Alkoholisti naapurissa

Ei jaksa

Minun naapurissa asuu alkoholisti,hän on aina humalassa.Minä ja puolisoni ollaan kärsitty alkoholi naapurista viisi vuotta.
Hän meluaa ja heittää tavaroita kolinalla seinään yksin ollessaan.Me ollaan valitettu
naapurista isännöitsijälle,mutta naapuria ei häädetä koska hänellä on muka oikeus juoda.
Hänellä käy vieraita ja ne vieraat tulee öisin,vieraat koputtelee ikkunaan yöllä ja kovalla melulla niin että myös me herätään siihen meluun ja viime yönä tuli vieras kello kahden aikaan yöllä ja me herättiin siihen.
Naapuri oli lämmittänyt saunaa yöllä ja meni saunaan yöllä ja siellä saunottiin kovalla kolinalla niin meidän nukkumisesta ei tullut mitään.
Mitä tässä pitäisi tehdä?Me ei jakseta valvoa naapurin yö vieraiden takia ja kuunnella heidän saunomista.

14

4157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valinaa ja vinkunaa

      Muuta korpeen.

      • Ei jaksa

        Kun asuuu vuokralla ja maksaa vuokran niin asukkailla on oikeus asua rauhassa omassa kodissa.
        Vuokra-asunnoissa hiljaisuus alkaa iltasella klo 22.00 ja päättyy aamulla klo 7.00.
        Naapurilla on oikeus käydä vieraita mihin aikaan tahansa vuorokaudesta mutta ihmiset ovat parhaimmassa unessa aamu kahden aikaan ja pitää koputella ikkunaan kolmesti,ovikello on keksitty siksi että soittaa sitä kun on tulossa vieraisille,se ovikellon soitto ei kuulu muille naapureille ja muutenkin olla hiljaa
        niin ei häiritse muita naapureita.
        Se on kotirauhan rikkomista kun koputellaan ikkunoihin ja sitten mennään saunaan yöllä kahdelta ja kolina ja kaikki melu kuuluu naapuriin,ei ole kiva.
        Kyllä naapurista on ollut riesaa pitkän aikaa ja ei ole herkkua asua alkoholistin naapurina.On tehty jo kaksi valitusta alkoholisti naapurista mutta alkoholisti
        saa tehdä mitä lystää.


      • mk
        Ei jaksa kirjoitti:

        Kun asuuu vuokralla ja maksaa vuokran niin asukkailla on oikeus asua rauhassa omassa kodissa.
        Vuokra-asunnoissa hiljaisuus alkaa iltasella klo 22.00 ja päättyy aamulla klo 7.00.
        Naapurilla on oikeus käydä vieraita mihin aikaan tahansa vuorokaudesta mutta ihmiset ovat parhaimmassa unessa aamu kahden aikaan ja pitää koputella ikkunaan kolmesti,ovikello on keksitty siksi että soittaa sitä kun on tulossa vieraisille,se ovikellon soitto ei kuulu muille naapureille ja muutenkin olla hiljaa
        niin ei häiritse muita naapureita.
        Se on kotirauhan rikkomista kun koputellaan ikkunoihin ja sitten mennään saunaan yöllä kahdelta ja kolina ja kaikki melu kuuluu naapuriin,ei ole kiva.
        Kyllä naapurista on ollut riesaa pitkän aikaa ja ei ole herkkua asua alkoholistin naapurina.On tehty jo kaksi valitusta alkoholisti naapurista mutta alkoholisti
        saa tehdä mitä lystää.

        Osta oma sunto niin häitöt loppuu ja kyllö sen alkoholistin pois siitä asunnosta saa mutta isännöitsijä on saamaton.


    • naapurinne

      kyllähän en ole teitä härinnyt, olette niin monta kertaa olleet meilläkin ryyppäämässä, teidän vuoro tarjota.

      • Ei jaksa

        En ole ollut luonasi ryyppäämässä.Minua ei kiinnosta sinun kanssasi juoda sillä minä olen raitis.
        Jokainen saa tehdä kotonaan mitä haluaa mutta naapurille pitää antaa kotirauha ja noudattaa järjestyssääntöjä klo 22.00-7.00 välisenä aikana.


      • naapurinne
        Ei jaksa kirjoitti:

        En ole ollut luonasi ryyppäämässä.Minua ei kiinnosta sinun kanssasi juoda sillä minä olen raitis.
        Jokainen saa tehdä kotonaan mitä haluaa mutta naapurille pitää antaa kotirauha ja noudattaa järjestyssääntöjä klo 22.00-7.00 välisenä aikana.

        Anteeksi sitten, taisin sekoittaa sut johonkin toiseen. mutta voisit itse lopettaa sen jokailtaisen pornon katsomisen ja taitaa vielä olla homopornoa, sen verran paljon kuuluu miehen rytmikästä ähkimistä. Tai jos et pysty niin pienennä edes ääntä. Sä se ähkijä et nimittäin ole,vai onko sun muijallas jonku toinen (helvetin kovaääninen) ukko?


    • tuu joppo tänne

      Kyllä jos saisin naapurini valita ottaisin mieluummin juopon kuin tämmöiset muut lahjaheikkoset kytätä.Ja luulosairaat.

    • lahjaheikkonen

      No, joo ota ne juopot sitten ja hyysää niitä, mutta et itse työssä käy apina!

    • Naapurisi myös

      Joppo menee vaan juoppojen kanssa asumaan, jos tykkää.

    • Kundi stadista
    • Kolmannen linjan.

      Hubaa, pitää olla jees,, jees, kaljaa riittää kalliossa!

    • Mitävoitehdä

      Huoran naapurina on kamalaa. Siellä ravaa ukkoo ja panoääniä kuuluu. Yöllä ei käy. Päivällä.

      • Kyllästynyt123

        Joo. Narkkaria,huoraa,juoppoa asuu tässä vuokraläävätalossa... Muutan piakkoin pois.


    • kakaramekkalapahempaa

      Lasten ja humalaisten normaalit leikkimisen äänet pitää sietää, lasten yöitkut ja humalaisten yö juhlat.

      Helkutin hyvä että humalaisetkin mekastavat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      992
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      763
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      54
      709
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      656
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      498
    Aihe