Vapaamuurarit:
http://fi.niilopedia.org/index.php/Vapaamuurarit
Hieman tietoa salaseurasta nimeltä
13
92
Vastaukset
- ilmiantaja
Sauli Niinistö on vapaamuurari, jonka arvomaailma on saatanallinen.
- ett sillee
Mistä te tiedätte, että hän olisi vapaamuurari??? Näytä todisteet.
- kusetettu lammas
ett sillee kirjoitti:
Mistä te tiedätte, että hän olisi vapaamuurari??? Näytä todisteet.
>>>AntiJesuit (vierailija), 9.10.2008 klo 20.47
Vapaamuurarius = Luciferismia, mikä käy selväksi kokonaisuudessaan heidän kirjallisuudessaan (Morals & Dogma, joka tasolla oma versio) vasta korkeimmilla asteilla (30-33). Alimpien asteiden muurarit eivät tästä tajua mitään vaan heitä viedään kuin pässejä narussa. Askel askeleelta ja vala valalta tarkkaan valitut yksilöt punotaan sisään tähän demoniseen elitistien verkkoon. Turha luulla, että hymy-lehti tms. koskaan saisi käsiinsä korkeimpien asteiden jäsenlistoja.
Mainittakoon nyt esimerkiksi, että mm. George Bush senior, junior ja John Kerry ovat kaikki muurarien veljesjärjestön Skull & Bonesin (Brotherhood of death) jäseniä. Myötävätkin sen, mutta eivät tietenkään kerro enempää. S&B:n rituaaleihin kuuluu muun muassa alasti ruumisarkussa masturbointi ja omien seksuaalisten salaisuuksien paljastaminen veljeskunnalle.
Vaikutusvaltaisimpia henkilöitä nimetessä olisi helpompi listata ne, jotka EIVÄT olisi vapaamuurareita (USA:n presidenteistä vain Lincoln ja Kennedy eivät kuuluneet muurareihin/veljesjärjestöihin) . Kyseessä on satanistinen eliittiverkosto, jonka jäsenet ovat planeettamme vaikutusvaltaisimpia ja varakkaimpia henkilöitä ja vannoutuneita valehtelijoita.
Ottakaa hyvät ihmiset asioista selvää. Teitä kusetetaan kuin lammaslaumaa, hegeliläisen teesi-antiteesi-synteesi -filosofian mukaan. Esimerkkinä vaikka 9/11 tapahtumat: WTC:n kontrolloitu alastuonti CIA:n ja muiden toimesta, josta syy vieritetään 'terroristien' päälle (Bin Ladenit Bushien entisiä bisneskumppaneita), ja kansa saadaan hyväksymään mitä tahansa toimia 'terroripelon' nimessä. - Sauli pressaksi!!!
kusetettu lammas kirjoitti:
>>>AntiJesuit (vierailija), 9.10.2008 klo 20.47
Vapaamuurarius = Luciferismia, mikä käy selväksi kokonaisuudessaan heidän kirjallisuudessaan (Morals & Dogma, joka tasolla oma versio) vasta korkeimmilla asteilla (30-33). Alimpien asteiden muurarit eivät tästä tajua mitään vaan heitä viedään kuin pässejä narussa. Askel askeleelta ja vala valalta tarkkaan valitut yksilöt punotaan sisään tähän demoniseen elitistien verkkoon. Turha luulla, että hymy-lehti tms. koskaan saisi käsiinsä korkeimpien asteiden jäsenlistoja.
Mainittakoon nyt esimerkiksi, että mm. George Bush senior, junior ja John Kerry ovat kaikki muurarien veljesjärjestön Skull & Bonesin (Brotherhood of death) jäseniä. Myötävätkin sen, mutta eivät tietenkään kerro enempää. S&B:n rituaaleihin kuuluu muun muassa alasti ruumisarkussa masturbointi ja omien seksuaalisten salaisuuksien paljastaminen veljeskunnalle.
Vaikutusvaltaisimpia henkilöitä nimetessä olisi helpompi listata ne, jotka EIVÄT olisi vapaamuurareita (USA:n presidenteistä vain Lincoln ja Kennedy eivät kuuluneet muurareihin/veljesjärjestöihin) . Kyseessä on satanistinen eliittiverkosto, jonka jäsenet ovat planeettamme vaikutusvaltaisimpia ja varakkaimpia henkilöitä ja vannoutuneita valehtelijoita.
Ottakaa hyvät ihmiset asioista selvää. Teitä kusetetaan kuin lammaslaumaa, hegeliläisen teesi-antiteesi-synteesi -filosofian mukaan. Esimerkkinä vaikka 9/11 tapahtumat: WTC:n kontrolloitu alastuonti CIA:n ja muiden toimesta, josta syy vieritetään 'terroristien' päälle (Bin Ladenit Bushien entisiä bisneskumppaneita), ja kansa saadaan hyväksymään mitä tahansa toimia 'terroripelon' nimessä.Tuossako nyt oli ne todisteesi siitä, että Niinistö olisi vapaamuurari?
Salli mun nauraa!!! - Ootko sä vähän pimee
Sauli pressaksi!!! kirjoitti:
Tuossako nyt oli ne todisteesi siitä, että Niinistö olisi vapaamuurari?
Salli mun nauraa!!!Naura vain, olen nähnyt hänen nimensä listoilla.
Sitäpaitsi, miksi minun pitäisi todistaa sinulle yhtään mitään. Todista sinä, ettei hän ole. - Nimi löytyy
Sauli pressaksi!!! kirjoitti:
Tuossako nyt oli ne todisteesi siitä, että Niinistö olisi vapaamuurari?
Salli mun nauraa!!! - ett sillee
Ootko sä vähän pimee kirjoitti:
Naura vain, olen nähnyt hänen nimensä listoilla.
Sitäpaitsi, miksi minun pitäisi todistaa sinulle yhtään mitään. Todista sinä, ettei hän ole.Höpöhöpö. Sinä syytät Niinistöä vapaamuurariksi, joten todistusvastuu on sinulla, ei meillä. Suomessa syytetty on aina syytön, ellei toisin todisteta.
- ett sillee
Nimi löytyy kirjoitti:
Ei tuo lista mitään todista. Näyttäkää oikeita todisteita, eikä mikään salaliittoteoreetikkojen hömppää.
- Sauli pressaksi!
Ootko sä vähän pimee kirjoitti:
Naura vain, olen nähnyt hänen nimensä listoilla.
Sitäpaitsi, miksi minun pitäisi todistaa sinulle yhtään mitään. Todista sinä, ettei hän ole."Ootko sä vähän pimee"
Jos mies itse sanoo, että ei ole vapaamuurari, niin eikö siinä ole todistetta tarpeeksi?
http://www.patmos.fi/blogi/?entityId=256 - ett sillee
Ei pidä paikkaansa. Sauli Niinistöltä kysyttiin tätä asiaa ja sanoi, ettei ole vapaamuurari eikä koskaan aio olla. Että humpuukia on väitteesi.
- Saulin puolesta..
Ilmiantaja puhuu palstalla höpöjä, kuten aina, ts. omia harhojaan.
Nyt kyse on Sauli Niinistöstä ja Ilmiantajan väite, että Sauli Niinistö on vapaamuurari.
Tämän aamun pressahaastattelu ja Sauli Niinistön sana ilmiantajan sanaa vastaan.
Sauli:" Internetissä liikkuu väittämä, että hän olisi vapaamuurari, niin se ei pidä paikkaansa"!
Siinä sana sanaavastaan.
Minä uskon Sauli Niinistön sanaan, jonka hän suusanallisesti on puhunut ja uskon hänen sanaansa miehen ja naisen välisestä avioliittosta, se yksin on avioliiton perusta, ts. sana avioliitto.
Jo näitten perusteella, sekä Saulin sydämen asenne elämään, esim. Hurstin työn tukeminen, johtaa siihen, että tulen äänestämään Saulia presidentiksi.
Perusarvot on samalla katsannolla hänen kanssaan.
nm. helluntalainen..- jepjepep!
Niinistö se olla pitää, ei Haavisto.
nm. adventisti
- Tubal Kain
Kovaa kamaa----mutta..Sauli Niinistö ei ole vapaamuurari. "Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?553163Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n552349Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä282261Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari882249Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa1082156Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh721872Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971623Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http601389Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1421342Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian1801238