RMar Resort &Spa hotellin huoneet

Maaliskuussa ?

Heippa vaan

Kysyn tietoja peruskorjatun RMar Resortin huoneen koosta jne.
Hotelli on Patong Beachilla.
Näillä sivuilla on hiukan hotellista ollut juttua.
Huoneiden koko ja sijoittelu kiinnostaa.
Mihin esimerkiksi perushuoneiden parvekkeet suuntautuvat ja onko vanhemman osan huoneet myös uusittu.
Miten on hissin laita ?

Kiitän etukäteen tiedoista.

11

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • http://www.rmarresortandspa.com/gallery.html
      Huoneiden sijoittelusta (huone n:ro jotain?) en tiedä.

      Vanha puoli täysin remontoitu ja näköalat pohjoiseen/etelään.
      Uuden rakennuksen näköalat merelle/vuoren suuntaan.

      Piha-alue uima-altaineen uusittu.
      Tosi hyvällä paikalla.

      Olin siellä kun hotellin nimi oli Jintana Patong ja paaluttivat just uutta puolta.
      Oon käyny pari kertaa myöhemmin katsomassa piha-alueella ja siisti mesta.

      • Wiuuuuuh

        Onko uima-altaan puolelle olevat huoneet uusittu? Käykö lomamatkojen opas usein hotellissa? Onko hyvä palvelu? Entä aamupala? Iloinen henkilökunta? Puhdas uima-allas? Hyvät aurinkotuolit? Entäpä onko hotellin puolesta ranta/allas pyyhkeet?


      • Wiuuuuuh kirjoitti:

        Onko uima-altaan puolelle olevat huoneet uusittu? Käykö lomamatkojen opas usein hotellissa? Onko hyvä palvelu? Entä aamupala? Iloinen henkilökunta? Puhdas uima-allas? Hyvät aurinkotuolit? Entäpä onko hotellin puolesta ranta/allas pyyhkeet?

        ..!.. provo.


      • Wiiiuuuuuuh
        kitewind kirjoitti:

        ..!.. provo.

        Eipä ookkaan :) ollaan menossa tuohon hotelliin kuukauden päästä!!!!


      • Wiiiuuuuuuh kirjoitti:

        Eipä ookkaan :) ollaan menossa tuohon hotelliin kuukauden päästä!!!!

        Ok, sorry.
        Joskus provoilevat normaaleihin kirjoituksiin.

        Koko vanhempi rakennus on uusittu ja uudempi vasta valmistunut.
        En ollut matkatoimiston matkalla, joten en tiedä oppaista.

        Palvelu oli hyvä, kuten jokaisessa majapaikassa missä oon ollut.

        Noista muista jutuista en tiedä kun omistaja vaihdos on välillä ollut.
        Uima-allas on kokonaan uusittu.

        Kun lähdette rannalle, niin suorin tie hotellin porttivahdin kohdalta vasempaan, sitä n. 100m.
        Ennen viimeistä rakennusta vasemmalle (tuntuu ettei toi vie minnekään).
        Siitä vaan pihan poikki (jotain 20-30 metriä),ja olette rantakadun luona baarikadulla.

        Lomia teille, paikan ootte valinnut hyvin.


      • Wiuuuuuh
        kitewind kirjoitti:

        Ok, sorry.
        Joskus provoilevat normaaleihin kirjoituksiin.

        Koko vanhempi rakennus on uusittu ja uudempi vasta valmistunut.
        En ollut matkatoimiston matkalla, joten en tiedä oppaista.

        Palvelu oli hyvä, kuten jokaisessa majapaikassa missä oon ollut.

        Noista muista jutuista en tiedä kun omistaja vaihdos on välillä ollut.
        Uima-allas on kokonaan uusittu.

        Kun lähdette rannalle, niin suorin tie hotellin porttivahdin kohdalta vasempaan, sitä n. 100m.
        Ennen viimeistä rakennusta vasemmalle (tuntuu ettei toi vie minnekään).
        Siitä vaan pihan poikki (jotain 20-30 metriä),ja olette rantakadun luona baarikadulla.

        Lomia teille, paikan ootte valinnut hyvin.

        Kiitoksia kovasti :)


      • Yyykaaakoo
        Wiuuuuuh kirjoitti:

        Kiitoksia kovasti :)

        Onko huoneet siistit ja tilavat? Entä parisägyt huoneissa?


      • Kertokaaa :)
        Yyykaaakoo kirjoitti:

        Onko huoneet siistit ja tilavat? Entä parisägyt huoneissa?

        Tietääkö kukaan??


      • olin majoittuneenna
        Kertokaaa :) kirjoitti:

        Tietääkö kukaan??

        kaikki oli siistiä uusittua ja hyvää.
        Huoneet normaalikokoisia,ei mitenkään isoja.
        Suositten paikkaa.


      • Wiuuuuuh
        olin majoittuneenna kirjoitti:

        kaikki oli siistiä uusittua ja hyvää.
        Huoneet normaalikokoisia,ei mitenkään isoja.
        Suositten paikkaa.

        Kertoisitko jotain muutakin hotellista? Millainen aamupala? Onko paljon venäläisiä?


      • Marjaana#
        Wiuuuuuh kirjoitti:

        Kertoisitko jotain muutakin hotellista? Millainen aamupala? Onko paljon venäläisiä?

        Tosi hyvä aamiainen, jossa munakkaat ja munat paisteteaan odottaessasi,erilaisia lämpimiä herkkuja, kanaa, spagettia yms.mehuja ja hyvää kahvia, ainakin minun mielestäni-
        Venäläisiä oli paljon ainakin Tammi-Helmikuussa ja he olivat aamiais pöydässä
        tosi röyhkeitä, nuoretkaan eivät kunniottaneet sitten pätkänvertaa vanhempia, vaan etuilivat jokapaikassa...
        Monesti luulivat meitä suomalisia Venäläisiksi myös...
        Muuten hotelli tosi hyvällä paikalla, uima-allas tosi kiva hotellin aula hieno minusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe