Eli minkäslainen tuollainen auto on noin 140tkm ajettuna? Onko ketju vai hihna kone? Millaisia huoltoja tulee olemaan ja mitä pitäisi tarkastaa? Vaimolle kauppakassia tarvittais.
Kiitos!!
fiesta -02 1,3
2
531
Vastaukset
- Ford- laatua
Ketjukone on mutta siihen ne hyvät puolet loppuivatkin. Suosittelen lukemaan tuolta hieman alempaa viestiketjun: "Edestä on jousi mennyt poikki".
Jos et välitä omasta tai muiden tielläliikkujien turvallisuudesta niin sitten osta! - jeppp...
No jaa...... mulla fiesta 04 pari vuotta ja ei ongelmia.. on ketju kone, joten ei hihnan vaihtoa. autossa ei ole lasten vikoja, joten luotettava auto.
ja mitä tulee jousen katkeamiseen, niin meneehän niitä muissakin autoissa poikki.
jouset ei ole kalliita, eikä vaihtaminen ole kallista. teeseitsemies vaihtaa sen itse.
minulla ei ole mennyt jousi tiestassa poikki, mutta aiemmissa autoissa meni..volvossa ja volkkarissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416