Otan härkää sarvista ja lopetan tän jahkailun.
Nyt pyydän sua kahville!
8
379
Vastaukset
- hän oli tääl tänään
noh. Osasinx määää sulle kaffit keittää? Se läppä auki.. ved.... Siis voi vitalis se olet todella sinä. Vähän oot muuten i ha na. Voimia ja jaksamisia. Älä varasta:)
- Sivi
Ei lähteny kahveelle, ku on vähän varattu:( Noooh, loppupa tää jahkailu.
- Pää pystyyn
Sivi kirjoitti:
Ei lähteny kahveelle, ku on vähän varattu:( Noooh, loppupa tää jahkailu.
Ei se uskalla. Mielissään varmaan vaan on saamastaan huomiosta.
- Sivi
Pää pystyyn kirjoitti:
Ei se uskalla. Mielissään varmaan vaan on saamastaan huomiosta.
Voipi olla joo. Nyt kohti uusia ihastuksia! Jospa joku kysyis mua kaffelle!? Olis kyl niin ihanaa:)
- adsklaskjadlaksjdas
Joo, pitäisi varmaan itsekin tehdä sama yhden naisen suhteen. Sen verran vilkuilua ja hymyilyä on ollut ilmassa, että tuskin ainakaan vihaa minua. Jos vain tulee pakit, niin tulee olemaan melko tukalat oltavat, samalla työpaikalla kun ollaan.
- totistatotta
jos ei mitään yritä niin ei mitän saakaan !
- adsklaskjadlaksjdas
totistatotta kirjoitti:
jos ei mitään yritä niin ei mitän saakaan !
Sinäpä sen sanoit. Täytynee ensi viikolla kenties kaivaa jostain ne pallit ja yrittää jotain.
- mää vaan
adsklaskjadlaksjdas kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit. Täytynee ensi viikolla kenties kaivaa jostain ne pallit ja yrittää jotain.
Kannattaa nyt eka silti lukee, mitä mulle kävi:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10356553
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1381796- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550