Viidennen ulottuvuuden matematiikkaa

erittäin huolissani

Kun ihmiskunta ja maapallo tunnetusti siirtyvät 21.12.2012 viidenteen ulottuvuuteen, eikö tähän pitäisi varautua myös kouluissa? Asiaan tulisi myös varautua hyvissä ajoin. Nyt taidetaan olla jo jälkijunassa.

Matematiikan opetus tulisi ennenkaikkkea laittaa uusiksi. On aivan eri asia, ja monimutkaisempaa, laskea viidennen ulottuvuuden avaruusgeometriaa, kuin kolmannen.

Fysiikka, kemia ja muut luonnontieteet tulevat kokemaan saman mullistuksen.

Ja ajatelkaapa vaikka kuvaamataitoa. Nykyään kouluissa taaperot väkertävät kolmiulotteisia savikakkuja. Ensi vuonna heidän pitäisi olla kykeneväisiä toteuttamaan savikakut viidennessä ulottuvuudessa.

Onko heistä siihen? Epäilen. Mutta taaperoissamme on tulevaisuus!

8

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ufotutkija.

      Nyt ennen tuota Kohtalon Hetkeä tulisi varsinaisen matematiikan ja astronomian sijaan panostaa kaikki voimavarat numerologiaan ja astrologiaan, tietenkään kanavointiakaan unohtamatta. Vaihtoehtonahan on joko Maailmanloppu tahi Pelastuminen. Jos pelastumme, Äiti Gaian planetaarinen tietoisuustaso siirtyy siis viidennelle dimensiolle ja viiden ulottuvuuden avaruusgeometria tulee silloin kuin selkärangasta jokaisella uuden valaistuneisuusastraalikehon saaneella maan tallaajalla. Jotkut ovat spekuloineet tosin, että Maailmanloppu tuli jo 12.12.1212 klo. 12:12:12 ja me elämme helvetissä.

      • ufotutkija.

        Tosin oikea aika saattaa olla myös esim. 11.11.1111 klo.11:11:11 tai 11.11.11 klo.11:11:11.


    • Lars L. Levitadius

      Huomionarvoisia ajatuksia! Väheksyä ei sovi myöskään viestintää kanavoinnin kautta. 5:ssä ulottuvuudessa yli 90% viestinnästä kanavoidaan. Vielä tänä päivänä en ole saanut luotettavaa tietoa esim. siitä, tulisiko ajatusenergia pakata digitaaliseen vai analogiseen muotoon. KUTEN MONESTI AIEMMIN PERÄÄNKUULUTAN JÄLLEEN KANAVOINTIKOULUTUKSEN TEHOSTAMISTA TÄLLÄKIN PALSTALLA !

      • Digikanavoija.

        Saamieni luotettavin tietojen mukaan viestintä kanavointien kautta 5:ssä ulotuvuudessa,ja siitä eteenpäin aina 9:een ulottuvuuteen saakka,ajatusenergia täytyy todellakin pakata digitaaliseen muotoon.

        Ja tällainen ajatusenergian digitaalinen pakkaaminen täytyy suorittaa häiriöttömässä Akashakentässä.

        Näistä asioista meille valaistuneille on luvassa jatko-ja täydennyskoulutusta eräällä Andromedan galaksiin kuuluvan Pavo cristatus-planeetan kanavointiopistossa.

        Laitan tästä hommasta viestiä meille valaistuneille tarkoitetuista kursseista digitaaliseen muotoon pakatun ajatusenergian muodossa aivan heti kohta pian.


      • Sloutaunia
        Digikanavoija. kirjoitti:

        Saamieni luotettavin tietojen mukaan viestintä kanavointien kautta 5:ssä ulotuvuudessa,ja siitä eteenpäin aina 9:een ulottuvuuteen saakka,ajatusenergia täytyy todellakin pakata digitaaliseen muotoon.

        Ja tällainen ajatusenergian digitaalinen pakkaaminen täytyy suorittaa häiriöttömässä Akashakentässä.

        Näistä asioista meille valaistuneille on luvassa jatko-ja täydennyskoulutusta eräällä Andromedan galaksiin kuuluvan Pavo cristatus-planeetan kanavointiopistossa.

        Laitan tästä hommasta viestiä meille valaistuneille tarkoitetuista kursseista digitaaliseen muotoon pakatun ajatusenergian muodossa aivan heti kohta pian.

        Mutta eihän Akasha-kenttä välitä suoraan digitaalista signaalia. Sehän tarkoittaisi, että kenttä olisi välillä päällä ja välillä pois. Kentän paikallinenkin nollautuminen johtaisi välittömästi hyvin vakaviinh seurauksiin koko universumissa.
        Vaikka peruskanavointi olisikin digitaalista, niin kyetäksemme siirtämään sitä Akasha-kentän kautta, on käytettävä jotain analogista modulaatiotapaa. Niitä onneksi löytyy jo 3D tieteestäkin ihan pilvin pimein, eikä avaruusveljillemme liene asia eikä mikään tehdä interface eli sisänaama 3D:n ja 5D:n modulaatioprotokollien välille. Kyse on vain siitä, selvityykö paikallinen Kanava Keijo vastaanotosta ilman, että aivot kärähtävät korpuksi.


      • Digikanavoija.
        Sloutaunia kirjoitti:

        Mutta eihän Akasha-kenttä välitä suoraan digitaalista signaalia. Sehän tarkoittaisi, että kenttä olisi välillä päällä ja välillä pois. Kentän paikallinenkin nollautuminen johtaisi välittömästi hyvin vakaviinh seurauksiin koko universumissa.
        Vaikka peruskanavointi olisikin digitaalista, niin kyetäksemme siirtämään sitä Akasha-kentän kautta, on käytettävä jotain analogista modulaatiotapaa. Niitä onneksi löytyy jo 3D tieteestäkin ihan pilvin pimein, eikä avaruusveljillemme liene asia eikä mikään tehdä interface eli sisänaama 3D:n ja 5D:n modulaatioprotokollien välille. Kyse on vain siitä, selvityykö paikallinen Kanava Keijo vastaanotosta ilman, että aivot kärähtävät korpuksi.

        Sain tässä ihan mukavia uutisia koskien Akashakentässä suoritettavia digitaalisesti pakattuja kanavointeja.

        Tällaiset pyrkimykset on Andromedan sekä Siriuksen suuressa ja pienessä neuvostossa nyt hylätty.

        Tällaisten pyrkimysten unohtamiseen vaikutti erityisesti medän valaistuneiden kanavoijien,kananvointitoverien,protesti.Me nimittäin suljimme kaikki kanavointikanavat kahden aiooinin (kolme maan vuorokautta),ajaksi.


        Itse suljin myös sekä Saimaan,Suezin ja Panaman kanavointiin käytettävät kanavat.Aioin sulkea myös Hormuzin salmen kanavan,mutta sitten minulle kerrottiin,että Hormuzin salmi ei ole kanava vaan pelkkä salmi.

        Ja me jatkoimme protestointiamme ja kanavointikanavien pimentämistä siitä huolimatta,että Andomerdan galaksin sotaneuvosto uhkasi tähtienvälisellä tukialuksellaan lähettää 12 000 valosoturia avaamaan kanavointikanavat vaikka väkisin.

        Mutta me,kanavointitoverit,voitimme!!

        Eli siis me valaistuneet kanavoijat voimme jatkaa toimintaamme vanhaan malliin!


    • Aukino

      Tarkoitako viidennällä dimensiolla 3-aikaulotttuvuden lisänä massan(M=>F=>m) neljännen lisänä olevaa liikeylottuvuutta? Juurtakaa se yksiulotteiseksi aina ensin....
      Planckin vakio(m*v*L) on viidettä ulottuvuutta yksittäisillä kappaleilla, ja siinä näkyy jokaisen urheilukilpailun tulos jo valmiiksi tasaisella vayhdilla....

      • erittäin huolissani

        En. En usko että emme voi edes kuvitella mitä 4. ja 5. ulottuvuus ovat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe