Millä shamppolla kannattaisi pestä värjätyt hiukset ettei ne olisi jo heti seuraavana päivänä likaiset? Olen pessyt elvitalilla tähän asti mut hiukset saa pestä jo seuraavana päivänä uudestaan... Ne vain rasvoittuu niin nopeasti.
Likaiset hiukset
3
127
Vastaukset
- vain 2xvko
Mitä useammin peset, sitä useammin joudut niitä vastakin pestä.
Itselläni on raidoitetut puolipitkät hiukset, enkä pese niitä kuin 2 kertaa viikossa, eivätkä ne kovasti rasvoitu.
Toki on erilaisia päänahkoja, toisilla nyt vain rasvoittuu nopeasti.
Syväpuhdistavia voisi kokeilla, niillä tulee puhdasta, mutta voi viedä väriä pois. - hiussia
Vähennä hiustenpesukertoja! Säästää väriä päänahan rasvoittumisnopeus vähitellen laskee. Välipäivinä, kun tukka alkaa jo olla likainen, käytä vain hiuspuuteria tai kuivashampoota, tai pidä vaikka pipoa päässä. Tärkeintä on, että pystyt pidentämään pesuvälejä.
- rape--
mulla sama ongelma mut ei kannata hinkata pää nahkaa kauheesti, ainakaan samalla kuin pesee hiuksia. ja anna shampoon vaikuttaa jonkin aikaa. voi auttaa ainaki vähän. (:
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591