Eli tämä topic on jatkoa erittäin suositulle Nokia C5-03 kosketusnäyttöpuhelin keskustelulle. Se saavutti jopa 500 vastausta 20.2.2011 lähtien. Topic on nyt suljettu, koska näemmä Suomi24 maxsimi keskustelun pituus on 500 vastausta.
Tässä alkuperäinen: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9679506

Entäs sit tämä, joka ei kyllä liity tähän malliin, vain yhteen vanhempaan luuriin: mikä aiheuttaa sen, että kun puhuu, niin oma puhe ikäänkuin toistuu ja kuuluu omaan korvaan uudelleen? Inhottava juttu tuo.
Mun kysymys onkin aika tyhmä, mutta kysympä nyt kuitenkin. Kun tossa puhelimen näytössä, on kuvien mukaan tollasta tekstiä ja sitte tollasia ''neliöitä'', jossa on kuvia henkilöistä joiden puhelinnumerot sulla on tai jtn. Niin saako ne pois? Lähinnä niin, että taustakuvaa vaihdettaessa, taustakuva näkyisi kunnolla?
Ymmärsikö joku? Jos ymmärsi niin vastausta, please! Thank you!
Ne kuvakkeet saa helposti pois näytöltä.
osoitekirjapalkissa on nuo neliöt mihin saa minkä vaan kuvan haluat vaikka osoitekirjassa olevan henkilön.
perusnäkymä on se missä näyttö on melkein tyhjä paitsi ihan alhaalla olevat numerovalitsin/osoitekirja kuvakkeet joista pääsee nopeasti soittamaan/os,kirjaan
taustakuva jää siis melkein yksinään isoon näyttöön perusnäkymässä,näkyy todella hyvin
pikavalintapalkissa tulee 4kpl pikavalintoja joihin voit valita sovelluksen tai kirjainmerkki kuvakkeen,pikavalinnat tulee noiden neliöiden tilalle ja alhaalle jää numerovalitsin/os.kirja
osoitekirjapalkissa on ne neliöt ylhäällä ja alhaalla pikavalinnat,väliin jää tila joko kalenteri merkinnöille tai sähköposti-ilmoitukselle
Ja mä ajattelin, et ton sais nyt Gigantista hyvällä hinnalla ja mä en mitää maailman hienointa änypuhelinta kaipaa. Mun vanha puhelin vaan meni rikki ja ajattelin, et toi voi olla iha jees :-)
http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/NOK500BLACK/nokia-500-musta
Vois kans tutustuu tohon puhelimeen enemmä. 7€ ei tosiaan ole suuri ero :)
Eli kysymys kuuluu, toimiiko ovi-storesta ladatut pelit, jos nettiyjteyttä ei ole?
Kiitoksia tiedoista.
Mutta ilmeisesti C5-03:n kanssa voi käyttää bt-korvakorua? Taitaa olla takuuhuollon paikka.
Verkosta löytyy monenlaista tietoa. Eräiden asiantuntijoiden mukaan bluetooth-kuulokken voi parittaa minkä hyvänsä bluetoothia käyttävän kännykän kanssa. Toisten mielestä tämä ei aina onnistu, mutta JE toimisi kyllä C5-03:n parina. Lopulta tarkistin asian Jabran verkkosivuilta. Siellä mainitaan JE-sopiviksi useampi Nokian luuri, m.m. 3109, mutta C5-03 sekä Nokia 500 puuttuvat listalta kokonaan.
Bluetoothin yhteensopivuus onkin bluetoothia paljon suurempi ja monimutkaisempi asia.
Ongelma olikin siinä, että eka paritus 3109:n kanssa sujui suoraan, ilman eri toimenpiteitä. Sen jälkeen kuulokkeen liittäminen uuden kännykän pariksi vaati jo perehtymistä käyttöohjeeseen, joka tässä tapauksessa löytyi verkosta.
Vikaa ei ollut kännykässä eikä kuulokkeessa vaan käyttäjässä.
Puhelimen omaa muistia ei voi ylikirjoittaa ja luulen että videot ovat menneet pelkästään muistikortille.
Eli todennäköisesti hymiöt tulevat ohjelmistopäivityksen mukana. Ohjelmistopäivitys tehdään Nokia Suiten avulla.
2. iSyne-sovellus Mac-koneisiin
3. map loader sovellus Mac-käyttöjärjestelmiin
4 ja 5 kartat
6 ja 7 multimedia Transfer Mac-koneisiin
8. suite
latasin suiten ja taitaa toimia, kunhan kone toimi...
toinen asia, voiko tota symbian 3 ladata tälle puhelimelle?
Asetukset>Puhelin>Sovell.asetukset>Oletussovellukset>Internetin selailu>WEB/Opera Mobile