pelatkaa rugbyy
amerikan jalis on neideille
12
449
Vastaukset
- 3+18
Huono provo. Yritä edes.
- _ _
Näihin ei pitäis kenenkään reagoida mutoin kuin antamalla peukaloa. Näinhän on toimittu jo sen yhden provoilijan osalta joka eilenkin pillastui lähettelemään...
- X-weapon
mitä helvettii sä muka tiiät lajista mitään. et oo varmaan ikinä kattonu yhtäkään vaahteraliiga peliä tai nfl peliä. just tollaset kusipäät saa mun veren kiehumaan jotka haukkuu vaan lajia, vaikka ei tunne lajia yhtään
- 2+20
Just tollaset vaahtoajat on parhaita! Must moukarinheitto on kovin laji ja mike tyson prime vuosinaan hakkais kenet vaan nykyjudokan mennen tullen. Ufc tai pride säännöillä, ihan kuin vaan!! :)
- poun6
Rauhoittukaa nyt lapset. Toi nauttii jos annatte huomioa sille. Vain peukkua alaspäin siitä sivunreunasta ja sitä vi tuttaa ja tää ketju kuolee.
- isosiskosi <3
tykkään miehistä! rugby pelaajilla on iso makkara
- Belichikk
Ja mihis toi perustuu, mun tietääkseni suomessa ei ole paljon mustia pelaamassa rugbya. toisin kuin jenkkifutiksessa jossa jenkki vahvistukset ovat pääosin mustiamiehiä!!
- äitisi<3
Belichikk kirjoitti:
Ja mihis toi perustuu, mun tietääkseni suomessa ei ole paljon mustia pelaamassa rugbya. toisin kuin jenkkifutiksessa jossa jenkki vahvistukset ovat pääosin mustiamiehiä!!
tykkään aasialaisista koska niillä on isot nakit!
- reservisti
rugbyssä ei ole varusteita eikä siinä voi paljon kuollakkaan ilman varusteita.Amerikkalaisessa kuolisi joka pelissä porukkaa ilman varusteita.Kumpi nyt on sit kovempaa...
- Walesrugby-club
Mut jos rugbyssa olisi varusteet niin sitten peleissä kuolisi ainakin yksi ellei jopa kaksi pelaa per peli. Et kumpi nyt sit on kovempaa. Käsimunassa on varusteet ja ei siinä kuole jengii koskaan!!
- 11+5
Mistä v1tusta te jätkät puhutte?
- bitchfootball rokkaa
Lingerie Football !! It ROCKS!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462