Heippa vaan
Kysyn tietoja peruskorjatun RMar Resortin huoneen koosta jne.
Hotelli on Patong Beachilla.
Näillä sivuilla on hiukan hotellista ollut juttua.
Huoneiden koko ja sijoittelu kiinnostaa.
Mihin esimerkiksi perushuoneiden parvekkeet suuntautuvat ja onko vanhemman osan huoneet myös uusittu.
Miten on hissin laita ?
Kiitän etukäteen tiedoista.
RMar Resort &Spa hotellin huoneet
11
170
Vastaukset
http://www.rmarresortandspa.com/gallery.html
Huoneiden sijoittelusta (huone n:ro jotain?) en tiedä.
Vanha puoli täysin remontoitu ja näköalat pohjoiseen/etelään.
Uuden rakennuksen näköalat merelle/vuoren suuntaan.
Piha-alue uima-altaineen uusittu.
Tosi hyvällä paikalla.
Olin siellä kun hotellin nimi oli Jintana Patong ja paaluttivat just uutta puolta.
Oon käyny pari kertaa myöhemmin katsomassa piha-alueella ja siisti mesta.- Wiuuuuuh
Onko uima-altaan puolelle olevat huoneet uusittu? Käykö lomamatkojen opas usein hotellissa? Onko hyvä palvelu? Entä aamupala? Iloinen henkilökunta? Puhdas uima-allas? Hyvät aurinkotuolit? Entäpä onko hotellin puolesta ranta/allas pyyhkeet?
Wiuuuuuh kirjoitti:
Onko uima-altaan puolelle olevat huoneet uusittu? Käykö lomamatkojen opas usein hotellissa? Onko hyvä palvelu? Entä aamupala? Iloinen henkilökunta? Puhdas uima-allas? Hyvät aurinkotuolit? Entäpä onko hotellin puolesta ranta/allas pyyhkeet?
..!.. provo.
- Wiiiuuuuuuh
kitewind kirjoitti:
..!.. provo.
Eipä ookkaan :) ollaan menossa tuohon hotelliin kuukauden päästä!!!!
Wiiiuuuuuuh kirjoitti:
Eipä ookkaan :) ollaan menossa tuohon hotelliin kuukauden päästä!!!!
Ok, sorry.
Joskus provoilevat normaaleihin kirjoituksiin.
Koko vanhempi rakennus on uusittu ja uudempi vasta valmistunut.
En ollut matkatoimiston matkalla, joten en tiedä oppaista.
Palvelu oli hyvä, kuten jokaisessa majapaikassa missä oon ollut.
Noista muista jutuista en tiedä kun omistaja vaihdos on välillä ollut.
Uima-allas on kokonaan uusittu.
Kun lähdette rannalle, niin suorin tie hotellin porttivahdin kohdalta vasempaan, sitä n. 100m.
Ennen viimeistä rakennusta vasemmalle (tuntuu ettei toi vie minnekään).
Siitä vaan pihan poikki (jotain 20-30 metriä),ja olette rantakadun luona baarikadulla.
Lomia teille, paikan ootte valinnut hyvin.- Wiuuuuuh
kitewind kirjoitti:
Ok, sorry.
Joskus provoilevat normaaleihin kirjoituksiin.
Koko vanhempi rakennus on uusittu ja uudempi vasta valmistunut.
En ollut matkatoimiston matkalla, joten en tiedä oppaista.
Palvelu oli hyvä, kuten jokaisessa majapaikassa missä oon ollut.
Noista muista jutuista en tiedä kun omistaja vaihdos on välillä ollut.
Uima-allas on kokonaan uusittu.
Kun lähdette rannalle, niin suorin tie hotellin porttivahdin kohdalta vasempaan, sitä n. 100m.
Ennen viimeistä rakennusta vasemmalle (tuntuu ettei toi vie minnekään).
Siitä vaan pihan poikki (jotain 20-30 metriä),ja olette rantakadun luona baarikadulla.
Lomia teille, paikan ootte valinnut hyvin.Kiitoksia kovasti :)
- Yyykaaakoo
Wiuuuuuh kirjoitti:
Kiitoksia kovasti :)
Onko huoneet siistit ja tilavat? Entä parisägyt huoneissa?
- Kertokaaa :)
Yyykaaakoo kirjoitti:
Onko huoneet siistit ja tilavat? Entä parisägyt huoneissa?
Tietääkö kukaan??
- olin majoittuneenna
Kertokaaa :) kirjoitti:
Tietääkö kukaan??
kaikki oli siistiä uusittua ja hyvää.
Huoneet normaalikokoisia,ei mitenkään isoja.
Suositten paikkaa. - Wiuuuuuh
olin majoittuneenna kirjoitti:
kaikki oli siistiä uusittua ja hyvää.
Huoneet normaalikokoisia,ei mitenkään isoja.
Suositten paikkaa.Kertoisitko jotain muutakin hotellista? Millainen aamupala? Onko paljon venäläisiä?
- Marjaana#
Wiuuuuuh kirjoitti:
Kertoisitko jotain muutakin hotellista? Millainen aamupala? Onko paljon venäläisiä?
Tosi hyvä aamiainen, jossa munakkaat ja munat paisteteaan odottaessasi,erilaisia lämpimiä herkkuja, kanaa, spagettia yms.mehuja ja hyvää kahvia, ainakin minun mielestäni-
Venäläisiä oli paljon ainakin Tammi-Helmikuussa ja he olivat aamiais pöydässä
tosi röyhkeitä, nuoretkaan eivät kunniottaneet sitten pätkänvertaa vanhempia, vaan etuilivat jokapaikassa...
Monesti luulivat meitä suomalisia Venäläisiksi myös...
Muuten hotelli tosi hyvällä paikalla, uima-allas tosi kiva hotellin aula hieno minusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592