Tänään vaalipäivänä on hyvä käydä antamassa ääni ehdokkaalle, joka on NUOREKAS, EDISTYKSELLINEN, ARVOVALTAINEN, KUUNTELEE, EI PUHU TOISTEN PÄÄLLE, PITÄÄ HUOLTA VÄHÄOSAISISTA, ANTAA SUOMESTA HYVÄN KUVAN, ASIALLISELLA SEKÄ HYVÄLLÄ KÄYTÖKSELLÄ.
TODELLA VANKKA AMMATTITAITO.
Pekka Haavisto nro 2
9
285
Vastaukset
- NO, NEVER
28 ov/160ov , 1 4 ov substanssiaineissa.
Esiintyy turhamaisesti ja virheellisesti vierailevana professorina..
'NUFF SAID.. - PV-miäs
Väyrynen!! Ei Haavistoa pressaksi vain koska on homo.
- mun mielipide tää
Sen puoliso on vaan ärsyttävä, syytä en sille tiedä. No mut eihän kaikesta voi digata, mut enemmän Vuokko tulez kui Nexar..
- ,.-
ei homoa pressaks....kyllä suomelle viimeistään silloin maailmalla nauretaan jos ei nyt jo tarpeeksi ole pilkattu
- argdgffghj
Ai nyttenkö ne ählämit onkin sitten hyvä asia? Ei me niille presidenttiä olla valitsemassa?? Idiootti
- Siksi juri
argdgffghj kirjoitti:
Ai nyttenkö ne ählämit onkin sitten hyvä asia? Ei me niille presidenttiä olla valitsemassa?? Idiootti
ei pekkaa, sehän niitä ählämeitä tänne hommaa loisimaan.
Ostaa sitten ählämeiden äänet verorahoilla ja kaikilla on niin mukavaa, paitsi meillä, jotka tuon kustannamme.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Pekka_Haavisto_-_Zahra_Abdulla_-_O168.jpg
- 12314
"virheellisesti vierailevana professorina.." Tuo ei ole totta.
Katso:
http://haavisto2012.fi/2012/01/pekka-haavisto-benjamin-meaker-visiting-professor-2002-bristolin-yliopiston-ja-silloisen-esimiehen-vahvistukset/
Vahvistukset.- runkmanni
tänään, 24.01 ajankohtainen-kakkonen, kysyttäessä itse vastasi, että on ns. ikuinen ylioppilas, yliopiston opiskelut jääneet kesken ilman mitään loppututenttejä kun siirtynyt liike-elämään, eli perustanut kirjakustantamon, tosin käy yliopistolla luennoimassa....oli muutan aika vaivautunut kysymyksestä ja selittely aika haparoiva
- viisas Haavisto
runkmanni kirjoitti:
tänään, 24.01 ajankohtainen-kakkonen, kysyttäessä itse vastasi, että on ns. ikuinen ylioppilas, yliopiston opiskelut jääneet kesken ilman mitään loppututenttejä kun siirtynyt liike-elämään, eli perustanut kirjakustantamon, tosin käy yliopistolla luennoimassa....oli muutan aika vaivautunut kysymyksestä ja selittely aika haparoiva
haavisto suomen tasavallan presidentiksi,miksi ,no sen takia että sillä ainakin on lukion päästötodistus 9.niinistöllä toisin päin eli 6.Pitäisi mennä tyhmimmillekki perille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701