Mielenkiinnosta luin heidän bonusehtojaan, joskus aikaisemmin kun itsekin sielä pelailin niin riitti että oli kertaalleen tallettanut vähintään 20e, että voi bonusrahoilla voitetut rahat kotiuttaa.
Nyt säännöissä lukee että on pitänyt viimeisen 30päivän sisällä tehdä talletus,että voi esim. ilmaispeleillä voitetut rahat kotiuttaa, jos ei ole tallettanut, niin 20e talletus vaatimus on täytettävä uudestaan.
Ei siis ihme että voivat jatkuvasti jakaa ilmaispyöräytyksiä, koska niitä voittoja ei voi kotiuttaa,ellei vähintään kerran kk sinne talleta rahaa.
Niin ja jos sieltä nyt edes muutenkaan voi mitään voittaa...
kolikkopelit
7
144
Vastaukset
- ,,,3,,,
Niin, itse lopetin siellä pelailun.
Luin kanssa tuon bonusehdon kun ihmettelin, miksi en saa tarpeeksi omaa bonustani kierrätettyä, vaikka mielestäni olen sen tehnyt jo moneen kertaan. Eikä auta jälkikäteen pistää sinne sitä 20€. Sekun muuttuu kans suoraan bonusrahaksi, mikäli sinulla on päällä oleva bonus... - Ex kolikot ja arvat
Nämä kolikkopelit ja suomiarvat voi heittää romukoppaan. Selvää harhautusta. Minäkin sain bonusrahoilla voittoja suomiarvoista ja jopa kotiutuskin näytti aluksi onnistuvan kun olin kerran kierrättänyt vaadittavan määrän muutama kymmenen kertaa. Rahoja ei ole kuulunut vaikka on mennyt jo 2 kk. Ei taida todella tullakaan, sillä lupasivat muutamassa minuutissa tilille.
kannattaa käyttää vaikka suomalaista PAF:ia, sieltä rahat on aina saanut päivässä tilille ja bonuksia ei aina tarvitse kierrättää loputtomasti.- 436ghfhj83hd
nimenomaan juuri PAFfia, sitä juuri, se kannattaa
Pelailin joskus paffilla mutta en nykyisin. Ensinnäkin en puhuisi firmasta suoranaisesti "suomalaisena" vaan pikemminkin "ahvenanmaalaisena".
Paf ei jaa myöskään juurikaan bonuksia (tai hyvin harvoin). Melkein sama on tällöin jos pelailee Ray:lla.
Jos haluaa hyviä bonuksia luotettavilta kasinoilta niin kannattaa tutustua vaikka foorumini tarjontaan.
- kusetustako?
Itse asiassa siellä Kolikkopelit.com sivustolla lukee
" Jos Pelaaja tekee kotiutuksen pelitililtään ennen kuin 40 x bonuksen suuruinen panostusvaatimus tai muut ehdot on täytetty, hän luopuu automaattisesti tilille kirjatusta bonusrahasta sekä voitoista, jotka on saatu bonusrahalla maksetuista peleistä"
Eli jos olen oikein ymmärtänyt että jos saat 10 euron bonuksen on sinun panostettava 400 euroa omaa rahaa ennen kuin saat kotiuttaa mahdollisia bonuksilla saatuja voittoja
ja sitten on vielä
"Tämä talletus- ja panostusehto on täytettävä uudestaan, mikäli pelitilille ei ole tehty talletuksia viimeisten 30 päivän aikana."
ja tietenkään ei saa jättää lukematta pykäliä
"Kasinolla on oikeus oman harkintansa mukaan evätä bonusrahoilla saadut voitot. Sen sijaan tappioita ei hyvitetä."
ja
"Epäselvissä tapauksissa Kolikkopeleillä on oikeus tehdä asiassa lopullinen päätös"
Eli turhaan haaveilet helppoa rahaa "anteliaiden" bonusrahojen pelailustaTuo 400€:a voi lukemana kuullostaa korkealta mutta todellisuudessa noita voittoja tulee ns. koko ajan casinopeleistä ja jos sattuu napsahtamaan esim. satasen voitto niin kierrätysehdot usein menevät suhtkoht helposti läpi. Pienemmilläkin voitoilla voi tuon saada täytettyä.
Bonus on näköjään 20x (depo bonus) eli yleisellä tasolla ihan ok.
Aina voi tietysti pyytää ettei bonusta tule. Varmaan tässäkin tapauksessa onnistuu jos kysyy Kolikkopelien asiakaspalvelusta.
- Pelatkaa lottoa
Naurettavaa lukea täällä miten paljon on nettipeleihin rahojaan törsänneitä, ja sitten valittavat kun eivät saa voittojaan. a)pitkällä juoksulla mistään pelistä ei jää voitolle, superpottien todennäköisyys on sama kuin loton täysosuman ja b) virtuaalikasinoissa on helppo huijata pelaajia, kuka nyt lähtee oikeusjuttua tekemään pikkuvoitoista joita ei saa jotakin maltalaista yritystä vastaan? Täytyy olla aika pimeä jos taistelee pikkurahoista vuosikausia kun on itse riskin ottanut ja sijoittanut rahaa sellaiseen minkä maksun luotettavuudesta ei voi olla varma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602