Missä olet?
Heidi
17
1009
Vastaukset
- heidi...
Mitäpä jos kertoisit jonkin tuntomerkin hänestä tai teistä? :)
- Minä
Voisinko se olla minä? Kerro enemmän :)
- Heidikö?
Missäkö olen? Täällä missä tähänkin saakka.
Jos olet kaivannut, niin mikset kerro sitä minulle ihan oikeassa elämässä? Ehkä minäkin olen sinua kaivannut. - ollut sillai sen kaa
Onks tää se Heidi joka antaa pesää hyvin ja helposti,joka tuntuu olevan aina kiimainen ? :D
- AP
Ei, vaan hänellä on rima niin korkealla ettei huoli ketään, toivon että hän nostaa riman niin korkealle että pääsen riman ali.
- 16
AP kirjoitti:
Ei, vaan hänellä on rima niin korkealla ettei huoli ketään, toivon että hän nostaa riman niin korkealle että pääsen riman ali.
Kannattaa pitää se rima niin alhaalla että onnistuu koko suoritus, ettei jää ala-arvoiseksi. Sitä mää vaan, et rimahan on siinä välissä? Sitähän sä kysyit?
- .....
Haittaakse?
- 37
..... kirjoitti:
Haittaakse?
Jos tilanne on oikeasti tuo mitä kerrottiin, niin eihän tapauksesta voi olla kuin haittaa..
- Heidin ex
Minä tunnen kans yhden Heidin joka antaa mielellään.
- rimat ja ovenkarmit
täällähän minä. Missä sinä?
- Heidisikö
Täällä olen missä aina ennenkin! Soita, niin mennään vaikka kahville "muistelemaan menneitä" ja ihmettelemään nykyisyyttä!
- 24
Kenen pitäisi soittaa? Monikin kaipaa tiettyä Heidiä.
- HEIDI7778
MINÄ SE OLEN.missä nähdään?
- vm 68
Olen töissä ja kotona. Missä sinä?
- ...........
heidit pettää aina
- *Heidi*1982
Kotona, töissä, ulkona, kylässä, reissussa... Milloin missäkin.
- mariah10
Jos Risto kaipaa Heidiä, niin voin mielelläni auttaaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462