Sellaisia miehiä ei taida enää olla, jotka osaa hurmata naisen.
Vie jalat alta ja saa naisen sydämen iloisesti pamppailemaan.
Mistä ihmeestä voisi vielä löytää sellaisen hurmaavan miehen, joka olisi aina
illalla mielessä ennen nukahtamista ja heti aamulla ensimmäisenä ajatuksissa.
Jalat alta
16
398
Vastaukset
- M45xy
Niitä osuu tielle silloin alta kolmikymppisenä. Jos osuu.
Yli kolmekymppiselle ensirakkauden huuma ei ole enää mahdollista. Liikaa elettyä elämää turmelee sen mahdollisuuden.- ansa i.
Niinhän se taitaa olla. Ei sellaisia herrasmieshurmureita enää tapaa,
kuolleeet sukupuuttoon kaikki tyyni. Ei niitä enää näe kuin vanhoissa
suomi-filmeissä.
Nykyään ei enää törmää kuin sellaisiin miehiin, jotka haluaa nopeasti
unohtaa ennen nukkumaanmenoa ja heti aamusta ne miehet on ajatuksissa
vain siitä syystä, kun toivoo, että ei taas tänään vaan vahingossakaan
törmäisi moisiin missään... - rakastunut 48
Täyttä puppua! Olen 48 v ja rakastunut juuri ! Iäkkäämpänä rohkeus kasvaa ja tietää mitä haluaa ja millaista ihmistä etsii. Siksi jos oikea osuu kohdalle voi kolahtaa voimakkaammin kuin nuoremapana. Ei kokemusten pidä viedä kykyä uskaltaa kokea ja tuntea, laittaa itseään likoon ja ottaa riskiä. Jos kokee iän vievän tämän kyvyn kannattaa miettiä omia kokemuksiaan ja miten ne on itselleen tulkinnut ja tehdä uusi onnistuneempi tulkinta kokemuksistaan.
- oli&menimenojaan
Jeps, minä tapailin yhtä tälläistä, tai niin kuvittelin. Oli kaikinpuolin mukiin
menevä. Hyvä käytöksinen ja osasi olla "hurmaava"...No mites sitten
kävikään. Kirjoittelimme ahkeraan myös sähköpostin välityksellä.
Yksi kaunis päivä sain viestin, joka olikin tarkoitettu jollekkin toiselle naiselle.
Tiesin sen sata varmuudella siitä, että tuossa hän aloitti viestin vastaamalla
johonkin sellaiseen asiaan, mistä me emme koskaan edes jutelleet ja oikein
oli kuvankin laittanut.
Siis mitäh, vastasin ihan asiallisesti, vaikka sisällä kiehuikin, että taisipa
tulla väärälle henkilölle tuo äskeinen.
Oli valaisevaa tietää missä mennään näin vahingossa, tässä on se
hyvä puoli, että tuli ajoissa selville ja toisaalta olenkin helpottunut, kun
viime tapaamisellamme rupesin funtsimaan, että onko tämmöisiä oikeesti
olemassa. On heitä, muttei hän.
Me olemme kumpikin keski-ikäisiä, eikä mitään nuoruuden huumaa, mutta
kyllä tässä-iässäkin voi tuntea "sydämen" tykytystä.
Minulla ei ole mitään traumoja edellisistä suhteista ja aviomies kuollut,
joten siten tämä on vain varoitus, eikä jatko pettymyksille. Jätänkin
tämän tuon miehen häpeäksi, minä jatkan eteenpäin......- mutta entäpäs
Jos tää toinen nainen saikin sulle tarkoitetun viestin, niin tuskin hänkään
riemusta hyppeli !.
- ylinelikymppinen
Kyllä niitäkin miehiä on, mutta vähempi näissä "piireissä" niihin kyllä törmää. Itsellä on kokemusta, VAIKKA olen reilusti yli komenkymmenen... 8DDD
- jaloilleen takaisin
niitä hurmureita, jotka vievät heti jalat alta, on valitettavasti vieläkin hyvin paljon. jos kaikki on liian hyvää ollakseen totta, on syytä hälytyskellojen soida. minulla ei naiivina soinut ja nyt eheydyn hurmurista hirviöksi-miehen jäljiltä.
nyt hän ei enää ole ensimmäisenä aamulla ja viimeisenä illalla mielessä. koville otti. kokemuksen jälkeen ei ole kyllä kukaan päässyt suojamuurieni lähellekään.
pidä varasi ansa! monet hurmurit ovat susia lampaiden vaatteissa.
on niitä rehellisiäkin hurmaavia herrasmiehiä. miten erotat rehellisesti liikkeellä olevan? sitä tässä suojamuurieni sisällä mietiskelen. =) - yksi hölmö
On niitä, ne vie jalat alta ja sitten rahat lompsasta. Niitä kutsutaan yhteisnimellä Auervaara. Ja täälläkin niitä on.
- realismia kehiin
Kyllä sellaisia hurmaavia miehiä on, mutta ei he sinusta kiinnostu, jos et itse pysty hurmaamaan ja näillä miehillä on yleensä muitakin ottajia, joten taitaapi sinun yksipuolisella asenteellasi jäädä löytymättä.
- -
On niitä. Nykyisin kulkevat vaan nimikkeellä pelimies. Toisaalta naisetkin on tulleet niin vaativiksi, ettei oikein mikään tunnu riittävän.
- eräs nainen
Kyynisyyttä havaittavissa, siis vastauksissa.
Rakastuminen on enempi rakastujasta kuin kohteesta kiinni. Ja kun kunnolla rakastuu niin kyllä menee jalat alta ja sydän jättää lyöntejä välistä. Rakastuminen ei ole iästä kiinni eikä rakkauden kohteen tarvi olla mikään herrasmieshurmuri. Nettideittailussa äkkiä vaan vieraantuu sellaisesta mahdollisuudesta kuin rakastuminen, sitä huomaa äkkiä olevansa ominaisuuslistojen laatija ja vertailija. - sffffffff
Me miehet ei olla olemassa viihdyttääksemme sinua. Ja mikä sinusta niin erikoisen tekee että sinua pitäisi oikein lähteä "hurmaamaan"? Kummia luuloja itsestään näillä nettinaikkosilla..
- reformed mrs brown
Miten hurmaava itse olet? Valitsemastasi nimimerkistä päätellen olet Varttuneempi Henkilö? Tukevahko isoäitityyppi? Eroaminen ja uudelleenpariutuminen ei ehkä kuulu luonnon kuvioihin. Nuorina ollaan viehättäviä, miehet ihastuvat ja motivoituvat viehättämään. Aikuisempana muut asiat pitäisi olla tärkeitä: luonne, luotettavuus, ystävällisyys, joustavuus jne.
Kaiken tuon jälkeen teen täyskäännöksen ja sanon, että olen itse rakastumassa juuri kuvailemasi kaltaiseen herraan ja olemme molemmat aikuisia ja lapsenlapsiakin on puolin, jos ei toisin. On niitä, mutta Suomessa ei kovin tiheässä. Se ei kuulu kulttuuriimme. Järkevä toveruus on sekin ihan tavoittelemisen arvoista. - rakkaudennälkäiset
Hassuja viisikymppisiä naisia, jotka etsivät 30-40 -vuotiasta miestä, joka rakastuisi heihin ja rakastuttaisi itseensä. Vanheneva nainen, jolla ei ole kehittynyt yhtään järkeä, on surullinen tapaus.
- näinhän se
Voi on niitä munkin exän pitäis ehkä olla vapaa siis ehkä kun hän valloittelee useampaakin yhtä aikaa about 30 naista piirittelee samanaikaisesti. Hän se osaa viedä jalat alta ja jos oikein rakastut niin rahat ja lopulta kaiken munkin uskon hyviin miehiin. Ja oot kyllä aina hänen mielessään kun hän manipuloi sutkin samaan tilaan. Eli alussa saat kokea huumavan rakkauden ja lopussa olet mitättömyys. Sulta viety itsetunto ja narsisti se vain jatkaa etsimässä uutta valloitettavaa. Jää koukkuun niin voihan olla, että joskus kepaat yhdeksi päiväksi hurmurille kun ei kukaan häntä huoli.
Susta on tullu vanha, etkä heilahtele tunteen mukaan samaan tapaa ku silloi ku sie olit tyttönei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917660Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1246380Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1644491Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2353091Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta912656Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh442012- 1371642
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971554Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo48886Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21812