Koulussamme oli eräänlaiset bileet. Ensimmäisessä hitaassa kappaleessa todella hyvännäköinen ja suosittu poika tuli hakemaan minua tanssimaan. Eikä hän sitten kenenkään muun kanssa koko illan aikana tanssinutkaan. Seuraavana päivänä koulussa hän katseli minua ja kuulemma oli peräänikin katsellut. Sitten kirjoitin hänelle facebookissa viestin et Moi :) Hän vastasi Tereve ja sitten kysyin kuulumiset ja hän sanoi et Mitäs täs ja siihen se jäi. Maanantaina näen häntä taas enkä tiedä mitä tapahtuu. Onko kenelläkään kokemuksia miehen "jäätymisestä"?
En tiedä mitä tekisin enää...
7
1110
Vastaukset
- tiedät kohta
sinun kannattaisi katsoa koulussasi näyttääkö tyyppi enää ihastuneelta. jos ei niin anna ajan korjata haavat! jos kyllä niin odottele vähän aikaa ja katsele häntä. suositut ovat saaneet niin paljon itsevarmuutta ihailijoiltaa että heillä on kovat paineet ja hän pelkää että hänen "tasonsa" laskee jos ottaa itseään alempana olevan typpin. olen kokenut saman. et ole tehnyt mitään väärää!! näytit vaan mukavalta hänenkin silmissä.
- höpö-höpö!
suositut ja halutut voivat olla yhtä epävarmoja kuin muutkin, jopa enemmänkin. ei ulkokuori automaattisesti muovaa sisintä johonkin muottiin.
- w46j5ey7k
Eihän tuossa ollut mistään jäätymisestä kyse O.o
Suurpiirteiseen kysymykseen suurpiirteinen vastaus.
Eri asia jos olisit ehdottanut tapaamista tai jotain. - Tietämätön
Tiedän että se oli vastaus van, mutta selvennän vähän että asian ydin on siinä että mitä luultavasti tämän jälkeen tapahtuu. En tiedä mitä mieltä poika on tällä tavalla loppuneesta keskustelusta tai miksi hän ei kysynyt minun kuulumisiani tai jatkanut muuutenkaan keskustelua... Hmm vaikea tilanne
- hmmppp
entäpä jos hänellä oli samaan aikaan ystävä kylässä ja ei kerennyt jutella. vaihtoehtona voi olla että hän pelasi jotain peliä. olisiko mahdollista että hän olisi tehnyt jotain kiireellisempää?
- Olin minäkin nuori
Hiukan, joskus enemmänkin saavuttamaton on on hyvä. Helppo juttu valuu heti tyhjiin, pitää olla vaikeutta, mutta silti voi ohimennen kysäistä jotain.
Jos poika kiinostuu, hän on sen parempi mitä vaikeammin suhde syttyy!
Teerenpeliä ja leikkiä saavuttamatonta, jolle ei joka poika kelpaa..
Tiedän itse, heitin heti helpot vaiket oli parhaita, kun ei olleet liian saavuttamattomia, siltikin ehtoja Onnea ja romantiikkaa yritykselle! - tietämätön
asia on edennyt todella hyvään suuntaan. olen tehnyt hyvää tuttavuutta tämän miehen kaverin kanssa ja nyt kaveri on vihajaillut minusta kyseiselle miehelle. sain vastakaikua häneltä. kyseessä on kuulemma naistennielijä mutta ei saa olla helppo! eikä satuttetavissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p595990Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242641No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402165- 212129
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61659Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83125281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201226Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811095