Taustaa: Asuntoni entinen asukas kuoli asuntooni ja kuolinsyy oli huumeiden yliannostus.
Asunnossani tapahtuu kummallisia. Iltaisin ja öisin kuuluu kummallisia kolahduksia ja eräänä yönä kello 03 päähäni tipahti lamppu. Lamppu ei tippunut johtoineen päivineen vaan lasinen lampunvarjostin halkesi yhtäkkiä ja tipahti päähäni. Kaverini oli luonani yötä ja yöllä hän näki haamun tuijottavan häntä ovenraosta. Seuraavana yönä hän nukahti sohvalle enkä raaskinut häntä herättää ja menin itse kammariin nukkumaan. Keskellä yötä hän heräsi ja alkoi raivoamaan miksi löin häntä päähän niin kovaa että hän oli siihen herännyt. Hän kauhistui kun huomasin minun olevan toisessa huoneessa nukkumassa. Viime yönä heräsin siihen, että tunsin jonkin makaavan vieressäni ja koskettelevan minua kädestä ja jalasta. Tuntui kuin joku ulkopuolinen olisi huoneessa. Koirani murisi ja meni olohuoneeseen. Kun menin hakemaan sitä, se veti raamattua sieltä välistä tulevasta narusta.
Muuta omituista:
Tietokoneeni on ollut päällä, mutta musiikinsoitto-ohjelmat ei niin silti välillä koneestani on alkanut kuulua musiikkia n. 10-20 sekunnin ajaksi jonka jälkeen musiikki on taas sammunut.
Hävitin sytkärini ja etsin sitä kissojen ja koirien kanssa. Seuraavana päivänä sytkäri löytyi siististi samasta paikasta johon olin sen jättänyt.
Ja tämä ei ole trolli.
On vähän tilanteesta kiinni - Tuuleta huone hyvin, hanki leikkokukkia8ei ole pakko) ja keskity pyytämään apua . Sillä kaikki eivät tiedä olevansa kuolleita, jäävät haamuilemaan ja alkavat ottaayhteyttä kuka milläkin tavalla uuteen asukkaaseen.
Pyydä häntä ymmärtämään että on kuollut, pyydä menemään valoon... pyydä joku edellä mennyt häntä vastaan.
Älä kiinnitä huomiota siihen mitä tunnet ja koet. kiinnitä huomio siihen että hyvällä autat häntä.
Jos epäilet ettet löydä ominsanoin ohjausta hänelle niin onhan aina olemassa Isä meidän rukous ja Herran siunaus.
Kerro kuinka kävi, rauhoittuko tilanne ?
Aina kun avaan tällaisen keskustelun niin takaraivossa alkaa poltergeist huutaa "trololololollololollolo.."
En ole trolli! (suomeksi: trolli)
USA:ssakin ainakin 17 osavaltiossa toimii virallisen manaajakoulutuksen saanut katolinen pappi, joka heittelee demoneja ulos mennen tullen että pölinä käy.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli_%28internet%29
ni juttellaan vähän ps ei oo mitään huijausta tai tsoukkia
Sun koiralla oli oikea idea! Nimittäin jos kyseessä on oikea poltergeist, silloin kyseessä on demoni. Rukoile Jeesusta auttamaan tässä asiassa. Uskovainen ihminen voi Jeesuksen nimessä ajaa tuon hengen pois.
Nykyään maailmassa menee sellainen taru, että on olemassa jotain rauhattomia kuolleiden ihmisten henkiä jotka vaeltelevat maailmassa. No sanonpa vaan, että ei ole. Ne henget mitä on, ovat joko enkeleitä Jumalalta tai demoneja sieltä toisesta osoitteesta. Nimittäin kun ihminen kuolee, hän ei jää tänne vaeltelemaan henkenä vaan hänet viedään saman tien kuoleman jälkeen joko Taivaaseen tai sitten siihen toiseen paikkaan. Kukaan ei jää vaeltelemaan tänne.
Joten uskovainen ihminen matkaan ja kerro sille asia. Jos haluat tulla uskoon, pyydä Jeesukselta syntejä anteeksi ja että Hän tulisi sun elämäsi Herraksi.
Mitkään meediot tai vastaavat eivät voi henkivaltoja poistaa kokonaan. Kristus ajoi demoneja pois voimallaan ja nykyään Hänen seuraajansa voivat ajaa niitä Hänen nimessään pois. Länsimaissa tämä on aika harvinaista, mutta jossain Afrikassa erittäin yleistä. Siis pahat henget. Jeesuksen Kristuksen nimessä ne voidaan ajaa pois. Lopullisesti.
Koirasi tiesi, että Raamatusta löytyy totuus.
Liika tarkkailu on liikaa, lopeta se.
Tai sitten on tarpeen sellaisen uskossa Jeesukseen olevan rukous, käskysana, jolla on vahvuus tällä alalla. Kannattaa pyytää myös esirukousta tällaiselta ryhmältä tai seurakunnalta.
Asunnossa on tapettu ihminen.
Helluntaiseurakunnissa on yleensä erittäin vahvana Jumalan antamat armolahjat, karismaattisuus, ja se voi saikäyttää niitä jotka eivät tajua että se on lahjaksi saatua Jumalalta tulevaa karismaattisuutta, en tiedä onko ihan kaikilla, mutta yleensä pitäisi olla...! Ottakaa rauhallisesti vaan nämä helluntailaisuuteen liittyvät uskonasiat, ja mikäli yliluonnollisuus pelottaa, voi mennä tavan kirkkoonkin. Sama usko se on sekä kirkossa että helluntaiseurakunnassa, vain kastekäsitys on erilainen.
Hyvä, että saat apua pastorilta.
Tunsin sen jälkeen, että hän oli usein luonani, kun kylmä tuuli meni ohitseni lämpimässä huoneessa. Olisin mielelläni tavannut hänet vielä pyytääkseni anteeksi, etten heti mennyt hänen luokseen, puhuin vain puhelimessa. Minun olisi pitänyt olla hänen luonaan ja pitää kiinni, ettei hän olisi mennyt aborttiklinikalle. Tiesinhän minä, että tytön luonteella ei aborttia voi hyväksyä. Mutta hän meni klinikalle illalla ja poikaystävä jäi vielä yöksi ollakseen varma, että se tulee tehtyä. Aamulla sikiö tuli suihkussa ulos annetun lääkityksen seurauksena. Tyttäreni näki sikiön eikä voinut unohtaa avutonta lastaan. - Rukoilin hänen itsemurhasa jälkeen, että hän antaa minulle anteeksi, ja ottaa vastaan sen rakkauden, millä enkelit haluavat ympäröidä hänet. Toivon, että hänellä on nyt hyvä olla, lapsensa kanssa.- Henkiseen apuun ei tarvita minkäännäköisiä kirkkoja, vain halu auttaa.
