joka toimii Combact Diskin omaisesti. Hemmottele mua täällä. Vähänkö olet mustasukkainen... Onko se joku rikos? Mutta mää ymmärrän, että sulla on yksityisyys ja oma elämä.
Löysin ihan ihme lääkkeet....
Kumpaa sanaa siitä muuten käytetään?
-Ja mihin käyttötarkoitukseen se oli?
No, en minä okein tiedä.
Joku vain tilasi sen yhtäkkiä v.1984 ja se tuli käyttöön kai lailla pakollisena v.1990. Hypoteesi: Estää eristämistä ja eristäytymistä. Pakottaa toimimaan sosiaalisesti ja sosiaaliryhmänä, -ryhmänä ja olemaan mukana reaaliaikaisesti. Elämässä....
Kysymyksessä on törkeä intimiteetin ja yksityisyyden loukkaaminen, joka avaa identiteettiä ihan toisenlaiseen maailmaan, muuttaen maailmankuvaa ja avaten portin sekä omaan itseen, että ympäristöön, keholla ja mielellä.
Huonoa: Saa ja pakottaa sosiaaliryhmään, saa sosiaaliryhmä-tukea, pakottaa ryhmätukeen. Yksityisyys loukkaantuu, ja sillä tavalla häväistyy, mielen osalta. Mutta mitä siitä, kysymyksessä on uutuus, keksintö.
Mietin usein, mikä mainoksessa on vikana?
Ilmeisen laiton tämä näyttää olevan. Olithan muistanut lahjoittaa joulukuusen-koristeen? Se luo onnea ja iloa magialla ja maagisuudella.
Hyvää: Kansanvalta, perustuu pelkkään maagisuuteen, ja refleksiin. Arjen ilo, toiminta.
Se onkin eri asia, (eri sana)
Ihmiskunta Sinde
1
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502