KUNNIOITAN SOTAVETERAANEJA ÄÄNETÄMÄLLÄ SAULI NIINISTÖÄ

Juoksuhautoja

Suomussalmella Raatteella käykkää vierailemassaa jatukset muuttuu.Tiedätte ketkä ovat etu ja koti rintamalla Suomea puolustaneet.

26

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mars ekalle luokalle

Sinun pitäisi kunnioittaa veteraaneja opettelemalla kirjoittamaan. Olet lintsannut oppivelvollisuutesi ensinmäisestä luokasta lähtien, jo 8 vuotias koululainenkin osaa kirjoittaa, sinä et.

• Piättelen naaruaa

mars ekalle luokalle.Ne tekköö jotka ossoo.Jotka ee ossoo,ne arvostelloo.

• Kunnia veteraaneille

Onkos se Sale niin vanha, että oli mukana Raatteen tiellä? Muuten, ei sitä etukäteen tiedä kenestäkään, miten tosipaikan tullen kivääri pysyy kädessä.

• ei kivääreitä

Koittakaas nyt vaan äänestää meidän tulevasta presidentistä.Niinistö vai Haavisto?Aina olen kiitollinen meidän sotaveteraaneille,sotaa en ole itse nähnyt.Ikinä en ole presidenteiltä halveksivia kommetteja kuulut,tai lukenut.Tuskin tulevaltakaan presidentiltä,tulkoon kumpi vaan.Tätä vaan en ymmärrä?Kekkonen kotosin jostain torpasta,Koivisto satamaduunari,Ahtisaari ulkomailta käveli vaappuen Halonen ruma ja l****.Tulevanko ois raattentielläkin pitänyt olla?Pitäis sit ikääkin olla apout n.90v.Aina haukutaan hau hau hau.Kolmas vaihtoehto,älä äänestä jos ei kiinnosta!

• Hallelujaa

Ei oo kyllä ollut Sauli Raatteen tiellä, ei ainakaan Suomea puolustamassa.

• -4 vuotta

Olen Saulia 32 päivää nuorempi.

Menetin toisen setäni 24, 5 v. ja ainoan enoni 27,2v. kumpikaan ei antaisi ääntää Niinistölle.
      Setä oli isontalon poika, eno helsinkiläinen tyhjätasku.

Molemmat itkevät sankarihaudassaan jos Sauli Niinistö valitaan.

Sedän tunnen kotikylän kyläläisten kertomuksista.
      Enon suvun kertomuksista.
      Ei pidä häpäistä suurinta uhria jonka joutuivat antamaan.

Setä sai konekivääri suihkun rintaansa.
      Enoa ammuttiin päähän.

Molemmat kaatuivat maaliskuussa 1944

• ANAN ÄÄNENI

Hei.Minä täältä pilvenreunalta vaalit oli .Saulia äänestin.

• -4 vuotiaalle

Karmeeta puhetta ois kamalaa jos Haavisto
        valitaan silloin maan ÄIDILLÄ ois munat.
        Ois se pirun häpeä sedällesi ja enollesi
        minkä takia ne taisteli. Että 70v päästä
        ois homo pressa joka ei ole kirkossa ja on sivari
        et sillee

• likaista peliä

Kovin on sotasta porukka,aiheestakin kyllä, Niinistö kyllä tappais loputkin maaseudusta, mutta-mutta

• Tultihin asumahan

Jospa me kaikki Kehä-III:n ulkopuolella asuvat muutammekin sinne sisäpuolelle. Katsotaan, miten näiden metropolisaarnaajien naama venähtää.

• Rimpaudi

Kaatuneista ja jo kuolleista sotaveteraaneista yli 80 % antaisi äänen Saulille,
      luin aamulla jotain tutkimuksesta.
      Muistakaa faktat.

• Tulkaa suojelemaan

Mujejärvelle tervetulloo ituhipit asumaa villieläinten naapuriksi.

• Pärjeeväs

Monta räväkköö juttua jiäp tekemätä,jos sinä et niitä tie.

• Kumpujen kätköistä

Minä taas kunnioitan C.G Mannerheimia äänestämällä Haavistoa. Sotiemme veteraaneissa oli miehimyksiä aika lailla sama prosentti mitä on miehissä tänäkin päivänä. Univormupukuisissa miehissä on nykypäivänä aikas lailla B-rapun talkkareita.

Ja mitä Sauliin tulee, niin eiköhän hänen aateveljensä ja tukijansa ole kaikista epäisänmaallisinta sakkia. Ahneita oman edun ajajia ovat valtaosa. Raha on heille ainoa rakkaus, ja sitä pitää saada koko ajan enemmän lisää.

• älli hukassa?

Lahtari Mannerheimia kunnioitat? Varmaan myös kunnioitat Hitleriä ja Kuk klux klaania myös? Oletko jo hankkinut valkoisen hupun ja lakanan yötöitä varten?

• vcxvxcxcvxc

Eiköhän heitä ole kunnioitettu jo tarpeeksi.

• Nykyaika666

Miten helvetissä jotkut sotaveteraanit liittyvät S. Niinistöön? Ja turha täällä on luetella mitään traagisia tarinoita kaatuneista sukulaisista. Kaikkihan niin voi tehdä. Vaikka isovanhemmat olisivat olleet 5-vuotiaita sodan päättyessä.

• Repe.S:

Vetaraanien omaisuutta ei jaeta veteraaneille vaan se säätiöidään heidän lapsilleen ja lapsenlapsillen. Ole siis onnellinen jos isopappa oli sodassa eikä kuollut. Sotaorvoille harvoin kerätään mitään - vai koska viimeks? ja paljonko?

• rahaa tulossa

Onkohan toi totta?Äite on yli kuuskytä, itse täytin nelkytä.Ei pappa sodassa kuollu,sydäriin meni -69.Saadaaks me muka jotain säätiöityä rahaa,älä unta nää.Ja mitenkäs tää näihin pressan vaaleihin liittykään?

• paskaat nii

Paskaat Sauli mitään veteraaneja diggaa. Vapaamuurarilla on uusimailmanjärjestys haussa eikä siinä suomen itsenäisyys mitään paina. Kyllä tuo verkosto osaa junailla vallan itselleen jos ei muuten niin sitten sodalla. Rukoilkaa, että meno muuttuisi.

• Ylipäällikkö Pekka

on paikallaan, jos vaikka Ruotsi hyökkii tänne.

• Lohikäärmeet64
        Ylipäällikkö Pekka kirjoitti:

on paikallaan, jos vaikka Ruotsi hyökkii tänne.

Aloitajalle, niin minäkin kunnioitan sotaveteraaneja. Isänikin sellainen oli, karjalan kannaksella etulinjassa.

En ymmärrä nyt aloittajan asiayhteyttä ollenkaan! Meidän perheeltä meni äänet Pekalle jo ennakkoon. Saataisi edes jotakin muutosta asioihin ja asenteisiin!

Itse olen valitsemassa uudistavaa, tietävää ja sympaattista presidenttiä- "en seksisuuntaa"

• Teurasautoon eläimet

Tuotantotiloissa toiseen kulkiessa .Vaihdatteko joka tilakäynin jälkeen välillä suijavaatteet,jalkineet ja pestäänkö kädetkin.Käyntinne aiheuttaa ison virustartunta vaaran eläimille.Oletteko ottaneet tämänkin seikan huomioon.Eläinaktivistisessa toimissa kuvatessa tuotantotiloilla.

• Jauhettua lihaa

Mansikista pihviä hampurilaisen väliin .

• Pois juoksuhaudoista

Mistä viestit oikein kertovat.

Olisi hyvä hieman tosiasioita laittaa joukkoon mukaan. Suurimmat tappiot talvi- ja jatkosodassa olivat niillä paikkakunnilla, joilla oli edellisessä sodassa punakaartiin lähtijöitä.

Suojeluskunta piti varmastikin hyvin Niinistön henkisiä puheita. Mutta rintamalla taisi vastuullisten aikuisten elämä tulla liian järkyttävänä heitä vastaan. Varmasti osa suojeluskuntalaisistakin uskalsi eturintamalle, mutta etupäässä sielä oli ahkeria, suvaitsevaisia ja mikäli mahdollista Haavistoa näissä vaalkeissa äänestäviä Suomalaisia.

Ikävä, että jaetaan Suomalaisia eri leireihin. Ulkopuoliset kerää voiton. Mikäli vuonna 1918 Suomalaiset olisivat yhdistäneet voimansa Saksalaiset eivät olisi valloiittaneet Helsinkiä.

• vcxvxcvxc

Kunnioita itseäsi ja äänestä Haavistoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      92
      2205
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      154
      1820
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1343
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      826
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      749
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe