Laadukas ripsienpidennys Tampereella?

Räpsytin

Osaisiko joku suositella laadukasta ripsienpidennyspaikkaa Tampereella? Olen kuullut kauhutarinoita kuinka omat ripset putoilevat huonon pidennyksen vuoksi ja tätä en missään nimessä halua!! Plussaa tietetysti olisi jos pidennys ei olisi aivan mahdottoman hintainen :) Missä siis paras hinta- laatu- suhde? Entä missä uusiminen onnistuu halvimmalla ja laadukkaimmin? Jokainen vinkki on arvokas joten suurkiitokset jo etukäteen avuliaille :)

169

27068

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FakeandLovesIt!

      Studio Bling Aleksis Kiven kadulla. Laadukasta työtä, oli laittaja kuka tahansa tytöistä. Hinnat myös melkeinpä Tampereen edullisimmat!
      Ripsien putoiluhan johtuu siitä että kuinka nopeasti omat ripsesi uusiutuvat, toki vaikuttaa myös onko ripset laitettu oikein.

      Älä ainakaan mene Studio New Oneen, viime keväänä sinne houkuteltiin asiakkaita citydealin kautta, tyttö tuhosi omat ripseni (liimaili n.10-15 keinoripseä yhteen kun tarkoitus on laittaa yksi keinoripsi yhteen omaa ripseen) ja kesti 4kk että sain ne taas kuntoon, silloin aloin käymään Blingissä ja kuulemma he olivat saaneet rutkasti asiakkaita korjaamaan tuhoutuneita ripsiään tuon Studio New Onen käsittelyn jäljiltä! Jos ripsiä liimaa useita kiinni toisiinsa, ne kestävät toki pitkään, mutta tuhoavat samalla omiasi. Jos pidennys on tehty oikein (oikean pituiset joita omat ripsesi jaksavat kannatella) se ei vaurioita omia ripsiäsi. Ammattilaiset eivät edes suostu laittamaan liian pitkiä omaan ripseen nähden koska tietävät sen seuraukset. Joissain paikoissa taas laitetaan mitä vaan asiakas haluaa, vaikka tiedettäisiin että kaikki ripset tulevat tippumaan viikon sisällä..

      Muualla en ole käynyt sen jälkeen kun aloin Blingissä käydä. Viihtyisä ja siisti paikka. Ainoo huono puoli että aikoja saa varailla aina muutaman eteenpäin kun on aina niin täyttä! Mutta sehän kertoo vain siitä että asiakkaat ovat tyytyväisiä! :) Suosittelen lämpimästi! :)

      • FakeandLovesIt!

        www.studiobling.fi :)


    • nojust

      Mistä ihmeestä kirjoittanut saanut päähänsä, että Blingissä olisi kohtuuhinta...ei tod!

      • never again

        Kunhan kierrätte kaukaa Groupon diilit! Kerran erehdyin ostaa, mutta toiste en mene.
        Huonoa asiakaspalvelua, ruma lopputulos, ripset tippunu viikossa!


      • never again kirjoitti:

        Kunhan kierrätte kaukaa Groupon diilit! Kerran erehdyin ostaa, mutta toiste en mene.
        Huonoa asiakaspalvelua, ruma lopputulos, ripset tippunu viikossa!

        ostin grouponista , turussa oli pieni liike, nyt on viikko mennyt ja suurin osa tallella, ettei hirveästi huomaa.. laatu silti vähän arveluttaa, mutta koska minulla ei ole ennen pidennyksiä ollut en tiedä miten niitten pitäisi olla...


    • 60/85e

      Itse muutin muutama kk sitten pääkaupunkiseudulta tampereelle ja muutamaa ripsipaikkaa kokeilin ennen kuin päädyin työkaverini suosittelemana blingiin.. olin tottunut entisessä kaupungissa maksamaan huollosta 85e ja nyt blingissä 60,- joten itse ainakin pidän hintaa kohtuullisena ;)
      Nyt olen vain siinä pisteessä että unohdin varata hyvissä ajoin uuden ajan ja kun soitin tuonne samaan paikkaan niin seuraava vapaa aika meni turhan pitkälle, ripsiä ei varmaan olisi enää 3vk päästä.. :/ hitto. Jätin numeron peruutuslistalle ja elättelen toiveita että saisin jonkun peruutusjana! Mutta epätoivo kohta iskee ja pitäisi jonnekin saad aika.. joten kertokaa jos tiedätte jonkun laadultaan yhtä hyvän paikan! Kiitos =)

    • N25

      En suosittele Zenseä. Sain lahjakortin sinne, mutta minua ärsytti henkilökunta. Työntekijät ovat venäläisiä (tai jstn päin itää?) ja kesken ripsienlaiton tekijä vastasi moneen kertaan puhelimeen ja rupesi puhumaan omaa kotikieltänsä. Kaiken lisäksi kortilla maksaminen ei miellytä heitä.... myöskään ei tervehditty lähtiessäni kovin mukavasti eikä lainkaa kysytty että haluanko varata huoltoajan... Oma kokemukseni ei ollut kiva.

      • HALPA=HUONO

        GROUPON todella kannattaa kiertää kaukaa, Hoitotilanne on kaikkea muuta kuin mukava,puhelin soi korvan juuressa..Ripsienpidennyksessä kun ollaan silmät ummessa ja toiden armoilla,olisi kiva jos tila olisi rauhallinen ja voisi luottaa mitä kulloinkin tapahtuu. Päätin, että toistaa kertaa en mene tuohon GROUPON diiliin.
        HALPA=HUONO


      • HALPA=HUONO kirjoitti:

        GROUPON todella kannattaa kiertää kaukaa, Hoitotilanne on kaikkea muuta kuin mukava,puhelin soi korvan juuressa..Ripsienpidennyksessä kun ollaan silmät ummessa ja toiden armoilla,olisi kiva jos tila olisi rauhallinen ja voisi luottaa mitä kulloinkin tapahtuu. Päätin, että toistaa kertaa en mene tuohon GROUPON diiliin.
        HALPA=HUONO

        missä kävit,,,?????

        itsekin grouponin kautta :o !!!


      • kupina

    • ripsimuija

      Mää oon nyt tammikuusta asti ottanu who's nextissä ja oon tykänny tosi paljon ! Ripset on hyvät ja pysyy mulla ainakin tosi hyvin :) Mutta blingikin on kuulemma tosi hyvä paikka. Who's nextissä taitaa saada -15% opiskelijakortilla, mutta en oo ihan varma.

    • ohutta ripsikuitua

      Kävin kerran myös nextissä. ripset oli tehty ihan siististi muuten mutta en tykännyt siitä että laitettiin niin paksuja ripsiä enkä tajunnut asiasta sanoa kun menin pedille makaamaan (kun luulin että saan yhtä ohutta kuin edellisessä paikassa on laitettu) Tykkään omissa ripsissä myös siitä että käytetään mahdollisimman montaa eri pituutta kun pisin itselläni on 15mm.. Muutamassa paikassa on käytetty vain muutamaa eri pituutta ja aika tökerä lopputulos sen takia !! Omat ripseni on aika lyhyet ja heikot ja sen takia paksummat ripset kaatuilee helposti ja näyttää epäsiisteiltä sen takia. Paksuus ripsissä tuntuu jakavan mielipiteitä tosi paljon.. Itse tykkään ohuista ripsistä mutta tuuheista ja kaverini tykkää paksuista ripsistä. Entä te muut? =) Itse en tuosta opiskelija-alennuksesta hyödy mutta varmaan ihan houkutteleva juttu niille ketkä pystyy sitä hyödyntään!

    • Caltha

      Onko kellään kokemusta Chanlingista? Millaista jälkeä siellä tekevät?

      • mipe

        Olen käynyt tässä paikassa nyt muutaman kerran ja sitä ennen vuoden muualla etsien hyvää tekijää. Tykkäsin kovasti paikasta ja työnjälki on hyvää joten jatkan jatkossakin :)


    • BlingBling76

      Itse olen käynyt jo pari vuotta Blingissä.Siellä työnjälki on todella loistavaa,työntekijät ammattitaitoisia ja ihania.Paikka,jonne on helppo mennä:)Hinnat ovat omasta mielestäni kohtuulliset.En voisi kuvitella,että menisin jonnekin muualle,koska niin paljon negatiivista olen todella monesta paikasta kuullut.Joten,suosittelen Blingiä IHAN KAIKILLE,JOTKA HALUAVAT SAADA HYVINLAITETUT ripset:)!!

    • treen tyttö

      Hämeenpuisto 35, Beauty Park ja siellä Veera! Todella osaa työnsä ja tekee tarkasti! ripset pysyy ja on nopea. www.beautypark.fi. Siellä näyttäis saavan muitakin palveluita saman katon alta, vielä en ole kokeillut mutta hyvältä vaikuttaa :)

      • eihyväei

        No, jaa...itse kävin muutama viikko sitten, eikä ripsistä ole ollut kuin jämät jäljellä. Ikinä ole ollut vastaavia pysyvyysongelmia...eikä kyllä niin ankean näköisiä ripsiä muutenkaan. Harmittava kokemus! Edeltävällä asiakkaalla oli myöskin ollut pysyvyysongelmia...En voi suositella.


    • ripstyttö

      Kauneuspiste Alias ja sielä Milva. Itse olen käynyt jo 7kk Aliaksessa. Siellä myös työntekijät ammattitaitoisia ja ihania. Kehräsaarissa sijaitsee ja sinne on helppo mennä. Hinnat ovat omasta mielestäni HALVAT. Uudet ripset 75e, huolto 45e,Suosittelen Milvaa.

      • AnuK

        Huolto ehdottomasti feel itin jennillä. Kokemusta blingistä, tyylistä, 7.taivas, style by heini mutta nämä on ykköset


      • AnuK

        Huolto ehdottomasti feel itin jennillä. Kokemusta blingistä, tyylistä, 7.taivas, style by heini mutta nämä on ykköset


      • AnuK

        Huolto ehdottomasti feel itin jennillä. Kokemusta blingistä, tyylistä, 7.taivas, style by heini mutta nämä on ykköset


      • viivi
        AnuK kirjoitti:

        Huolto ehdottomasti feel itin jennillä. Kokemusta blingistä, tyylistä, 7.taivas, style by heini mutta nämä on ykköset

        Kävin huollossa kissanmaalla Hius-Sopissa. Oli todella edullinen (3vkon huoltoväli) maksoi 45€. Ja ajankin sain seuraavalle päivälle. Lopoutulis oli ihanan tuuheat ja hyvin laitetut. Menen ehdottomasti jatkossakin sinne. Suosittelen lämpimästi kaikille.


      • hömn
        viivi kirjoitti:

        Kävin huollossa kissanmaalla Hius-Sopissa. Oli todella edullinen (3vkon huoltoväli) maksoi 45€. Ja ajankin sain seuraavalle päivälle. Lopoutulis oli ihanan tuuheat ja hyvin laitetut. Menen ehdottomasti jatkossakin sinne. Suosittelen lämpimästi kaikille.

        Todella edullinen (2vkon huoltoväli) maksaa 25€. Suosittelen www.kauneuspistemilva.com


      • ruusunen33

        Nyt myös täytyy kehua Kauneuspiste Milvaa! Ripsien laitto oli rentouttava kokemus ja tulos aivan mahtava! Milva on tosi mukava. Ripset ihan kuin omat! Suosittelen ammattilaiselle menemistä- olen tosi tyytyväinen!


    • minskuuu2

      Olisi kiva kuulla vielä lisää ihmisten kokemuksia!

    • miä

      Itse kävin Primessä Nooralla, ja se on kyllä paras! Ei tosin ole kovin edullinen..

    • katti9

      Itse kävin tällä viikolla ripsihuollossa Kauneuspiste Milvassa ja ei voi muuta kuin kehua! Todella hyvää palvelua ja kohtuulliset hinnat :)

    • iinuliina1

      Itse olen käynyt jo vuosia K-werstas nimisessä paikassa on hallituskadulla. Se on ollut todella hyvä ja edullinen. Kaikki aina puhuu että miten on varaa pitää pidennyksiä, mutta eihän nää maksa mitään.

    • Kannattaa kiertää..

      Style by Heinillä olen saanut todella huonoa palvelua, koko paikkaa ja paikan työntekijä Tiinaa voin suositella vain välttämään. Changling on mielestäni paras tähän mennessä, olen aina saanut kauniit ripset ja hinnat ovat kohtuulliset. Siellä tunnetaan miten asiakasta kuuluu kohdella.

    • mikki25

      style by heinillä karin tekee hyvää jälkeä eikä lässyttele turhia.

    • Miukkista

      en ole style by heiniä käyttänyt, mutta seitsemässä taivaassa kävin. Ihan kivat oli mutta vähän kallista lystiä. Kävin huollossa tossa k-werstaassa kun täällä kehuttiin ja en kyllä pettynyt. Palvelu oli hyvää ja mukavaa oli jutustella kosmetologin kanssa. Tosi upeat ripset tuli, mieskin tykkäs :-) Oli aika hyvät tarjoukset siellä paikassa sain mieheltäni luvan käydä uudestaankin :-)

    • ripsiin koukuttunut

      Voin lämpimästi suositella LuxRoomia Tampereen Hämeenpuistossa. Hinnat kohtuulliset ja porukka tosi mukavaa ja ammattitaitoista! :)

      • ripsiinpettynyt

        En suosittele kellekkään luxroomia, ripset näyttävät siltä kuin ei olisi edes ripsiväriä laitettu, vaikka pyysin pitkiä jne. Toisin sanoen rahat menivät hukkaan. En toista kertaa siihen paikkaan eksy!


    • kristallie

      ehdottomasti Next Care! silä on uusi tekijä Jaana joka tekee ehdottomasti pysyvimmät ja upeimmat ripset.
      olen käynyt kymmenissä eri paikoissa ja ripset tippunu 2viikossa! Jaanan laittamat ripset pysyny kyllä ehdottomasti parhaiten:)
      työn jälki on myös todella upeeta ja koriste vaihtoehtojakin on joka lähtöön;)

      • iida

        Kunhan kierrätte kaukaa Real Beautyn! Itse erehdyin sinne menemään, mutta toiste en mene.
        Huonoa asiakaspalvelua, huono lopputulos ja tekijän kädet haisivat tupakalle niin että hirvitti.
        Ripset ovat liian paksuja minun ripsiini, repsottavat alaspäin, liimattu tupoissa toisiinsa kiinni, irtoavat siis tuppoina tai jäävät sojottamaan mihin sattuu, kun eivät pääse putoamaan. Ennen kun on ripset ollut, ovat irronneet kauniisti yksitellen. Ovat myös tyvestä irti, ja kääntyneet ylöspäin.
        Ja se tupakan haju tekijän käsissä! Haisi oma naama tupakalle vielä monta tuntia laiton jälkeen. Itse kun en tupakoi, niin varmasti otti nenään vielä enemmän.


    • Ripsifriikki

      Ehdottomasti parhaat ripsienpidennykset saa Kauneuskeskus Johanna Syrjässä. Sain sieltä pikaisesti ajan juuri aloittaneelle ripsimuotoilijalle ja työnjälki oli kyllä todella hyvä. Vertailukohtia löytyy, on tullut monia paikkoja kierrettyä Tampereella..

    • rips1

      Tampereella hyvä tarjous uudella varaa.com sivulla :)) Aion varata aikaa , koska hinta pysyy kohtuullisena.

      • Koukuttunutkans

        Klikkasin TARJOUKSET. Sivuilla kauneushoitola Pumpuli ja Kaisa korjaamo. Kokemuksia?


    • dir1

      Real Beauty todella kannattaa kiertää kaukaa, puolet omista ripsistäni putosi kun menin huollattaa niitä muualle, ei voinut edes huoltoa tehdä koska ne olivat yhdessä klöntissä kaikki toisissaan kiinni :( Jouduin siis maksaamaan ripsien poisotosta sekä uudestaan niiden laitosta :( En todellakaan suosittele, ei ole hajuakaan ripsien teosta näillä :(

    • ansuu

      real beautyssä tekijä joka ei ole käynyt edes koulutusta! nimi annabella/anna tms..Pilannut monien tuttavienikin ripset myös omani!
      Paras tekijä on tmi Jaana Hämäläinen! Ripset pysyy todella hyvin ja on upeat

      • anonime

        Anna ei ole enään töissä Real Beautyssä :)


    • Tyttö

      Onko jollain kokemuksia Hius- ja kauneus 7 Tampereella, siellä laitetuista ripsipidennyksistä? Ei ole koskaan ollut ja mietin tätä paikkaa, aika varattuna. :)

    • n833

      on kokemusta, tippu viikossa. en suosittele

    • yliherkkä

      Lukekaa tän päivän ilta-sanomat, siellä varoitetaan näistä ripsi ja kynsitekijöistä joilla ei kunnon koulutusta ja huonot aineet.

      • Aurora2013

        ÄLÄ KÄYDÄÄ: Tampereen Kynsistudio Christina käyttää myrkyllinen vaarallinen liima ja kaupasta ostetut ripset. Myös hän on sen mieltä, että kirvely silmissa on normaali asia!!!


    • Aurora2013

      Hei. Salla Virtanen käyttää laadukkaita ripseja ja vaaraton liima :) Suosittelen lämpimästi :)

      Älkää mennä Kyynsistudion Christinan. Hän käyttää halpoja tuotteita. Puolet kynnet putosivat jo viidennes päivässa.
      Ripset: kirveli hirveästi ja tarvinut lääkarinapua. Todetti liimalalvontulehdusta ja käytin antibioottitiputuksen eikä se meni kerralla, vaan joutunut sen ottaamaan uudelleen ... Olkaa varovaisia, ripsienpidennyksessa EI SAA ollaa voimakasta kirvelya!!!

