Vieläkö tehtaalla on vellikuivaamo jossa kuivataan vellejä. Ite olin 30 v siellä töissä hyvällä palkalla enkä tehnyt muuta kun kuivasin velliä.
Vellikuivaamo
4
141
Vastaukset
- ölä
Olisitko muka muuhun kelvannut kuin vellin kuivaamiseen?
- storanlippis
Eihän siellä pysty kukaan muukaan. Pääasia et hyvä liksa juoksee ja naisia riittää. Storan lippis on paras pillumagneetti tässä kaupungissa.
- kesää odotellessa
kun se storan ukko on pyhät,kesäviikonloput,bigbändit yms..töissä on niitten naiset kuin sinkkuja varsinkin bb viikolla.muutaman kerran oon joutunu lähtee bb viikon aikaan ennen aamukuutta kun on ukko tulossa kotiin
- TottaMaar
Katsokaas pörssikursseja.Kone lomauttaa kun ei mene kotimaassa kaupaksi pap.koneiden osia,ennakoivat jo parin vuoden volyymillä.
Toivotaan et kaupungin virkamiehet ovat hereillä.Turha sanoa et voihan Kemijärvi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492