Suomussalmella Raatteella käykkää vierailemassaa jatukset muuttuu.Tiedätte ketkä ovat etu ja koti rintamalla Suomea puolustaneet.
KUNNIOITAN SOTAVETERAANEJA ÄÄNETÄMÄLLÄ SAULI NIINISTÖÄ
26
109
Vastaukset
- mars ekalle luokalle
Sinun pitäisi kunnioittaa veteraaneja opettelemalla kirjoittamaan. Olet lintsannut oppivelvollisuutesi ensinmäisestä luokasta lähtien, jo 8 vuotias koululainenkin osaa kirjoittaa, sinä et.
- Piättelen naaruaa
mars ekalle luokalle.Ne tekköö jotka ossoo.Jotka ee ossoo,ne arvostelloo.
- Kunnia veteraaneille
Onkos se Sale niin vanha, että oli mukana Raatteen tiellä? Muuten, ei sitä etukäteen tiedä kenestäkään, miten tosipaikan tullen kivääri pysyy kädessä.
- ei kivääreitä
Koittakaas nyt vaan äänestää meidän tulevasta presidentistä.Niinistö vai Haavisto?Aina olen kiitollinen meidän sotaveteraaneille,sotaa en ole itse nähnyt.Ikinä en ole presidenteiltä halveksivia kommetteja kuulut,tai lukenut.Tuskin tulevaltakaan presidentiltä,tulkoon kumpi vaan.Tätä vaan en ymmärrä?Kekkonen kotosin jostain torpasta,Koivisto satamaduunari,Ahtisaari ulkomailta käveli vaappuen Halonen ruma ja l****.Tulevanko ois raattentielläkin pitänyt olla?Pitäis sit ikääkin olla apout n.90v.Aina haukutaan hau hau hau.Kolmas vaihtoehto,älä äänestä jos ei kiinnosta!
- Hallelujaa
Ei oo kyllä ollut Sauli Raatteen tiellä, ei ainakaan Suomea puolustamassa.
- -4 vuotta
Olen Saulia 32 päivää nuorempi.
Menetin toisen setäni 24, 5 v. ja ainoan enoni 27,2v. kumpikaan ei antaisi ääntää Niinistölle.
Setä oli isontalon poika, eno helsinkiläinen tyhjätasku.
Molemmat itkevät sankarihaudassaan jos Sauli Niinistö valitaan.
Sedän tunnen kotikylän kyläläisten kertomuksista.
Enon suvun kertomuksista.
Ei pidä häpäistä suurinta uhria jonka joutuivat antamaan.
Setä sai konekivääri suihkun rintaansa.
Enoa ammuttiin päähän.
Molemmat kaatuivat maaliskuussa 1944- ANAN ÄÄNENI
Hei.Minä täältä pilvenreunalta vaalit oli .Saulia äänestin.
- -4 vuotiaalle
Karmeeta puhetta ois kamalaa jos Haavisto
valitaan silloin maan ÄIDILLÄ ois munat.
Ois se pirun häpeä sedällesi ja enollesi
minkä takia ne taisteli. Että 70v päästä
ois homo pressa joka ei ole kirkossa ja on sivari
et sillee
- likaista peliä
Kovin on sotasta porukka,aiheestakin kyllä, Niinistö kyllä tappais loputkin maaseudusta, mutta-mutta
- Tultihin asumahan
Jospa me kaikki Kehä-III:n ulkopuolella asuvat muutammekin sinne sisäpuolelle. Katsotaan, miten näiden metropolisaarnaajien naama venähtää.
- Rimpaudi
Kaatuneista ja jo kuolleista sotaveteraaneista yli 80 % antaisi äänen Saulille,
luin aamulla jotain tutkimuksesta.
Muistakaa faktat. - Tulkaa suojelemaan
Mujejärvelle tervetulloo ituhipit asumaa villieläinten naapuriksi.
- Pärjeeväs
Monta räväkköö juttua jiäp tekemätä,jos sinä et niitä tie.
- Kumpujen kätköistä
Minä taas kunnioitan C.G Mannerheimia äänestämällä Haavistoa. Sotiemme veteraaneissa oli miehimyksiä aika lailla sama prosentti mitä on miehissä tänäkin päivänä. Univormupukuisissa miehissä on nykypäivänä aikas lailla B-rapun talkkareita.
Ja mitä Sauliin tulee, niin eiköhän hänen aateveljensä ja tukijansa ole kaikista epäisänmaallisinta sakkia. Ahneita oman edun ajajia ovat valtaosa. Raha on heille ainoa rakkaus, ja sitä pitää saada koko ajan enemmän lisää.- älli hukassa?
Lahtari Mannerheimia kunnioitat? Varmaan myös kunnioitat Hitleriä ja Kuk klux klaania myös? Oletko jo hankkinut valkoisen hupun ja lakanan yötöitä varten?
- vcxvxcxcvxc
Eiköhän heitä ole kunnioitettu jo tarpeeksi.
- Nykyaika666
Miten helvetissä jotkut sotaveteraanit liittyvät S. Niinistöön? Ja turha täällä on luetella mitään traagisia tarinoita kaatuneista sukulaisista. Kaikkihan niin voi tehdä. Vaikka isovanhemmat olisivat olleet 5-vuotiaita sodan päättyessä.
- Repe.S:
Vetaraanien omaisuutta ei jaeta veteraaneille vaan se säätiöidään heidän lapsilleen ja lapsenlapsillen. Ole siis onnellinen jos isopappa oli sodassa eikä kuollut. Sotaorvoille harvoin kerätään mitään - vai koska viimeks? ja paljonko?
- rahaa tulossa
Onkohan toi totta?Äite on yli kuuskytä, itse täytin nelkytä.Ei pappa sodassa kuollu,sydäriin meni -69.Saadaaks me muka jotain säätiöityä rahaa,älä unta nää.Ja mitenkäs tää näihin pressan vaaleihin liittykään?
- paskaat nii
Paskaat Sauli mitään veteraaneja diggaa. Vapaamuurarilla on uusimailmanjärjestys haussa eikä siinä suomen itsenäisyys mitään paina. Kyllä tuo verkosto osaa junailla vallan itselleen jos ei muuten niin sitten sodalla. Rukoilkaa, että meno muuttuisi.
- Ylipäällikkö Pekka
on paikallaan, jos vaikka Ruotsi hyökkii tänne.
- Lohikäärmeet64
Ylipäällikkö Pekka kirjoitti:
on paikallaan, jos vaikka Ruotsi hyökkii tänne.
Aloitajalle, niin minäkin kunnioitan sotaveteraaneja. Isänikin sellainen oli, karjalan kannaksella etulinjassa.
En ymmärrä nyt aloittajan asiayhteyttä ollenkaan! Meidän perheeltä meni äänet Pekalle jo ennakkoon. Saataisi edes jotakin muutosta asioihin ja asenteisiin!
Itse olen valitsemassa uudistavaa, tietävää ja sympaattista presidenttiä- "en seksisuuntaa"
- Teurasautoon eläimet
Tuotantotiloissa toiseen kulkiessa .Vaihdatteko joka tilakäynin jälkeen välillä suijavaatteet,jalkineet ja pestäänkö kädetkin.Käyntinne aiheuttaa ison virustartunta vaaran eläimille.Oletteko ottaneet tämänkin seikan huomioon.Eläinaktivistisessa toimissa kuvatessa tuotantotiloilla.
- Jauhettua lihaa
Mansikista pihviä hampurilaisen väliin .
- Pois juoksuhaudoista
Mistä viestit oikein kertovat.
Olisi hyvä hieman tosiasioita laittaa joukkoon mukaan. Suurimmat tappiot talvi- ja jatkosodassa olivat niillä paikkakunnilla, joilla oli edellisessä sodassa punakaartiin lähtijöitä.
Suojeluskunta piti varmastikin hyvin Niinistön henkisiä puheita. Mutta rintamalla taisi vastuullisten aikuisten elämä tulla liian järkyttävänä heitä vastaan. Varmasti osa suojeluskuntalaisistakin uskalsi eturintamalle, mutta etupäässä sielä oli ahkeria, suvaitsevaisia ja mikäli mahdollista Haavistoa näissä vaalkeissa äänestäviä Suomalaisia.
Ikävä, että jaetaan Suomalaisia eri leireihin. Ulkopuoliset kerää voiton. Mikäli vuonna 1918 Suomalaiset olisivat yhdistäneet voimansa Saksalaiset eivät olisi valloiittaneet Helsinkiä. - vcxvxcvxc
Kunnioita itseäsi ja äänestä Haavistoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591