      Ilmoitin Christinalle, mutta hän oli todella törkeä keskustelussa...

      • Aurora2013

        PS: asia on menossa oikeuteen!


    • N23

      n833 Just, miten ne voi pysyy niin vähän aikaan? Itsellä on nyt toi Citydealin kortti käyttämät kyseiseen paikkaan ripsipidennys ja kulmien muotoilu. Meneeköhän se 45€ nyt sit hukkaan!!

      • chou

        En suosittele Sitydeal-GROUPONIA! Ostin GROUPON lahjakortin ja kävin laittamassa ripsien pidennyksen. Tulos ei ollut kovin hyvä ja kävin korjauttamassa ne heti parin päivän päästä uudestaan. Tyttö (ilmeisesti ihan aloittelija) , joka ne mulle laittoi, oli hieman nyrpeänä kun tulin heti korjauttamaan, eikä ollut muutenkaan kovin hyvä asiakaspalvelija.
        Kaverini suositteli, että kävisin muualla korjauttamassa, jotta näkisin olisiko tulos. Kun menin toiseen paikaan, tekijä kauhistui siitä miltä ripseni näyttivät. Hän sanoi, että ripsissäni oli niin paljon liimaa, että sillä määrällä olisi tehnyt 10 pidennykset. Ripset olivat kököissä toisissaan kiinni, joten ne eivät päässeet tippumaan ajallaan vaan jäivät sinne solmuun. Kaikki ripset sojottivat eri suuntiin. Nainen sanoi, että hän ei voi tehdä mitään ellei poista vanhoja ripsiä ensin ja varoitti että tällaisella menetelmällä tehdyt ripset varmasti vahingoittavat omia ripsiä paljon. Hän poisti ripset ja omat ripseni alla olivat katkenneet todella lyhyiksi.

        Hän laittoi parin päivän päästä mulle uudet ripset ja nyt nämä ovat todella hyvät!! Ei raavi omaa silmää, näyttää paremmalta ja tuntuu kuin silmissä ei edes olisi mitään ylimääräistä.

        Hyvä nyrkkisääntö on että halvalla ei saa hyvää, älkää hyvät ihmiset haksahtako tälläisiin supertarjouksiin, joudutte lopulta maksamaan tuplahinnan kun menette korjaamaan tuloksen. EN TODELLAKAAN SUOSITTELE KENELLEKÄÄN!


      • dolche
        chou kirjoitti:

        En suosittele Sitydeal-GROUPONIA! Ostin GROUPON lahjakortin ja kävin laittamassa ripsien pidennyksen. Tulos ei ollut kovin hyvä ja kävin korjauttamassa ne heti parin päivän päästä uudestaan. Tyttö (ilmeisesti ihan aloittelija) , joka ne mulle laittoi, oli hieman nyrpeänä kun tulin heti korjauttamaan, eikä ollut muutenkaan kovin hyvä asiakaspalvelija.
        Kaverini suositteli, että kävisin muualla korjauttamassa, jotta näkisin olisiko tulos. Kun menin toiseen paikaan, tekijä kauhistui siitä miltä ripseni näyttivät. Hän sanoi, että ripsissäni oli niin paljon liimaa, että sillä määrällä olisi tehnyt 10 pidennykset. Ripset olivat kököissä toisissaan kiinni, joten ne eivät päässeet tippumaan ajallaan vaan jäivät sinne solmuun. Kaikki ripset sojottivat eri suuntiin. Nainen sanoi, että hän ei voi tehdä mitään ellei poista vanhoja ripsiä ensin ja varoitti että tällaisella menetelmällä tehdyt ripset varmasti vahingoittavat omia ripsiä paljon. Hän poisti ripset ja omat ripseni alla olivat katkenneet todella lyhyiksi.

        Hän laittoi parin päivän päästä mulle uudet ripset ja nyt nämä ovat todella hyvät!! Ei raavi omaa silmää, näyttää paremmalta ja tuntuu kuin silmissä ei edes olisi mitään ylimääräistä.

        Hyvä nyrkkisääntö on että halvalla ei saa hyvää, älkää hyvät ihmiset haksahtako tälläisiin supertarjouksiin, joudutte lopulta maksamaan tuplahinnan kun menette korjaamaan tuloksen. EN TODELLAKAAN SUOSITTELE KENELLEKÄÄN!

        Pakko kommentoida tätä ketjua. Oma kokemukseni citydealin ripsien pidennyksistä on se että ei todellakaan kannata!!!!!!Tekijä myönsi ettei ole saanut mitään koulutusta hommaan vaan kaveri opetti, tosin tämän sain tietää liian myöhään.Valitettavaa on, että on paljon kouluttamatonta väkeä tekemässä tätä työtä.


      • vihainen kaunotar
        chou kirjoitti:

        En suosittele Sitydeal-GROUPONIA! Ostin GROUPON lahjakortin ja kävin laittamassa ripsien pidennyksen. Tulos ei ollut kovin hyvä ja kävin korjauttamassa ne heti parin päivän päästä uudestaan. Tyttö (ilmeisesti ihan aloittelija) , joka ne mulle laittoi, oli hieman nyrpeänä kun tulin heti korjauttamaan, eikä ollut muutenkaan kovin hyvä asiakaspalvelija.
        Kaverini suositteli, että kävisin muualla korjauttamassa, jotta näkisin olisiko tulos. Kun menin toiseen paikaan, tekijä kauhistui siitä miltä ripseni näyttivät. Hän sanoi, että ripsissäni oli niin paljon liimaa, että sillä määrällä olisi tehnyt 10 pidennykset. Ripset olivat kököissä toisissaan kiinni, joten ne eivät päässeet tippumaan ajallaan vaan jäivät sinne solmuun. Kaikki ripset sojottivat eri suuntiin. Nainen sanoi, että hän ei voi tehdä mitään ellei poista vanhoja ripsiä ensin ja varoitti että tällaisella menetelmällä tehdyt ripset varmasti vahingoittavat omia ripsiä paljon. Hän poisti ripset ja omat ripseni alla olivat katkenneet todella lyhyiksi.

        Hän laittoi parin päivän päästä mulle uudet ripset ja nyt nämä ovat todella hyvät!! Ei raavi omaa silmää, näyttää paremmalta ja tuntuu kuin silmissä ei edes olisi mitään ylimääräistä.

        Hyvä nyrkkisääntö on että halvalla ei saa hyvää, älkää hyvät ihmiset haksahtako tälläisiin supertarjouksiin, joudutte lopulta maksamaan tuplahinnan kun menette korjaamaan tuloksen. EN TODELLAKAAN SUOSITTELE KENELLEKÄÄN!

        Huonoja kokemuksia ripsienpidennyksistä. En suosittele GROUPONIA!...HALPA MUTTA HUONO!!! Ostin sieltä lahjakortin. Maksoin itse 40e ja tekija saa vain puoleet ja sieltä hän maksaa vuokrat ym, se tekee siis ILMAISEKSI. Olin hieman pettynyt lopputulokseen, mutta ajattelin sen olevan ok, KUNNES ripsiä alkoi putoilemaan jo illan aikana JA 3 päivän jälkeen sisänurkka ihan ripsetön ja muualtakin ripset ovat selvästi harventuneet. Halusin kertoa tästä, sillä tätä kyseistä firmaa mainostetaan tällä hetkellä... Joillakin nämä tietysti voivat toimia, mutta itse olin todella pettynyt laatuun, sekä palveluun reklamaatiosta. groupon =huonoja kokemuksia ripsienpidennyksistä


      • grouponia käyttävä
        vihainen kaunotar kirjoitti:

        Huonoja kokemuksia ripsienpidennyksistä. En suosittele GROUPONIA!...HALPA MUTTA HUONO!!! Ostin sieltä lahjakortin. Maksoin itse 40e ja tekija saa vain puoleet ja sieltä hän maksaa vuokrat ym, se tekee siis ILMAISEKSI. Olin hieman pettynyt lopputulokseen, mutta ajattelin sen olevan ok, KUNNES ripsiä alkoi putoilemaan jo illan aikana JA 3 päivän jälkeen sisänurkka ihan ripsetön ja muualtakin ripset ovat selvästi harventuneet. Halusin kertoa tästä, sillä tätä kyseistä firmaa mainostetaan tällä hetkellä... Joillakin nämä tietysti voivat toimia, mutta itse olin todella pettynyt laatuun, sekä palveluun reklamaatiosta. groupon =huonoja kokemuksia ripsienpidennyksistä

        Niin se paikannimi olisi parempi tieto kuin groupon, sillä se ei ole paikka! Groupon on markkinapaikka, joka välittää tarjouksia erilaisista kohteista liittyen esim. matkailuun, kauneudenhoitoon ja ravintoloihin. Etupäässä olen käyttänyt hius- ja ravintolatarjouksia ja ollut niihin yleensä tyytyväinen, eli älkää valittako grouponista vaan ko. paikasta, niin siitä on jotain hyötyä. Lyhyesti se, että sanotte groupon, eli vielä kerro mitä paikkaa tulisi välttää!


      • vihainen kaunotar kirjoitti:

        Huonoja kokemuksia ripsienpidennyksistä. En suosittele GROUPONIA!...HALPA MUTTA HUONO!!! Ostin sieltä lahjakortin. Maksoin itse 40e ja tekija saa vain puoleet ja sieltä hän maksaa vuokrat ym, se tekee siis ILMAISEKSI. Olin hieman pettynyt lopputulokseen, mutta ajattelin sen olevan ok, KUNNES ripsiä alkoi putoilemaan jo illan aikana JA 3 päivän jälkeen sisänurkka ihan ripsetön ja muualtakin ripset ovat selvästi harventuneet. Halusin kertoa tästä, sillä tätä kyseistä firmaa mainostetaan tällä hetkellä... Joillakin nämä tietysti voivat toimia, mutta itse olin todella pettynyt laatuun, sekä palveluun reklamaatiosta. groupon =huonoja kokemuksia ripsienpidennyksistä

        niin mikä PAIKKA ???


    • kerubi

      Täällä toinen tyytyväinen Kauneuskeskus Johanna Syrjän asiakas! Hätätilanteessa otin huoltoajan Ennille, joka siellä niitä ripsiä ja kynsiä tekee, tähän saakka olen käynyt muualla.. Työn jälki ihan parasta, nyt oli hinnatkin kohdallaan ku on joku etu sekä kynsiin että ripsiin.. :) Ja noi Grouponit kandee todellakin kiertää kaukaa, ihan hirveetä kuraa!

      • räpsripsi

        Kauneuspiste Milva., työntekijät ammattitaitoisia. Keskustassa sijaitsee ja sinne on helppo mennä. Hinnat ovat omasta mielestäni HALVAT. Uudet ripset 75e, huolto 45e, Suosittelen.


    • Tyttö treeltä 89

      Itse olen käynyt real beautyssä kesästä asti ja ollut todella tyytyväinen. Ripset ovat olleet kauniit jopa 4-5viikkoakin ja hinta on hyvä opiskelijan pudjetille. Olen aiemmin kokeillut useampaakin paikkaa tampereella, kuten blingiä ja ihmettä, mutta mielestäni tämä on paras ja myös ystäväni käyvät real beautyssä ja tyytyväisiä hekin. Suosittelen myös tarkastamaan onko tekijällä varmasti koulutus ripsiin, koska ystävilläni on ollut aika pahoja kokemuksia kotitekijöistä silmätulehduksia ym.

      • Ripsiaddikti

        En tiedä ketään kuka olisi kehunut real beautya, ainakaan ripsien laiton suhteen. Jos laittajana vielä se vaaleatukkainen suttukasa, niin suosittelen kiertämään kaukaa!!! Kaikki ripset ovat liimattu yhteen könttiin ja kaikki sojottavat eri suuntiin, huonoa asiakaspalvelua. Varmaan itse real beautyn ripsilaittaja noita täälä kirjoittelee... Siis järkyttävää, aivan järkyttävää...


    • badgirl

      realbeauty=huono lopputulos

      • Ripsiaddikti

        Real beauty= sairaalareissu!!!


      • Räpsyttimet
        Ripsiaddikti kirjoitti:

        Real beauty= sairaalareissu!!!

        Olen käynyt jo jonkin aikaa Näsilinnankadulla sijaitsevassa Changlingissa! Olen tykännyt todella paljon, tekevät Xtreme Lasheseilla ja todella huolellista työtä. Heillä on avattu kynsi- ja ripsipiste myös Nokian Edeniin. Suosittelen todella paljon!


      • Laura22
        Ripsiaddikti kirjoitti:

        Real beauty= sairaalareissu!!!

        Juu sama homma kävi... Pahanlaatunen silmätulehdushan sieltä tuli


      • Räpsy
        Räpsyttimet kirjoitti:

        Olen käynyt jo jonkin aikaa Näsilinnankadulla sijaitsevassa Changlingissa! Olen tykännyt todella paljon, tekevät Xtreme Lasheseilla ja todella huolellista työtä. Heillä on avattu kynsi- ja ripsipiste myös Nokian Edeniin. Suosittelen todella paljon!

        Mäkin oon tykännyt tästä. Nyt kuitenkin molemmat ripsientekijäksi vaihtavat työpaikkaa. Uudesta tekijästä I ole kokemusta.


    • muisku

      Enni Kauneuskeskus Johanna Syrjässä, parhain :)

    • Turhamainen

      Vasta toiset ripseni laittaneena täytyy kyllä kehua Kauneuspiste Milvaa! Ensimmäinen kokemukseni ei ollut häävi toisessa paikassa. Teipit sattuivat, työ tehtiin liian nopeasti, mitään ohjeistusta tai selostusta ei annettu ja ripset olivat kaikki saman pituisia ja hassun lyhyitä. Milvalla palvelu taasen oli kokonaisvaltaisen ihanaa. Ripsien laitto oli rentouttava kokemus ja tulos aivan mahtava! Hinnatkin taitavat olla Tampereen edullisimmat (tarjouksen kanssa uudet ripset 75e) ja palvelu niin hyvää, että oikein odotan huoltoon pääsyä :) Hyvä vertailukohta on myös työhön käytetty aika. Ensimmäiset ripset tehtiin tunnissa, Milvalla huolellinen työ kesti lähes kaksinkertaisen ajan.

      • kauneuspiste Milva

        Uusien ripsien laito kestää noin puolitoista tuntia ,Kiitos kehuista :-) Omat ripset laitan Kerlilla ja paikka on K-Werstas. Kerli on mua nopeampi ( ja nuorempi :-)


    • Tietoo äkkiä!

      Mitkä merkit on näitä halpoja, myrkyllisiä ja kirveleviä?

    • Ripsellinen

      Ei käytetty aika kerro sitä kuinka hyvin ripsipidennykset tehdään. Minä olen käynyt K-Werstas nimisessä paikassa tampereella ja siellä ei käytettä teippejä vaan sellaisia jotain silmälappuja. Ne ei satu kyllä yhtään. Laittaminen ei kestänyt kauaan jotain tunnin verran ja oli kyllä tuuheat ja hyvät. Kestikin vielä paremmin kuin muissa paikoissa otettu ja oli edulliset joku tarjous oli 58eur. Ehdottomasti paras paikka missä minä olen käynyt. Lämmin suositus.

    • Luxus Lashes

      Ehdottomasti Studio Rose Ratinanrannassa, tekijänä Kata! Itse käynyt muuallakin mutta tämä ollut kaikista paras :) tekijä hyvää juttuseuraa ja ainakin itsellä ripset pysyneet kolmekin viikkoa hyvän näköisinä. Uudet ripset 120€, huolto käytettyjen minuuttien mukaan. Uusista ripsistä myös opiskelija-alennus :) niin ja saa sieltä hyvää kahviakin :D

    • Minos

      Teipit ei satu, jos tekijä osaa irroittaa ne oikein. Kokemukseni mukaan ovat mukavammat, niiden kanssa silmät saa kunnolla kiinni ja pysyvät hyvin paikoillaan. Mitä noihin paikkoihin tulee, niin en ottaisi ripsiä Citydealin tms kautta. Puskaradio on paras radio.. ;) Toki kannattaa katsoa muutakin kuin hintaa: Tekijän ammattitaito, muiden kokemukset, asiakaspalvelu, kahvitarjoilu, liikkeen ulkonäkö.. Kyllä toi ripsien laitto on ainakin mulle kokonaisvaltainen kaunistautumihetki, en halua mennä mihinkään rupuiseen komeroon niitä laitattaan.. Kertoohan tuo liiketila myös tekijästä: Jos ei ole siistiä liikettä, miten työn jälkikään tai visuaalinen silmä voisi olla hyvä?:) Summa summarum: ripsienpidennys Tampere = Kauneuskeskus Johanna Syrjä/Enni Ollila on mun valinta :)

    • fariini

      itte oon käyny kauan Hius- ja Kauneus seiskassa, oon tykänny tosi paljon. Niiden ripsijäsenyydellä saa pitää kokoajan kunnossa ripsiä kuudellakympillä kuussa. Muissa paikoissa huollosta on pyydetty 60€-90€ kerralta ihan miten sattuu, vähän liian kalliiks tulee. Ja kysyin niin SKY tarkottaa Suomen Kosmetologien Yhdistystä johon ei pääse jos ei ole käyny kouluja loppuun.

      • ripsipidennyksetön

        Olen ottamassa ripsipidennyksiä, joku kehui k-werstas nimistä paikkaa, onko kellään kokemuksia kyseisestä paikasta?


      • Ripsellinen
        ripsipidennyksetön kirjoitti:

        Olen ottamassa ripsipidennyksiä, joku kehui k-werstas nimistä paikkaa, onko kellään kokemuksia kyseisestä paikasta?

        Hei, minulla on kokemusta k-werstas nimisestä paikasta.Olen käynyt siellä jo vuosia. Todella hyvä paikka. Oikein mukava palvelu ja sitten työn laatu on todella hyvä. Suosittelen lämpimästi! :-) Takuulla et pety!!


      • minnakoskela
        Ripsellinen kirjoitti:

        Hei, minulla on kokemusta k-werstas nimisestä paikasta.Olen käynyt siellä jo vuosia. Todella hyvä paikka. Oikein mukava palvelu ja sitten työn laatu on todella hyvä. Suosittelen lämpimästi! :-) Takuulla et pety!!

        Hei, minulla on kokemusta kauneuspistemilva nimisestä paikasta.Oikein mukava palvelu ja työn laatu on todella hyvä. Suosittelen :-) kauneuspistemilva.fi


      • Ripsienpidennykset
        Ripsellinen kirjoitti:

        Hei, minulla on kokemusta k-werstas nimisestä paikasta.Olen käynyt siellä jo vuosia. Todella hyvä paikka. Oikein mukava palvelu ja sitten työn laatu on todella hyvä. Suosittelen lämpimästi! :-) Takuulla et pety!!

        Kävin itse K-Werstaalla, kun täällä oli kehuttu. Mielestäni paikka oli ok, mutta en nyt mitään erityisiä kiksejä saanut. Kerli on nopea ja näppärä, mutta ei kovin puhelias. En pidä myöskään siitä, että tekijä ei kerro ripsien kaarevuutta ja paksuutta (paitsi jos asiakas huomaa kysyä), joten ei ilmeisesti ole kovin innostunut "pitkällisestä" ripsineuvottelusta. Plussaa kotihoito-ohjeista.


      • Kosmetologiäiti72

        Juu kannattaa ottaa tosissaan noi SKY kosmetologi paikat. Sky titteliä saa käyttää vain jos on valmistunut kosmetologi. Täälläkin esimerkiksi puhutaan yhdestä ripsipaikasta/kauneushoitolasta huonoon tyyliin ja ihan syystä koska paikan omistaja ei edes ole kosmetologi vaikka pitää itseään kosmetologina. Edesvastuutonta käydä paikassa missä ei ole tippaakaan ammattitaitoa! Hyvät ihmiset ottakaa selvää paikoista!! Nämä muka kosmetologit jotka eivät ole viitsinyt käydä koulua lopuun voivat vaurioittaa kasvojanne koko loppu elämäksi!!


      • fajfnafafh
        ripsipidennyksetön kirjoitti:

        Olen ottamassa ripsipidennyksiä, joku kehui k-werstas nimistä paikkaa, onko kellään kokemuksia kyseisestä paikasta?

        On kokemusta, tippu viikossa.


    • Uus Tampereella

      Täytyy käydä vissiin kokeilemassa onko se tämä www.kwerstas.fi näytti olevan ainakin hallituskadulla. Onko muita paikkoja mitkä on hyviä? On mitään hyvii rakenne kynsi paikkoi tampereella?

      • googi6

        Minulla on kokemusta Femi nimisestä paikasta. Olen käynyt siellä puoli vuotta ja ripset pysyneet kolmekin viikkoa hyvän näköisinä :-) Suosittelen Marinaa!
        www.femi.fi


      • Vakioasiakas

        Kauneusk.fi, Enni tekee kynsiä. Oon tykännyt. Facebookissa on sivut myös, näkee sieltä työnjälkeä :)


      • En suosittele GROUPO
        Vakioasiakas kirjoitti:

        Kauneusk.fi, Enni tekee kynsiä. Oon tykännyt. Facebookissa on sivut myös, näkee sieltä työnjälkeä :)

        En suosittele GROUPONIA! Ripset oltiin pistetty todella huonosti, lopputulos oli :-( Oli käytetty liian paksua ripsikuitua ja liimailtu yhteen. Ripsiä laitettiin omaan ripseen montakappaletta ja omat ripset lähti sitten juurineen.. sanoin että joko teette uudet kunnolliset tai pois kokonaan no ne otettiin sitten repimällä juurineen vaikka olisi pitänyt liottaa.... Groupon on HUONOOOOOOOO!!!!!!


      • hiooi
        En suosittele GROUPO kirjoitti:

        En suosittele GROUPONIA! Ripset oltiin pistetty todella huonosti, lopputulos oli :-( Oli käytetty liian paksua ripsikuitua ja liimailtu yhteen. Ripsiä laitettiin omaan ripseen montakappaletta ja omat ripset lähti sitten juurineen.. sanoin että joko teette uudet kunnolliset tai pois kokonaan no ne otettiin sitten repimällä juurineen vaikka olisi pitänyt liottaa.... Groupon on HUONOOOOOOOO!!!!!!

        Olisi kiva kuulla vielä lisää kokemuksia! Groupon on halpaa mutta pelottaa!!


      • SUOSITTELEN
        hiooi kirjoitti:

        Olisi kiva kuulla vielä lisää kokemuksia! Groupon on halpaa mutta pelottaa!!

        Hei, minulla on kokemusta kauneuspiste Milva nimisestä paikastaTampereella. Suosittelen lämpimästi! Laittaminen ei kestänyt kauan (jotain puolitoista tuntia), oikein mukava palvelu, musiikki... ja sitten työn laatu on todella hyvä! Ripset kaarevat, todella hyvät ja tuuheat. Ja oli edullinen tarjous silloin 75e...sain kotihoito-ohjeet mukaan :-) Ehdottomasti paras paikka missä minä olen käynyt. Suosittelen! :-) www.kauneuspistemilva.com


      • HALPA=HUONO
        En suosittele GROUPO kirjoitti:

        En suosittele GROUPONIA! Ripset oltiin pistetty todella huonosti, lopputulos oli :-( Oli käytetty liian paksua ripsikuitua ja liimailtu yhteen. Ripsiä laitettiin omaan ripseen montakappaletta ja omat ripset lähti sitten juurineen.. sanoin että joko teette uudet kunnolliset tai pois kokonaan no ne otettiin sitten repimällä juurineen vaikka olisi pitänyt liottaa.... Groupon on HUONOOOOOOOO!!!!!!

        GROUPON todella kannattaa kiertää kaukaa. Hoitaja vaihtui useaan otteeseen, puhelin soi korvan juuressa.Lisäksi työntekijät massuttavat milloin mitäkin ruokaa ihan hoidettavan korvan juuressa.Hoitotilanne on kaikkea muuta kuin mukava. Ripsienpidennyksessä kun ollaan silmät ummessa ja toiden armoilla,olisi kiva jos tila olisi rauhallinen ja voisi luottaa mitä kulloinkin tapahtuu. Päätin, että toistaa kertaa en mene tuohon diiliin.
        HALPA=HUONO


      • ....................
        En suosittele GROUPO kirjoitti:

        En suosittele GROUPONIA! Ripset oltiin pistetty todella huonosti, lopputulos oli :-( Oli käytetty liian paksua ripsikuitua ja liimailtu yhteen. Ripsiä laitettiin omaan ripseen montakappaletta ja omat ripset lähti sitten juurineen.. sanoin että joko teette uudet kunnolliset tai pois kokonaan no ne otettiin sitten repimällä juurineen vaikka olisi pitänyt liottaa.... Groupon on HUONOOOOOOOO!!!!!!

        JUA EDELLEEN MIKÄ PAIKKA, GROUPÅON EI NITÄ SINULLE LAITTANUT, KÄVIT JOSSAIN LIIKKEESÄ...MIKSI RUIKUTATTE TÄÄLLÄ ET EI KANNATA EI KANNATA MUTTA LIIKKEEN NIMEÄ ETTE USKALLA LAITTAA ??

        MIKSI ??


      • Kyselijä
        En suosittele GROUPO kirjoitti:

        En suosittele GROUPONIA! Ripset oltiin pistetty todella huonosti, lopputulos oli :-( Oli käytetty liian paksua ripsikuitua ja liimailtu yhteen. Ripsiä laitettiin omaan ripseen montakappaletta ja omat ripset lähti sitten juurineen.. sanoin että joko teette uudet kunnolliset tai pois kokonaan no ne otettiin sitten repimällä juurineen vaikka olisi pitänyt liottaa.... Groupon on HUONOOOOOOOO!!!!!!

        Haluisin tietää missä paikoissa ootte Grouponin kautta käyny ottaan? Koska yhellä kaverilla oli tosi ihanat tuuheet hyvintehdyt ripset sen jäljiltä.. Unohdin tosin paikan nimen. Mutta koska tiedän että osat grouponin kautta tulleista tarjouksista on ollur myös todella hyviä. Ei se mun mielestä vika aina grouponissa oo, se on ainoostaan se tarjousten välittäjä firma.. Eikä se firma joka ne ripset sitten tekee.. Joten mitkö pn ollut huonoja firmoja grouponin kautta?


    • Tiikku

      Pakko tulla tänne vielä kommentoimaan ja kiittämään suositteluista! Kävin Ennillä Tampellassa Kauneusk:ssa tämän keskustelun perusteella ja nyt on kyllä löytynyt mun vakioripsihuoltaja. Ihan mielettömät räpsyttimet sai aikaiseksi, ei ole koskaan ollut näin tuuheita! :) En voi muuta kuin suositella! Aloin unelmoimaan myös geelikynsistä, mutta ehkä kesäksi sitten.. ;)

      • Hmm...

        Mä oon käynyt myös Ennillä ja olin hämmästynyt, miten näistä tuli nyt näin tuuheat! Mistä se johtuu? Laitetaanko ripsiä jo babyripsiinkin vai laittaako monet muut vaan liian vähän?


      • ex-harvaripsi
        Hmm... kirjoitti:

        Mä oon käynyt myös Ennillä ja olin hämmästynyt, miten näistä tuli nyt näin tuuheat! Mistä se johtuu? Laitetaanko ripsiä jo babyripsiinkin vai laittaako monet muut vaan liian vähän?

        Mä hämmästelin ihan samaa, olin elänyt siinä uskossa, että omat ripseni ovat ihan toivottoman harvat. Oon tullut siihen tulokseen, että muissa paikoissa ripsiä laitetaan ilmeisesti ihan liian vähän.. Enni tekee kieltämättä ihan taikoja ja parasta on, et nää ripset pysyykin ku tauti.. :) Oon ihan rakastunut, mun päivät on pelastettu!


      • Hmm...
        ex-harvaripsi kirjoitti:

        Mä hämmästelin ihan samaa, olin elänyt siinä uskossa, että omat ripseni ovat ihan toivottoman harvat. Oon tullut siihen tulokseen, että muissa paikoissa ripsiä laitetaan ilmeisesti ihan liian vähän.. Enni tekee kieltämättä ihan taikoja ja parasta on, et nää ripset pysyykin ku tauti.. :) Oon ihan rakastunut, mun päivät on pelastettu!

        Mulle tosin mielestäni tuli hieman liian tuuheat ripset, näytin aika hurjalta (eli tekoripsipelleltä) hetken. Itseäni myös hieman mietityttää se, että laitetaanko niitä pidennyksiä tuolla myös vauvaripsiin, koska näin ei saisi tehdä.

        Mulla ripset ei valitettavasti pysyneet hyvin. Lady Lashes -liima ei taida olla ihan stydintä kamaa tai sitten jostain muusta kiinni, mutta ripset olivat tuuheat, mutta myös harvenivat uskomatonta vauhtia.


    • Ripset lähtenyt!

      Älkää hyvät ihmiset käykö missään tapauksessa real beautyssa!! Tämä blondi pilasi minun ja ystäväni ripse!! Aivan järkyttävää toimintaa, ei minkään hajuista ammattitaitoa

    • lashes89

      itse kävin kerro kerro kuvastimessa tampereen keskustassa ja tatja niminen ripsiteknikko teki aivan ihanat ripset minulle! pysyvät todella hyvin ja näyttävän näköisetkin jos sellaisista tykkää! siellä taitaakin olla nyt jokunen tarjous kun kaverilleni asiasta puhuin! suosittelen lämpimästi :)!!

    • Ripset92

      Real beautyn työntekijä anna "annabella" tekee nykyään kotonansa kalevassa ripsiä, älkää ikinä erehtykö menemään sinne. On kuulemma käynyt kosmetologikoulutuksen (?), mutta ripsiä hän ei todellakaan osaa laittaa. Hän liimaa ripset tupoiksi kiinni luomeen jonka vuoksi kaikki omat ripset lähtevät ja silmät ovat todella arat ja kipeät. ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ MENKÖ!

      • Minna682

        Minä erehdyin käymään ja omat ripset olivat sen jälkeen noin millin pituset...


    • Annukkabanaani

      7 taivas on ainakin ollut itseni mielestä tosi hyvä. Otin ekat ripset kaverilla ja jouduin heti meneen niitä ammattilaiselle korjaan kun pisteli niin kamalasti silmiä. 7 taivaassa ne sanoi, että oli laitettu luomeen kiinni ja liikaa liimaa. En ole sen koommin uskaltanut mennä muualle. Suosittelen siis ammattilaiselle menemistä, vaikka onkin kallista.

      • Anonyymi

        Joo, mutta tekevät harvat 💔. Harmitti todella paljon, kun oli odotukset korkealla. Kiva paikka ja siisti liike..mutta jälki samanlaista kuin itse olisi liimannut irtoripsiä. Saan ripsarilla ja tekoripsillä suuremmat.. halusin tuuheat ja näytti tuuheista kun olis vika viikko menossa ja suurin osa tippunut jo pois.
        Plussaa kyllä henkilökunnan ystävällisyydestä ja miellyttävästä paikasta..tason puolesta ehdottomasti muualle seuraavaksi.


    • bling3

      Blingistä silmätulehdus :\

    • RäpsRäps

      Onko kellään kokemuksia beauty berrystä? Näytti olevan grouponissa tarjous.

      • essi m.

        Kiitos tästä ketjusta. Kävin Enni Ollilalla laittamassa ripset ihan tämän ketjun perusteella. Enni on tosi mukava ja otteet on ammattimaiset. Olen käyttänyt ripsiä kohta kolme vuotta, ja väittäisin että nämä on parhaat ikinä mulle tehdyt! Tuntui että tekijä käytti oikeasti aikaa saadakseen näistä kauniit ja nämä ovat: tuuheat ja ihan kuin omat, eivät näytä liimatuilta mutta ovat tosi näyttävät. Olen ihan supertyytyväinen!


      • Marjanne
        essi m. kirjoitti:

        Kiitos tästä ketjusta. Kävin Enni Ollilalla laittamassa ripset ihan tämän ketjun perusteella. Enni on tosi mukava ja otteet on ammattimaiset. Olen käyttänyt ripsiä kohta kolme vuotta, ja väittäisin että nämä on parhaat ikinä mulle tehdyt! Tuntui että tekijä käytti oikeasti aikaa saadakseen näistä kauniit ja nämä ovat: tuuheat ja ihan kuin omat, eivät näytä liimatuilta mutta ovat tosi näyttävät. Olen ihan supertyytyväinen!

        Nyt täytyy kehua Kauneuspiste Milvaa! Ripsien laitto oli rentouttava kokemus ja tulos aivan mahtava! Milva on tosi mukava. Ripset ihan kuin omat! Suosittelen ammattilaiselle menemistä- olen tosi tyytyväinen!


      • Janita Saila
        Marjanne kirjoitti:

        Nyt täytyy kehua Kauneuspiste Milvaa! Ripsien laitto oli rentouttava kokemus ja tulos aivan mahtava! Milva on tosi mukava. Ripset ihan kuin omat! Suosittelen ammattilaiselle menemistä- olen tosi tyytyväinen!

        Suosittelen Looklike Kauppakadulla, oli tarjous 89e uudet, huolto 50e ensi kuuhun.. Viihtyisä paikka ja rento tunnelma kaikinpuolin...


      • tytti84
        Janita Saila kirjoitti:

        Suosittelen Looklike Kauppakadulla, oli tarjous 89e uudet, huolto 50e ensi kuuhun.. Viihtyisä paikka ja rento tunnelma kaikinpuolin...

        Hei!suosittelen Jaanaa. tekee ripsiä nykyään multisillassa. Itse en ainakaan tekijää enää vaihda! Parhaimmat ripset mitä on koskaan ollut:)


      • Vesma
        tytti84 kirjoitti:

        Hei!suosittelen Jaanaa. tekee ripsiä nykyään multisillassa. Itse en ainakaan tekijää enää vaihda! Parhaimmat ripset mitä on koskaan ollut:)

        Veronkiertoa ainakin osalla, korvauksia nostetaan ja pimeästi tehdään ripsiä ja maksetaan palkat pimeänä....


    • Messukylä

      Hei!

      Tervetuloa viihtyisään kotihoitolaani Messukylään nauttimaan hemmottelevasta ripsienlaitosta. Ripsikoulutuksen olen käynyt 2 vuotta sitten ja maaliskuussa suorittanut sertifikaatin Jan Lashes merkille, tarkoittaen että olen käynyt tekemässä näyttökokeen kouluttajalla, jota monet merkit eivät edes vaadi.
      Ammatiltani olen parturi-kampaaja, myös niitä palveluita minulta voi kysellä :)

      Saat minulta perusteelliset kotihoito-ohjeet, ja annan työlleni takuun. Ota yhteyttä niin suunnitellaan sinulle kaunis katse kesään :)
      Voit kysellä kuvia tekemistäni töistä, nettisivut ovat työnalla vielä.
      Kanssani voi sopia myös ilta- ja viikonloppuaikoja.
      Tervetuloa tutustumaan!

      Kevään tutustumistarjouksena
      Uudet ripset 65€
      Huolto 3-4vko 45€

      Hinnat sis. alv 24%

      Salon Lux
      Tiina 0400350028

      • Assi M

        Minä olen nyt pari kertaa käynyt Ennillä ja olen tositosi tyytyväinen. Ripsissä ei mitään moittimista!!! Tilat on viihtyisät, samassa tilassa työskentelee kampaaja joka on liikkeen omistaja. Enni on rauhallinen ja asiallinen, eikä kiirehdi vaan tekee työn hyvin loppuun asti -ainakin mulla on tämä kokemus. Eikä oo törkeän hintainenkaan! Suosittelen kyllä ihan kaikille ainakin kokeilemaan :)


    • Rakastan ripsiäni

      Ehdottomasti Studio Rosen Kata! On hyvä, tarkka ja nopea. Ripset on tosi kauniit ja kestävät. Sopii hyvin minun aikatauluihin, koska Kata tekee töitä myös illalla. Plussaa on myös edessä olevat 2h kiekkoparkkipaikat. Suosittelen! :)

    • EI ikinä enää

      Nyt ei ole enää paikasta tai hinnasta kiinni.

      Minä,siskoni ja kaverini otimme ripsienpidennykset.
      Kaikilla meillä pysyi hyvin mutta sen jälkeen kun ripset otettiin pois
      meillä kaikilla harveni omat ripset ja myös siskollani oli paha tulehdus
      johtuen ripsiliimasta=lääkärin lausunto.

      • Sari Koo

        Kävin huollattamassa muualla laitetut Tiinalla Messukylässä, tosi kauniit ja hyvin pysyi, ollut aiemmin pysyvyysongelmia.. Jouduttiin vaihtamaan ohuempaan ja vähän lyhyempään, ilmeisesti aiempi laittajani oli vähän liian painavaa omiini nähden laittanut.. Meen uudestaan.


    • tytti4

      Itse oon käynyt Taikapiirissä ja oon tykännyt tosi paljon. Bongasin ne tämmösestä peruutusaika.fi palvelusta, josta saa aika sopuhintaan kaikkia kauneudenhoito-palveluita. Suosittelen ja kannattaa käydä katsomassa http://peruutusaika.fi/tampere

    • ÄLKÄÄ MENKÖ!!

      Älkää misään nimessä käyttäkö hius ja kauneus 7 palveluita tampereella kalevassa!!!!! Puhuvat asiakkaiden asioita, eivät ole siis ammattieettisiä eivätkä noudata vaitiolovelvollisuutta. Aseptiikka (hygieenisyys) ei toteudu oikeaoppisesti ja ripsientekijällä kaikki asiakkaat makaavat samalla tyynyllö eikä suojaa vaihdeta, tiedä vaikka mitä ötököitä sieltä saa mukanaan kun oikeanlaisesta hygieniasta ei pidetä huolta. Tupakointi on heidän lempipuuhaansa ja sen myös haistaa siellä asioidessaa.
      Työn tulos on heikohkoa ja työn laadusta he ei ota mitään vastuuta.

    • jensku1

      Ite kävin tuolla Satu Kristiinalla Peltolammilla. Tyytyväinen olen ollut ja avajaistarjouksena laittoi uudet viidelläkympillä :) Varmasti meen uudestaan, Suosittelen! Tuonne oli kanssa hyvä mennä kun itsellä on työvuorojen takia aika rajoitettu että mihin kellonaikaan pääsen, mutta tekijä onneksi jousti omasta vapaa-ajastaan :)

    • tyytymätön

      En suosittele ripsienpidennys.com paikkaa Härmälässä. Palvelu töykeää ja lopputulos ei todellakaan voluumiripset kuten myytiin grouponissa. Tästä oppineena ei enää citydeal tarjouksia! Toisessa silmässä ihan harvat ripset, toisessa vähän paremmat. Ilmeisesti jaksoi tehdä ensimmäisen kunnolla ja toista ei. Tästä harvemmasta myös ripsiä tippunut paljon jo viikossa. Aikaisemmin käynyt k-werstaalla ja Kerli on ihana! Sinne siis jatkossakin.

      • Apuuva

        Onko kellään kokemuksia kauneuspiste aliakaen volyymiripsistä tai tavallisista ripsienpidennyksistä?:) ajattelin mennä sinne ottamaan ja mietin tehdäänkö siellä hyviä


    • Tähtisilmät

      Itse olen käynyt Femissä jo yli vuoden ja tyytyväinen olen! Kiva pieni hoitola.Sinne vaan :-)

      • Opiskeliatyttö

        Tämän ketjun löydettyäni kävin volyymipidennykset ottamassa Tiinalla Messukylässä, olikohan Salon Lux tai Lux Salon toiminimi.. Olen tosi tyytyväinen, minua kuunneltiin ja oma hullu ideani aivan liian pitkistä omiin ripsiini nähden saatiin käännytettyä :D Suosittelen, opiskelijaystävällinen hintakin oli.. Aiemmin käynyt blingissä, hinta tuntui kovalta siellä vaikka jälki kyllä ok.


    • Kristinaripset

      En voi muuta kuin suositella Kauneuspiste Milvaa!
      Ihan mielettömät ja luonnolliset ripset! Milva on tosi mukava ja otteet on ammattimaiset. Olen käyttänyt ripsiä kohta kaksi vuotta, ja väittäisin että nämä on parhaat ikinä mulle tehdyt. Suosittelen!

      • Turustamuuttanut

        Kävin tampereelle muuttaneena Kauneuspiste Milvassa, tosi kauniit ja mukava ihminen, mutta johtuikohan mistä ne eivät pysyneet. Oli kyllä kostea päiväkin. Messukylässä Tiina huolsi ja nyt on kaksi viikkoa jo pysynyt hyvinä, voin hyvillä mielin suositella, varasin jo seuraavan huollonkin. On tämä aika viidakko löytää tekijä!


      • Merita03

        Itse käyn Tesomalla, ja ikinä ei ole minulla tai ystävilläni ollut ongelmia. Ei ehkä nopein tekijä, mutta mielummin olen sen puoli tuntia pidempään ripsien laitossa, kuin että niitä pitäisi viikon välein huoltaa. Kiire ja laatu ei sovi samaan lauseeseen.


    • Kauneushoitola Diona). www.diona2015.com

    • Pikkumustissajouluun

      Joo katselin tässä näitä paikkoja pikkujouluja varten ja k-werstaassa oli tosi hyvät tarjoukset ja aika paljon kehuja täälläkin. Taidan uskaltautua kokeilemaan ripsipidennyksiä pikkujouluihin :-) Katsotaan miten käy, hih.

    • jokujuujuu

      www.ripsiteknikko.simplesite.com maksaa 50€ ja on laadukas!

    • anonymous777
    • Minttuliinak

      Minulla on kokemusta hius-ja kauneuskulma Bellissimo nimisestä paikasta. Olen käynyt siellä yli puoli vuotta ja ripset pysyneet aina todella hyvin :-) Suosittelen!

    • hiljanen_hissukka

      Minä suosittelen k-werstasta, siellä on käynnyt muutaman kerran ja on pysynyt hyvin. Nykyään sieltä saa jotain long lasting ripsiä, pitääpä kokeilla :-)

    • RipsiBar

      Ihan ehdottomasti pro paikka, toiminut Jyväskylässä jo pitkään ja nyt tuli Tampereelle. Muista en osaa sanoa, mutta Vilja on tarkka, ammattitaitoinen ja vastuuntuntoinen.

      RipsiBar on Kauppakadulla.

    • Minnamari75

      Kiitos tämän ketjun kävin blingissä. Otin volumeripset ja olen todella tyytyväinen ja huomenna toiseen huoltoon samalle tekijälle joka oli toinen omistajista! Liike muuttaa kuulemma naapurikadulle keväällä! Suosittelen paikkaa!

    • Amandaolivia

      Beauty putiikissa Tiia

    • Ripsiräpsyt

      Glohair Aleksanterinkadulla! Kauniit ja kestävät ripset. Katja on nopea, mutta rautainen ammattilainen. Suosittelen!

    • asiakas4

      Studio Femme Näsilinnankadulla!
      Kokeneet tekijät huippumerkillä extreme lashes!! normaali hinta ja erittäin hyvä palvelu

    • Täydellisetripset

      Hoitola Hileessä koivistonkylän prismassa kosmetologiopiskelija Hanna!!!! Maksoi 60€ uudet ripset, aikaa meni mutta työn jälki taivaallista! Ei voi kuin suositella! :--)

    • ripsiräpsytkö

      Onko kellään kokemusta ripsiteknikko Jaana Heiskalasta? Tekee Ylöjärvellä ilmeisesti kotonaan ripsiä. Hinnat näyttäis olevan ihan edullisiaja kuvien perusteella hyvännäkösiä ripsiä, mutta onko oikeesti. Tekis mieli ottaa ripset ja yritän löytää edullisen, mutta laadukkaan paikan. Kotona tekijä olisi hyvä kun hinnathalvempia kun ei ole liiketilasta vuokrakuluja.
      Kokemuksia??!? Tai jos jollain joku muu hyvä tiedossa joka tekee kotonaan.

      • jepsjepss

        Hänen tekemät ripset pysyvät hyvin. Itse olen muutaman kerran käynyt siellä, mutta kun tekee kotonaan ja siellä on lapset yms niin en asiakkaana tykkää siitä. Ripsihuollossa voi mennä helposti 2,5h aikaa kun välillä hoitaa lapsiaan jne. Siellä ei saa tavallaan rentoutua kunnnolla. Mut ripset on ihan jees hintaan nähden.


    • Tyytyväinen-asiakas

      Salon de Twin on tullut Tampereelle tänä vuonna ja itse en ole enää ensimmäisen kertani jälkeen käynyt muualla. Olen ripsiä käyttänyt 5 vuotta ja kokeillut monta paikkaa. Ripsiteknikkoni Pauliinan tekemät volyymit on todella tuuheita ja kestää pitkään. Nettisivuilta olen aina varannut ajat http://salondetwin.com

      • Järkky

        En suosittele Pauliinaa. Kävin ottaa ripset täällä ja seuraavana päivänä kävin korjauttamassa ne muualla. Liimaa oli liian paljon. Omat ripset oli liimattu nippuun ja volyymiripsien viuhkat oli surkeita. Ei mitään tekemistä ammattitaidon kanssa. Ikinä ei ole mun ripsiä kauhisteltu niin paljon kuin Pauliinan käsittelyn jälkeen.


    • Ellinen-

      Satua kans kokeilin ja tosi kauniit ripset tuli :) Teki kotona eikä hintakaan ollut uusista volumeista mielestäni paha.

      • nnnniiinakok

        onko yhteystietoja :)


    • ripsiräpsytkö

      Salon de twinin kuvia kun katselee niin yök. Ihan liia tuuheita kaikki ripset. En tykkää tollasista. Onko muita ehdotuksia?

    • kjafjiajfi

      Olisi kiva kuulla vielä lisää kokemuksia!

    • sonyahh

      Enni Ollila, hyväksi todettu ja taatusti saa sellaiset kun haluaa! Ehkä paras volyymiripsien tekijä Tampereella? Ainakin oma kokemus sellainen..

    • Alssu

      Minulla on kokemusta Kauneuspiste Milva nimisestä paikasta. Olen käynyt siellä yli puoli vuotta ja ripset pysyneet aina todella hyvin :-)
      Kokeneet tekijät ja kauniit ripset. Sinne vaan :)

    • kauneuspistemilva

      Kokemusta kans milvasta. Otin uudet volyymiripset, ja jo kahden päivän jälkeen kävin korjauttamassa kun muutama kymmenen ripsituppoa oli irronnut... korjauksenkin jälkeen muutama tuppo on lähtenyt ilman että oma ripsi lähtisi mukana. Ripset oli heti laiton jälkeen kauniit sitä en kiistä, mutta eivät ainakaan minulla pysy... hyvä juttu on että heillä on viikon takuu

    • Ninnu___

      Tampereella suosittelen ehdottomasti RipsiBaria, olen käynyt useammalla tekijällä ja aina saanut kauniit ripset. asiantuntevaa väkeä! -RipsiBar-fani

    • Ensikertalainen00

      Kokemuksia paikasta Bliss?

    • Essi92

      Itse olen käynyt monta kertaa Ripsihuone -nimisessä paikassa Tampelassa. Suosittelen kaikille! Palvelu on erinomaista ja hinnat kukkaroystävällisiä :)

    • Mormoro

      Itse olen käynyt yhdellä kosmetologilla joka tekee hintaan 50€ uudet ripset ja 30€ huollot.. on tehnyt jo pitkään ripsiä ja laadukasta jälkeä! Nro. 0505453818

      • Annamariamiettinen123

        Itse olen myös käynyt tuola kosmetologilla jonka nro on 0505453818 tykkäsin kovasti!:)


    • Anonyymi

      paras paikka missä tähän asti olen käynyt on treen keskustas kosmetologilla jonka numero on 0505453818

      • jjjiiij

        Voin kans suositella, edullinen mutta laadukas! :)


    • Vieras444

      Hahaha eipä paista läpi tuo 050-alkuisen itsensä mainostus :DDD

    • vieras1234

      Onko kellään kokemuksia Tampereen hämeenpuiston lähettyvillä sijaitsevasta paikasta Bellana :-)? Katselin kuvia ja ihan hyvältä räpsyt siellä näyttivät, eikä hintakaan ihan kauheasti kirpaissut... Mutta jos jollakin kokemuksia olisi kiva kuulla ennen kun menen ottamaan nuo ripset !!

    • kuosma

      Kannattaa kirjautua Timma palveluun. Sieltä näet haluamasi alueen ripsipalvelut, niiden hinnat sekä myös arvosteluja. Saat varattua kyseisen sovelluksen kautta myös muita kauneuspalveluita. Erittäin kätevä, suosittelen lämpimästi! :)
      Saatte 10€ alennuksen koodilla RMFTKK

    • Vierassssssss
      • Vieras1234

        Itsen käyn samassakin paikassa Jan voin kans suositella!:)


    • Milka43

      Käyn Femissa Darialle. Todella ihanat ripset. Pyynnikintorilla.

      • Vierassss

        Minä myös! :)


    • Vieras67
      • Ripsifani

        Kävin itsekkin ottamassa samassa paikassa ja tuli ihanan tuuheat ja kauniit ripset!


      • Ripset

        Joo mullakkin vain hyvää sanottavaa kyseisestä tekijästä:)


    • Supertyytyväinenripsista

      Kauneuspiste Milva ja siel Svetlana. Paras! Suosittelen!!!!!!!

    • heiditre

      Pauliina tekee jälleen ripsiä entinen salondetwin nykyään nimellä beautybytwin . Kävin hänen taukonsa aikana monessa paikassa mutten löytänyt yhtä hyvää tekijää. Usein tuuheat ripset ovat olleet liimaklönteissä mutta nämä viuhkat irtoavat kauniina.

    • Ripsi

      En suosittele amanda teuhoa tai kauneuspiste lumoa. Upeat ripset laiton jälkeen mutta muutaman päivän kuluttua huomaa laadun. Amanda teuholla liimaa ainakin liikaa ja lähti omat ripset mukana ja tupsut liian isoja. Lumossa taas oli liimattu useampi oma ripsi yhteen. Suosittelen studio blingiä. Siellä olen saanut aina laadukkaat ripset kohtuuhintaan :)

    • Pidä.omat.ripsesi

      Naiset! Miksi olette noin turhamaisia? Miksi teille ei riitä ne omat luomuripset?
      Miksi pitää mennä nekin tuhoamaan ja tipututtamaan tälläisillä keinoripsillä?
      Kyllä kauneushoitolat tienaa naisten tälläisellä turhamaisuudella paljon.
      Kannattaisi mielummin hoitaa luomuripsiään jollain aineilla, kun alkaa tälläiseen pidennyshullutukseen. Harvoilla ne omat ripsetkään, mitään pidennystä vaativia nysiä ovat.
      Pidennyksillä halutaan lisuketta luomuun ja näyttävämpää. Mutta kaikkien silmiä tarvitse kehystää, sellaiset kauheat luonnottomat viuhkaripset.
      Aina kun näen silmät, joissa tekoripset, tai tälläiset pidennykset ajattelen.
      Siinä taas yksi ressukka, muita matkiva ja turhamainen nainen. Joka ei uskalla/halua olla oma itsensä. Ettekö ymmärrä, ripsenne näyttää tuollaisina. todellakin kornilla tavalla epäaidoilta.
      Jotenkin samalta, kuin käyttäsitte peruukia, jota ette välttämättä tarvitsisi.

    • TampereenParas

      Kannattaa testata Kauneushoitola Kahdeksas Aisti, ehdottomasti yksi Tampereen parhaista. www.8aisti.com

    • KokemustaOn

      Suosittelen Kosmetologi Sanna Lehtimäkeä, tehnyt pidennyksiä jo yli 10 vuotta joten alkaa olemaan homma hanskassa.

    • lumikkiN1

      Nyt täytyy kehua Kauneuspiste Milvaa! Suosittelen ammattilaiselle menemistä!

    • AilaNi

      Nail Studio Kaja - ihan keskustassa - nii ripset kun kynnet 👍

    • Vierasvoeras

      Instagramista löytyy KKclassiclashes nimimerkillä upeita ripsiä! Tekee tampereella ja hinnat on edulliset :)

    • tyytyvainen

      instagramista löysin @kkclassiclashes nimimerkillä Tampereelta tekijän. 50e ovat uudet ripset ja huollot 30e todella hyvää jälkeä ja ripset pysyvät pitkään! ihan paras paikka.

    • Anonyymi

      instagram KKclassiclashes voin suositella! edulliset hinnat ja hyvää jälkeä :)

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe