Kohtalotovereita?

Aimo Kaiverrus

Syö miestä/naista huomata, että huomiosi täysin vienyt henkilö näyttääkin olevan kiinnostunut jostakusta seurassasi liikkuvasta ja kaikista vähiten sinusta.

9

420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä feikkaa

Oletko varma?

• Aimo Kaiverrus

Pakko myöntää, että tunteet toista ihmistä kohtaan vääristävät aistihavaintojen tulkintaa, joten ei tuollaisista asioista voi mitenkään olla varma!

• :J:

Welcome to my world... :) Oon viettäny aikaa yhden neidin kanssa viimeaikoina, mutta hänellä ilmeisesti mielessä eräs aivan muu.

• voi ei......

On kuin isku palleaan tajuta että kaikki se aika ja vaiva - täysin turhaan! Varsinkin kun se suurin uhka ja este onkin ollut koko ajan siinä vieressä.
      Voisin vaipua maan alle häpeästä,ja jäädä sinne ikuisiksi ajoiksi. :(

• pikkuinen iso

Joskus yhdestä tietystä ihmisestä kiinnostuminen saa aikaan sen, ettei kyseistä ihmistä kehtaa katsella/huomioida koska pelkää katselevansa/huomioivansa liikaa/paljastavasti ja niinpä juttelee enemmän ja rennommin sen vähemmän kiinnostavan kanssa. Omituista, mutta aika tavallista.

Ujot vilkuilevat katseet, hymyt ja vartalon asento voivat paljastaa kuka on oikeasti kiinnostuksen kohde... :)

• se harmaahiirulainen

Kyllä sen sivusta seuranneena huomaa kuka pitää ja kenestä. Just tuo vartalon asento ja suunta paljastaa sen parhaiten. Mies saattaa jopa istua vähän jalat levällään sen naisen suuntaan, joka häntä eniten kiinnostaa ;) .Ilmankos jotkut miehet joskus juttelevat mun kans,he eivät kehtaa sille nätille mennä juttelemaan ja mä en kiinnosta heitä sillä tavalla ja siks mulle on helppo puhua :)

• Aimo Kaiverrus

Tähänhän me varmaan kaikki syyllistymme...omien tunteidemme näkymisen peittelyyn. Itsekin suorastaan välttelen aina suoraa katsekontaktia, vaikka mielelläni häntä muuten katselen. Miksi kiinnostuksen osoittamisen pitää olla niin hemmetin vaikeaa?

Mutta "ongelma" ratkesi nyt tässä vähän kuin itsestään, eli tuskin näen häntä enää koskaan olosuhteiden muuttumisen takia. Elämä on!

• Valkyria^
        Aimo Kaiverrus kirjoitti:

Tähänhän me varmaan kaikki syyllistymme...omien tunteidemme näkymisen peittelyyn. Itsekin suorastaan välttelen aina suoraa katsekontaktia, vaikka mielelläni häntä muuten katselen. Miksi kiinnostuksen osoittamisen pitää olla niin hemmetin vaikeaa?

Mutta "ongelma" ratkesi nyt tässä vähän kuin itsestään, eli tuskin näen häntä enää koskaan olosuhteiden muuttumisen takia. Elämä on!

Käsittämätöntä että aikuiset ihmiset viitsii kiusata yhtä naista joka ei ole tehnyt kenellekään mitään pahaa ja syyt kiusaamiselle ovat vielä valheita ja perättömiä juttuja ja syytöksiä. Yksi hullu yllyttää ja toiset tekee perässä koska hullu osaa manipuloida niin taitavasti. :(

Näillä kiusaajilla ei sitä elämää ole, eikä tule olemaan elleivät viisastu.

• lilla maria

No kyllähän se kieltämättä syö..mutta ei pidä siitä lannistua! Hymyillään ja uutta yritystä sitten..mäkin luulin kerran että eräs komea mies olisi musta kiinnostunut kun vilkuili meidän pöytää,,mutta se hakikin tanssimaan erästä muuta ja silleen..Yritystä ja erehdystä..Mutta mulla oli silti hauska ilta..Kyllä muakin vokoteltiin:=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      81
      1973
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      109
      1705
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1286
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      666
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe