Airsoft leirit 10-15 -vuotiaille

TM

Kevään ja kesän 2012
Seikkailu ja Airsoft leirit 10 - 15v

www.seikkailijat.fi

Kaikki leirit ovat lauantaista [aamusta] sunnuntaihin [iltaan]
poislukien heinäkuun leirit, jotka ovat perjantaista sunnuntaihin.


Ilmoittaudu mukaan leireille, klikkaa tästä Osallistu leirille


HUOM! Jokaiseen leirimaksuun sisältyy jäsenmaksu.
Lisätietoja Liity jäseneksi

Hintaluokka kevät 39 euroa / hlö

12.5 - 13.5 Seikkailu ja Airsoft I
19.5 - 20.5 Seikkailu ja Airsoft II
26.5 - 27.5 Seikkailu ja Airsoft III
2.6 - 3.6 Seikkailu ja Airsoft IV

Hintaluokka kesä 59 euroa / hlö

13.7 - 15.7 Seikkailu ja Airsoft V
20.7 - 22.7 Seikkailu ja Airsoft VI
27.7 - 29.7 Seikkailu ja Airsoft VII

Hintaluokka syksy 49 euroa / hlö

4.8 - 5.8 Seikkailu ja Airsoft VIII
18.8 - 19.8 Seikkailu ja Airsoft IX
8.9 - 9.9 Seikkailu ja Airsoft X
15.9 - 16.9 Seikkailu ja Airsoft XI

20

1162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LR

      Etelä-Suomen Seikkailijat ry on helsinkiläinen nuorisojärjestö, joka järjestää seikkailu- teemaisia toimintoja nuorille monipuolisesti ja ammattitaitoisesti.

      Järjestämme erittäin laadukkaita airsoft- ja seikkailuleirejä, kurssitoimintaa, tapahtumia, koulutuksia ja retkiä.

      Toiminnassamme opetetaan omatoimisuutta, yhteistyökykyä, tasa-arvoa, suvaitsevaisuutta ja vastuuntuntoisuutta sekä luonnonmukaisuutta.

      Etelä-Suomen Seikkailijat ry toiminta perustuu vapaaehtoistyöhön, kestävään kehitykseen ja seikkailukasvatukseen.

    • ...

      Nyt jumalauta lopetat tämmösen pelin! Suomi24 ei todellakaan ole ilmaista mainostilaa vaan keskustelu palsta.

      • JJJJGG

        Juuri niin! Senkin poskinaamakarva!

        (Olen lapsi, älä ala haukkumaan)


    • trollaajakuningas

      trolololllolololololololololo

      • Scubar

        Asiallista infoa tarjolla olevista harrastusmahdollisuuksista voi kyllä ilmoittaa mielestäni myös täällä. ;)


    • ...

      Tosin jo pelkästään se kertoo että yrityksellä ei mene hyvin, jos ei ole varaa hankkia mainostilaa...

    • lollotiloo

      Näyttäisi muuten olevan kyseessä yhdistys. Yhdistys ja yritys eroaa aikalailla toisistaan. Lolololololol

    • 13+8

      @lollotiloo, Suosittelen ottamaan selvää, että mitä RY tarkoittaa...

    • lollotiloo
      • haistakaa pitkä piip!!!!

        haistakaa pitkä piip!!!!


    • sakke

      Leirit täyttyvät ja väkeä on hyvin liikkeellä - joten ihan hyvin menee. Olemme voittoa tavoittelematon taho, ja teemme kaiken työn vain ja ainoastaan airsoftaavien nuorien hyväksi. Eli ihan ollaan hyvällä asialla liikkeellä...

      Terv.
      Sakke
      www.seikkailijat.fi

    • troll face

      se on hyvä

    • sakarias79
      • lol8

        millon on leiri


      • lol8 kirjoitti:

        millon on leiri

        seikkalijat.fi


    • Perus..

      Mistä löytää viikon pituisia leirejä ?

      • Santtu Seikkailija

        Ens kesänä seikkailijoilta.


      • CideSoft
        Santtu Seikkailija kirjoitti:

        Ens kesänä seikkailijoilta.

        Oon 10v ja aion mennä seuraavaana vuonna kun oon 11 tollaselle leirille että viittiskö kun kuiteski kaikki siel on 13-15vuotiaita.Onko olemassa pienempien airsoft-leirejä?


      • vedä käen koira
        CideSoft kirjoitti:

        Oon 10v ja aion mennä seuraavaana vuonna kun oon 11 tollaselle leirille että viittiskö kun kuiteski kaikki siel on 13-15vuotiaita.Onko olemassa pienempien airsoft-leirejä?

        on


    • lokomotivi

      Ja ikäraja on nyt 16v. saakka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe