Naismatkaseuraa Playa del Carmeniin.

matkakärpänen

37 vuotias nainen lähdössä Playa del Carmeniin viikoksi (lähtö 19.3) En ole vielä matkaa varannut kun seuralainen perui viime tipassa. Tarkoitus olisi nauttia auringosta, snorklata ja käydä mayaraunioilla retkellä. Ilmoittele, jos olet kiinnostunut lähtemään mukaan.

7

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei! 35-vuotias täällä myös matkaseuraa vailla, ja miksei vaikka Meksikoon! Mielelläni kuulisin suunnitelmistasi lisää; matkan kesto, onko ajankohta ehdoton (itse olisin innostunut lähtemään nopeammallakin aikataululla), mistä olet lentämässä / oliko matkan hinta jo tiedossa jne. Mielelläni laitan vaikka meiliäkin.

• matkakärpänen

Moi! Meksiko ehkä tällä hetkellä kiinostaisi eniten, mutta en sulje muitakaan kohteita pois. Mulla on reilun viikon loma 17.3-27.3 ja siihen olin suunitellut tuota Playa del Carmenia lähtönä 19.3. Oon kattellut niin paljon matkoja viime aikoina, että en enää muista millä firmalla se oli myynnissä, mutta halvin hinta oli 1200 euron päälle, viikko/2h huoneessa. Yksin reissatessa hinta nouseekin sit jo lähelle 1500 euroa :( Menolento kestää 14 tuntia, joten olis kiva olla juttuseuraa. Aika tyyrishän tuo reissu on, mutta olen reissannut jonkun verran ja tuntuu olevan vaan huonoja vaihtoehtoja. Kap Veredeä mietin, mutta se on liian tuppukylä. Thaimaassa en ole ollut koskaan ja sinne ennakkoluulot on aika suuret, mutta Krabille voisin suostuakin lähtemään. Laita mailia, jos innostuit tai jos haluat ehdottaa jotain! En viitsis laitaa nimellistä mailiosoitettani tänne...olisko sulla "parempi" osoite?

• yksinainen 1959

52 mies voisi lähteä mukaan, jos kiinnostaa. olen kerran täältä löytänyt matkaseuraa naisesta. olimme kaveri pohjalta, kun yhdessä näin sovittiin. minulle ei ole päivillä kovin suurta väliä, kun yrittäjänä päätän omasta aikataulustani. en ole kokenut matkaaja, ja kielitaitoni on suppea. asustan turussa. [email protected]

• matkakärpänen

Valitettavasti aviomieheni ei varmastikaan innostu miesmatkaseuralaisista. Emme voi yhdessä reissuun lähteä, niinpä haen vain ja ainoastaan naismatkaseuraa.

• Moi taas, sorry että kesti hieman vastaaminen, laita meiliä [email protected], niin jutellaan lisää :)

• ...siis [email protected] .. muistin ihan väärin tuon "roskapostiosoitteeni" kun ei tule käytettyä sitä ikinä...

• mari c.

Playa del Carmen 20.2. - 27.2.

Carmen Inn **
      Hotelli
      Pieni, rentohenkinen hotelli on vilkkaasti liikennöidyn kadun varrella, rannan... Lisätietoa ja kuvia
      Kahden hengen huone - Ei aterioita 1045 €/hlö
      yht. 2090 €

Olen 34v. nainen helsingistä. naimisissa (miehen kanssa). Mies ei pääse hiihtolomalla matkaan, mutta ei pahastuisi jos lähtisin itsekseen lomalle :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      91
      1052
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      732
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      614
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      546
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      490
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      46
      475
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    9. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      38
      434
    10. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      431
    Aihe