Kuka on lempi sketsihahmosi Putouksen vasta alkaneelta kolmannelta tuotantokaudelta.
Oma henkilökohtainen suosikkini on Akun hahmo Usko. :D
Putous 2012 Sketsihahmot
28
771
Vastaukset
- uskofaniiiiiiiiiiiii
minunkin lemppari on se usko! :))
- kummos3e
mun lempparikin on Usko. tykkäsin myös hieno-mummusta, jani-pertsasta, yosefiinasta ja varamiehestä
ps uudet näyttelijät huonoja ja Iina parantanut hyvin viime vuodesta - Mielenkiinto
E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K !
- näyttää kuitenkin
kiinnostavan..
- dtdtdtd
Täytyy sanoa että ainoastaan kaksi, Aku Hirviniemi, ja Iina Kuustonen, säväyttivät millään tasolla sketsihahmokisassa. Kaikki muut silkkaa p*skaa ainakin noin ensivaikutelmaltaan.....
- PW is king
Ei kukaan kommentoi sitä, että Leena Hefnerin hokema on varastettu/lainattu Fast Show:sta? Paul Whitehouse esittää Rowley Birkiniä : I was very drunk at the time.
Joka sketsissä sama hokema loppuun. Kunnia Paulille. - Haittaakse?
PW is king kirjoitti:
Ei kukaan kommentoi sitä, että Leena Hefnerin hokema on varastettu/lainattu Fast Show:sta? Paul Whitehouse esittää Rowley Birkiniä : I was very drunk at the time.
Joka sketsissä sama hokema loppuun. Kunnia Paulille.Ja Akun hahmo on varastettu/lainattu Soitinmenot ohjelmasta (ilmiselvä pastori Silli).
- fastshow
PW is king kirjoitti:
Ei kukaan kommentoi sitä, että Leena Hefnerin hokema on varastettu/lainattu Fast Show:sta? Paul Whitehouse esittää Rowley Birkiniä : I was very drunk at the time.
Joka sketsissä sama hokema loppuun. Kunnia Paulille.PW is king: Yhdyn sanoihisi, tuli heti sama mieleen, onko sitten porukka niin nuorta vai mitä ettei oo tosta kuullutkaan...
- Sastori Pilli
Haittaakse? kirjoitti:
Ja Akun hahmo on varastettu/lainattu Soitinmenot ohjelmasta (ilmiselvä pastori Silli).
Pastori Silli ei ollut homo, vaan niljakas naisten käpälöitsijä. Usko on nokialainen kaappihomopastori.
- 48 + 69
Haittaakse? kirjoitti:
Ja Akun hahmo on varastettu/lainattu Soitinmenot ohjelmasta (ilmiselvä pastori Silli).
Pastori Silli: Yleismoraaliton nilkki, joka avoimesti johdattaa karitsansa turmeluksen poluille. Rypee pornossa ja pimeässä rahassa aina tilaisuuden tullen.
Usko Eevertti Luttinen: Periaatteessa varmaan ihan hyvää tarkoittava kuivia jaaritteleva uskonmies. Saisi vähän rypeäkin pornossa, josko hänen kaksimielisyyksiä suoltava alitajuntansa sitten rauhoittuisi.
Hahmot on näyteltykin aivan eri tyyleillä, joten en nyt ihan hirveästi nähnyt yhtäläisyyksiä ammatin lisäksi.
- jooppa212
Tykkäsin uskosta ja sitten Hieno Ählgreenistä:)
- sulofanijonyt
Miun lempparihahmo on sulo, ihanan pelottava ja hauska :-D
- gshjdhdksghlgkjhs
Musta se Herppeenluoma oli paras! :)
Piia Potka ja Herppeenluoma
- yksi mummu vaan
rikun Hieno on aivan loistava hahmo ! Enkä kyllä ollenkaan ymmärrä,että miksei muka vanhuksista saa tehdä komediaakaan nykyään,Kyllä pitää olla tosi totisia torvensoittajia ja huumorintajuttomia idiootteja ,jos ei ymmärrä .Saahan lapsista ja uskovaisistakin sketsejä tehdä,miksei muka vanhuksista ...?
Riku on sitä paitsi ehkä lahjakkain näyttelijä tässä maassa. yksi mummu vaan kirjoitti:
rikun Hieno on aivan loistava hahmo ! Enkä kyllä ollenkaan ymmärrä,että miksei muka vanhuksista saa tehdä komediaakaan nykyään,Kyllä pitää olla tosi totisia torvensoittajia ja huumorintajuttomia idiootteja ,jos ei ymmärrä .Saahan lapsista ja uskovaisistakin sketsejä tehdä,miksei muka vanhuksista ...?
Riku on sitä paitsi ehkä lahjakkain näyttelijä tässä maassa.Kun vanhuksia pitäisi vaan kunnioittaa ja arvostaa. Viis siitä, että vanhuksissakin on huonosti käyttäytyviä, pikkumaisia ja suorastaan ilkeitä ihmisiä...
Minua ihmetyttää millaisen hulabaloon Putous on saanut aikaan lööppilehdissä. Valitetaan miten vammaisia ja vanhuksia herjataan...
Muistelkaapa hetki Peteliuksen ja Kallialan, Speden ja Kummelien sketsihahmoja. Aika montaa niistäkin voisi pitää eri ihmisryhmien, kuten vammaisten ja mielenterveysongelmaisten pilkkaamisena.- 1+16
Ja onko se hyvää huumoria? Että esim. sairaita tai vammaisia ivataan? Huumoria saa melkein mistä vaan, niin eiköhän nuo tekijät keksisi sitä jostain muustakin, kuin pilkaamalla em. ryhmiä... Ala-arvoista tuollainen. Samoin osoittaa suurta aivottomuuttaa vääntää p*skaa läppää pienestä pojasta, joka käy terapiassa! Kyllä niin meni maku koko pÄskasta, huumorintajuinen ihminen olen, mutta ihan jokaisesta asiasta ei huumoria pitäisi yrittää vääntää. Joo ja P.S, ei edes naurattanut...
- tqyqehe
Putouksessa pitäisi olla Rajoitus varoitus. Kielletty alle huumorintajuttomilta.
Onkohan kanat loukkaantuneita siitä että munamies viimekaudell PILKKASI NIITÄ? - ***
Yosefiina, Usko ja Hieno.. siiä kova kolmikko!!
En ymmärrä miten IL:n gallupin kärkeen kiilasi J-P ja FB:ssä eniten faneja keräsi myös. Minusta siinä ei ole mitään hauskaa, samat ilmeet sillä kun edellisellä Iinan hahmolla. - niinpäniin...
Joo, todella omaperäistä.
Täähän tehtiin jo -80 luvulla, eli kaikkien tuntema Pastori Silli.
http://www.youtube.com/watch?v=lP8VPrBgJDs- Sulotar
On se kumma kun mun suosikki putosi heti, tiesin ettei sulo voita mutta hauska ja SULOinen mörkö. Ainoa hahmo mikä on fantasiaa eikä "oikeasta" elämästä.
- Sulo.
Sulotar kirjoitti:
On se kumma kun mun suosikki putosi heti, tiesin ettei sulo voita mutta hauska ja SULOinen mörkö. Ainoa hahmo mikä on fantasiaa eikä "oikeasta" elämästä.
Sulo oli mun 3 parhaan joukossa. Ihme kun putos ekana!
- Heh heh heee :-D
Mun suosikki on Varamies.
Inhokkini on Jani-Petteri. Surullinen hahmo, joka satuttaa realistisuudellaan. Toivon, että tippuu pois heti. - Bella--
TOP 3 parhaimmat:
1.Usko Eevertti
2.Leena Hefner
3.JP
muista en pidä..Potka oli surkein,onneksi putosi..toi enemmän myötähäpeää jutuillaan kun nauramista. - lsdfjlöasjldsfjlösdj
TOP 3
1. Usko - parhaat jutut ja show
2. Hieno - rollaattori "Harley Parkinson" räjäytti potin
3. Jani Petteri - yhden vitsin hahmo: "Haittaakse?" - mutta parempi kuin loput...
BOTTOM 3
4. Heffner - rasittava
5. Yasmine - rasittava
6. Varamies - tylsä- Varamiestä kaivataan
Mun TOP 3 kaikista mukana olleista hahmoista:
1. Varamies
2. Yasmine
3. Heffner
BOTTOM 3 kaikista mukana olleista hahmoista:
Jani-Petteri
Piia Potka
Sulo
- repsahdus
Turha kattoo jos ei naurata! Ite hekotan ja räkätän itteni kipeeks ihan joka jakson aikana! :DDDD tosikot vaihtakoot kanavaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592