Putous 2012 Sketsihahmot

Putousfani619

Kuka on lempi sketsihahmosi Putouksen vasta alkaneelta kolmannelta tuotantokaudelta.
Oma henkilökohtainen suosikkini on Akun hahmo Usko. :D

28

771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskofaniiiiiiiiiiiii

      minunkin lemppari on se usko! :))

    • kummos3e

      mun lempparikin on Usko. tykkäsin myös hieno-mummusta, jani-pertsasta, yosefiinasta ja varamiehestä
      ps uudet näyttelijät huonoja ja Iina parantanut hyvin viime vuodesta

    • Mielenkiinto

      E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K ! E V V K !

      • näyttää kuitenkin

        kiinnostavan..


    • dtdtdtd

      Täytyy sanoa että ainoastaan kaksi, Aku Hirviniemi, ja Iina Kuustonen, säväyttivät millään tasolla sketsihahmokisassa. Kaikki muut silkkaa p*skaa ainakin noin ensivaikutelmaltaan.....

      • PW is king

        Ei kukaan kommentoi sitä, että Leena Hefnerin hokema on varastettu/lainattu Fast Show:sta? Paul Whitehouse esittää Rowley Birkiniä : I was very drunk at the time.
        Joka sketsissä sama hokema loppuun. Kunnia Paulille.


      • Haittaakse?
        PW is king kirjoitti:

        Ei kukaan kommentoi sitä, että Leena Hefnerin hokema on varastettu/lainattu Fast Show:sta? Paul Whitehouse esittää Rowley Birkiniä : I was very drunk at the time.
        Joka sketsissä sama hokema loppuun. Kunnia Paulille.

        Ja Akun hahmo on varastettu/lainattu Soitinmenot ohjelmasta (ilmiselvä pastori Silli).


      • fastshow
        PW is king kirjoitti:

        Ei kukaan kommentoi sitä, että Leena Hefnerin hokema on varastettu/lainattu Fast Show:sta? Paul Whitehouse esittää Rowley Birkiniä : I was very drunk at the time.
        Joka sketsissä sama hokema loppuun. Kunnia Paulille.

        PW is king: Yhdyn sanoihisi, tuli heti sama mieleen, onko sitten porukka niin nuorta vai mitä ettei oo tosta kuullutkaan...


      • Sastori Pilli
        Haittaakse? kirjoitti:

        Ja Akun hahmo on varastettu/lainattu Soitinmenot ohjelmasta (ilmiselvä pastori Silli).

        Pastori Silli ei ollut homo, vaan niljakas naisten käpälöitsijä. Usko on nokialainen kaappihomopastori.


      • 48 + 69
        Haittaakse? kirjoitti:

        Ja Akun hahmo on varastettu/lainattu Soitinmenot ohjelmasta (ilmiselvä pastori Silli).

        Pastori Silli: Yleismoraaliton nilkki, joka avoimesti johdattaa karitsansa turmeluksen poluille. Rypee pornossa ja pimeässä rahassa aina tilaisuuden tullen.

        Usko Eevertti Luttinen: Periaatteessa varmaan ihan hyvää tarkoittava kuivia jaaritteleva uskonmies. Saisi vähän rypeäkin pornossa, josko hänen kaksimielisyyksiä suoltava alitajuntansa sitten rauhoittuisi.

        Hahmot on näyteltykin aivan eri tyyleillä, joten en nyt ihan hirveästi nähnyt yhtäläisyyksiä ammatin lisäksi.


    • jooppa212

      Tykkäsin uskosta ja sitten Hieno Ählgreenistä:)

    • sulofanijonyt

      Miun lempparihahmo on sulo, ihanan pelottava ja hauska :-D

    • gshjdhdksghlgkjhs

      Musta se Herppeenluoma oli paras! :)

    • Piia Potka ja Herppeenluoma

      • yksi mummu vaan

        rikun Hieno on aivan loistava hahmo ! Enkä kyllä ollenkaan ymmärrä,että miksei muka vanhuksista saa tehdä komediaakaan nykyään,Kyllä pitää olla tosi totisia torvensoittajia ja huumorintajuttomia idiootteja ,jos ei ymmärrä .Saahan lapsista ja uskovaisistakin sketsejä tehdä,miksei muka vanhuksista ...?
        Riku on sitä paitsi ehkä lahjakkain näyttelijä tässä maassa.


