etusi.com

ky*piintynyt

Saan jatkuvasti sähköpostia ja puhelimeen tekstiviestejä jostain putiikista nimeltään etusi.com. En ole heille mitään numeroita enkä osoitteita antanut.

Heidän sivuillaan näkyy olevan mahdollisuus estää molemmat.
Pulju rekisteröity Eestissä, joten hieman epäilyttää antaa omaa numeroani heidän estolistaansa, koska ainahan on mahdollisuus, että senjälkeen alkaa tulla jotain maksullisia soittoääniä ym pa5kaa.

Onko jollain kokemuksia tuosta lafkasta ja miten pitäisi toimia?

6

1365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen ky*piintynyt

      Huijareita nuo ovat. Eroon ei pääse. Vahvistusviestinä tilaamattoman uutiskirjeen peruutukseen on tullut oikein hieno:

      "Hi,

      All your information has been successfully erased. You will not get newsletter from us anymore.

      Etusi.com


      Ja peruutuksen jälkeenkin tippuu sähköpostiin edelleen mahtavia tarjouksia!!! Ihan mahtavaa toimintaa!


      Tässä sinulle vinkki, jolla saat 20,- ilmaiseksi!

      Tee 10,- talletus ja saat 10,- rahaa ja 10,- arvoisen S-ryhmän lahjakortin

      Nettikasino Mr Greenillä on sinulle huipputarjous: Mr Green tuplaa talletuksesi 200,- asti ja antaa sinulle lisäksi S-ryhmän 10,- lahjakortin. Saat siis kymppiäsi vastaan samanarvoisen lahjakortin sekä 20,- pelirahaa

      Saadaksesi oman lahjakorttisi toimi seuraavalla tavalla:

      1. Mene osoitteeseen http://bit.ly/ymbWtH ja luo itsellesi pelitili.
      2. Mr Green tuplaa ensitalletuksesi 200,- saakka, talleta vähintään 10,-
      3. Lähetä rekisteröimästäsi sähköpostiosoitteesta viesti osoitteeseen [email protected] ja laita viestin otsikoksi "Lahjakortti".
      4. Lahjakortti, 10 euroa, postitetaan sinulle rekisteröimääsi osoitteeseen.


      Netin parhaaksi kasinoksi useasti valittu Mr Green on tunnettu erityisesti suurista voitoista ja erinomaisesta asiakaspalvelusta. Rahansiirrot kumpaankin suuntaan toimivat luotettavasti sekä oman verkkopankkisi että luottokorttisi kautta.


      -----------------------------------

      Etusi.com uutiskirje

    • Kolmas ky*piintynyt

      Justiinsa. Olen akoinaan jollain heidä nettisivullaan peruuttanut kaikki ja kieltänyt textareitten ja roskapostin lähetyksen.Onneksi tietävät vain jonkin roskapostille tarkoitun mailiosoitteen, jonne tulleita virtsejäö en käy koskaan lukemassakaan.
      Mutta tänään juuri tuli tekstiviesti kännykkään mainostaen juuri tuota samaa Mr Greeniä. Jos alkaa useamminkin tulla samaa, vaihdan numeroni ellei muita konsteja löydy.

    • jippiijippii

      Edelleen sitä skeidaa seiltä vaan sataa!


      Edullisempi sähkösopimus

      Tiesitkö että voit sästää merkittävästi vaihtamalla sähkösopimuksesi edullisempaan, saat nyt sähköä hintaan 5,89 snt/kWh, kun tyypillinen sähkösopimus on noin 7 snt/kWh. Lisäksi saat kesäetuna kolmen kuukauden perusmaksut ilmaiseksi!

      Kerro yhteystietosi alla olevalla lomakkeella niin saat tarjouksemme:
      http://freeonlinesurveys.com/rendersurvey.asp?sid=9xg9r46hfdrzf6810408

      Säästösi on kymmenistä euroista JOPA SATOIHIN EUROIHIN vuositasolla!


      __________________________________________________________________

      Osoitelähde: Etusi.com Uutiskirje
      Jos haluat poistua uutiskirjeemme listalta, klikkaa tästä:
      http://www.etusi.com

    • mullekin tulee

      Listoille joutuu, jos osallistuu joihinkin kilpailuihin netissä. Siinä antaa luvan lähetellä mainoksia, jos lukee tarkasti ne ohjeet. Sitkeällä poistamisella ne viestit saa loppumaan. Luultavasti samalla loppuu osallisiuus kilpailussa, mutta so what.

    • Olkaapa tarkkana

      Näyttää edelleen olevan ajankohtainen, 11.4.2014 löytyi roskapostilaatikosta heidän viestinsä ja googlaamalla osuin tänne. En ajatellut muutenkaan vastata, mutta uteliaisuuttani googlasin, että mitenpaljon paskaata löytyy.

      Kullanmurulle tulee tekstareita Afrikasta ja Etelä-Amerikasta ja itselleni oli soitettu häläri satelliittipuhelimesta.

      Aina joku erehtyy noihin vastaamaan ja saa maksaa.

      • tarkkana yhä...

        Siis tällainen "lottovoitto" sieltä olisi tulossa...



        Ilmainen lahjakortti [email protected] verkkotunnuksen etusi-smtp.localnet.fi kautta
        11. huhtikuuta (3 päivää sitten)

        -> minä

        Miksi tämä viesti on roskapostikansiossa? Se muistuttaa roskapostisuodattimiemme havaitsemia viestejä. Lisätietoja

        Kuvia ei näytetä. Näytä kuvat alla
        Casinohuone


        Miltä tuntuu voittaa 17,8 miljoonaa euroa?
        Tämän tietää helsinkiläismies, joka voitti kyseisen summan hiljattain Mega Fortunesta.

        Annamme huhtikuun loppuun asti megatarjouksen jokaiselle uudelle Casinohuoneen asiakkaalle! Saat nyt ilmaiseksi 10,00 euroa, joilla pääset kokeilemaan, kuinka onni potkaisee ja lisäksi 50,00 ravintolalahjakortin jokaiselle, joka pelaa euronkaan omalla rahallaan.

        Talleta siis vaikka 10,00 ja saat meiltä takaisin 50,00 - lahjakorttina suoraan postissa - viikon sisällä. Lahjakortti on voimassa 1 vuoden ja käy maksuvälineenä kaikissa Royal Rest ravintoloissa (www.royalravintolat.com)

        HAE ILMAISRAHASI!

        Toimi heti, sillä tämä tarjous on voimassa vain huhtikuun loppuun asti.

        Tehdessäsi ensitalletuksesi, lähetä postia sähköpostiososoitteeseen [email protected]

        Ilmoita sähköpostissasi käyttäjätunnuksesi, tallettamasi summa ja kotiosoitteesi, niin postitamme lahjakortin heti tarkistettuamme talletuksen. Takaamme että saat lahjakortin viikon kuluessa..

        Casinohuone on jakanut suomalaisille voittoja vuodesta 2006.
        - Turvallinen ja luotettava.
        - Suomenkielinen asiakaspalvelu auttaa tarvittaessa.
        - Voit nostaa voittosi helposti pankkitilillesi.




        Klikkaa tästä jos et halua jatkossa saada mainoskirjeitä YesGo Medialta
        iGame Malta Ltd The 6, The Firs, George Borg Olivier Street, SLM 1801, Malta. Malta's Lotteries and Gaming Authority: LGA/CL3/523/2008, LGA/CL1/523/2008, LGA/CL1/865/2013


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe