Käynnistyy kyllä vauhdilla mutta ei selain

JokoTaivai

Windows 7 64bit, intel 2600K, asus gene-z, 16Gb muistia ssd crucial m4 256, käynnistyvät ohjelmat; windows ja virustojunta MSE.

Siis , kone käynnistyy työpödälle vauhdilla mutta sitten hiiren kursoriin ilmestyy "venttaa rinkula" ja jos avaan selaimen ennekuin tuo "venttaa rinkula" pyörii niin selain aukeaa puoli ruudun kokoisena, haluan että selain aukeaa koko ruudun kokoisena. Koitettu eri selaimia; Chromea , IE ja suosikkiselaintani Firefoxia kaikilla sama ongelma,, apuja ?

8

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulinnäin Jakatosin

      Firefoxilla näin, avaa selain paina F11 kokoruututila, opettele käyttämään tätä ja saat ne kirjanmerkit näkyviin tarvittaessa Crlt vaihto B yhdistelmällä tai samalla yhdistelmällä vaihtoehtoisesti piiloon.

      Käynnistä uudelleen ja välittömästi kun verkkoyhteytesi on kunnossa niin aukaise selain, ei mene enää hetkenpäästä puolikkaaksi vaan pysyy kiltisti kokoruudunkokoisena.
      Jos haluat kuitenkin, jostain syystä, tyytyä vanhaan tilanteeseen niin painat vaan uudelleen F11.

      • JokoTaivai

        Kiitos, nyt toimii siis kun verkko aukeaa ja painan selaimen (Firefoxin) auki niin aukeaa välittömästi eikä sitten hetken päästä pienene ikkuna. Kirjanmerkit ilmestyi vasemalle sivulle myös pelkällä Crlt B yhdistelmällä ja asettelin ne Logitechin Performance MX hiiren vaihtonäppäimen taakse, saa nekin tarvittaessa pois tieltä pelkällä hiirellä .

        Piilota työkalupalkki toiminnonkin "löysin" mutta en siitä pitänyt vaan jätin sen tonne ylös.

        Yhteenvetona, nyt toimii ja toistamiseen, Kiitos!


    • jumijumi....

      Se on Windowsissa ongelma - selaimen aukeamisessa menee valovuosia vaikka työpöydälle pääseekin nopsaan. Juuri noi palvelut ja virustutkat.

      Linux menee työpöydälle niin kone on heti käyttövalmis. Ei tarvi sammutella prosesseja- --jotka windowsissa ei edes sammu.....yrittäkääpä poistaa cftmon.exe (jotain sinnepäin muistaakseni....)....

      • Peter Pan

        Mistäs tiedät jos et käytä wintoosaa? Mikä Linux? Kone on käyttövalmis vaikkei mitään ohjelmia ole käynnissä? Daa daa daa...mikämikämaa-juttuja


      • niiiinpä

        Höpöä! Linux saattaa odottaaa,että yhteys on muodostettu.


    • .

      "Kone on käyttövalmis vaikkei mitään ohjelmia ole käynnissä?"

      Kuka sellaista on kirjoittanut?
      Olisiko syytä mennä optikolle, tai lopettaa omien keksiminen?
      Yleensä Linuxien käyttäjät ovat myös kokeneimpia Windowsin käyttäjiä.

      • .

        Siis edellä Peter Pan:ille


    • JokoTaivai

      Sain tämän toimimaan vihdoinkin ilman F11 kikkailuja läppäristä ja pöytäkoneesta, eli aukeaa nyt täyskokoisena ja välittömästi kun verkkoyhteyskin.

      Pöytäkoneesta , msconfig ja käynnistyvät ohjelmat pelkästään virustorjunta (Avast).
      Läppäristä , msconfig ja kännistyvät ohjelmat pelkästään synaptics ja virustorjunta (Avast).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe