siis jos itse on kirjoittanu hirmu pitkän jutun ja toinen vastaa vaaan vai niin,niin mitä se sillä niinku tarkoittaa onko se niinku negatiivisesti sillei ettei niinku haluais,joo tiiän tää on tyhmä kysymys :D
toivon ettei oo negatiivinen.
vai niin
6
2367
Vastaukset
- Vai Niin kö
Riippuen jutun sisällöstä vastaus "vai niin" on jompikumpi posi -tai nega tai sarkasmia tai roniaa tai piilohuttuilua.
- ......
tää on mun miespuolinen kaveri jolle laitoin viestiä että voihan sitä nähä kaupungillakin ja tää on tykänny aina mun seurasta ja tällei ihan outoo jos nyt ois toisin,se kyllä vastaa aika usein tollei muillekin ja lyhyesti joten ehkä mun ei pitäis ylianalysoida tota vai niin sanaa.
- .....
tää on mun miespuolinen kaveri jolle laitoin viestiä että voihan sitä nähä kaupungillakin ja tää on tykänny aina mun seurasta ja tällei ihan outoo jos nyt ois toisin,se kyllä vastaa aika usein tollei muillekin ja lyhyesti joten ehkä mun ei pitäis ylianalysoida tota vai niin sanaa.
- ...............
vai niin?
- .....
entä sitten, who cares......
- ......
mutta eikös vai niin voi olla myös että asia ymmärretty ainakin sellasii vastauksii tuli kun googletin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh822005Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57624
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako205580- 47517
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482