.
        Minibaarista emme tarvinneet mitään,mutta kuten arvata saattaa,niin hinnat niissä yleensä on suomen hotellihintatason luokkaa.


      • 2580 kirjoitti:

        Moro Hanty.Niinpä näkyy!!!En käsitä vain sitä,että onko huoneiden koko ilmoitettu nyt väärin,eli 44neliömetriä,koska junior suitet lotus siivessä on ollut jotain 60-70 neliön välissä.Meillä oli viimereissulla huone num.796.Silloin tehtiin remonttia kyllä monissa huoneissa.
        Buffet illallisia pidin thaimaan hintatasoon kalliina,noin 39 euroa per nuppi,plus juomat.Emme käyneet,kuin kerran parin viikon aikana buffetissa.Niinkuin Sinnille vastasin,niin etupäässä katalla syötiin illalla.
        Minibaarista emme tarvinneet mitään,mutta kuten arvata saattaa,niin hinnat niissä yleensä on suomen hotellihintatason luokkaa.

        Kiitos tiedoista!

        Hinnat näyttäisivät tosiaan olevan aikalailla yläkanttiin, suorastaan tähtitieteellisiä...


    • Vielä Ninnille

      Niin sitten vielä,että hotellilla on joka ilta musiikkipitoista ohjelmaa respan vieressä isolla oleskelu/Baarialueella.Viimeksi kolme naista ja yksi mies olivat lähes joka ilta laulamassa yleisön toivomia kappaleita.Melkeinpä Markku Arosta Pink Floydiin.Kaikki tuntui sujuvan.Itse kovana U2 fanina toivoin jotain kappaletta,joka soitettiin ja laulettiin hämmästyttävän oikein ja puhtaasti.Olivat kyllä tosi muusikoita.Muutenkin viihtyisässä oleskelualuella oli mukava tunnelma,tottakai ihmiset ovat lomalla,hyvällä tuulella...Oli mukava paikka vielä ennen nukkumaan menoa ottaa pari kylmää singhaa, kuunnella musiikkia ja rauhoittua.Koska kännikaloja ei ollut niin myös lapsiperheet viihtyivät.
      terv.2580

      • Hilttoni

        "Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa has embarked on a renovation of 128 guestrooms in its Andaman Wing B, slated for completion in late October. Upgraded accommodations will feature tropical tones, flatscreen TVs, and a four-point glass bathroom. The hotel also has renovated the Lotus Wing, comprising ultra-luxe guestrooms and suites." Aug 16 2011

        Eli on remontoitu kuten huoneet ainakin siivissä Andaman A ja B.

        Aaamiaista voi nauttia kahdessa paikassa, pääravintolassa Sail ja Buon Appetito ravintolassa, joihin molempiin Lotus siivestä lyhyt matka.

        Vesiliukumäki on aika vaatimaton, eikä sitä paria laskua enempää kukaan käyttänyt.

        Illallinen ym hotellilla on Thaimaan hintatasoon nähden kallis kuten edellä mainittu. Minibaari Suomen hinnoissa.


      • 2580
        Hilttoni kirjoitti:

        "Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa has embarked on a renovation of 128 guestrooms in its Andaman Wing B, slated for completion in late October. Upgraded accommodations will feature tropical tones, flatscreen TVs, and a four-point glass bathroom. The hotel also has renovated the Lotus Wing, comprising ultra-luxe guestrooms and suites." Aug 16 2011

        Eli on remontoitu kuten huoneet ainakin siivissä Andaman A ja B.

        Aaamiaista voi nauttia kahdessa paikassa, pääravintolassa Sail ja Buon Appetito ravintolassa, joihin molempiin Lotus siivestä lyhyt matka.

        Vesiliukumäki on aika vaatimaton, eikä sitä paria laskua enempää kukaan käyttänyt.

        Illallinen ym hotellilla on Thaimaan hintatasoon nähden kallis kuten edellä mainittu. Minibaari Suomen hinnoissa.

        Olemme olleet hiltonissa neljä kertaa,ja joka kerta aamiainen on ollut ainoastaan pääravintola sailissa.Viime kerralla Buon Appetito oli remontissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe