Koulussamme oli eräänlaiset bileet. Ensimmäisessä hitaassa kappaleessa todella hyvännäköinen ja suosittu poika tuli hakemaan minua tanssimaan. Eikä hän sitten kenenkään muun kanssa koko illan aikana tanssinutkaan. Seuraavana päivänä koulussa hän katseli minua ja kuulemma oli peräänikin katsellut. Sitten kirjoitin hänelle facebookissa viestin et Moi :) Hän vastasi Tereve ja sitten kysyin kuulumiset ja hän sanoi et Mitäs täs ja siihen se jäi. Maanantaina näen häntä taas enkä tiedä mitä tapahtuu. Onko kenelläkään kokemuksia miehen "jäätymisestä"?
En tiedä mitä tekisin enää...
7
1123
Vastaukset
- tiedät kohta
sinun kannattaisi katsoa koulussasi näyttääkö tyyppi enää ihastuneelta. jos ei niin anna ajan korjata haavat! jos kyllä niin odottele vähän aikaa ja katsele häntä. suositut ovat saaneet niin paljon itsevarmuutta ihailijoiltaa että heillä on kovat paineet ja hän pelkää että hänen "tasonsa" laskee jos ottaa itseään alempana olevan typpin. olen kokenut saman. et ole tehnyt mitään väärää!! näytit vaan mukavalta hänenkin silmissä.
- höpö-höpö!
suositut ja halutut voivat olla yhtä epävarmoja kuin muutkin, jopa enemmänkin. ei ulkokuori automaattisesti muovaa sisintä johonkin muottiin.
- w46j5ey7k
Eihän tuossa ollut mistään jäätymisestä kyse O.o
Suurpiirteiseen kysymykseen suurpiirteinen vastaus.
Eri asia jos olisit ehdottanut tapaamista tai jotain. - Tietämätön
Tiedän että se oli vastaus van, mutta selvennän vähän että asian ydin on siinä että mitä luultavasti tämän jälkeen tapahtuu. En tiedä mitä mieltä poika on tällä tavalla loppuneesta keskustelusta tai miksi hän ei kysynyt minun kuulumisiani tai jatkanut muuutenkaan keskustelua... Hmm vaikea tilanne
- hmmppp
entäpä jos hänellä oli samaan aikaan ystävä kylässä ja ei kerennyt jutella. vaihtoehtona voi olla että hän pelasi jotain peliä. olisiko mahdollista että hän olisi tehnyt jotain kiireellisempää?
- Olin minäkin nuori
Hiukan, joskus enemmänkin saavuttamaton on on hyvä. Helppo juttu valuu heti tyhjiin, pitää olla vaikeutta, mutta silti voi ohimennen kysäistä jotain.
Jos poika kiinostuu, hän on sen parempi mitä vaikeammin suhde syttyy!
Teerenpeliä ja leikkiä saavuttamatonta, jolle ei joka poika kelpaa..
Tiedän itse, heitin heti helpot vaiket oli parhaita, kun ei olleet liian saavuttamattomia, siltikin ehtoja Onnea ja romantiikkaa yritykselle! - tietämätön
asia on edennyt todella hyvään suuntaan. olen tehnyt hyvää tuttavuutta tämän miehen kaverin kanssa ja nyt kaveri on vihajaillut minusta kyseiselle miehelle. sain vastakaikua häneltä. kyseessä on kuulemma naistennielijä mutta ei saa olla helppo! eikä satuttetavissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592