Kutsu NORMAALI ev.lut.seurakunnan kirkkoherra/pastori.
Eikä Galatalaiskirjeessä mistään helareista varoiteta.
Sinä Poltergeist, onko varma ettei asuntoon ole jäänyt jotain edellisten asukkaiden tavaroita? Jos on, niin heitä ne kipin kapin pihalle. siitä voi olla apua.
Kun ilkeilit että halluntailaiset ovat makuusi liian yliluonnollisia, niin sieltä Galatalaiskirjeestä löysin heti tämän:
Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
12. enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.
http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Gal.1.html
... mutta koska tiedämme, ettei ihminen tule vanhurskaaksi lain teoista, vaan uskon kautta Jeesukseen Kristukseen, niin olemme mekin uskoneet Kristukseen Jeesukseen tullaksemme vanhurskaiksi uskosta Kristukseen eikä lain teoista, koska ei mikään liha tule vanhurskaaksi lain teoista.
Galatalaiskirjeessä ei missään kohdassa kehoiteta pysyttelemään erossa helluntailaisista, lue koko kirje jos niin haluat:
http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Gal.2.html
"Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan. Sillä minä olen tullut aiheuttamaan jakautumisen: mies on isäänsä vastaan ja tytär äitiään vastaan ja nuori vaimo anoppiaan vastaan. Tosiaankin, ihmisen vihollisia tulevat olemaan hänen omat huonekuntalaisensa. Joka on kiintynyt isäänsä tai äitiinsä enemmän kuin minuun, ei ole minun arvoiseni, ja joka on kiintynyt poikaansa tai tyttäreensä enemmän kuin minuun, ei ole minun arvoiseni. Ja joka ei ota vastaan kidutuspaaluaan eikä seuraa minun jäljessäni, ei ole minun arvoiseni. Joka löytää sielunsa, tulee kadottamaan sen, ja joka kadottaa sielunsa minun tähteni, tulee löytämään sen." (Matteus 10:34-39)
http://www.youtube.com/watch?v=RB3g6mXLEKk
http://www.youtube.com/watch?v=PK7P7uZFf5o
plop plop.. dip dop pling plong..
Haamuja ei oikeasti ole olemassa. Kaikkeen löytyy luonnollinen selitys. Narkomaanin sekasotkun jäljiltä on ihan mahdollista, että lamput tippuu ja jollain ulkopuolisella on avaimet asuntoon. Sinun pitäisi vaihdattaa lukko. Oletko sanonut vuokraisännälle? Ilmoita nyt edes huoltoyhtiöön, että jollain on avain huoneistoon. Tämä on vahingoksi koko talolle.
Onko sinulla ole tuttavapiirissä ketään, jolla olisi silmät päässä ja jalat maassa? Joku käteva kaveri voisi tarkistaa kaikki roikkuvat lamput, johdot, hanat ja lukot. Ehkä ne haamutkin lähtisivät.
Kyllä ns. haamut ovat ihan yhtä luonnollisia asioita kuin pellolla kasvava heinä. Ei siitä luonnotonta tee se että jotkut idiootit "tiedeihmiset" eivät kykene antamaan sille selitystä. Te tiedefanaatikot ootte maailman tyhmintä sakkia. Luulette olevanne niin viisaita että jos TE kaikessa mahtavuudessanne ette pysty jotain muka todistamaan niin sitähän ei voi silloin olla olemassakaan. Ei se nyt ihan niin mene:D Se että te ette osaa asioille antaa selitystä, ei tarkoita sitä ettei asiaa ole olemassa vaan sitä että te olette liian tyhmiä ymmärtämään:D
2. Tämän vain tahdon saada teiltä tietää: lain teoistako saitte Hengen vai uskossa kuulemisesta?
3. Niinkö älyttömiä olette? Te alotitte Hengessä, lihassako nyt lopetatte?
4. Niin paljonko olette turhaan kärsineet? - jos se on turhaa ollut.
5. Joka siis antaa teille Hengen ja tekee voimallisia tekoja teidän keskuudessanne, saako hän sen aikaan lain tekojen vai uskossa kuulemisen kautta,
6. samalla tavalla kuin "Aabraham uskoi Jumalaa, ja se luettiin hänelle vanhurskaudeksi"?
7. Tietäkää siis, että ne, jotka uskoon perustautuvat, ovat Aabrahamin lapsia.
8. Ja koska Raamattu edeltäpäin näki, että Jumala vanhurskauttaa pakanat uskosta, julisti se Aabrahamille edeltäpäin tämän hyvän sanoman: "Sinussa kaikki kansat tulevat siunatuiksi".
http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Gal.3.html
Näistä varoitan teitä ennalta,samoin kun olen ennalta jo teitä varoittanut:ETTÄ NE,JOTKA SELLAISTA HARRASTAVAT;EIVÄT PERI JUMALAN VALTAKUNTAA!
se oli SUORAAN OIKEASTA RAAMATUSTA!!! Lisäksi Raamattu ei kehoita uskomaan ihmisiin,vaan Jeesukseen.Uskonnossa pitää uskoa uskon perimmäisyyteen.Jeesuksen seuraamiseen ei liity vihkiytyminen jollekin kuppikunnalle.Et saa ihmetellä,ettet sitä löydä Raamatusta,koska minkään sellaisen olemassaololle EI ole Raamatullista pohjaa.
LAHKOJA OPETTAVIEN HUOLENAIHEENA EI OLE KUNNIAN TUOTTAMINEN JUMALALALLE;VAAN OMIEN ITSE TEKAISTUJEN OPPIENSA EDISTÄMINEN ja sitä kautta rahojen ym omaisuuden huijaaminen ihmisiltä,joiltakin helluntalaisten uhreilta menee omaisuus,joiltakin järki..Ois PALJONKIN TOSIASIOITA TÄSTÄ LAHKOSTA...onneksi suuri enemmistö tällä palstalla tuntuu jo tietävän totuuden helluntalaislahkosta. Toivottavasti silti moni normaalijärkinenkin lukee tämän vielä varoitukseksi ko.lahkosta.
tsekkaa tuolta jäljempää, miten asia selitetään sillä, että meillä kokemattomilla ei ole tarpeeksi mielikuvitusta ! ----- sitä multa ihan just tasan tarkkaan puutuukin :)
Sinä päivänä, kun ihminen voi tieteellisesti todistaa kaiken, on ihminen jumala itse. Vielä on valovuosien matka siihen.
Mutta voi oppia, kun on avoin kaikelle, mitä on, on ollut ja tulee olemaan.
"Koirani murisi ja meni olohuoneeseen. Kun menin hakemaan sitä, se veti raamattua sieltä välistä tulevasta narusta."
Sillä täällä on myös näkymätön maailma ja hyvä ja paha. Jeesus on voittanut kuoleman ja paholaisen ynnä kaikki hänen kaikki alahenget!
Jeesuksessa on vain iankaikkinen elämä ja rauha!
Uskovaisia kutsutaan armahdetuiksi syntisiksi tässä maailmassa, joten kukas sinä olet juuri helluntailaisia arvostelemaan? Entäs oma elämäsi, näytätkä sillä heille sitten esimerkkiä?
TOTUUDEN HELLUNTALAISISTA!!hyvä sinä!!! "HELLUNTALAISET TEKEVÄT JUURI NÄITÄ TEKOJA,MITKÄ RAAMATTU TUOMITSEE"!!! SE ON TOTUUS!!! LISÄKSI GALATALAISKIRJEESSÄ SELVÄÄKIN SELVEMMÄSTI KIELLETÄÄN JA VAROITETAAN LAHKOISTA JA JAKAUMISTA.HELLUNTALAISET OVAT SE ANTIKRISTUS JA VÄÄRÄT PROFEETAT JA SAATANAN JÄRJESTÖ.
Koirani murisi ja meni olohuoneeseen. Kun menin hakemaan sitä, se veti raamattua sieltä välistä tulevasta narusta.
Kutsu pappi siumaamaan kotisi että levoton sielu joka häiriköi saa rauhan ja kotiisi palautuu rauha.
mulkku toisen tuntee, mutta onko tämä normaalia? Minä olen muuten poltergeist, en vaan niomimi merkiltäni vaa IHAN OIKEESTI
AVAUKSESTA NÄETTE OMA-KUVANI!
Lusikkatemppu on muidenkin taikurien repertuaarissa.
Psykoosissa kaikki "hullutukset" mahdollisia. Mut ne hullutukset eivät yleensä katso vuorokauden aikaa.
Kunnes näkemiset alkoivat menemään kovemmiksi ja aika rankoiksikin kokemukseksi. Egyptissä hotellihuoneessamme näin kun henget taistelivat keskenään, enkä uskaltanut nukkua kuin valot päällä loppuen lopuksi.
Lontoossa joku yritti hostellimme kylpyhuoneessa pyytää apua maassa makaen (siis haamu) mutta samalla jokin todella pelottava tuli väliimme. Sen jälkeen en ole halunnut nähdä mitään. Jos niin olis käynyt olen ollut reagoimatta ja päässyt näystä yli. Silloin kun homma oli pahimmillaan ja luultavasti tapasin itse pirun, hänet nähdessäni sain käteeni kunnon haavan - säikähdin todella pahasti - käännyin papin apuun joka vahvisti että uskoo samaan. Näkemiset loppuivat silloisesta asunnostani, kun käskin henkiä poistumaan asunnostani herran ym nimeen. Nykyään olen muuttanut toisaalle enkä enää kokenut vastaavaa.
Suurinosa hengistä on ystävällisiä mutta vain kadoksissa. Joten ei niitä tarvitse pelätä. Mutta omat viimeiset kokemukset olivat aika kaarmivia... :(
Välillä täällä vierailee myös joku entisistä kissoistani. Tulee yöllä viereeni, tunnen, kuinka patja painuu, kun se kävelee selkäni takana ja välillä se myös selvästi rapsuttaa itseänsä.
Onneksi eivät ole sen kummemmin pelottavia. Kunhan ei lähemmäksi yritä siellä suihkussa...
KUNNON PIERAISU AUTTAA AINA. KUNNON KANAMUNA PIERU SILLÄ LÄHTEE NAAPURITKIN!
Oletko nähnyt elokuvaa nimeltä The Entity (1982) ?
"Supposedly based partially on a true story, a woman is tormented and sexually molested by an invisible demon. "
http://www.imdb.com/title/tt0082334/
Kannattaa katsoa.. se on ainakin osittain tositapahtumiin perustuva elokuva jossa naista raiskaa kerta toisensa jälkeen ilkeä demoni. se on tosi hyvä ku se paiskaa makkarin ovet säppiin ja heittää huoran sängylle ja panee sitä joku näkymätön siis kannattaa kattoa tosi hyvä leffa
Se on vitun hyvä ku huora saa aina vittu jotain demonin näkymätöntä kyrpää ja se pahoinpitelee ja raiskaa vitun huoraa
mulla seiso koko elokuvan ajan ja jouduin useaan otteeseen masturboimaan sitä kattoessa
Voit soittaa ev.lut srk:n kirkkoherranvirastoon ja pyytää kodin siunausta. Saman asian voit tietenkin esittää papille tai muulle srk:n hengellisessä työssä toimivalle työntekijälle. Ja homma hoituu - tuollainen, yleensä pienimuotoinen tilaisuus on lämminhenkinen, mieleenpainuva ja auttava.
Myös minun kotini on aikanaaan siunattu. Ja rauhallista on ollut siitä lähtien.
Alitajuinen pelko saa ihmisen kuvittelemaan olemattomia.
palkkion 10 000,- ? Mikä vittu siinä on, että nämä narkkarit ja
pipipäät ei ole kiinnostuneet ilmaisesta käteisestä?
on Suomessa joko vähä-älyinen tai hullu. Jos ei tee varsinaisesti rikoksia, on vaan asioista eri mieltä, käyttäytyy omituisesti
(pienillä , henkisesti tosi ahdasmielisillä paikoilla, tyyppiesimerkkinä n. 200 henkilön suomalaisen
kirkonkylän "yhteisö") riittää omituisen leiman saamiseksi, suurinpiirtein, jos kävelee kylällä väärän-
värinen pipo päässä...on hankaluus ollut, kun ei voida panna vankilaan.
Onneksi on keksitty ns. "pakkohoito", jonne voidaan panna mielivaltaisesti, mielivaltaiseksi ajaksi. Puoli ämpärillistä päivässä
pilleriä naamaan, niin potilas saadaan zombieksi, eipä huutele missään omituisia juttujaan. Saa olla normaali ihmiset rauhassa.
Toivottavasti kun Suomessa saadaan rahhaa, voidaan taas panna erilaiset laitoksiin, tai sitten slummilähiöihin ja aita ympärille,
tulee aika halvaksikin.
. Antaa vaan venäläisten vaahdota Suomen vähemmistöjen ihmisoikeuksien polkemisesta. Suomen valtion omistamalle mölise-
välle mullilaumalle saa kyllä suomalainen päättäjä tehdä mitä tahtoo, se on Suomen viranomaisten asia päättää virattoman mulli-
lauman kohtalosta, invalid=kelvoton, mitätön. Eläimille eläinten oikeudet ja elukan kohtelu!
Olet jo nyt ikäänkuin antanut tahtosi itseltäsi, koska uskot mielikuvitiúksesi juttuihin. Uskoithan pienenä joulupukkiinkin. Nämä noidat tulevat lammasten ja enkeliksi pukeutuneina, mutta silmissä kiiluu eurot Sinun eurosi. Älköön kukaan täällä kirjoittako noidalle.
Sitten aloin saada tarpeekseni tästä oliosta joka minua kiusaa ilman mitään syytä; Yhtenä yönä kun se taas sattui olla aktiivinen, niin marssin alakertaan pimeään ja sanoin vihaisesti tyhjään olohuoneeseen: "Nyt tämä vitun pelleily saa loppua, painu helvettiin täältä, josset sinä kurja saatana osaa olla ihmisiksi." Tunsin kuinka ilmavirta heilahti pääni vierestä ja piakkoin sain sellaisen ison koiran narulelun takaraivooni. isku oli sen verta kova että horjahdin eteenpäin ja kääntyessäni näin, kuinka eteisen ovi paiskautui kiinni. Myöhemmin kun olin nukkumassa tyttöystäväni vieressä tunsin kuinka joku käsi pehmeästi siliti selkääni pari kertaa. Yleensä olisin edes vähän pelästynyt, mutta oloni oli rauhallinen. Sen jälkeen en ole mitään outoa talossa havainnut, vaikka olen nukkunut olohuoneessa tai yläkerrassa yksin.
Eli laita kova kovaa vasten josset muuta keksi.
Ja tyttöystäväsi heitti sinua lelulla koska mölisit etkä antanut hänen nukkua, ja lopuksi se silittävä käsi oli tyttöystäväsi.
Ei se niin vaikeeta oo.
Mielenterveystoimistoon vaan.
AHAHAHAHAHAHHHAHAHA
Raamattuakin voisi lukea ääneen sille oppaaksi, tai lausu vaikka sit tuo isä meidän -rukous ääneen. Tai muuta pois...
99,5% omituisille tapauksille löytyy luonnollinen selitys. Ja telkkarin roskakanavilla esitetyt "dokumentit" ovat 100% silkkaa puppua. Ette kai te nyt ihan oikeesti usko johonkin kummituksiin tai henkiin? (Ja tuollainen jengi saa kulkea vapaana ulkona)?
Ja laita kans kameroita ja julkase jossakin niin vaikuttaa paremmalta.
Tiedäthän et mitkään pastorit saa sitä pois, tilaa paavi sinne ja kato mite käy... ja sit hanki suolaa ja tee rinki ja mee sisälle.
^yhtä hyvä neuvo ko monet muut!
Itse olen jo muutaman demonin karkoittanut kyseisellä laitteella.
uskon että on myös muuta kuin tämä maallinen elämä, vaikka sit muut pitäis hulluna. se ihminen joka ei usko kun ei ole todistettu asia saa kysyä oman jären juoksua. kuka oisi sata vuotta sitten uskonut jos joku oisi kertonut it tekniikasta ? kyll ois vain sanouttu että onpa vilkas mielikuvitus jne.
mitä enemmän ihminen uskoo sitä otollisempi hän on kaikelle ns. yliluonnollisuudelle.
olen itse kokenut kolme eri tapahtumaa joille ei ole selitystä. en pelännyt eikä mitään pahaa tapahtunut. yksi ystäväni sanoi että kysessä oli hyviä henkiä, ehkä näin, sillä normaalisti pelkään jo tv ohjelmia katsomalla.
en edes uskaltanut yksin katsoa tuota filmiä joka perustui tosi tapahtumiin.
Ei ole mitään pelättävää. :)))))
Seuraavalla kerralla, kun haamut iskee, soita 112 - siellä se apu on!
Miltäköhä se tuntuu, en uskois et sanoisin tällei, mut haluiin kokea sen. varmaa siistii.
no varo vaan sitte ite ettet ota sitä yliannostusta.
v aikka se ois parempi yht.kunnalle ni ei ois niitä turhia kuluja.piste
CHURCHILLIN hengen pelasti yliluonnollinen kokemus, jonka seurauksena hän siirtyi istumaan auton toiselle puolelle ja jäi henkiin.
Sen sijaan kannattaisi rukoilla Jumalaa ja Jeesusta, että suojelisivat, ja että myös lähettäisivät enkeleitä suojelemaan sinua. Olin itse aikoinaan ateisti ennen kuin aloin saada näitä kokemuksia, ja nykyään uskon todella paljon Jumalaan. Voi olla aluksi vaikeampaa, mutta siitä se luottamus kehittyy.
Tutustuttuani aiheeseen vuosien mittaan olen tullut tulokseen, että ainoa mikä voi auttaa, on tosiaan Kristus. Pahat henget pelkäävät häntä ja hän voi karkottaa ihan minkä demonin tahansa. Jos luet Raamattua (suosittelen ottamaan sen ihan yöpöydälle mukaan) niin sielläkin Jeesus on ylimmäisin pahojen henkien karkottaja.
Ehkä ottaisin yhteyttä myös katoliseen kirkkoon, heillä on perinteitä manaamisessa. Välillä se oli pois käytöstä, mutta nykyään ovat ottaneet uudelleen mukaan toimintaansa.
Valitettavasti en usko, että tällaiset ilmiöt loppuvat itsekseen vaan voivat pahentua pikemminkin. Pitää siksi alkaa rakentamaan luottamusta Jumalaan/Kristukseen. Kokeile rukoilemista itse ihan omin sanoin tai sitten Isä meidän rukous. Itse heitän silloin tällöin myös lyhyen "hyvä jumala, lähetä enkeleitä suojelemaan meitä". Ihan mikä itsestäsi parhaalta tuntuu.
Itseäni on auttanut suuresti se, että tiedän minulla - ja meillä kaikilla - olevan suojelusenkelin. Myös joka puolella on Jumalan/Jeesuksen enkeleitä, jotka suojelevat. Ja kun vielä otetaan huomioon, että mikään paha henki ei voi voittaa Jeesusta, niin kyllähän me silloin turvassa ollaan, kun vaan tajutaan pyytää Jeesusta avuksi ja luottaa siihen.
Elikkä nuo enkelit/Jumalan joukot voivat estää noiden pahojen henkien pääsyt lähellemme tai niitä häiriköimästä meitä. Itselläni toimi kerran jopa niin, että silloiset ilmiöt loppuivat siihen, kun pyysin Jumalalta sitä. Toisaalta kuten alussa sanoin, ne ovat toimineet minulla siten, että olen löytänyt koko uskonnon, eli päättelen että oli ehkä joku syy, miksi enkelit päästivät juttuja silloin tapahtumaan. Niistä oli hyötyä loppujen lopuksi, kun aloin uskoa kuolemanjälkeisen elämän olemassaoloon ja Jumalaan. Jos ap ei ole kovin uskonnollinen ollut ennen, niin ehkä sama voisi tapahtua hänellekin.
Mutta älä jää siis odottamaan, etä ilmiöt menisivät pois, vaan yllämainituilla keinoilla puuttuisin asiaan.
PS. tuolle yhdelle hotellihuoneesta kirjoittaneelle. Olen itsekin nähnyt ikävän hengen kerran hotellihuoneessani. Se on jäänyt ikuisesti mieleen ja tosiaan nukuin lopumatkan valot päällä.
Itsekin olen käynyt läpi yliluonnollisia kokemuksia. Näin demonin yhtenä yönä ja käskin sitä menemään pois Jeesuksen nimessä, se kyllä lähti mutta ahdistus jäi. Valvoin koko yön sulkematta silmiä, rukoilin ja luin Raamattua. Ahdistukseni ei lähtenyt ennenkuin kerroin asiasta läheiselle (uskovaiselle) ystävälleni ja sain monta ihmistä rukoilemaan puolestani. Tämän samaisen ystäväni isä oli nähnyt näyn jossa huoneeni oven edessä oli seissyt enkeli ja huoneeni oli täynnä muitakin enkeleitä. Näin on myös sinun kohdallasi jos rukoilet Herraa.
Ei ole mitään pelättävää. :)))))
Seuraavalla kerralla, kun haamut iskee, soita 112 - siellä se apu on!
Sinun olisi syytä kääntyä mielenterveystoimiston puoleen. Kaikki tuollainen tulee sinun omasta mielestäsi ja päästäsi. Lisäksi asiasta puhuminen saa sen tuntumaan suuremmalta kuin se onkaan, ja alat kuvitella että kaikki mahdollinen "kummallinen" on siihen kuuluvaa. Ihmisen aivot ovat värkki, joka tuottaa omistajalleenkin yllätyksiä. Kun niillä samoilla aivoilla pitää tulkita aivojen tuottamia asioita, ihminen joutuu joskus hakoteille.
http://therapiafennica.fi/wiki/index.php?title=Aivojen_toimintah%C3%A4iri%C3%B6ihin_liittyv%C3%A4t_psyykkiset_oireyhtym%C3%A4t
Asioita tapahtuu, joita ei voida selittää. Se on fakta. Turha vedota mielenvikaisuuteen. Se on helppo tie ulos, jos sellaiseen turvautuu. Toinen vaihtoehto on laajentaa ajatusmaailmaansa. Ymmärtää, että kaikki ei ole siinä mitä nähdään. On muutakin.
Toi on mun oma mielipide.
Mutta jos oikeesti uskot noihin, niin ota yhteys seurakuntaan. Sieltä pitäis saada apua.
Mutta jos tämä jatkuu suosittelen lämpimästi kääntymään uskoon, Jumalan puoleen ja Hän kyllä pitää huolen, että tämä ei tule toistumaan.
Yksin mitä voit tehdä on rakentaa pieni temppeli kotiisi. laita temppelille vesiastia, pentagrammi (5 kanta)(suojaava symboli) , suitsukkeita ja kynttilöitä. sytytä suitsukkeet( esim salvia tms puhdistava suitsuke) ja kynttilä ja pyydä vaikka ääneen henkiä poistumaan kodistasi ja tee myös ajatuksella tämä elä vain sano. käytä energiaa tähän sanomiseen. tee tätä useammin kuin kerran viikossa ja voit myös käyttää suolaa asuntosi puhdistamiseen. Ei välttämättä tässä tarvitse pappien tms uskonnollisten immeisten apuja. Jonkin ajan päästä pitäisi vain riittää enää kynttilöiden sytytys temppelillä :). Toivottavasti saat rauhan.
Itsellänikin kummittelee, mutta en pelkää niitä, ne yleensä kertovat etukäteen jostain, yleensä hyvästä mutta myös pahasta. Yksi päivä kun olin junassa, vastapäätä istui ihan Jeesuksen näköinen mies. kun tulin kotiin, miehen kasvot olivat ilmestyneet seinään. Nyt kun olen muuttanut toiseen kotiin, samanlaiset kasvot ovat myös ilmestyneet seinään. Toisinaan esineet saattavat liikkua itsekseen, valot sammua tai syttyä itsekseen, astiat liikkua jne.
Ei tuossa tarvita mitään uskonnollisten hmisten temmpuja ap:n kirjoituksessa, niin kiuin tuolla joku kirjoittikin, ei kannata missään nimessä helluntalaisia sotkea mukaan ja muutenkin ihan oma järki silti pitää mukana. Helluntalaiset sun muut uskonlahkolaiset saattavat sekoittaa sinun pääsi ihan solmuun, eli siis pidä terve järki silti mukana, vaikka kuinka kummittelisi =)
Joskus kumituksissta pääsee eroon muuttamalla, joskus ei todellakaan =) Minua nämä henkiolennot seuraavat joka asuntoon =)
Ja millä tavalla helluntalaiset voivat sotkea ap kirjoittajan pään? Mistä olet muodostanut itsellesi tällaisia ennakkoluuloja helluntalaisia kohtaan. Uskovaisia jos ketään tämä henkilö tarvitsee tuekseen ja heitä enemmänkin Jeesusta, Herraa.
Ja älä hyvä ihminen muuta omasta asunnosta joka on myös Herran omaisuutta. Jumala on aivan kaiken yläpuolella, turhaan käytät aikaa ja rahaa uuden kämpän ostamiseen kun omakin käy aivan hyvin kunhan vain turvaudut Herraan. Ja kuten edellisestä kirjoituksesta huomaat, muuttaminen ei auta mitenkään.
http://www.skepsis.fi/
Voita ainakin 10 000e
http://www.skepsis.fi/Toiminta/Skepsiksenhaastejastipendi.aspx
Pelkästään "rapakon takaa" tulee 1 000 000 taalaa, jos löytyy todisteet.
Alussa yövuorossa kieltämättä jännitti,ei enää,en tiedä miksi-olen aikamoinen jänishousu yleensä! Parisen viikkoa sitten meitä oli tauolla neljä ukkoa ja kun meteli alkoi,kukin vuorollaan potalsi halliin mutta meteli loppui saman tien.
Ei jaksa enää mokomasta välittää,siellä elämöiköön.Asennetaan riistakamera tms.katotaan tarttuuko kummitus kuviin!
Minulla oli sukulainen jonka intohimo ja lempiväri oli sininen. Hän haaveili jopa maalaavansa koko asuntonsa siniseksi, mutta ei ehtinyt sitä tehdä, sillä hän sairastui vakavasti ja ennen kuolemaansa toivoi, että minä, ainoa perijä muuttaisin hänen asuntoonsa, joka oli ollut hänelle todella rakas.
En voinut sitä luvata, en olisi viihtynyt siellä ja aikanaan asunto myytiin. Kului pari vuotta ja sitten asunto ilmaantui uudestaan myyntiin. Esitteessä oli paljon kuvia, ja kaikkien huoneiden seinät yms oli maalattu sinisiksi, koko huoneisto oli sininen!
Kyse voi olla vain yhteensattumasta. Siltio en voi olla ajattelematta, että voimakastahtoinen omaiseni halusi saada toiveensa täytetyksi.
Olen kyllä aina tiennyt että hihhuleiden kanssa keskustelu on kuin kusisi vastatuuleen, mutta ilmeisesti huuhaaukot ja- akat ovat samaa tasoa.
Ensimmäisenä tulee mieleen alkoholin tai muiden huumaavien aineiden aiheuttamat harhat, väsymys, unissakävely, mahdolliset mielenterveysongelmat. Nämä ovat hoidettavissa olevia asioita.
Mikäli mielenterveytesi on kunnossa, reagoit vain liian herkästi ympärillämme olevaan, ei-aistittavaan maailmaan. En osaa varsinaisesti auttaa, itselläni on sama ongelma monessa paikassa ja tilanteessa. Tunnen/ vaistoan asioita, mitä kaikki muut eivät.
Yritä hyväksyä herkkyytesi. Minun on vähän vaikea uskoa kuolleiden sieluihin, jotka jäävät entisiin koteihinsa ( voihan se olla mahdollista ihmisen omissa mielikuvissa/ unissa? varmaan tiesit asuntoon kuolleesta ihmisestä?)
Ihmisiä kuolee ja on kuollut aika monissa paikoissa, mikäli he kaikki jäisivät tänne kummittelemaan, olisi aika levotonta....
Aloittajalle:
1) Mäne ihan ensimmäiseksi psykologille ja hommaa paperit että oot seleväpäinen.
2) Tämän jäläkee tee niinku aiemmin sanottiin, käske nätisti mutta vakuuttavasti henkiä lähtemään livohkaan. Älä näytä pelkoa, koeta uskotella itsellesi ettei mitään ole tapahtunut (itse olen tuntenut ja KUULLUT yliluonnollisia asioita ja voin nimetä monia skeptisesti haamuihin yms. suhtautuvia ihmisiä, jotka ovat kokeneet samanlaista ja vielä vahvempia asioita. Kuta vähemmän kiinnität niihin huomiota, sen nopeammin niiden pitäisi jätttää sinut rauhaan :) Itse en todellakaan halua lisää näitä kokemuksia, mutta vaarattomat/rauhalliset oudot tapaukset ilmenevät aina muutaman vuoden välein. 'Ole niin kuin et olisikaan' toimii minun kohdallani, ja siskoni ja äitini :)
3) Myös tätini perheen koira kuulee askeleet, jotka perheen ollessa kokoontuneena nykyaikaiseen (uuteen! ) tupakeittiöönsä kulkevat tilan poikki keskellä kirkasta päivää. Se kulkee perässä ja haukkuu julmetusti, mutta talonväki on niin tottunut kulkijoihin, ettei pahemmin niistä enää piittaa -ne ovat rauhanomaisia.
4)Hae toki apua, ei vaikeiden asioiden kanssa tarvitse jäädä yksin. jos siltä tuntuu, kutsu meedio, skeptikko, helluntaipastori tai evlut. pastori. Itse kuitenkin olen tässäKIN asiassa turvannut Jumalaan ja hänen suojelukseensa.
5) Kaikki te, jotka nauratte kirjoittajalle, sanon teille pari asiaa:
- kirjoittaja on pyytänyt vilpittömästi apua, älkää tehkö hänestä pilkkaa asiattomilla kommenteillanne. Ellette voi antaa vihjettä/apua, olkaa vaiti ja hankkikaa oma elämä. En minäkään uskonut henkiolentojen olemassaoloon, ennen kuin ne tuotiin nokkani alle täysin arkipäiväisessä tilanteeesa.
- Eräs aiempi kirjoittaja sanoi asian hyvin: Ellet voi todistaa, että asia on olemassa, ei se automaattisesti todista, ettei sitä ole olemassa. Jo Istuva Härkä aikoinaan sanoi: et näe tuultakaan, mutta tiedät silti sen olevan olemassa.
