Olen keväällä lähdössä n. 1000 km:n pyöräreissulle. Olen harkinnut Burleyn Travoy-peräkärryn hankkimista. Olisi mukava kuulla muiden kokemuksia siitä miten tämä kaksipyöräinen kärry toimii tällaisella reissulla. Aikomukseni on ajella päällystetyillä teillä. Onko kärry parempi vaihtoehto kuin perinteiset pyörälaukut ?
Burley Travoy-peräkärry
1
218
Vastaukset
- Alkup. Maantiepyöräi
Enemmän näytetään kärryistä käytettävän BOB Yak'ia (ja sen kopioita) retkeiltäessä ainakin kotimaisten foorumien mukaan.
http://www.kareisenpyorakorjaamo.net/perakarryt/yak.html
Päätöshän kannattaa tehdä sen mukaan, paljonko tavaraa aikoo ottaa mukaan. Jos on paljon tavaraa, on peräkärry kilpailukykyinen vaihtoehto.
Itselläni oli viime kesänä noin 15kg, joka sisälsi telttavarustuksen, mutta ei keitintä. Varusteet olivat tankolaukussa ja kahdessa etulaukussa. Etulaukut olivat pikakiinitteisessä takatelineessä, eivät siis edessä. Kehitettävää seuraavalle kerralle oli tavarateline. Haluan sen alemmas niin, että painopistekin laskee. Pakkausten koko riitti mainiosti parin viikon reissulle. Ilman telttaa ja makuupussia pääsee helposti johonkin 12kg.
Eli jos suuntaa asumattomille alueille ja joutuu ottamaan kaiken ruuan mukaan, niin silloin kärry on varteenotettava vaihtoehto. Muuten kannattaa miettiä, mikä oikeasti on tarpellista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492