Kevään ja kesän 2012
Seikkailu ja Airsoft leirit 10 - 15v
www.seikkailijat.fi
Kaikki leirit ovat lauantaista [aamusta] sunnuntaihin [iltaan]
poislukien heinäkuun leirit, jotka ovat perjantaista sunnuntaihin.
Ilmoittaudu mukaan leireille, klikkaa tästä Osallistu leirille
HUOM! Jokaiseen leirimaksuun sisältyy jäsenmaksu.
Lisätietoja Liity jäseneksi
Hintaluokka kevät 39 euroa / hlö
12.5 - 13.5 Seikkailu ja Airsoft I
19.5 - 20.5 Seikkailu ja Airsoft II
26.5 - 27.5 Seikkailu ja Airsoft III
2.6 - 3.6 Seikkailu ja Airsoft IV
Hintaluokka kesä 59 euroa / hlö
13.7 - 15.7 Seikkailu ja Airsoft V
20.7 - 22.7 Seikkailu ja Airsoft VI
27.7 - 29.7 Seikkailu ja Airsoft VII
Hintaluokka syksy 49 euroa / hlö
4.8 - 5.8 Seikkailu ja Airsoft VIII
18.8 - 19.8 Seikkailu ja Airsoft IX
8.9 - 9.9 Seikkailu ja Airsoft X
15.9 - 16.9 Seikkailu ja Airsoft XI
Airsoft leirit 10-15 -vuotiaille
20
1162
Vastaukset
- LR
Etelä-Suomen Seikkailijat ry on helsinkiläinen nuorisojärjestö, joka järjestää seikkailu- teemaisia toimintoja nuorille monipuolisesti ja ammattitaitoisesti.
Järjestämme erittäin laadukkaita airsoft- ja seikkailuleirejä, kurssitoimintaa, tapahtumia, koulutuksia ja retkiä.
Toiminnassamme opetetaan omatoimisuutta, yhteistyökykyä, tasa-arvoa, suvaitsevaisuutta ja vastuuntuntoisuutta sekä luonnonmukaisuutta.
Etelä-Suomen Seikkailijat ry toiminta perustuu vapaaehtoistyöhön, kestävään kehitykseen ja seikkailukasvatukseen. - ...
Nyt jumalauta lopetat tämmösen pelin! Suomi24 ei todellakaan ole ilmaista mainostilaa vaan keskustelu palsta.
- JJJJGG
Juuri niin! Senkin poskinaamakarva!
(Olen lapsi, älä ala haukkumaan)
- trollaajakuningas
trolololllolololololololololo
- Scubar
Asiallista infoa tarjolla olevista harrastusmahdollisuuksista voi kyllä ilmoittaa mielestäni myös täällä. ;)
- ...
Tosin jo pelkästään se kertoo että yrityksellä ei mene hyvin, jos ei ole varaa hankkia mainostilaa...
- lollotiloo
Näyttäisi muuten olevan kyseessä yhdistys. Yhdistys ja yritys eroaa aikalailla toisistaan. Lolololololol
- 13+8
@lollotiloo, Suosittelen ottamaan selvää, että mitä RY tarkoittaa...
- lollotiloo
@ 21
Rekisteröity yhdistys. Rekisteröityjä yhdistyksiä voivat olla mm. urheiluseurat. Mutta harvemmin tuota näkee rekiteröityä yhdistystä bisnesmaailmassa. LOLOLLOLOLOL. Lisätietoja;
http://www.prh.fi/fi/yhdistysrekisteri/rekisteroity_ja_rekisteroimaton_yhdistys/rekisteroity_ja_rekisteroimaton_yhdistys.html- haistakaa pitkä piip!!!!
haistakaa pitkä piip!!!!
- sakke
Leirit täyttyvät ja väkeä on hyvin liikkeellä - joten ihan hyvin menee. Olemme voittoa tavoittelematon taho, ja teemme kaiken työn vain ja ainoastaan airsoftaavien nuorien hyväksi. Eli ihan ollaan hyvällä asialla liikkeellä...
Terv.
Sakke
www.seikkailijat.fi - troll face
se on hyvä
- sakarias79
Käykää lukemassa.
http://muovisotilas.fi/images/stories/mll_.pdf
Sakke Seikkailija- lol8
millon on leiri
- Perus..
Mistä löytää viikon pituisia leirejä ?
- Santtu Seikkailija
Ens kesänä seikkailijoilta.
- CideSoft
Santtu Seikkailija kirjoitti:
Ens kesänä seikkailijoilta.
Oon 10v ja aion mennä seuraavaana vuonna kun oon 11 tollaselle leirille että viittiskö kun kuiteski kaikki siel on 13-15vuotiaita.Onko olemassa pienempien airsoft-leirejä?
- vedä käen koira
CideSoft kirjoitti:
Oon 10v ja aion mennä seuraavaana vuonna kun oon 11 tollaselle leirille että viittiskö kun kuiteski kaikki siel on 13-15vuotiaita.Onko olemassa pienempien airsoft-leirejä?
on
- lokomotivi
Ja ikäraja on nyt 16v. saakka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514