Tiede ja kansansivistys-yhdistys harjoittaa länsinaapurissamme agressiivista toimintaa ja on vahingoittanut tieteen alkuperäistä määritelmää.
Ruotsalainen internet-sivusto NEws Voice on nimittänyt skeptikkoyhdistys Vetenskpa och Folkbildiingin vuoden harhaanjohtajaksi.
Yhdistys on tullut tunnetuksi yrityksistään sabotoida sellaisten yksilöiden ja organisaatioiden mainetta, joilla he uskovat olevan vääriä mielipiteitä.
Yhdistyksen hallitus ja sen nuoret näkevät kuviteltuja vaaroja ihmisissä, jotka uskovat "vääriin asioihin".
Väärät asiat voivat liittyä biodynaamiseen viljelyyn, luontaislääketieteeseen, kasvisravintoon, uskoon henkisestä elämästä tai epäuskoon influenssarokotteita kohtaan.
Itse asiassa VoF:n strategiaan sisältyy taistelu väh. 30 asiaa tai ilmiötä vastaan sekä niiden naurettavaksi tekeminen. Asia käy ilmi yhdistyksen kotisivuilta.
VoF tekee kaikensa estääkseen instituutioita tutkimasta "vääriä" alueita huolimatta siitä, etä yhdistys itse sanoo tahtovansa niitä tutkittavan.
Käytännössä VoF toimii kaikkia tällaisia tutkimusyrityksiä vastaan.
mikäli tutkimuksissa kuitenkin ilmenee myönteisiä tuloksia, VoF vaihtaa suuntaa ja pyrkii saattamaan tutkimukset huonoon valoon.
VoF sanoo toimivansa vapaan mielipiteen muodostuksen pohjalta, mutta tosiasiassa Tiede ja Kansankasvatus-yhdistys luo sensuuria ja epävirallista rajoitusilmapiiriä hallituksensa ajaman agressiivisen toiminnan avulla.
VoF:n kyseenalainen toiminta ilmenee mediakampanjoina, verkkohyökkäyksinä sekä päättäjiin kohdistuvana henkilökohtaisena vaikuttamisena, johon liittyy pelottelutaktiikkaa.
Suomessa toimivaa skeptikkoyhdistystä, skepsis ry.tä, on niin ikään arvosteltu erikoisista toimintatavoistaan.
Tämä asia sopii mitä mainoimmin ufo-palstalle !
Vuoden harhaanjohtaja 2011-skeptikkoyhdistys !
15
129
Vastaukset
- näin on
Suomen skeptikkoyhdistys on joukko toisiaan apinoiva näsäviisaita
snoppailijoita, joiden jäsenet saavat aivo-orgasmeja täysin selvääkin selvempien juttujen mollaamisesta. Samat sanonnat kuuluvat näiden
jäsenten sanavalikoimiin. Tekoviisaita paskanjauhajia johon aito
skeptikko ei sorru.- Skepo...
Mistä johtuu, että arvostelu Skepsis RY:stä kohtaan tulee aina jostain tieteen vastaisista huuhaapiireistä. Onko ilkeä skeptikko vienyt sinultakin tikkarin suusta, kun on mennyt kertomaan, ettei ihan mihin tahansa huttuun kannata uskoa?
- näin on edelleen
Skepo... kirjoitti:
Mistä johtuu, että arvostelu Skepsis RY:stä kohtaan tulee aina jostain tieteen vastaisista huuhaapiireistä. Onko ilkeä skeptikko vienyt sinultakin tikkarin suusta, kun on mennyt kertomaan, ettei ihan mihin tahansa huttuun kannata uskoa?
Kuten sanoin Skepsis on mölyävä, toisiaan selkään taputteleva
paviaanilauma jolla ei ole Skeptismin kanssa mitään tekemistä.
Järjestö tukehtuu omaan likaämpäriinsa ja josta ovat aidot skeptikot
aikaa sitten ottaneet hatkat. Jäljellä on tuo edellä mainitsemani
kouluja käymätön rupusakki. - Skepo....
näin on edelleen kirjoitti:
Kuten sanoin Skepsis on mölyävä, toisiaan selkään taputteleva
paviaanilauma jolla ei ole Skeptismin kanssa mitään tekemistä.
Järjestö tukehtuu omaan likaämpäriinsa ja josta ovat aidot skeptikot
aikaa sitten ottaneet hatkat. Jäljellä on tuo edellä mainitsemani
kouluja käymätön rupusakki.Olen itse korkeakoulututtu kuten melkoinen osa tieteellisen seuran Skepsis RY;n jäsenistä. Skepsiksen tieteellinen neuvottelukunta koostuu Suomen eturivin tieteentekijöistä.
Väitteesi kuvannee enemmin äärimäistä katkeruuttasi niitä ihmisiä kohtaan, jotka ovat aikanaan kouluttaneet itsensä, eivätkä ole höyrähtäneet huuhaa linjalle. Kun hölmöilyä sanoo hölmöilyksi, niin toki hölmöt suuttuvat.
Mölyt ja paviaanit eivät kuulu sivistyneen ihmisen keskustelutyyliin. Tuolainen kielenkäyttö viitannee sivistymättömyyteen ja kouluttamattomuuteen, jos et sitten ole aivan murrosikäinen, joilta tuolaista voisi vielä olettaa. - Skeposkeposekepo....
Skepo.... kirjoitti:
Olen itse korkeakoulututtu kuten melkoinen osa tieteellisen seuran Skepsis RY;n jäsenistä. Skepsiksen tieteellinen neuvottelukunta koostuu Suomen eturivin tieteentekijöistä.
Väitteesi kuvannee enemmin äärimäistä katkeruuttasi niitä ihmisiä kohtaan, jotka ovat aikanaan kouluttaneet itsensä, eivätkä ole höyrähtäneet huuhaa linjalle. Kun hölmöilyä sanoo hölmöilyksi, niin toki hölmöt suuttuvat.
Mölyt ja paviaanit eivät kuulu sivistyneen ihmisen keskustelutyyliin. Tuolainen kielenkäyttö viitannee sivistymättömyyteen ja kouluttamattomuuteen, jos et sitten ole aivan murrosikäinen, joilta tuolaista voisi vielä olettaa.Eipä edes tuosta,nimimerkki"näin on edelleen",törkytarinasta ja muista aika sivistymättömistä ilmauksista kannata ottaa mitää pulttia.
Kyseinen nimimerkki on vain saanut itkupotkuraivarin ja kääntää asiat päälaelleen.Ja näin ollen kyseinen nimerkki paljastaa myös kaiken siitä,että minkälainen todellisuudessa on tosi ufofriikkien yhteisö.
Ja näinhän tuo kyseinen yhteisö,jonka todellisen olemuksen nimimerkki "näin on edelleen",toi esille,on aina tehnyt niitä kohtaan jotka kyseenalaistavat tiettyjä asioita. - Skepo...
Skeposkeposekepo.... kirjoitti:
Eipä edes tuosta,nimimerkki"näin on edelleen",törkytarinasta ja muista aika sivistymättömistä ilmauksista kannata ottaa mitää pulttia.
Kyseinen nimimerkki on vain saanut itkupotkuraivarin ja kääntää asiat päälaelleen.Ja näin ollen kyseinen nimerkki paljastaa myös kaiken siitä,että minkälainen todellisuudessa on tosi ufofriikkien yhteisö.
Ja näinhän tuo kyseinen yhteisö,jonka todellisen olemuksen nimimerkki "näin on edelleen",toi esille,on aina tehnyt niitä kohtaan jotka kyseenalaistavat tiettyjä asioita.En silti yhden henkilön typeryyden takia leimaisi kaikkia.
- räyhhhhh
Skepo.... kirjoitti:
Olen itse korkeakoulututtu kuten melkoinen osa tieteellisen seuran Skepsis RY;n jäsenistä. Skepsiksen tieteellinen neuvottelukunta koostuu Suomen eturivin tieteentekijöistä.
Väitteesi kuvannee enemmin äärimäistä katkeruuttasi niitä ihmisiä kohtaan, jotka ovat aikanaan kouluttaneet itsensä, eivätkä ole höyrähtäneet huuhaa linjalle. Kun hölmöilyä sanoo hölmöilyksi, niin toki hölmöt suuttuvat.
Mölyt ja paviaanit eivät kuulu sivistyneen ihmisen keskustelutyyliin. Tuolainen kielenkäyttö viitannee sivistymättömyyteen ja kouluttamattomuuteen, jos et sitten ole aivan murrosikäinen, joilta tuolaista voisi vielä olettaa.Kato mölyapina heräs. Ja kärpäset seuraa........
- näin on edelleenkin
Skepo.... kirjoitti:
Olen itse korkeakoulututtu kuten melkoinen osa tieteellisen seuran Skepsis RY;n jäsenistä. Skepsiksen tieteellinen neuvottelukunta koostuu Suomen eturivin tieteentekijöistä.
Väitteesi kuvannee enemmin äärimäistä katkeruuttasi niitä ihmisiä kohtaan, jotka ovat aikanaan kouluttaneet itsensä, eivätkä ole höyrähtäneet huuhaa linjalle. Kun hölmöilyä sanoo hölmöilyksi, niin toki hölmöt suuttuvat.
Mölyt ja paviaanit eivät kuulu sivistyneen ihmisen keskustelutyyliin. Tuolainen kielenkäyttö viitannee sivistymättömyyteen ja kouluttamattomuuteen, jos et sitten ole aivan murrosikäinen, joilta tuolaista voisi vielä olettaa.Mö oon nähnyt ja karvaasti saanut tuntea "korkeakoulutettujen" idiootti Insinöörien
sähellystä työpaikalla. Ei kouluja käymällä todellakaan viisastu, päinvastoin jos
luonne on vielä "minä tiedän kaiken" on tuollainen henkilö esim. työpaikalla melkoinen terminaattori. Sen sijaan tunnen myös kouluja käymättömiä todella
käytännön viisaita tapauksia jotka maalaisjärjellä hakkaavat mennen tullen
nippelitiedoilla varustetut "korkeakoulutetut" ääliöt.
Olis hyvä laskeutau välillä maanpinnalle ja lakata luulemasta että nenä kirjoissa
eletty elämä olisi jotenkin ainutlaatuista.
- ufotutkija.
Ontto maapallo se vain humisee, niistä kohdin joihin on kairittu isoja reikiä.
- Folio Mulder
Skeptikoiden maailmakuvaan ei mahdu millään, vaikka kuin yrittäisi johtuen kokemuksista ja tiedoista. Heidän mittareilla ei paljon maailmankaikkeuden taikka edes tämän planeetan kaikkia ilmiöitä ja mahdollisuuksia mittailla ja se on fakta-asia.
En mahdu niin pieneen maailmankuvaan, vaikka väkisillä yritettäisiin. Vaikka 100 skeptistä tiedemiestä olisi vastassa, niin ei auta. Eiköhän ääriskeptisiä tiedemiehiäkin ole yhä vain vähemmän ja ne jotka niitä ovat, ovat tietysti skepsis-porukoiden kannattajia tai jopa osa sitä.
On sen verran elämän varrella erikoisia mutta TODELLISIA kokemuksia itsellä ja monilta muiltakin tervejärkisiltä kuultuna, että en oikein edes kuule enkä halua pahemmin lueskellakaan skeptikoiden selityksiä ja naurunalaiseksi yrittämis juttujaan, vaikka silloin tällöin niitä säälillä läpi käyn.
Kuten näemme heidän ainoa tehtävä on aina ollut ufo-palstallakin saada koko aihe naurunalaiseksi.
Skeptikot saavat ihan rauhassa elää omassa ahtaassa käsityksessään maailmankaikkeudesta. Tuo suunsoittohan se välillä huvittaa lähinnä ja siihen tulee vastatakin joskus. - Septitankkii
Skeptikko ei yksinkertaisesti usko, vaan vaatii oikeita tieteellisesti tutkittavissa olevia todisteita joita voi muutkin tiedeihmiset tutkia. Skeptikko ei myöskään väitä. Eli Skeptikko on henkilö joka ei perusta asioita pelkkään uskoon, hyvin yksinkertaista ja sitä ei edes tarvi yhtään selitellä eikä analysoida.
- imminent fail
Tosi skeptikko leimaa muiden todisteetkin väärennöksiksi eikä usko mitään ellei itse henkilökohtaisesti kuule, maista, näe ja koe.
- kokijanäkijä
Jaa ääriahdasmieliset skeptikot ovat heitelleet miinuksilla avausta, kun muuhun eivät kykene.
- Matkapakastaja
"Suomessa toimivaa skeptikkoyhdistystä, skepsis ry.tä, on niin ikään arvosteltu erikoisista toimintatavoistaan"
missä sitä noin on arvosteltu? - vitamiineilla
http://newsvoice.se/category/bota-cancer/
Palkinnon antaja News Voice se hoitelee syövätkin muutamassa viikossa vitamiineilla:
http://newsvoice.se/category/bota-cancer/
Olisikin noin helppoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592