En tiedä mitä tekisin enää...

tietämätön

Koulussamme oli eräänlaiset bileet. Ensimmäisessä hitaassa kappaleessa todella hyvännäköinen ja suosittu poika tuli hakemaan minua tanssimaan. Eikä hän sitten kenenkään muun kanssa koko illan aikana tanssinutkaan. Seuraavana päivänä koulussa hän katseli minua ja kuulemma oli peräänikin katsellut. Sitten kirjoitin hänelle facebookissa viestin et Moi :) Hän vastasi Tereve ja sitten kysyin kuulumiset ja hän sanoi et Mitäs täs ja siihen se jäi. Maanantaina näen häntä taas enkä tiedä mitä tapahtuu. Onko kenelläkään kokemuksia miehen "jäätymisestä"?

7

1123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedät kohta

sinun kannattaisi katsoa koulussasi näyttääkö tyyppi enää ihastuneelta. jos ei niin anna ajan korjata haavat! jos kyllä niin odottele vähän aikaa ja katsele häntä. suositut ovat saaneet niin paljon itsevarmuutta ihailijoiltaa että heillä on kovat paineet ja hän pelkää että hänen "tasonsa" laskee jos ottaa itseään alempana olevan typpin. olen kokenut saman. et ole tehnyt mitään väärää!! näytit vaan mukavalta hänenkin silmissä.

• höpö-höpö!

suositut ja halutut voivat olla yhtä epävarmoja kuin muutkin, jopa enemmänkin. ei ulkokuori automaattisesti muovaa sisintä johonkin muottiin.

• w46j5ey7k

Eihän tuossa ollut mistään jäätymisestä kyse O.o
      Suurpiirteiseen kysymykseen suurpiirteinen vastaus.

Eri asia jos olisit ehdottanut tapaamista tai jotain.

• Tietämätön

Tiedän että se oli vastaus van, mutta selvennän vähän että asian ydin on siinä että mitä luultavasti tämän jälkeen tapahtuu. En tiedä mitä mieltä poika on tällä tavalla loppuneesta keskustelusta tai miksi hän ei kysynyt minun kuulumisiani tai jatkanut muuutenkaan keskustelua... Hmm vaikea tilanne

• hmmppp

entäpä jos hänellä oli samaan aikaan ystävä kylässä ja ei kerennyt jutella. vaihtoehtona voi olla että hän pelasi jotain peliä. olisiko mahdollista että hän olisi tehnyt jotain kiireellisempää?

• Olin minäkin nuori

Hiukan, joskus enemmänkin saavuttamaton on on hyvä. Helppo juttu valuu heti tyhjiin, pitää olla vaikeutta, mutta silti voi ohimennen kysäistä jotain.
      Jos poika kiinostuu, hän on sen parempi mitä vaikeammin suhde syttyy!
      Teerenpeliä ja leikkiä saavuttamatonta, jolle ei joka poika kelpaa..

Tiedän itse, heitin heti helpot vaiket oli parhaita, kun ei olleet liian saavuttamattomia, siltikin ehtoja Onnea ja romantiikkaa yritykselle!

• tietämätön

asia on edennyt todella hyvään suuntaan. olen tehnyt hyvää tuttavuutta tämän miehen kaverin kanssa ja nyt kaveri on vihajaillut minusta kyseiselle miehelle. sain vastakaikua häneltä. kyseessä on kuulemma naistennielijä mutta ei saa olla helppo! eikä satuttetavissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe