en tiedä miten pitäisi suhtautua tai tehdä vai tehdäkkö yhtään mtn.olen tavannut erästä miestä n. kk verran lähinnä vain viikonloppuisin.silloin hän yhteyttä ottaakin vain kun on humalassa.ihan alussa kun näimme kysyin häntä näkemään jokin päivä viikolla.hän suostui sillä ehdolla että menemme muutamalle koska ei kuulemma uskalla nähdä selvimpäin.hänellä on myös ilmeisestikkin jonkinmoinen sosiaalistentilanteiden pelko koska ei uskalla mennä yleisille paikoille yksin ja ainoastaan humalassa kavereiden kanssa.avoimesti hän kuitenkin näistä kertoo minulle ja kuullut muutamia ohimennen keskusteluja asiasta myös kaverinsa kanssa joka on myös minun ystäväni.koulukin on hänelle kynnys,jos siellä esitelmiä ei kykene niitä mennä pitämään.tulevaan työpaikkaan ei uskalla mennä koska kaikki ihmiset siellä ovat vieraita....minua kohtaan hän on ihana ihminen,alku oli tosin kovin hankala koska hän ei puhunu kahdella ensimmäisellä näkemisellämme mtn oikeastaan.
jatkaakko vai eikö jatkaa
-kiskis--
2
316
Vastaukset
- 8+15
ei tuollaista tarvitsisi edes miettiä, älä ihmeessä jatka. Mietippä kaikkia ongelmia mitä tulevaisuudessa odottaa!!
- e5y7rk6ukl
Ei uskalla nähdä selvinpäin?? Mitä helvet-tiä :D
Ja mitä sinä ylipäätään näet tuollaisessa ihmisessä joka ei edes puhu mitään.
Miten sellaiseen voi tutustua.
Kyllä itselläni arveluttaisi todella, vaikka muuten olisikin mukava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492