Ostin vajaa vuosi sitten Norton Internet Security 2011. Kohta tulee vuosi täyteen ja se pitää uusia. Olen päivittänyt ohjelmat vuosimalliin 2012.
Katselin yhdestä kaupasta 2012:n päivitysversiota, jonka hinta on noin 60 euroa.
Toisessa kaupassa oli myytävänä vielä vuosimallia 2011 oleva täysversio ja hinta vain 30 euroa. Jos ostan tuon 2011:n ja käytän sen tuotetunnuksen, niin jatkuuko Nortonini lisenssi vuoden eteenpäin?
Kiitos etukäteen vastauksista!
P.S. Tiedän, että on ilmaisia tietoturvaohjelmia!
Norton Internet Security 2011, asennus nyt
8
189
Vastaukset
- Jatkuu ja
sen lisäksi voit päivittää sen itse 2012 versioon.
- tuolta ylempää...
"Olen päivittänyt ohjelmat vuosimalliin 2012."
- HuluHullu
Joissain nortoneissa on sillee että jos sulla on käyttämätön 2011-lisenssi,niin se käy myös 2012-versioon.Eli kokeile käykö se 2011-lisenssi siihen 2012-versioon.
Pasteet sen sinne uusi tuotekoodi kohtaan tai vastaavaan.Hyvällä sakää käy.
Jos se ei käy niin laita takas 2011-versio.- takkari
Voisi kokeilla suoraan tuota lisenssin syöttämistä. Ei huvittaisi alkaa nykyisen poistamiseen ja 2011:n asentamiseen. Niitä 2011:n halpoja oli lauantaina vain yksi hyllyssä, onkohan enää...
Muistaakseni Norton 2011 version voi päivittää ilmaiseksi 2012 versioon... Ainakin F-securen 2011 version voi päivittää ilmaiseksi... Vaikka lisenssi olisi käytössä...
- tuolta ylempää 2
""Muistaakseni Norton 2011 version voi päivittää ilmaiseksi 2012 versioon...""
"Olen päivittänyt ohjelmat vuosimalliin 2012." - Mutta, Kun
Nyt puhutaan siitä, että voit ostaa 2011 version, joka on HALVEMPI, ja sen 2011 sarjis KELPAA 2012 versiolle, OK ?
- takkari
Kiitos, Mutta Kun! On OK!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497