Sain äsken tekstiviestin, jossa eräs samassa koulussa oleva poika kertoo olevansa ihastunut minuun. Minä itse olen varattu, enkä ole kiinnostunut kyseisestä pojasta. En ole edes koskaan ollut hänen kanssaan tekemisissä!
Haluaisin vastata hänelle jotenkin silleen, ettei hänelle jää paha maku tästä. Joku tyyliin "olen varattu" tai "kiitos mutten ole kiinnostunu sinusta" olisi jotenkin tylyn kuuloinen. Mitä laittaisitte minun tilanteessani?
Kuinka vastaan ystävällisesti tunteidenpaljastamisviestiin?
6
364
Vastaukset
- niisevaao
paha mieli sille tulee joka tapuksessa ni ihan samahan se on mitä siihe kirjottaa
- kunhan laitat
Kun laitat nuo molemmat tulee asia selkeästi kerrottua. Huonompi maku jää jos hän jää miettimään, mitäköhän se tarkoitti. Kiitos oli kaunis ajatus tuossa myös.
- heidy
Kiität kohteliaisuudesta. Sanot että olisi varmaan muuten ollut mukava tutustua, mutta seurustelet tällä hetkellä jo toisen kanssa.
- BCBC
>>Sanot että olisi varmaan muuten ollut mukava tutustua,
jätä tämä kohta kertomatta ettei tule ongelmia sinkkuuntumisen jälkeen. - nätit pakit
Kiität kohteliaisuudesta, hyvä oivallus!
Kerrot vaan, että "tämä tuli niin yhtäkkiä, että annetaanpa ajan vähän kulua, mähän en tunne sua ollenkaan". Voithan sä siihen irl vähän tutstua, aikomattakaan alkaa seukata? Ties vaikka senkn mieli muuttuis irl.- 19+9
Todella huono ajatus, tostahan se poikaparka vaan innostuu. Muutenkin kannattaa sanoa vaan asiat suoraan, mutta ystävällisesti. Epäselvyyksistä ja kiertelyistä ihastunut saa vaan sen kuvan että toivoa vielä on. Pahimmillaan se vaan alkaa tunkea jatkuvasti seuraan, mitä poikaystäväsi ei varmaan kauheasti arvostaisi.
Eli pistät tosiaan AP vaan suoraan sellaisen kohteliaan viestin, jossa kerrot totuuden eli että olet varattu etkä ole kiinnostunut. Joo, pojun sydän varmaan murtuu, mutta parempi kaikkien kannalta iskeä se nyt samantien säpäleiksi kuin jättää asioita roikkumaan. Kyllä se aikanaan paranee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462