- Raamatun mukaan henkiolentoja (esim. etiäisiä ja enkeleitä) ei näytetä kaikille,(luojan kiitos! ) sillä vain harvat ihmiset kestäisivät niiden näkemisen. Kaikkea ei voi tietää, olkaa tyytyväisiä osaanne älkääkä haikailko noita, sillä ne eivät todellakaan ole mukavimpia kokemuksia!
(Ja minä muuten olen tervejärkinen, aikuinen ihminen. Etsin aina luonnollista selitystä oudoille ilmiölle, ja useimmiten se löytyykin. Aina ei.)
" Raamatun mukaan henkiolentoja (esim. etiäisiä ja enkeleitä) ei näytetä kaikille,(luojan kiitos! ) sillä vain harvat ihmiset kestäisivät niiden näkemisen. "
Tuota ihmettelen, että miks minä rupesin näkemään niitä kun olin 12 vuotias.. nyt olen 17, ja ihmettelen suuresti miksi MINÄ näen niitä, joskus tuntuu että en kestä, mutta Jumala on auttanut selviämään niistäkin.
Ei tietoisesti mutta hänen alitajuntansa, alter egonsa tai hänessä asuva henki.
Tämä selittää myös sen miksi ilmiöt eivät katoa vaikka muuttaa.
Ihmisillä on valtavan erilaiset psyyket. Joku on äärettömän yksinkertainen ja suoraviivainen ja hän ei kykene aistimaan eikä aiheuttamaan ulkopuolisia ilmiöitä.
Joku taas on äärettömän syvällinen, aistikas monitahoinen persoona joka kykenee mihin vain.
"Poltergeist on ihmisen psykokineettisten ja muiden yliluonnollisten voimien hallitsematonta käytöstä. Tällöin ilmiö keskittyy yleensä yhden keskushenkilön ympärille, joka on usein murrosikäinen tyttö tai poika esiintyen vain hänen läsnä ollessaan.Tämä voi auttaa erottamaan ilmiön kummitustalo-ilmiöstä"
Silloin kun ihminen on murrosvaiheessa, sairastuu vakavasti, paranee vakavasta sairaudesta, ero, burn out, läheisen kuolema jne. jonka itse kokee voimakkaana murroshetkenä, -silloin on herkimmillään.
Itse koin henkioletokokemuksen vahvassa burn outissa mutta se oli pelkästään positiivinen kokemus. Minulla oli myös aiemmin ennaltanäkyjä tai kuuloja 1-2 kertaa viikossa. Nykyään nekin ovat poissa. Oma psyykeni on vahvempi ja olen rauhallinen nykyisin niin tuntuu oikeastaan siltä että olen menettänyt jotakin. Jonkin osan itsestäni tai yhden hengen sisältäni.
Ole rohkea ja ylpeä aisteistasi ja henkisyydestäsi ja heitä häiritsevät henget romukoppaan.
Hahahahaah! Ehkä sinun kannattaisi lopettaa subutexin vetäminen?
1111111111111111111111110001111110011111111111100011111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111100000000000000011111111111111000000000011100000000000011111000000000000
-- Lalli pelasti Suomen Köyliön järven jäällä ...
On niitä parempiakin, mut noil pärjäät jonku aikaa.
Poltergaistin kokijalle neuvon: lue itse joka päivä, ehkä iltakin, nukkumaan mennessäsi sekä Isä Meidän-rukous, Herran siunaus, että oma rukouksesi Jumalalle. (Löytyvät myös netistä).
Ehkä jo tämä voi rauhoittaa tilannettasi.
Kun hän ymmärtää että on kuollut, osaa ehkä visualisoida valon, jolloin hänelle aukeaa tähtiportti ns. taivaaseen. Taivas on mielikuvitustila rajan toisella puolella.
Tämä ei ollut trollausta.
Olen asunut aika monessa paikassa, eräs asunto oli sellainen että en nukkunut siellä hyvin, oli pakko pitää yölamppu päällä koko ajan pimeän aikaan.Olo oli pahanenteinen, en ole arka, käyn haudoilla yksin syksypimeällä enkä pelkää olla mökillämme maalla missä ei ole naapureita monen kilometrin säteellä.
Eräässä asunnossa oli samanlaisia tuntemuksia mutta ei niin voimakkaina.
Nykyisessä asunnossa ei ole mitään peloittavaa, nukun hyvin ja olo on rauhallinen.
Sait uuden lemmikin.
Ei hautausmaalla ole ollut minkäänlaisia tuntemuksia koskaan. Kuljin kouluun metsän keskellä olevan hautausmaan ohi, kerran kappelista kuului hiveän kovaa kolinaa, säikähdin ja poljin pyörää jotenkin pahasti kun pyörästä tippui ketjut:( Juoksin pyörää taluttaen kauemmaksi, silloin pelotti. Jälkeenpäin ajatellen siellä oli kai haudankaivaja vaikka ei minkäänlaista kulkuneuvoa pihassa ollutkaan.
Olen nähnyt aika paljon kuolemaa, ollut paikalla kun ihminen kuolee ja nähnyt ruumiita. Ei niissä ainakaan ole mitään peloittavaa.
Tuo asunnosta kertomani pitää paikkansa, en kyllä kysellyt muilta tunsivatko he mitään.
Olen ajatellut että tekisikö asunnossa jokin homevaurio tai vastaava noita vastenmielisiä tuntemuksia.
Päivällä saattoivat kattolistat tippua ihan noin vain ilman syytä. Yhtenä yönä jokin yritti tukehduttaa hänet.
Hän sai seurakunnastaan (ihan tavallinen luterilainen seurakunta) ohjeet siunata jokaisen huoneen.
Tietenkin häntä pelotti tehdä se, mutta ilmiöt loppuivat. Myöhemmin hän sai selville, että asunnossa oli ennen häntä harrastettu spiritismiä.
Vaikka kuinka tiede kehittyisi, ja vaikka kuinka eläisimme tietokoneiden ja sähkön aikakautta, mysteerit ovat ja pysyvät. Se on varmaa.
Voimia. Toivottavasti pääset "alivuokralaisesta" eroon!
Jos ei itse kykene kokemaan ja ymmärtämään suurta totuutta, ettei elämä pääty kuolemassa, niin nämä henkilöt ovat alemmalla tasolla niin ymmärryksessä kuin älyykkyydessäkin.
Todellista älykkyyttä omaava ihminen kykenee tajuamaan asioita, jollaiseen alemmalla tasolla olevat ja pienemmän aivokapasiteetin omaavat eivät kykene.
Todellisuudessa hoitoon ja psykiatrille kehoittavien tila vaatisi opiskelua ylempää ymmärrystä kohti.
En ole uskovainen ja olen pitkälle hyvin harkitseva, mihin uskon. Mutta elämä kuoleman jälkeen on varmasti totta.
Itse en pelkää mitään yliluonnolliseksi kutsuttua, vaan pidän niitä luonnollisina.
Hanki oveen 10 eurolla liukusalpa jostain rautakaupasta.
Älä myöskään kutsu ketään luoksesi kylään! Joku pelleilee kanssasi nukkuessasi. Onko tapahtunut niin, että olet muistanut noiden asioiden tapahtuneen joskus myöhemmin ja olet alunperin muistanut niiden tapahtuneen eri tavalla. Joku on voinut nukkuessasi istuttaa mieleesi mielikuvia ja nuo unet hän sitten on nostanut pintaan todentuntuisina muistikuvina. Kuinka se tapahtuu en selosta tässä. Tämä sama ihminen todennäköisesti koskettelee sinua nukkuessasi. Nämä tuntemukset siitä, että joku on läsnä voivat johtua juuri siitä, että joku on päässyt asuntoosi ja puhuu sinulle nukkuessasi.
Hän on saanut sinut stressitilaan...vai mitä? tästä johtuu se, että uskot valheellisiin muistikuviin, hukkaat tavaroitasi. ja unohdat missä niitä säilytät.
Hän on voinut vaikka rikkoa lampunvarjostimesi jotta se putoaisi päähäsi.
Mene poliklinikalle ja puhu asiasta! Saat tarpeellista terapiaa ja lääkityksen, joka koostaa ajatuksia. Ja muista ettet päästä ketään yöksi luoksesi. Sillä asian pitäsi ruveta selviämään, luulen, että asunnossasi riehuva Poltergeist on ihan lihaa ja verta.
Sinun pitää kääntyä uskossa elävän Jumalan puoleen ja antaa elämäsi Jeesusken Kristuksen käsiin. Kun olet Herran oma niin silloin voit rukoilla ja käskeä kaikkia puhuuden voimia väistymään asunnosta Jeesuksen nimessä ja veressä.
Muu aei tuo vapautusta.
Ymmärrät että itsekkin että yliluonnolliset voimat ovat pelissä mukana.
Kun totuus alkaa tulla esille, alkaa sielunvihollinen käyttää henkistä välivaltaa, uhkailua ja kiristämistä. Näissä painostustoimissa sielunvihollinen voi käyttää toisia ihmisiä. Raamatun mukaan sielunvihollisessa ei ole totuutta eikä valoa, vaan se on täynnä valhetta, pimeyttä ja petollista viettelyä. Jos sitä kuuntelee, niin voi huomata tulleensa petetyksi ja mikä pahinta - liian myöhään, jotta asialle voi oman elämän kannalta tehdä enää mitään.
Sielunvihollinen rikkoo ja turmelee kaiken hyvän, nuoruuden unelmat, rakkauden puolisoiden välillä, terveen seksuaalisuuden, terveyden, hyvät perhesuhteet, vapauden, onnellisuuden.
Jos sen lupauksiin luottaa elämänsä, niin lupaavan alun jälkeen tilalle tulee orjuutta ja riippuvuutta alkoholiin, huumeisiin, kaikenlaisiin perversioihin, rikkauksiin, valtaan, kunniaan ja ylipäätään vääriin ajatusmalleihin. Vähitellen kaikki ne asiat, jotka näyttivät olevan "ihanuuksia ja lupaava tie onnelliseen elämään", osoittautuvatkin tien toisessa päässä orjuudeksi ja kurjuudeksi.
Sielunvihollinen pyrkii siis kaikin tavoin saastuttamaan ihmisen Jumalan kuvana. Se pyrkii vetämään lokaan hyvyyden, jonka Jumala antoi ihmiselle normiksi sanomalla: "olkaa pyhät, sillä Minä olen pyhä".
Rukoile sydämestäsi tämä: Jeesus suojele minua ja poista sunnostasi kaikki pahan henkivallan vaikutukset. Osoita minulle, että olet olemassa tällä tavoin. Anna minun tuntea kuinka rauhasi tulee sydämeeni ja poistaa pelkoni.
Rukoile vain jos tarkoitat, mitä sanot. Olen itse ollut aikanaan samankaltaisessa tilanteessa ja voin vakuuttaa sinulle, että millään pahan henkivallan olennoilla ei ole asuntoosi mitään oleskelulupaa sen jälkeen kun rukoilet tuon rukouksen. Jumala on olemassa. Ota tämä yllykkeenä löytää hänet.
Kuulostaako yksinkertaiselta? Yhtä yksinkertaiselta kuin sekin, että suurin osa ei usko kertomukseesi. Itse tiedän sinun kertomasi voivan olla mahdollista, koska olen samantapaista kokenut ennen uskoontuloani. Sinähän tunnet jonkin uhkaavan läsnäolon ja öiseen aikaan erityisesti. Se on röyhkeä eikä kunnioita sinua. Jeesuksen sanassa on voimaa. Voit torjau kaiken pahan henkivallan läsnäolon Jeesukselta apua pyytämällä. Kokeile, jos ennakkoluulottomasti pyydät niin Jeesus kuulee sinut ja tukenasi.
Kun huomaat, että rukous auttoi niin etsi häneen henkilökohtainen suhde. Niin uskomattomalta kuin kuulostaa niin olen kokenut Pyhän Hengen kosketuksen ja sinullakin on mahdollisuus kokea se. Jos et halua tehdä sitä yksin niin pyydä aitouskova tueksesi. Rukous on nyt se tärkein.
Jumalan siunausta sinulle. Et ole kokemuksesi kanssa ainoa. Jeesuksen nimessä on voimaa, muista se. Oyydä häntä avuksesi niin pelastut.
Ja rukous Jeesuksen puoleen.
Taatusti helpottaa ja ilmiöt häviää asunnostasi.
ja saat rauhan ja ilon sisimpääsi.
Kestävän sellaisen.
Hyvää taivasmatkaa.