Helsingin Tatuata?

tatzz

Onko kokemuksia kyseisestä liikeestä? Olen katsellut nettisivuja ja kyllähän nämä tatskaajat selvästi osaavat hommansa... Taitaa ainakin yksi miehistä tehdä polynesialaisia kuvia?

9

5578

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BD

      Kuulemma hinnoittelu lasketaan käytetyn värin mukaan. Eli aika epäluotettavaa, koska tatskaaja voi sulle vetää hatusta mitä vaan värin hinnaksi.
      Mun mielestä tuntitaksahinnoittelu on luotettavaa, jota menestyneimmät ja kuuluisimmat paikat käyttää kaikki.
      Suosittele Blue Dragonia tai Legacyä..

    • cockpieceface

      Tuntitaksalla ainakin mulle tehtiin. Mistähänlie toi väriläppä?
      Ja tosiaan on hemmetin taitavaa porukkaa, ja sen takia pitkät jonot.

    • ....vs

      yhdelle mun tutulle kuulemma Tuppu siellä tehnyt useaan otteeseen jollain hinnoittelulla pelkästä musteesta ja halvalla.

      kyseinen ihminen jonka kanssa tatuoinneista keskustelin kehui mulle tatuatan maasta taivaisiin, kun on niin halpa ja haukkui mulle kaikki muut hesan paikat ja sanoi että tuntitaksa on huijausta.

      Mun mielestä tuntitaksa on rehellisin hinnoittelutapa, kukaan ei pysty huijaamaan ketään.

    • knelia_

      Minulle tehtiin tatuointi tuntitaksalla, mutta oltiin sovittu hinnan suuruusluokkaa jo etukäteen. Tuppu teki tatuoinnin, hieno siitä tuli!

      Haluaisin myös sanoa että Tatuata on todella ystävällinen tatuointistudio. Kävin parissa studiossa ennen tatuoinnin ottamista, mutta suuressa osassa sain törkeän vastaanoton. Tatuatassa sen sijaan sain tarkkoja vastauksia kysymyksiini vaikken vielä ollut varma ottaisinko tatuoinnin vai ei.

      Suosittelen siis Tatuataa lämpimästi :)

    • ...vs

      knelia, sua voin uskoa. mä oon aiemminkin lukenut että tatuata tekee tuntitaksalla ja muutenkin ks. paikasta hyvää. Minä en aio Tatuataa haukkua, toin vaan ilmi kuulemaani.

      Peace :)

    • kk-

      kuinkahan pitkät jonot paikassa on? ja vastaileekohan heebot maileihin kuinka nopsaan?

      • arttuonkiva

        Paska lafka, tyly meininki, voi, voi. Paradise tai Legacy, mee sinne. Arttu on kiva.


      • Essi
        arttuonkiva kirjoitti:

        Paska lafka, tyly meininki, voi, voi. Paradise tai Legacy, mee sinne. Arttu on kiva.

        Tyly meininki??? en voi uskoa tota lausetta!!!
        itse olen ja myös useat ystäväni ovat käyneet tatuatassa!!

        työn laatu on mieletöntä, sekä fiilis on tosi mukava!
        ja TODELLAKIN ON YSTÄVÄLLINEN PAIKKA!!
        suosittelen todella lämpimästi kaikille kyseistä paikkaa!!!


    • Satulaine1995

      Kyllä on todella hyvä paikka. Itsekin visuaalisena ja alasta kiinnostuneena voin sanoa että kaikki toimii hyvin!! Hienoa jälkeä viihtyisä paikka sekä mukavaa väkeä. Suosittelen tosiaankin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3440
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2912
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2790
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2688
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2594
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2395
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1962
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1827
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1733
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      154
      1596
    Aihe