      • yksi mummu vaan kirjoitti:

        rikun Hieno on aivan loistava hahmo ! Enkä kyllä ollenkaan ymmärrä,että miksei muka vanhuksista saa tehdä komediaakaan nykyään,Kyllä pitää olla tosi totisia torvensoittajia ja huumorintajuttomia idiootteja ,jos ei ymmärrä .Saahan lapsista ja uskovaisistakin sketsejä tehdä,miksei muka vanhuksista ...?
        Riku on sitä paitsi ehkä lahjakkain näyttelijä tässä maassa.

        Kun vanhuksia pitäisi vaan kunnioittaa ja arvostaa. Viis siitä, että vanhuksissakin on huonosti käyttäytyviä, pikkumaisia ja suorastaan ilkeitä ihmisiä...


    • Minua ihmetyttää millaisen hulabaloon Putous on saanut aikaan lööppilehdissä. Valitetaan miten vammaisia ja vanhuksia herjataan...

      Muistelkaapa hetki Peteliuksen ja Kallialan, Speden ja Kummelien sketsihahmoja. Aika montaa niistäkin voisi pitää eri ihmisryhmien, kuten vammaisten ja mielenterveysongelmaisten pilkkaamisena.

      • 1+16

        Ja onko se hyvää huumoria? Että esim. sairaita tai vammaisia ivataan? Huumoria saa melkein mistä vaan, niin eiköhän nuo tekijät keksisi sitä jostain muustakin, kuin pilkaamalla em. ryhmiä... Ala-arvoista tuollainen. Samoin osoittaa suurta aivottomuuttaa vääntää p*skaa läppää pienestä pojasta, joka käy terapiassa! Kyllä niin meni maku koko pÄskasta, huumorintajuinen ihminen olen, mutta ihan jokaisesta asiasta ei huumoria pitäisi yrittää vääntää. Joo ja P.S, ei edes naurattanut...


    • tqyqehe

      Putouksessa pitäisi olla Rajoitus varoitus. Kielletty alle huumorintajuttomilta.
      Onkohan kanat loukkaantuneita siitä että munamies viimekaudell PILKKASI NIITÄ?

    • ***

      Yosefiina, Usko ja Hieno.. siiä kova kolmikko!!

      En ymmärrä miten IL:n gallupin kärkeen kiilasi J-P ja FB:ssä eniten faneja keräsi myös. Minusta siinä ei ole mitään hauskaa, samat ilmeet sillä kun edellisellä Iinan hahmolla.

    • niinpäniin...
      • Sulotar

        On se kumma kun mun suosikki putosi heti, tiesin ettei sulo voita mutta hauska ja SULOinen mörkö. Ainoa hahmo mikä on fantasiaa eikä "oikeasta" elämästä.


      • Sulo.
        Sulotar kirjoitti:

        On se kumma kun mun suosikki putosi heti, tiesin ettei sulo voita mutta hauska ja SULOinen mörkö. Ainoa hahmo mikä on fantasiaa eikä "oikeasta" elämästä.

        Sulo oli mun 3 parhaan joukossa. Ihme kun putos ekana!


    • Heh heh heee :-D

      Mun suosikki on Varamies.
      Inhokkini on Jani-Petteri. Surullinen hahmo, joka satuttaa realistisuudellaan. Toivon, että tippuu pois heti.

    • Bella--

      TOP 3 parhaimmat:

      1.Usko Eevertti
      2.Leena Hefner
      3.JP

      muista en pidä..Potka oli surkein,onneksi putosi..toi enemmän myötähäpeää jutuillaan kun nauramista.

    • lsdfjlöasjldsfjlösdj

      TOP 3
      1. Usko - parhaat jutut ja show
      2. Hieno - rollaattori "Harley Parkinson" räjäytti potin
      3. Jani Petteri - yhden vitsin hahmo: "Haittaakse?" - mutta parempi kuin loput...

      BOTTOM 3
      4. Heffner - rasittava
      5. Yasmine - rasittava
      6. Varamies - tylsä

      • Varamiestä kaivataan

        Mun TOP 3 kaikista mukana olleista hahmoista:
        1. Varamies
        2. Yasmine
        3. Heffner

        BOTTOM 3 kaikista mukana olleista hahmoista:
        Jani-Petteri
        Piia Potka
        Sulo


    • repsahdus

      Turha kattoo jos ei naurata! Ite hekotan ja räkätän itteni kipeeks ihan joka jakson aikana! :DDDD tosikot vaihtakoot kanavaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe