En saa erästä miestä mielestäni. Ajattelen häntä joka päivä ja toivon että voisimme olla yhdessä. Välillämme on liikaa etäisyyttä ja pelkään ettei hän välittäisi minusta niinkuin minä hänestä.
Ei saa ihastusta mielestä
3
630
Vastaukset
- CsS
Onko hän osoittanut kiinnostusta?
- Gujk
Kyllä ainakin jonkinlaista välittämistä ja pitänyt minua mukavana. Halusi olla tiheästi yhteydessä. Itseluottamukseni ei ole riittävän korkea jotta voisin kertoa tunteeni hänelle.
- 18+20
sit täytyy sun jatkaa haaveiluja, jos et ittees ota niskasta ja kerro. Saatat jossain vaihees olla rannalla ruikuttamassa, jos jäät itseluottamukses kanssa tappelemaan.
Muutenkin ihmetyttää täällä tuo, että ollaan niin ihastuneita ja kuollaan melkein jos ei tätä näe, mutta pelätään et jos ei ole toisella tuntemukset samat. Hyvänenaika sanokaa, puhukaa, ei se ota eikä anna. Jos tulee pakit, niin eipä tarvitse jäädä jahkailemaan. Pää rintaan ja kohti uusia pettymyksiä :D
Menee monet jutut varmasti ohi, kun vain pysähtyy uneksimaan, ja sokeutuu siihen unelmointiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1381796- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550